Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla abonentów platformy Polsat Box


IPB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, marraf napisał:


Na terenie UE i sprzedawca doskonale o tym wiedział. Czy to ma jakieś znaczenie? 

Z serwisu jak najbardziej można korzystać na terenie UE. Jednak aktualnie odnotowaliśmy występujące nieprawidłowości z funkcjonowaniem usługi. Dział techniczny już weryfikuje, dlaczego pojawiają się niedogodności poza krajem. Przepraszam za utrudnienia i proszę o cierpliwość.

 

6 godzin temu, BODEK510 napisał:

Miałem dostęp gratis, ale się skończył ☹️. Dlatego napisałem ,że było fajnie.

Zachęcam do powiększenia oferty. W tej sprawie napisz do mnie wiadomość prywatną :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Z serwisu jak najbardziej można korzystać na terenie UE. Jednak aktualnie odnotowaliśmy występujące nieprawidłowości z funkcjonowaniem usługi. Dział techniczny już weryfikuje, dlaczego pojawiają się niedogodności poza krajem. Przepraszam za utrudnienia i proszę o cierpliwość.

 

 Ok dzięki za odpowiedz, pomogła zmiana IP i śmiga jak trzeba. :) 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.11.2019 o 04:58, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Przepraszam za utrudnienia i proszę o cierpliwość


 

Czy wiadomo coś nowego? U mnie nadal usługa nie działa prawidłowo. Mam dostęp do usługi w sensie logowania i oglądania różnych materiałów, jednak z kanałów TV mam tylko 3 aktywne. Paramount Pictures, Family i MTV ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

 

Opisana przez Ciebie sytuacja występuje na terenie Polski

 


W obu przypadkach, małżonka będąca w tej chwili w Polsce ma identyczną sytuację. Oczywiście inny komputer i przeglądarka internetowa. Jestem w UE i nie ma znaczenia przy pomocy jakiego urządzenia się loguję. Musiałem odczekać kilka dni, aby to sprawdzić, ponieważ każde „czyszczenie” przeglądarki, użycie innej, czy usunięcie aplikacji z telefonu skutkuje tym, że kończy się limit urządzeń, gdyż system identyfikuje podłączane kolejne urządzenie, a icok nie pozwala na usunięcie kilku urządzeń w tym samym czasie...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej sprawie zapisz zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Aby to zrobić, kliknij w zakładkę "Napisz do nas", następnie wskaż właściwy numer karty oraz wybierz odpowiedni temat. Później podaj mi w wiadomości prywatnej numer karty, postaram się przyspieszyć realizację zgłoszenia.

 
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, adam87 napisał:

Dobrze rozumiem, że mając aktywny pakiet On The Go można oglądać live (komputer, tablet, smartfon) wszystkie kanały, do których mamy wykupiony dostęp przez satelitę?

Tutaj znajdziesz dostępne kanały w serwisie: https://www.cyfrowypolsat.pl/cpgo/

7 godzin temu, rafalowski napisał:

Niekoniecznie, nie ma na przykład głównego Polsatu,Super Polsatu,programów ogólnodospnych, Tvp1,Tvp2 Tvn-ów Pulsu itp.

Jest to związane z posiadanymi przez nas licencjami. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy komuś wyskakuje taki błąd przy próbie odtwarzania materiałów przez internet? 

Wystąpił błąd podczas próby odtworzenia materiału. BŁAD: 9500. 

Odpowiedź z biura obsługi. Uprzejmie informujemy, że podjęliśmy działania mające na celu zdiagnozowanie nieprawidłowości i ewentualne usunięcie problemu. Jednak weryfikacja techniczna usług na Pana koncie nie wykazały usterek mogących mieć wpływ na nieprawidłowe działanie usługi. W związku z tym opisywane problemy nie wynikały z nienależycie świadczonej usługi przez Cyfrowy Polsat." Przecież to żenada tak odpowiedzieć. A błąd występuje nadal.

Błąd występuje na laptopie, na którym kiedyś spokojnie oglądałem. I na IE i na Chromie.

Edytowane przez cwirek1
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...