mastano Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 No. I tylko niech któryś z następców Kurskiego spróbuje usunąć TVP Sport z DVB-T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 Ciekawi mnie, jaki wynik ma teraz TVP Rozrywka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bumerang Opublikowano 11 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 (edytowane) Już drugiego dnia obecności w DVB-T kanał pobił rekord oglądalności: Nowy rekord @sport_tvppl! 8 czerwca dzienny udział 2,87%, jak na kanał sportowy to kosmos! Przejście na nadawanie 24h strzałem w dziesiątkę, efekt MUXa już działa. To będzie rekordowe lato Edytowane 11 Czerwca 2018 przez Barti Przeniesiono post do wątku, w którym jest już mowa na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 Po wejściu na MUX, TVP Sport wzrosło o 166% w 4+, zaś TVP Rozrywka spadło o 60%. https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/wzrost-ogladalnosci-tvp-sport-po-wejsciu-na-mux-3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 (edytowane) Ciekawie będą musiały wyglądać wyniki, a właściwie jedynie procenciki, za czerwiec. Szczególnie za sprawą TVP SPORT w DVB-T oraz w niższych pakietach u wybranych operatorów: klik. . Edytowane 13 Czerwca 2018 przez Emil.1603 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 Efekt Mundialu wczoraj, 16-49: TVP1 - 11.39% TVP2 - 9.78% TVP Sport - 6.12% TVP Sport, genialny wynik jak na kanał sportowy. Ciekawe jaki był by wyniki gdyby TVP Sport nie był w muxie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 Ciekawe, jak to się przekłada na liczbę widzów?Cały czas nas "karmią" samymi udziałami w rynku, które niewiele mówią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastano Opublikowano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2018 (edytowane) Nielsen znów zaniża oglądalność kanałów Telewizji Polskiej. Zgodnie z alternatywnym pomiarem, mecz otwarcia Mundialu w Rosji oglądało 7 mln widzów, a według Nielsena - 4 mln. Podobnie było z widownią czwartkowego głównego wydania "Wiadomości". Rzeczywista oglądalność programu na otwarcie Mistrzostw wynosiła 4 miliony widzów, a według Nielsena - ok. 2,5 mln. Przez niekorzystne wskazania amerykańskiej firmy, TVP traci rocznie setki milionów złotych, które mogłaby zainwestować np. w zakup nowoczesnego sprzętu - dodatkowych kamer 4K, wozów transmisyjnych czy przyspieszyć modernizację ośrodków regionalnych. https://www.tvp.info/37691303/mundial-w-rosji-hitem-ogladalnosci-telewizji-polskiej-ale-nie-wg-firmy-nielsen Edytowane 18 Czerwca 2018 przez Peterownys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 19 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 Oglądalność wszystkich meczy do tej pory: https://www.wirtualnemedia_pl/artykul/hity-mundialu-w-rosji-2018-wyniki-oglaldanosci-pierwszych-meczow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fan tv Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Nielsen znów zaniża oglądalność kanałów Telewizji Polskiej. Zgodnie z alternatywnym pomiarem, mecz otwarcia Mundialu w Rosji oglądało 7 mln widzów, a według Nielsena - 4 mln. Podobnie było z widownią czwartkowego głównego wydania "Wiadomości". Rzeczywista oglądalność programu na otwarcie Mistrzostw wynosiła 4 miliony widzów, a według Nielsena - ok. 2,5 mln. Przez niekorzystne wskazania amerykańskiej firmy, TVP traci rocznie setki milionów złotych, które mogłaby zainwestować np. w zakup nowoczesnego sprzętu - dodatkowych kamer 4K, wozów transmisyjnych czy przyspieszyć modernizację ośrodków regionalnych. https://www.tvp.info/37691303/mundial-w-rosji-hitem-ogladalnosci-telewizji-polskiej-ale-nie-wg-firmy-nielsenA może alternatywny pomiar zawyża? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastano Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Wątpię, bo alternatywny pomiar ma zdecydowanie większą próbę niż Nielsen, a to potrafi doprecyzować wyniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Ja twierdzę, że pomiar Netii jest trochę zawyżony. Dam tu przykład Wczorajszy mecz według Nielsena wyniósł 11 mln i 78.14% udziałów. Zaś według Netii wyszło 16 mln. To udziały wychodzą ponad 100%. To musieli by liczyć widzów zagranicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Wątpię, bo alternatywny pomiar ma zdecydowanie większą próbę niż Nielsen, a to potrafi doprecyzować wyniki. Jak on działa? Wg linku https://www.tvp.info/37691303/mundial-w-rosji-hitem-ogladalnosci-telewizji-polskiej-ale-nie-wg-firmy-nielsen Korzystając z anonimowych danych z ok. 190 tys. dekoderów i specjalnych algorytmów można na bieżąco śledzić, który kanał