jurekg Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 " REGULAMIN SZCZEGÓŁOWY ŚWIADCZENIA USŁUGI TELEWIZJI PRZEZ VECTRA S.A. 4.2. Dostawcy Usług przysługuje prawo do zaprzestania rozprowadzania Programu Gwarantowanego, co stanowi zmianę Warunków Umowy. W takim przypadku zastosowanie mają odpowiednie zapisy Umowy dotyczące zmiany Warunków Umowy. ..." Czy przesunięcie kanału z puli programów gwarantowanych do niegwarantowanych (Ale Kino+) daje mi możliwość wypowiedzenie Umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Nie! do zaprzestania rozprowadzania Gwarantowany, czy też nie, to jednak nadal będzie rozprowadzany. Zupełnie inaczej by było, gdybyś w tej sprawie dostał aneks do podpisania. Ale to inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurekg Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Regulamin VECTRY "... 4.4. Dostawcy Usług przysługuje prawo do zaprzestania rozprowadzania Programu Niegwarantowanego lub jego zamiany na inny Program Niegwarantowany, co nie stanowi zmiany Warunków Umowy..." Ale po przeniesieniu do niegwarantowanego mogą spokojnie po miesiącu go wyrzucić z oferty. W związku z tym wg mnie przeniesienie "Ale Kino+" do niegwarantowanych daje jak najbardziej możliwość rozwiązania Umowy. Poza tym przesłane zmiany w Regulaminie też dają możliwość wypowiedzenia Umowy bez konsekwencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 To wtedy tak. Ponieważ w umowie masz zapisany, jako kanał gwarantowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Wg mnie dla każdego abonenta powinna obowiązywać pula kanałów gwarantowanych i niegwarantowanych na stan z dnia, w którym umowa była podpisywana. A nie, że w ciągu 1,5 roku zmieniają kanały 5-6 razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 I tak jest. Chyba, że operator przysyła nowy aneks lub regulamin, w którym masz podany termin na jego odrzucenie lub milczącą akceptację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurekg Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 ze strony VECTRY : http://www.forumforpages.com/facebook/v ... 9416530/20 "... w związku z aktualizacją systemu część Klientów może otrzymać fakturę elektroniczną z opóźnieniem. Pragniemy dodać, że opisana sytuacja dotyczy jedynie części Abonentów w zależności od lokalizacji, termin płatności zostanie stosownie wydłużony. ... w sytuacji kiedy operator dokonuje zmian w regulaminie, każdy z Klientów ma prawo do braku akcentacji przedmiotowych zmian oraz wypowiedzenia umów bez konsekwencji finansowych. [Zosia]..." czyli spokojnie można rozwiązać umowę z VECTRĄ do 31.07.2015 (zmiany wchodzą od 01.08.2015, jeśli się nie mylę) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknokia Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Musisz czekać na pismo lub mail ze zmianą regulaminu. Bez tego nie możesz wypowiedzieć umowy. Nie masz podstawy. I jak wiemy taka korespondencja nie dociera do 3/4 abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurekg Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Musisz czekać na pismo lub mail ze zmianą regulaminu. Bez tego nie możesz wypowiedzieć umowy. Nie masz podstawy. Już mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknokia Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 To masz dużo szczęścia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sikor18 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Czy ktoś chciałby się podzielić wrażeniami z użytkowania telefonu w Vectrze? Telefon jak telefon. U mnie działa stabilnie, nie mam zadnych przerw, dźwięk rozmowy czysty jak na voipa, zadnych problemów z błędnym wybieraniem numerów. Nie wiem jak z prezentacją numeru wywołującego, bo mam zwykły telefon bez wyswietlacza ale ogolnie na tyle co korzystam to nie narzekam. Dzięki za odpowiedź. A jeszcze jedno pytanie - czy do usługi telefon w vectrze potrzebny jest dedykowany aparat (np. taki jakie proponują na swojej stronie), czy wystarczy mój dotychczasowy używany w Orange (nie voip)? Dają jakąś przystawkę czy coś takiego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybull Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Sikor18, ja mam nazwyklejszego Gigaseta. Standardowy telefon podłączasz kablem telefonicznym do modemu i wszytsko działa. Nie musi być telefon dedykowany do voipa. Zresztą technik jak będzie robił instalację to podłączy telefon który mu dasz. Warunek żeby telefon działał tonowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceknokia Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Ostatnia łatka do Vectry coś popsuła... 5830cdx i jego dysk twardy co chwilę się rozkręca.... Dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sidnej Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Orientuje się ktoś w tych nowych zmianach w regulaminie i nowych zapisach? Mam abonament na Vectrę do października 2015, ale dodatkowo mam pakiet premium Canal + Silver do 1 czerwca 2016 roku. Chciałem nie przedłużać umowy ale powiedzieli że praktycznie jestem zmuszony do tego bo inaczej muszę zapłacić karę za C+ (mimo iż wyrażałem chęć zostawienia samego C+, powiedzieli że takiej opcji nie ma i na dokumencie o nie przedłużaniu umowy na kablówkę i neta mam info o karze za C+ ponad 300 zł). Teraz zastanawiam się czy w związku ze zmianą regulaminu i podwyżką o 5,4 jak to ujęli mogę zrezygnować z całości razem z pakietem premium (generalnie jest to dla mnie chore że jestem praktycznie zmuszony do