jacekgothic Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 6 minut temu, Barti napisał: nie będę przecież zapychał i zarazem zaśmiecał sobie komputera przechowywaniem na nim "przez wieczność" wszystkiego, co dotąd przeglądałem w Internecie, w tym również pliki cookies. Cenię sobie porządek na komputerze i swoją prywatność. Jestem adminem na dużym forum IT, więc wiem co piszę a napiszę, że większych bredni dawno nie czytałem Bez urazy @Barti 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 @jacekgothic Spoko. "Adminowanie" forum, a korzystanie ze swojego komputera i dbanie o niego to, myślę, dwie różne rzeczy. No, ale to tak na marginesie, bo nie o tym jest niniejszy wątek. Dlatego też ja raczej już nie będę więcej korzystać z usługi Cyfrowy Polsat GO. Nawet, jeśli jej operator zechce w przyszłości udostępniać ją za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 5 minut temu, Barti napisał: Dlatego też ja raczej już nie będę więcej korzystać z usługi Cyfrowy Polsat GO. Nawet, jeśli jej operator zechce w przyszłości udostępniać ją za darmo. To ona nie jest za darmo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Za darmo jest tylko dla wybranych, w zależności od długości posiadanej umowy i pakietów. W moim przypadku kosztowała mnie ona dodatkowe 5 zł miesięcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 (edytowane) Mówimy o usłudze, która widnieje pod nazwą Katalog ONLINE 0,00 zł aktywna ? Czy ona dotyczy kanałów na zasadzie TERAZ w TV czy również jakieś treści na życzenie? Edytowane 14 Stycznia 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Mówimy tutaj o możliwości oglądania na smartfonie, komputerze (części) kanałów, które mamy w swoim pakiecie w ramach abonamentu w Cyfrowym Polsacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 (edytowane) 49 minut temu, DamPrz napisał: Mówimy o usłudze, która widnieje pod nazwą Katalog ONLINE 0,00 zł aktywna ? Czy ona dotyczy kanałów na zasadzie TERAZ w TV czy również jakieś treści na życzenie? Katalogi Online dają dostęp tylko do kanałów "na żywo" w aplikacji na urządzeniach mobilnych (w przeglądarce nie działa). Treści na życzenie nie obejmuje. Edytowane 14 Stycznia 2020 przez maniek357 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Na mojej umowie, jak patrzyłem kiedyś w ICOK to Katalog Online figurował mi za 0 zł i był aktywny. Ja jednak jakiś czas temu go zdezaktywowałem, bo skoro zrezygnowałem z usługi Cyfrowy Polsat GO, za który wówczas płaciłem dodatkowo 5 zł miesięcznie to i ten cały Katalog Online nie jest mi do niczego potrzebny, bo i tak z niego w ogóle nie korzystam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Wygląda na to, że problem z CP GO ustąpił. Kanały na żywo działają (przynajmniej u mnie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 (edytowane) U mnie nadal nie działa. Nawet po czyszczeniu danych aplikacji i ponownym wpisywaniu loginu i hasła. Edytowane 14 Stycznia 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 @Specjalista Cyfrowy Polsat Może byś się zajął tematem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 45 minut temu, maniek357 napisał: problem z CP GO ustąpił U mnie nadal nie działa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Przeglądam teraz i mi działa, ale się długo buforuje pomimo działania łącza zarówno kablowego, jak i komórkowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 U mnie buforuje tylko moment, w którym widać przez krótką chwilę logo kanału i napis "ładowanie". Następnie odtwarzacz robi się czarny i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Może serwery im padły i problemy ludzie mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 U mnie na lapku nie dziala, szary ekran w oknie transmisji. 6 godzin temu, jacekgothic napisał: U mnie buforuje tylko moment, w którym widać przez krótką chwilę logo kanału i napis "ładowanie". Następnie odtwarzacz robi się czarny i tyle. No, tez to mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Z fejsa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 U mnie już działa na dwóch telefonach i na komputerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 15 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 U mnie również jest już OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINOL Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 Jak dodac CP GO do Android TV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 Nie ma aplikacji oficjalnie na Android TV. CP GO nie wspiera Android TV. Istnieje jednak możliwość zainstalowania aplikacji CP GO na Android TV, ale trzeba zrobić to ręcznie + do nawigacji potrzebna jest myszka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 W dniu 14.01.2020 o 12:09, Barti napisał: Za darmo jest tylko dla wybranych, w zależności od długości posiadanej umowy i pakietów. W moim przypadku kosztowała mnie ona dodatkowe 5 zł miesięcznie. Mowa tu o 'GO' czy także 'On the GO'? Mi dzisiaj coś o tym mówili przy przedłużaniu umowy na 12m, że dają to za darmo ale tylko do dłuższych umów. Natomiast nie pamiętam czy chodziło o GO czy także/lub On the GO... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 Witam, standardowa cena usługi ON THE GO to 5 zł, ale zgodnie z informacjami, jakie otrzymałeś w punkcie, w zależności od warunków, może zostać bezpłatnie dodana na cały okres kontraktu. Jeśli jednak nie zostanie włączona w ramach umowy, to nie ma możliwości późniejszej aktywacji. Jeżeli jesteś zainteresowany ofertą, to napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.