Skocz do zawartości

Rezygnacja z Polsat Box


jupi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli znam się na regulaminach, to chyba tak. Pisze w nim wyraźnie w rozdziale 10 paragrafie 15, że jeżeli nie akceptujesz zmian w nim wprowadzonych (nie musisz wyszczególniać tych zmian), to możesz wypowiedzieć bez konsekwencji umowę. Nie wiem tylko ile masz na to czasu. Nowy regulamin został wprowadzony 23 maja 2013 roku. CP milczy na ten temat, ponieważ boi się o wypowiedzenia. Jednak na stronie CP, jest nowa wersja regulaminu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozdział 10.

zmiana Regulaminu, zawieszenie świadczenia usług,

rozwiązanie lub wygaśnięcie umowy abonenckiej

§ 15

1. Cyfrowy Polsat powiadamia Abonentów na piśmie o każdej zmianie w Regulaminie z wyprzedzeniem co najmniej jednego Okresu Rozliczeniowego

przed wprowadzeniem tych zmian w życie. Abonent w przypadku braku akceptacji zmian ma prawo wypowiedzenia Umowy Abonenckiej

 

Jeśli orzmasz regulamin i go nie akcepttujesz wtedy możesz wypowiedzieć umowę. Jeśli takowego regulaminu nie dosttaniesz nie możesz jej wypowiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W regulaminie jest również zapis, że CP powiadamia abonentów o wycofaniu kanału z oferty.

Czy zdarzyło się aby CP tak zrobił? Nie. Nie zdarzyło się. Czy przyjmował związane z tym faktem wypowiedzenia? Przyjmował. A więc powiadomienie nie jest warunkiem koniecznym do wypowiedzenia umowy. Ważny jest sam fakt zaistnienia czy to zmiany regulaminu, czy wycofania kanału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

informował, poprzez forum branżowe, poprzez informację na kanale dla abonentów, a o zmianie regulaminu musi poinformować drogą listtttowną. ale z czym do ludzi? jesteście żałośni. Nie dość, że regulamin zmienia się na Waszą korzyść, bo daje Wam możliwość odniesienia dekodera do APSu to oni jeszcze marudzą i chcą przez to wypowiadać umowe. A Co w momencie gdy CP zmieni regulamin i da wszystkim abonentom cały rok gratis? Wtedy też pro forma nie zaakceptujecie regulaminu i wypowiecie umowy? Szkoda mi was wszystkich. Prawdziwyy Polacy, wiecznie niezadowoleni ze wszystkiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja piszę, że chcę z tego powodu wypowiadać umowę? Są tacy którzy chcą, a może i muszą bo np. stracili pracę i nie mają kasy na abonament, więc skoro się otwiera furtka, nie korzystają.

A w ogóle to dlaczego CP nie informuje drogą listowną o zmianie regulaminu, skoro sam sobie narzuca taki wymóg? Chce aby tym zainteresował się UOKIK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Recepta wydaje się prosta. Wystarczy powiedzmy 5 tysięcy skarg do UOKiK. Tak na marginesie nie widzę nic niestosownego, że niektórzy czekają na wszelkie zmiany czy to regulaminowe, cennikowe lub inne aby poprawić swoja dolę abonenta. Wszak to tylko biznes , ino w mikroskopijnej skali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) Jestem nowy na forum (nowe konto) ale czytam je od dawna i bardzo dobrze znam się na platformach satelitarnych.

Założyłem konto, aby włączać się do dyskusji i nie tylko.

 

Jak wypowiem umowę Cyfrowemu Polsatu to wypowiedzenie trwa 3 miesiące. Zaraz po wysłaniu listu dzwonią z "super ofertą". Mam pytanie czy ta oferta będzie dostępna również po tych 3 miesiącach czyli pod koniec "bycia" w CP?

 

Pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. Wysłanie pisma z wycofaniem wypowiedzenia jest konieczne tylko wtedy, gdy wszystkie oferty zostaną wycofane ze względu na twoje wypowiedzenie ;) Jeśli oferty są dostępne, wystarczy że z nich skorzystasz i wtedy już nie trzeba nic wysyłać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacja z iCOK:

"Uprzejmie informujemy, że Regulamin Świadczenia Usług dostępny na naszej stronie internetowej: http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/i ... 052013.pdf dotyczy Klientów, którzy podpisali nową Umowę od dnia 23 maja 2013 r. Pana natomiast w dalszym ciągu obowiązuje Regulamin, który dostępny jest na naszej stronie internetowej: http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/i ... 121024.pdf "

 

Nie ma ŻADNYCH podstaw do wypowiedzenia umowy z powodu zmian w regulaminie z 23 maja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z wypowiedzeniem cyfrowego polsatu.

Mianowicie w 2011 roku podpisałam umowę na czas określony na telewizję. Okres umowy skończył się pod koniec 2012 roku, z racji nieobecności w kraju nie mogłam zrezygnować z usługi, więc powiedziano mi że umowa zostanie przedłużona na czas nieokreślony, będę mogła ją w każdej chwili zerwać i że dopłacę 10 zł do abonamentu. Zgodziłam się. Natomiast w zeszły miesiącu wysłałam wypowiedzenie z zachowaniem 3 miesięcznego czasu wypowiedzenia i dzisiaj dostałam informację, że jeżeli zerwę umowę to zostaną mi naliczone kary. Skontaktowałam się z biurem obsługi Klientów i powiedziano mi, że podstawowa umowa przeszła na czas nieokreślony ale jest na 12 miesięcy (nie ma możliwości wcześniej zerwać bez ponoszenia kary). Przedłużając umowę na czas nieokreślony nikt mnie nie poinformował, że jest to zobowiązanie na 12 miesięcy, na to konsultant odpowiedział, że trzeba było przeczytać umowę podstawową.

 

Czy da się coś z tym zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, da się. Zacząć czytać umowy i regulaminy do nich dołączone. Umowa jest przedłużana zgodnie z Twoją dyspozycją wyrażoną przez podpis na umowie i akceptację RŚU o kolejne 12 miesięcy, więc nie jest przedłużona na czas nieokreślony tylko na określony. Reklamację można złożyć zawsze - inna sprawa jak zostanie rozpatrzona, bo wyraziłaś zgodę na ów regulamin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja chciałbym jednak zrezygnować z CP-cięcie kosztów(niestety żona nie daję się namówić na 2 płatne tv),konkretnie to oddam umowę z CP-cesja-i chciałbym wiedzieć w jakim dziale mam umieścić ogłoszenie;warunki bardzo dobre,krótka umowa i bogata oferta:

-pakiet Premium wraz z MR

-dekodery HD 5000(pilot trochę pościerany) i HD 3000(ten użyty tylko 3-4 razy)

-średnia opłata co miesiąc 55zł

-umowa do maja 2014r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo w Cyfrowym Polsacie umowa nie przechodzi na czas nieokreślony, tylko na kolejny czas określony, ale już 12 miesięcy, a nie na 15 lub 29, jak w pierwszym okresie.

Ale i tak jest dziwna w stosunku do "standardowych/normalnych" umów-gdzie po czasie określonym-przechodziła na czas nieokreślony z możliwością miesięcznego wypowiedzenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...