Skocz do zawartości

UPC Polska (Grupa Play)


Rekomendowane odpowiedzi

Zdecydowałam, że nie będę wymieniać tego 4K na Horizona. Boję się, że jak złożę wypowiedzenie, to będę jakiś czas bez telewizji i Internetu dlatego, że już wiem, że w UPC instalacja nie przebiega sprawnie. U mnie dopiero za trzecim podejściem udało się zainstalować ich telewizję i net. Przemęczę się rok (na rok umowa) i zobaczę jak to się będzie sprawować. Jak źle, to po roku zmienię dostawców tv i netu. Na razie obraz się znacząco poprawił po zalogowaniu do Moje UPC, ale przewijanie nagrań to porażka. Dwa razy się buforował i raz miałam czarną wronę. Ale mam to cudo raptem 9 dzień.

Wszystko jest pięknie jak chcą złowić klienta. Jak po instalacji coś jest nie tak, to mają to w nosie. Ich infolinia to porażka.

Wczoraj byłam złożyć to wypowiedzenie w punkcie stacjonarnym (bo tylko tak można). Nie złożyłam bo było kilka osób przede mną w kolejce i sobie trochę porozmawialiśmy. Wszyscy narzekali na UPC.

Przyszła para, która od jakiegoś domokrążcy (z nim podpisali umowę) wzięli sobie tylko  telewizję z Horizonem bez nagrywarki i netu. Okazało się, że telewizja nie działa. Przychodzili fachowcy z UPC, żeby to naprawić, ale bez efektu. W związku z tym przynieśli Horizona żeby go oddać i wycofać się z umowy. Po rozmowach z Infolinią UPC mówili, że po czterech dniach naliczyli im ponad 400 zł kary, wczoraj już mieli ponad 500 zł i Infolinia powiedziała im, że zapłacą ponad 5000 zł kary, bo zerwali umowę. Jak się skończyło w punkcie to nie wiem, bo poszłam.

W necie niestety jest bardzo dużo krytycznych opinii o UPC, które za późno przeczytałam.

Dużym minusem jest że ich "zabawek" nie można zwrócić do punktu stacjonarnego, tylko trzeba wysyłać.

Gdybym teraz zrezygnowała z UPC to byłabym jakiś czas bez netu i tv, a tak nie może być.

Bo w piwnicy (w bloku) przepięli mi kabel od poprzedniego dostawcy do swojej skrzynki. I teraz mój dotychczasowy dostawca musiałby z powrotem przepinać ten kabel do swoje skrzynki, ale już za opłatą. I u mnie w mieszkaniu coś zrobić z kablami. A to wszystko trwa przynajmniej kilka dni. I jeszcze instalator UPC w moim mieszkaniu podłączając Internet na kablu poprzedniego dostawcy, zostawił mi wiszące gniazdo, bo powiedział, że nie ma takiego, żeby pasowało w otwór w ścianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, stef63 napisał:

Gdybym teraz zrezygnowała z UPC to byłabym jakiś czas bez netu i tv, a tak nie może być.

Coś koleżanka miesza, odstąpienie od umowy załatwia się w ciągu 14dni przez moje UPC bez kary. Po złożeniu odstąpienia można załatwić wymianę urządzeń "z ręki do ręki", bez przerwy w usługach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy zwykły streaming jaki np stosuje UPC, Vectra a obraz z usługi IPTV powiedzmy Orange może mieć wpływ na samą jakość obrazu?

Powiedzmy, że został  warunek utrzymany najwyższego profilu w usługach kablówek.

 

Skłaniam się ku racji @bgmnt, że kablówki nie będą już inwestowały w DVB-C tylko bardziej w usługi internetowe i o nowym dekoderze możemy raczej zapomnieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, stef63 napisał:
Na razie obraz się znacząco poprawił po zalogowaniu do Moje UPC...


Być może obraz Ci się poprawił, ale nie od tego.

 

21 godzin temu, stef63 napisał:
Przyszła para, która od jakiegoś domokrążcy (z nim podpisali umowę) wzięli sobie tylko  telewizję z Horizonem bez nagrywarki i netu. Okazało się, że telewizja nie działa. Przychodzili fachowcy z UPC, żeby to naprawić, ale bez efektu. W związku z tym przynieśli Horizona żeby go oddać i wycofać się z umowy. Po rozmowach z Infolinią UPC mówili, że po czterech dniach naliczyli im ponad 400 zł kary, wczoraj już mieli ponad 500 zł i Infolinia powiedziała im, że zapłacą ponad 5000 zł kary, bo zerwali umowę.

Jeżeli po probach naprawienia TV nie działała, to na bank kary nie naliczą, za odstąpienie od umowy, nawet po 14 dniach. Jest to niezgodność towaru z opisem.

 

21 godzin temu, stef63 napisał:
Wczoraj byłam złożyć to wypowiedzenie w punkcie stacjonarnym (bo tylko tak można)

Można to załatwić bez wizyty w punkcie

@stef63 coś strasznie mieszasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 hours ago, Zuzia said:

Mnie wydaje się to plusem, zwrot przez paczkomat super wygodna sprawa.

