marraf Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 8 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Korzystacie z CP GO w Polsce, czy za granicą na terenie UE? Na terenie UE i sprzedawca doskonale o tym wiedział. Czy to ma jakieś znaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 10 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Czy posiadasz aktywny pakiet Polsat Sport Premium? Miałem dostęp gratis, ale się skończył . Dlatego napisałem ,że było fajnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 11 godzin temu, marraf napisał: Na terenie UE i sprzedawca doskonale o tym wiedział. Czy to ma jakieś znaczenie? Z serwisu jak najbardziej można korzystać na terenie UE. Jednak aktualnie odnotowaliśmy występujące nieprawidłowości z funkcjonowaniem usługi. Dział techniczny już weryfikuje, dlaczego pojawiają się niedogodności poza krajem. Przepraszam za utrudnienia i proszę o cierpliwość. 6 godzin temu, BODEK510 napisał: Miałem dostęp gratis, ale się skończył . Dlatego napisałem ,że było fajnie. Zachęcam do powiększenia oferty. W tej sprawie napisz do mnie wiadomość prywatną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Obie Canalie już mi (ponownie) świecą, zobaczymy na jak długo... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Do nowego miesiąca. Ja od sierpnia muszę to zgłaszać po nowym miesiącu. Aż się już nie dobrze robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Czy możesz doprecyzować występujące niedogodności? Które dokładnie kanały masz na myśli? Czy posiadasz numer zgłoszenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Chyba podobnie jak ja C+ Sport 3 i 4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marraf Opublikowano 7 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 10 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Z serwisu jak najbardziej można korzystać na terenie UE. Jednak aktualnie odnotowaliśmy występujące nieprawidłowości z funkcjonowaniem usługi. Dział techniczny już weryfikuje, dlaczego pojawiają się niedogodności poza krajem. Przepraszam za utrudnienia i proszę o cierpliwość. Ok dzięki za odpowiedz, pomogła zmiana IP i śmiga jak trzeba. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zulusczak Opublikowano 11 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 W dniu 7.11.2019 o 04:58, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Przepraszam za utrudnienia i proszę o cierpliwość Czy wiadomo coś nowego? U mnie nadal usługa nie działa prawidłowo. Mam dostęp do usługi w sensie logowania i oglądania różnych materiałów, jednak z kanałów TV mam tylko 3 aktywne. Paramount Pictures, Family i MTV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 Opisana przez Ciebie sytuacja występuje na terenie Polski czy innego kraju? Odinstaluj i zainstaluj aplikację ponownie, następnie daj znać, czy sprawa uległa zmianie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zulusczak Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 7 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Opisana przez Ciebie sytuacja występuje na terenie Polski W obu przypadkach, małżonka będąca w tej chwili w Polsce ma identyczną sytuację. Oczywiście inny komputer i przeglądarka internetowa. Jestem w UE i nie ma znaczenia przy pomocy jakiego urządzenia się loguję. Musiałem odczekać kilka dni, aby to sprawdzić, ponieważ każde „czyszczenie” przeglądarki, użycie innej, czy usunięcie aplikacji z telefonu skutkuje tym, że kończy się limit urządzeń, gdyż system identyfikuje podłączane kolejne urządzenie, a icok nie pozwala na usunięcie kilku urządzeń w tym samym czasie... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 W tej sprawie zapisz zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Aby to zrobić, kliknij w zakładkę "Napisz do nas", następnie wskaż właściwy numer karty oraz wybierz odpowiedni temat. Później podaj mi w wiadomości prywatnej numer karty, postaram się przyspieszyć realizację zgłoszenia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zulusczak Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 10 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Później podaj mi w wiadomości prywatnej numer karty, postaram się przyspieszyć realizację zgłoszenia. Dziękuję - nr karty wysłałem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 Dobrze rozumiem, że mając aktywny pakiet On The Go można oglądać live (komputer, tablet, smartfon) wszystkie kanały, do których mamy wykupiony dostęp przez satelitę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 108 stacji jest dostępne w najwyższym pakiecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalowski Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Niekoniecznie, nie ma na przykład głównego Polsatu,Super Polsatu,programów ogólnodostępnych, Tvp1,Tvp2 Tvn-ów Pulsu itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 10 godzin temu, adam87 napisał: Dobrze rozumiem, że mając aktywny pakiet On The Go można oglądać live (komputer, tablet, smartfon) wszystkie kanały, do których mamy wykupiony dostęp przez satelitę? Tutaj znajdziesz dostępne kanały w serwisie: https://www.cyfrowypolsat.pl/cpgo/ 7 godzin temu, rafalowski napisał: Niekoniecznie, nie ma na przykład głównego Polsatu,Super Polsatu,programów ogólnodostępnych, Tvp1,Tvp2 Tvn-ów Pulsu itp. Jest to związane z posiadanymi przez nas licencjami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 (edytowane) Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Czyli mając opcję On The Go mogę na telefonie oglądać Ligę Mistrzów na Polsat Sport Premium będąc poza domem? Edytowane 17 Listopada 2019 przez adam87 - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Oczywiście- bylebyś był jak opuścisz dom na terenie Unii Europejskiej 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Dzięki za odpowiedź. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_ Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 (edytowane) @Specjalista Cyfrowy Polsat Mam pytanie dlaczego CP Go na smartphonie chodzi mi normalnie a jak włączam jakiś kanał na laptopie to mam informacje że muszę wykupić usługę On The Go ? Edytowane 17 Listopada 2019 przez Krzysiek_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 A masz w umowie usługę On The GO ? Pewnie masz tylko "katalogi online", które dają dostęp do kanałów na żywo w CP GO jedynie na urządzeniach mobilnych (ja też tak mam). 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_ Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 W ICOK tylko mam katalog online aktywny także tak jest pewnie jak mówisz że dostęp jest tylko na urządzenia mobilne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cwirek1 Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 (edytowane) Witam Czy komuś wyskakuje taki błąd przy próbie odtwarzania materiałów przez internet? Wystąpił błąd podczas próby odtworzenia materiału. BŁAD: 9500. Odpowiedź z biura obsługi. Uprzejmie informujemy, że podjęliśmy działania mające na celu zdiagnozowanie nieprawidłowości i ewentualne usunięcie problemu. Jednak weryfikacja techniczna usług na Pana koncie nie wykazały usterek mogących mieć wpływ na nieprawidłowe działanie usługi. W związku z tym opisywane problemy nie wynikały z nienależycie świadczonej usługi przez Cyfrowy Polsat." Przecież to żenada tak odpowiedzieć. A błąd występuje nadal. Błąd występuje na laptopie, na którym kiedyś spokojnie oglądałem. I na IE i na Chromie. Edytowane 24 Listopada 2019 przez cwirek1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 Proszę o kontynuowanie korespondencji w tej sprawie. Jeśli podasz mi numer karty dekodera w wiadomości prywatnej, to postaram się przyspieszyć realizację zgłoszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.