mentoris Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Regulamin jest dla wszystkich klientów, zresztą w starym był taki sam zapis.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamerpl Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Więc jest możliwość rezygnacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Jeżeli znam się na regulaminach, to chyba tak. Pisze w nim wyraźnie w rozdziale 10 paragrafie 15, że jeżeli nie akceptujesz zmian w nim wprowadzonych (nie musisz wyszczególniać tych zmian), to możesz wypowiedzieć bez konsekwencji umowę. Nie wiem tylko ile masz na to czasu. Nowy regulamin został wprowadzony 23 maja 2013 roku. CP milczy na ten temat, ponieważ boi się o wypowiedzenia. Jednak na stronie CP, jest nowa wersja regulaminu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Ale Ty tego regulaminu nie dostałeś, więc Ciebie to nie dotyczy. Jak dostaniesz list to wtedy możesz wypowiadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Nie ma wymogu dostarczania regulaminu do domu. Wymyśliłeś to sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Rozdział 10. zmiana Regulaminu, zawieszenie świadczenia usług, rozwiązanie lub wygaśnięcie umowy abonenckiej § 15 1. Cyfrowy Polsat powiadamia Abonentów na piśmie o każdej zmianie w Regulaminie z wyprzedzeniem co najmniej jednego Okresu Rozliczeniowego przed wprowadzeniem tych zmian w życie. Abonent w przypadku braku akceptacji zmian ma prawo wypowiedzenia Umowy Abonenckiej Jeśli orzmasz regulamin i go nie akcepttujesz wtedy możesz wypowiedzieć umowę. Jeśli takowego regulaminu nie dosttaniesz nie możesz jej wypowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 W regulaminie jest również zapis, że CP powiadamia abonentów o wycofaniu kanału z oferty. Czy zdarzyło się aby CP tak zrobił? Nie. Nie zdarzyło się. Czy przyjmował związane z tym faktem wypowiedzenia? Przyjmował. A więc powiadomienie nie jest warunkiem koniecznym do wypowiedzenia umowy. Ważny jest sam fakt zaistnienia czy to zmiany regulaminu, czy wycofania kanału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 informował, poprzez forum branżowe, poprzez informację na kanale dla abonentów, a o zmianie regulaminu musi poinformować drogą listtttowną. ale z czym do ludzi? jesteście żałośni. Nie dość, że regulamin zmienia się na Waszą korzyść, bo daje Wam możliwość odniesienia dekodera do APSu to oni jeszcze marudzą i chcą przez to wypowiadać umowe. A Co w momencie gdy CP zmieni regulamin i da wszystkim abonentom cały rok gratis? Wtedy też pro forma nie zaakceptujecie regulaminu i wypowiecie umowy? Szkoda mi was wszystkich. Prawdziwyy Polacy, wiecznie niezadowoleni ze wszystkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Czy ja piszę, że chcę z tego powodu wypowiadać umowę? Są tacy którzy chcą, a może i muszą bo np. stracili pracę i nie mają kasy na abonament, więc skoro się otwiera furtka, nie korzystają. A w ogóle to dlaczego CP nie informuje drogą listowną o zmianie regulaminu, skoro sam sobie narzuca taki wymóg? Chce aby tym zainteresował się UOKIK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Nka zrobiła ; coś ;podobnego i teraz odwołują się od nałożonej na nich kary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 26 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2013 Recepta wydaje się prosta. Wystarczy powiedzmy 5 tysięcy skarg do UOKiK. Tak na marginesie nie widzę nic niestosownego, że niektórzy czekają na wszelkie zmiany czy to regulaminowe, cennikowe lub inne aby poprawić swoja dolę abonenta. Wszak to tylko biznes , ino w mikroskopijnej skali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TV i HD Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Witam Jestem nowy na forum (nowe konto) ale czytam je od dawna i bardzo dobrze znam się na platformach satelitarnych. Założyłem konto, aby włączać się do dyskusji i nie tylko. Jak wypowiem umowę Cyfrowemu Polsatu to wypowiedzenie trwa 3 miesiące. Zaraz po wysłaniu listu dzwonią z "super ofertą". Mam pytanie czy ta oferta będzie dostępna również po tych 3 miesiącach czyli pod koniec "bycia" w CP? