Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

"

REGULAMIN SZCZEGÓŁOWY ŚWIADCZENIA USŁUGI

TELEWIZJI PRZEZ VECTRA S.A.

 

4.2. Dostawcy Usług przysługuje prawo do zaprzestania rozprowadzania Programu

Gwarantowanego, co stanowi zmianę Warunków Umowy. W takim przypadku

zastosowanie mają odpowiednie zapisy Umowy dotyczące zmiany Warunków Umowy.

..."

 

 

Czy przesunięcie kanału z puli programów gwarantowanych do niegwarantowanych (Ale Kino+) daje mi możliwość wypowiedzenie Umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulamin VECTRY

 

"... 4.4. Dostawcy Usług przysługuje prawo do zaprzestania rozprowadzania Programu

Niegwarantowanego lub jego zamiany na inny Program Niegwarantowany, co nie

stanowi zmiany Warunków Umowy..."

 

Ale po przeniesieniu do niegwarantowanego mogą spokojnie po miesiącu go wyrzucić z oferty.

 

W związku z tym wg mnie przeniesienie "Ale Kino+" do niegwarantowanych daje jak najbardziej możliwość rozwiązania Umowy.

 

Poza tym przesłane zmiany w Regulaminie też dają możliwość wypowiedzenia Umowy bez konsekwencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze strony VECTRY :

 

http://www.forumforpages.com/facebook/v ... 9416530/20

 

"... w związku z aktualizacją systemu część Klientów może otrzymać fakturę elektroniczną z opóźnieniem. Pragniemy dodać, że opisana sytuacja dotyczy jedynie części Abonentów w zależności od lokalizacji, termin płatności zostanie stosownie wydłużony.

 

... w sytuacji kiedy operator dokonuje zmian w regulaminie, każdy z Klientów ma prawo do braku akcentacji przedmiotowych zmian oraz wypowiedzenia umów bez konsekwencji finansowych. [Zosia]..."

 

 

czyli spokojnie można rozwiązać umowę z VECTRĄ do 31.07.2015 (zmiany wchodzą od 01.08.2015, jeśli się nie mylę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy ktoś chciałby się podzielić wrażeniami z użytkowania telefonu w Vectrze?

Telefon jak telefon. U mnie działa stabilnie, nie mam zadnych przerw, dźwięk rozmowy czysty jak na voipa, zadnych problemów z błędnym wybieraniem numerów. Nie wiem jak z prezentacją numeru wywołującego, bo mam zwykły telefon bez wyswietlacza ale ogolnie na tyle co korzystam to nie narzekam.

 

Dzięki za odpowiedź.

A jeszcze jedno pytanie - czy do usługi telefon w vectrze potrzebny jest dedykowany aparat (np. taki jakie proponują na swojej stronie), czy wystarczy mój dotychczasowy używany w Orange (nie voip)? Dają jakąś przystawkę czy coś takiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sikor18, ja mam nazwyklejszego Gigaseta. Standardowy telefon podłączasz kablem telefonicznym do modemu i wszytsko działa. Nie musi być telefon dedykowany do voipa.

Zresztą technik jak będzie robił instalację to podłączy telefon który mu dasz. Warunek żeby telefon działał tonowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się ktoś w tych nowych zmianach w regulaminie i nowych zapisach?

 

Mam abonament na Vectrę do października 2015, ale dodatkowo mam pakiet premium Canal + Silver do 1 czerwca 2016 roku.

Chciałem nie przedłużać umowy ale powiedzieli że praktycznie jestem zmuszony do tego bo inaczej muszę zapłacić karę za C+ (mimo iż wyrażałem chęć zostawienia samego C+, powiedzieli że takiej opcji nie ma i na dokumencie o nie przedłużaniu umowy na kablówkę i neta mam info o karze za C+ ponad 300 zł).

 

Teraz zastanawiam się czy w związku ze zmianą regulaminu i podwyżką o 5,4 jak to ujęli mogę zrezygnować z całości razem z pakietem premium (generalnie jest to dla mnie chore że jestem praktycznie zmuszony do przedłużenia umowy z racji pakietu premium).

 

Ma ktoś jakąś radę pomysł lub spotkał się z taką sytuacją ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w tej chwili Platynę HD z dekoderem PVR i internet 40 Mbps. Płacę za to 94,99 zł.