przedłużenia umowy z racji pakietu premium). Ma ktoś jakąś radę pomysł lub spotkał się z taką sytuacją ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piecu Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Mam w tej chwili Platynę HD z dekoderem PVR i internet 40 Mbps. Płacę za to 94,99 zł. Za ile wg Was mogę dostać Super HD (też PVR oczywiście) z tą samą prędkością internetu przy przedłużaniu umowy? Wg strony to jest 35 zł różnicy, ale zakładam, że coś się uda wytargować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 @sidnej niestety to jest trochę chore... ale nic nie poradzisz, czasami nawet sport na ostro, który też (szczególnie po siatkówce) przedłużył ludziom kontrakty. Prawie każda opcja premium ma jakieś zobowiązanie i najlepiej jest je brać przy przedłużaniu umowy na jednakowy okres, a nie w trakcie, bo potem wychodzą takie kwiatki. Jeżeli jest zmiana regulaminu i klient bez konsekwencji może zrezygnować to masz szansę to zrobić. Nie ma znaczenia czy pakiet podstawowy czy premium, rezygnujesz jako klient bo nie zgadzasz się z regulaminem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 Ja np. mam taki problem z C+, że jeśli go nie wypowiem do końca lipca to nie dość, że będę miał zamiast 8 kanałów 6 to jeszcze pójdzie mi abonament w górę z 39,90zł na 44,90zł A jeśli chodzi o SnO to dostałem ofertę wypowiedzenia umowy także do końca lipca i zawarcia nowej z opłatą miesięczną 9,90zł A tak już na koniec to zaproponowali mi jeszcze przyspieszenie internetu z 30 do 50Mbps. A jak chciałbym wymienić dekoder na moduł lub ew. dekoder z dyskiem to 149zł wymiana. Trochę chore... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whome Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 Mam prośbę, możecie sprawdzić modulację na kanałch HD, np. TVP 1 HD TVP2 HD czy Polsat HD i TVN HD. Od przeszło miesiąca w Skierniewicach zmienili modulację z 56QAM na 256QAM. Odbiło się to niestety na jakości :(. Nie jest tragicznie ale nie ma już tak czystego/krystalicznego obrazu jak był przy modulacji 56QAM . Ciekawe czy tylko u mnie zmienili czy w innych mistach zostało 56QAM? Na kanałach SD od "sławnej" modernizacji było 256QAM a teraz ruszyli kanały HD żeby poupychć na transport więcej kanałów ? Co oni wyprawiają? . Możecie sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfm877 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 Nie ma takiej modulacji 56qam, mogli ewentualnie nadawać w 64qam. To dziwne, że pogorszyła się jakość, wszakże przy modulacji 256qam mają dużo więcej miejsca na przesył niż poprzednio. U mnie już dawno na transportach HD jest 256qam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whome Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 Oczywiście że 64QAM (a nie 56), porypało mi się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek2 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 Pisać rezygnację i czekać do bólu na ofertę z DUK jeśli nie chcecie stracić ponieważ dużo można stracić,a tak negocjujcie.ostrzegam dużo do stracenia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sikor18 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 Wczoraj przypięli mi internet 150, nagrywarkę do złotego, multiroom i telefon. Niestety odbiło się to na jakości, bo przedtem miałem do kabla przypięty tylko dekoder HD. Teraz to samo łącze musi być rozdzielone na internet i dwa dekodery. Przedtem siłę sygnału np. na TVP1 miałem 62 dB, teraz zeszło do 41 dB. Oczywiście nie ma pikselozy, ale dla mnie różnica w jakości jest wyraźna, nawet na programach HD to widać. Czy w przypadku rozdzielania sygnału na kilka urządzeń, tak jak u mnie, nie powinno się go wzmocnić? Jak to jest praktykowane w Vectrze? Można do nich dzwonić czy to nic nie da? Są jakieś sposoby na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1981 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 Telewizja cyfrowa to nie analog Obraz jest idealny do pewnego momentu jeśli chodzi o poziom sygnału a jak się go zmniejszy to się robią artefakty i dalej całkowity brak sygnału. Nie ma czegoś takiego jak pogorszenie obrazu w sensie mniej ostry, sprawdź sobie połączenia dekoderów z tv (musi być podpięte kablem HDMI) oraz ustawioną w nich rozdzielczość. Oczywiście poziom sygnału 41 dBμV bo to chyba miałeś na myśli jest jak dla mnie do poprawy o co najmniej 10. Nie wiem jak jest w Vectrze ale wiem jaka jest dobra praktyka Jeśli do mieszkania "wchodzi" sygnał 75 dBμV to nie ma żadnego problemu z jego podziałem na kilka odbiorników, wzmacniacz dodatkowy w mieszkaniu to ostateczność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sikor18 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 Te parametry to oczywiście w % a nie dB. Sprawdzałem po wpięciu głównego kabla bezpośrednio do dekodera i miałem siłę sygnału 62%. Po wpięciu kabla po rozdzieleniu na internet i multiroom (dwa splittery TRIS-2002) siła sygnału wynosi tylko 41%. Czy powinienem zgłosić potrzebę wzmocnienia sygnału, czy przy tylu urządzeniach tak musi zostać? Ja tam widzę różnicę, zwłaszcza na kanałach SD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1981 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 Poziom siły sygnału wg wskaźnika (paska) w dekoderze/telewizorze nie do końca jest miarodajny, najważniejsza jest jakość. Jeśli masz też pasek jakości sygnału i jest on bliski 100% to nie ma się w ogóle czym przejmować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.