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luket Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Po tych trzech miesiącach na pewno nie. Pod koniec być może, ale pod warunkiem, że zdążysz im wysłać pismo, w którym oznajmisz, że jednak nie chcesz rezygnować. Bo jak się spóźnisz, to będzie umowa rozwiązana i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TV i HD Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 dzięki czyli jeszcze przed zakończeniem bycia w CP oferta będzie a to muszę wysyłać pismo w którym oznajmiam, że zostaje? w C+ telefonicznie dało się wycofać wypowiedzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 nie musisz, przyjęcie jakiejś nowej oferty jest jednoznaczne z wycofaniem wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luket Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Zgadza się. Wysłanie pisma z wycofaniem wypowiedzenia jest konieczne tylko wtedy, gdy wszystkie oferty zostaną wycofane ze względu na twoje wypowiedzenie Jeśli oferty są dostępne, wystarczy że z nich skorzystasz i wtedy już nie trzeba nic wysyłać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TV i HD Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 dzięki wiedziałem o tym, ale chciałem się upewnić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grejpfrut Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 Informacja z iCOK: "Uprzejmie informujemy, że Regulamin Świadczenia Usług dostępny na naszej stronie internetowej: http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/i ... 052013.pdf dotyczy Klientów, którzy podpisali nową Umowę od dnia 23 maja 2013 r. Pana natomiast w dalszym ciągu obowiązuje Regulamin, który dostępny jest na naszej stronie internetowej: http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/i ... 121024.pdf " Nie ma ŻADNYCH podstaw do wypowiedzenia umowy z powodu zmian w regulaminie z 23 maja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mala1290 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Mam problem z wypowiedzeniem cyfrowego polsatu. Mianowicie w 2011 roku podpisałam umowę na czas określony na telewizję. Okres umowy skończył się pod koniec 2012 roku, z racji nieobecności w kraju nie mogłam zrezygnować z usługi, więc powiedziano mi że umowa zostanie przedłużona na czas nieokreślony, będę mogła ją w każdej chwili zerwać i że dopłacę 10 zł do abonamentu. Zgodziłam się. Natomiast w zeszły miesiącu wysłałam wypowiedzenie z zachowaniem 3 miesięcznego czasu wypowiedzenia i dzisiaj dostałam informację, że jeżeli zerwę umowę to zostaną mi naliczone kary. Skontaktowałam się z biurem obsługi Klientów i powiedziano mi, że podstawowa umowa przeszła na czas nieokreślony ale jest na 12 miesięcy (nie ma możliwości wcześniej zerwać bez ponoszenia kary). Przedłużając umowę na czas nieokreślony nikt mnie nie poinformował, że jest to zobowiązanie na 12 miesięcy, na to konsultant odpowiedział, że trzeba było przeczytać umowę podstawową. Czy da się coś z tym zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polsatowy_pomocnik Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Tak, da się. Zacząć czytać umowy i regulaminy do nich dołączone. Umowa jest przedłużana zgodnie z Twoją dyspozycją wyrażoną przez podpis na umowie i akceptację RŚU o kolejne 12 miesięcy, więc nie jest przedłużona na czas nieokreślony tylko na określony. Reklamację można złożyć zawsze - inna sprawa jak zostanie rozpatrzona, bo wyraziłaś zgodę na ów regulamin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TV i HD Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Dla mnie z tym przedłużaniem to trochę dziwne... kończy się okres umowy i niby przechodzi na nieokreślony, ale jednak trzeba przez kolejny rok płacić obowiązkowo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 No bo w Cyfrowym Polsacie umowa nie przechodzi na czas nieokreślony, tylko na kolejny czas określony, ale już 12 miesięcy, a nie na 15 lub 29, jak w pierwszym okresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ultorr z Centrum Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 A ja chciałbym jednak zrezygnować z CP-cięcie kosztów(niestety żona nie daję się namówić na 2 płatne tv),konkretnie to oddam umowę z CP-cesja-i chciałbym wiedzieć w jakim dziale mam umieścić ogłoszenie;warunki bardzo dobre,krótka umowa i bogata oferta: -pakiet Premium wraz z MR -dekodery HD 5000(pilot trochę pościerany) i HD 3000(ten użyty tylko 3-4 razy) -średnia opłata co miesiąc 55zł -umowa do maja 2014r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 No bo w Cyfrowym Polsacie umowa nie przechodzi na czas nieokreślony, tylko na kolejny czas określony, ale już 12 miesięcy, a nie na 15 lub 29, jak w pierwszym okresie. Ale i tak jest dziwna w stosunku do "standardowych/normalnych" umów-gdzie po czasie określonym-przechodziła na czas nieokreślony z możliwością miesięcznego wypowiedzenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 moim zdaniem lepsze coś takiego i wtedy opłaty masz identyczne jak w okresie podstawowym aniżeli sytuacja która jest teraz w nc+ a była i w c+ i ence, że po tym okresie opłaty moga nawe wzrosnąć dwukrotnie, ludzie zapominają do kiedy mają umowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.