 

Za ile wg Was mogę dostać Super HD (też PVR oczywiście) z tą samą prędkością internetu przy przedłużaniu umowy? Wg strony to jest 35 zł różnicy, ale zakładam, że coś się uda wytargować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sidnej niestety to jest trochę chore... ale nic nie poradzisz, czasami nawet sport na ostro, który też (szczególnie po siatkówce) przedłużył ludziom kontrakty. Prawie każda opcja premium ma jakieś zobowiązanie i najlepiej jest je brać przy przedłużaniu umowy na jednakowy okres, a nie w trakcie, bo potem wychodzą takie kwiatki.

Jeżeli jest zmiana regulaminu i klient bez konsekwencji może zrezygnować to masz szansę to zrobić. Nie ma znaczenia czy pakiet podstawowy czy premium, rezygnujesz jako klient bo nie zgadzasz się z regulaminem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja np. mam taki problem z C+, że jeśli go nie wypowiem do końca lipca to nie dość, że będę miał zamiast 8 kanałów 6 to jeszcze pójdzie mi abonament w górę z 39,90zł na 44,90zł

 

A jeśli chodzi o SnO to dostałem ofertę wypowiedzenia umowy także do końca lipca i zawarcia nowej z opłatą miesięczną 9,90zł

 

A tak już na koniec to zaproponowali mi jeszcze przyspieszenie internetu z 30 do 50Mbps. A jak chciałbym wymienić dekoder na moduł lub ew. dekoder z dyskiem to 149zł wymiana. Trochę chore...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam prośbę, możecie sprawdzić modulację na kanałch HD, np. TVP 1 HD TVP2 HD czy Polsat HD i TVN HD. Od przeszło miesiąca w Skierniewicach zmienili modulację z 56QAM na 256QAM. Odbiło się to niestety na jakości :(:(. Nie jest tragicznie ale nie ma już tak czystego/krystalicznego obrazu jak był przy modulacji 56QAM :(. Ciekawe czy tylko u mnie zmienili czy w innych mistach zostało 56QAM? Na kanałach SD od "sławnej" modernizacji było 256QAM a teraz ruszyli kanały HD żeby poupychć na transport więcej kanałów :(? Co oni wyprawiają? :(. Możecie sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj przypięli mi internet 150, nagrywarkę do złotego, multiroom i telefon. Niestety odbiło się to na jakości, bo przedtem miałem do kabla przypięty tylko dekoder HD. Teraz to samo łącze musi być rozdzielone na internet i dwa dekodery. Przedtem siłę sygnału np. na TVP1 miałem 62 dB, teraz zeszło do 41 dB. Oczywiście nie ma pikselozy, ale dla mnie różnica w jakości jest wyraźna, nawet na programach HD to widać.

Czy w przypadku rozdzielania sygnału na kilka urządzeń, tak jak u mnie, nie powinno się go wzmocnić? Jak to jest praktykowane w Vectrze? Można do nich dzwonić czy to nic nie da? Są jakieś sposoby na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telewizja cyfrowa to nie analog ;) Obraz jest idealny do pewnego momentu jeśli chodzi o poziom sygnału a jak się go zmniejszy to się robią artefakty i dalej całkowity brak sygnału. Nie ma czegoś takiego jak pogorszenie obrazu w sensie mniej ostry, sprawdź sobie połączenia dekoderów z tv (musi być podpięte kablem HDMI) oraz ustawioną w nich rozdzielczość. Oczywiście poziom sygnału 41 dBμV bo to chyba miałeś na myśli jest jak dla mnie do poprawy o co najmniej 10. Nie wiem jak jest w Vectrze ale wiem jaka jest dobra praktyka ;) Jeśli do mieszkania "wchodzi" sygnał 75 dBμV to nie ma żadnego problemu z jego podziałem na kilka odbiorników, wzmacniacz dodatkowy w mieszkaniu to ostateczność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te parametry to oczywiście w % a nie dB. Sprawdzałem po wpięciu głównego kabla bezpośrednio do dekodera i miałem siłę sygnału 62%. Po wpięciu kabla po rozdzieleniu na internet i multiroom (dwa splittery TRIS-2002) siła sygnału wynosi tylko 41%. Czy powinienem zgłosić potrzebę wzmocnienia sygnału, czy przy tylu urządzeniach tak musi zostać? Ja tam widzę różnicę, zwłaszcza na kanałach SD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...