Zwłaszcza jak coś się uszkodzi po drodze (albo u nich) i trzeba płacić karę bo nie ma jak udowodnić, że sie zwróciło w odpowiednim stanie ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.10.2022 o 14:21, all999 napisał:

@horas Ja nie mam przecieku, ale wiem, że dodadzą.

 

Pytanie, czy jeśli będzie w naziemnej, to będzie go można obejrzeć z pominięciem dekodera, podłączając kabel bezpośrednio w TV?

Nie wiem jak to do końca jest, bo nie próbowałem, ale ktoś kiedyś pisał, że chyba wszystkie naziemne są niekodowane w kablu i jak podłączy się go pod TV (bez modułu) to można oglądać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi zwrotami przez paczkomaty. Kilka razy zwracałam tak sprzęt do UPC, a także zdarzyło się do Vectry, bo również wprowadzili tę możliwość. Gładko, bez problemów. Aczkolwiek brak było informacji zwrotnej, że sprzęt dotarł i wszystko w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, horas napisał:

 

W moim przypadku (Październik br.) miałem gratis, a wymieniałem Horizona na kartę CI+.

...bo wymieniałeś, a nie zdawałeś sprzęt. Też nie płaciłem, gdy monter przyniósł mi horizona i zabrał  stary dekoder.
Co zaś do samego zwrotu... osobiście wolałbym MIEĆ WYBÓR czy chcę zanieść osobiście pani w punkcie, LUB wysyłać pocztą.  Niemniej, robiłem kiedyś pocztą zwrot telefonu do jakiegoś dziwnego operatora, który wcisnął to-to mojej mamie... nie było problemu na szczęscie.

 

5 godzin temu, Tomo21 napisał:

Nie wiem jak to do końca jest, bo nie próbowałem, ale ktoś kiedyś pisał, że chyba wszystkie naziemne są niekodowane w kablu i jak podłączy się go pod TV (bez modułu) to można oglądać?

tak... jak najbardziej, a czasami nawet więcej, choć niszowych lokalnych może brakować.. Pod warunkiem że telewizor obsługuje  DVB-C ...przynajmniej w UPC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć,

 

mam w UPC internet 300mb + 2xSIM do 2023-02-03, płace 65zł miesięcznie(umowa na 24m). TV nie potrzebuję.

Czy przy przedłużeniu umowy można dostać lepszą ofertę? 

Co w przypadku jeśli nie podejmę żadnych ruchów z DUK? umowa przedłuży się na kolejne 24m, ale czy cena będzie tez 65pln?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy co masz w umowie zapisane.

Od dawna UPC już nie stosuje zapisów, że umowa przedłuża się na kolejne 24 miesiące (chyba, ze masz starą umowę). Zazwyczaj możesz kontynuować ofertę bez zobowiązania. W zależności od umowy, po okresie zobowiązania może nieco zmienić się cena w abonamencie, jeśli takie były warunki promocji (przeczytaj umowę)

Edytowane przez muza_tv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.10.2022 o 10:09, dwaplus1 napisał:

cześć,

 

mam w UPC internet 300mb + 2xSIM do 2023-02-03, płace 65zł miesięcznie(umowa na 24m). TV nie potrzebuję.

Czy przy przedłużeniu umowy można dostać lepszą ofertę? 

Co w przypadku jeśli nie podejmę żadnych ruchów z DUK? umowa przedłuży się na kolejne 24m, ale czy cena będzie tez 65pln?

dostałem maila:

"

Kontaktujemy się z Tobą, aby poinformować Cię, że wkrótce Twoja umowa przejdzie na czas nieokreślony. Nasza wiadomość ma charakter informacyjny i w związku z nią nie musisz podejmować żadnych kroków.

 

Wypełniamy obowiązek prawny określony w art. 561 ust. 2 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne obowiązującym od 21 grudnia 2020 r. (tekst jednolity Ustawy: Dz.U.2021.576). Zgodnie z nim wszyscy dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych zostali zobowiązani poinformować abonenta na trwałym nośniku o kwestiach związanych z końcem okresu promocyjnego, a także przedstawić najkorzystniejsze oferty i sposoby rozwiązania umowy.

 

Twoja obecna umowa może być kontynuowana zgodnie z Regulaminem Promocji z uwzględnieniem zmian wynikających z zakończenia okresu promocyjnego i na warunkach umowy na czas nieokreślony. Wówczas nic nie musisz robić.

 

 

Jednocześnie chcielibyśmy poinformować Cię o terminach, w jakich kończą się okresy promocyjne dla Twoich usług.
 
● 2023-02-03 - Internet światłowodowy do 300 Mb/s, Pakiet Smart, Pakiet Smart - dodatkowy"

 

po ostatnim zdaniu nadal nie wiem ile bede płacicł. skontaktuje sie z BOK i zobaczymy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...