aktualnie wybierają widzowie. Wielkość próby jest wielokrotnie wyższa niż 2000 mierników firmy Nielsen. Jak zbierane są te dane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STARS.TV Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 I to jest największy sukces pana Kurskiego. Udało mu się sprawić, że wyniki z Netii które nie są w żaden sposób wiarygodne, są szeroko komentowane Brawa dla niego. p.s. o tym, że wyniki z Netii nie mają żadnej wartości decyduje jedna podstawowa rzecz: są to dane zebrane od abonentów TYLKO JEDNEGO OPERATORA który nie jest dostępny w większości polskich miast, nie mówiąc już o wsiach. Tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Czy Nielsen bada oglądalność TVS? Ciekawi mnie jaką oglądalność mają Policjanci z Miami czy Kojak? Wyższą niż inne programy stacji? Zawsze mnie zastanawiało dlaczego przy tak dużej liczbie kanałów nikt nie powtarza seriali z lat 80-tych czy 90-tych a np. wałkuje w kółko CSI. Ja na przykład wolałbym oglądnąć sobie jakiś starszy serial niż po raz kolejny coś nowego. I nie wiem czy tylko ja tak mam czy większość widzów też a telewizje tego nie rozumieją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastano Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Wyniki prowadzone przez zagraniczną firmę o żenującej próbie 2000 mierników tym bardziej nie są wiarygodne i narażają nie tylko TVP na straty, ale i też pozostałe telewizje. Poza tym nie mowa tu o Netii tylko o Modelu Oglądalności Rzeczywistej o czym wspomina artykuł tvp.info. 2 tys. a 190 tys. to jest zdecydowana różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STARS.TV Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Aha, ok, to jednak nie mam na to czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Wyniki prowadzone przez zagraniczną firmę o żenującej próbie 2000 mierników tym bardziej nie są wiarygodne i narażają nie tylko TVP na straty, ale i też pozostałe telewizje. Poza tym nie mowa tu o Netii tylko o Modelu Oglądalności Rzeczywistej o czym wspomina artykuł tvp.info. 2 tys. a 190 tys. to jest zdecydowana różnica. W przyszłym roku Nielsen zwiększy panel do 5 tys gospodarstw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enski Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 To rzeczywiście bardzo dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2018 Nielsen też nie jest wszędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Oswieccie mnie bo moze tego nie rozumiem. Ok fajnie miec duze wyniki ogladalnosci ale nawet jakby w Nielsenie czy innym tego typu badaniu bylo 1MLN domostw to i tak mogloby to nie byc miarodajne ale pytanie mam inne. Gdzie strata dla telewizji w zwiqzku z blednym pokazaniem wynikow ogladalnosci ? Przeciez rzeczywista ilosc ludzi i tak przeklada sie na wplywy z reklam a nie statystyka. To dajmy na to PiS zaraz wymysli sobie swoje studio badan statystycznych gdzie programy TVP ogladac bedzie 100% widzow i wtedy publicBa bedzie przynosic ogromne zyski ? Bo dla mnie to nielogiczne troche. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Nielsen to jest Polska w pigułce i dlatego jest to miarodajne badanie, w przeciwieństwie do Netii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart18 Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 (edytowane) https://www.tvp.info/37749819/jacek-kurski-tvp-po-raz-pierwszy-zarobila-na-mundialuWideo z dzisiejszej konferencji Kurskiego, głównym tematem zły Nielsen. Edytowane 21 Czerwca 2018 przez bart18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 Jeśli Nielsen im tak przeszkadza, to czemu nie zerwą z nim umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 23 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2018 Reklamodawcy płacą za faktyczną oglądalność wskazaną przez Nielsen. Im więcej widzów, tym reklama jest droższa. Badania Nielsena nie są dokładne, bo nie uwzględniają możliwości oglądania mobilnie (np. na komórce lub laptopie). Niektórzy mają także telewizory w swoich letnich rezydencjach na działce, czy tam jest chociaż jeden miernik zainstalowany? Brak mierzenia oglądalności w miejscach publicznych. W mojej pracy jest telewizor na korytarzu i obecnie podczas meczów potrafi przy nim zgromadzić się nawet 20 osób. Są również wspólne oglądania z sąsiadami na tarasie. Na meczu z Polską przychodzą praktycznie wszyscy całymi rodzinami i oglądamy na naszym dachu z rzutnika na wielkim ekranie. Do tego nie wszystkie kanały są liczone. Pomija się kanały zagraniczne, małe telewizje lokalne i kanały niszowe. Czy jest mierzona oglądalność TVP 4K? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.