Skocz do zawartości

Vectra


Rekomendowane odpowiedzi

Ja tylko nie łapię jednej rzeczy. Vectra podpisując umowy z klientami nie miała ustalonych stawek z Viaplay na okres, na który zawierała te umowy? Czy Viaplay pomimo umów zażądał od stycznia wyższej stawki? Bo klient to tu akurat zawinił najmniej, ma umowę na czas określony i powinien mieć cenę jak w warunkach. Zresztą umowa jest całością, jeśli chcą wypowiedzieć to całą? Czy się mylę? 

 

Z inflacją to chyba nie ma nic wspólnego bo powołują się na inny zapis w OWU. 

 

Ciekawe jak play do tego podejdzie (u abonentów po UPC, szczególnie na umowach po okresie oznaczonym). 

 

Także podsumowując nie łapię więcej rzeczy niż jednej🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie jest tak że mieliby dużo więcej klientów gdyby nie chory zapis o klauzuli inflacyjnej? za 39zł  "rozdają" HBO MAX i Canal+ do tego 86 kanałów i android box. Nawet gdyby wzrosło to o 20-30zł nie miałbym z tym problemu, ale klauzula inflacyjna jest taka, że tak naprawdę nie wiesz ile to wzrośnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jeszcze niedawno kablówka czy to Vectra czy UPC czy Multimedia były najlepszym wyborem, a przez jakieś dwa lata wszystko się zmieniło. UPC zostało kupione przez play i nowa oferta jest dla mnie zupełnie nie akceptowalna, przeszedł bym do Vectry gdyby nie ta klauzula inflacyjna, bo tak w zasadzie to regularnie mogą robić podwyżki bo przecież deflacji nie było dawno i nie będzie. Także UOKiK powinien zadbać o odpowiednie oznaczanie oferty Vectry, że jest to oferta handlowa na dany miesiąc i w następny może ulec zmianie w zależności od aktualnej inflacji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na koniec listopada po kilku dobrych latach pożegnałem się z Vectrą. 

 

Jeszcze rok temu "wyrwałem" dosyć niezłą ofertę, bo miałem praktycznie pełną ofertę TV w tym C+, HBO i 600Mb za jedyne 125 zł. No tylko w ciągu tej krótkiej, bo 12 miesięcznej umowy cena zdążyła już urosnąć do niespełna 150 zł/mc.

 

Od jakiegoś czasu oglądałem coraz mniej i stwierdziłem, że następna umowa to będzie wyłącznie sam net z tym pakietem 48 kanałów co dają gratis + okazjonalnie jakieś VOD we własnym zakresie typu Netflix itp.

 

Pomimo wypowiedzenia, dostawałem z DUK oferty typu 600mb za 69 zł, do tego nowa opłata za modem, czyli w zasadzie to co jest na stronie.

 

Niedawno pojawiła się w bloku dobra alternatywa dla Vectry - nexera położyła kable, więc już nie trzeba było się ograniczać i ostatecznie wybrałem ofertę lokalnego operatora, który już działa w mieście kilka dobrych lat i stale rozbudowuje sieć.

Obecnie mam światłowód 600mb, do tego podstawowy pakiet TV 65 kanałów (naziemna + paczka TVN i Polsatu, w tym PSN czego nadal nie posiada Vectra) za 69 zł. Niby podobnie, ale przede wszystkim z gwarancją stałej ceny przez najbliższe 2 lata.

 

Szkoda, że to poszło w takim kierunku z tymi opłatami, bo tak jak wspomniał kolega wyżej - nie licząc ostatniego czasu to z oferty kablówek Vectra była naprawdę dobrą opcją. Przez cały okres nie miałem z nimi żadnych problemów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Cześć, czy w Vectrze można wziąć telewizję z modułem CAM?


Można, ale nie polecam. Nic nie nagrasz na dysk w TV. Znaczy nagrasz, ale po bliżej nieokreślonym czasie nagrań nie obejrzysz. Niekiedy godzina, niekiedy dzień. Nie wiem od czego zależał ten czas. Timeshift działał.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł CAM jest niewidoczny w czasie oglądania tv, nie wymaga kabli, daje możliwość oglądania kanałów 4K oraz możliwość zmiany nazwy i numeracji kanałów według własnych upodobań przy pomocy pewnego programu. Jeśli ktoś nie ma potrzeby nagrywania programów to polecam.

 

Na pewno w Vectrze jest możliwość wyboru modułu cam przy kupnie samej usługi tv. Nie wiem jak to jest jeśli wybierze się dwupak -internet z tv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, kfm877 napisał(a):

Moduł CAM można jeszcze dostać, ale przy zamówieniu tylko samej telewizji.

2 lata temu przy zamówieniu w biurze obsługi dwupaku był jeszcze wybór modułu cam. Jeśli teraz tego wyboru już nie ma to jest to tylko zmiana na niekorzyść 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie obecnie place 149zl umowę mam do końca kwietnia 2024 pakiet film sport +eleven +600mb + dekoder smart z dyskiem twardym. 

Chciałbym zejść taniej z pakietem canal + złoty +600 MB i płacić taniej . Czy jest sens dzwonić do nich do duk Czy czekać na zakończenie umowy ?

Czy wogole jest opcja taka żeby przedłużyć umowę i płacić mniej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...