Skocz do zawartości

PVR BOX+ (PACE HDS7241/91)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiecie gdzie znajdę remote file PVR 500 do aplikacji Smart IR remote.

A może polecicie mi jakąś aplikacje androidową która obsłuży Pace?

Proszę bardzo :-) :

(wyeksportowane z aplikacji na moim telefonie)

Here's a Smart IR Remote configured remote I've just shared. To download and install it, just click here: http://colortiger.com/shared/r/A2URt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie gdzie znajdę remote file PVR 500 do aplikacji Smart IR remote.

A może polecicie mi jakąś aplikacje androidową która obsłuży Pace?

Proszę bardzo :-) :

(wyeksportowane z aplikacji na moim telefonie)

Here's a Smart IR Remote configured remote I've just shared. To download and install it, just click here: http://colortiger.com/shared/r/A2URt

Philips PRV.

Nie działa na moim Pace :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On jakiegoś czasu mam problem z dźwiękiem. Na niektórych kanałach z pakietu C+, czy National Geographic, dźwięk bardzo mocno zanika (bardzo słabo słychać). Czy to jest problem z dekoderem czy zaszły jakieś zmiany w nadawaniu dźwięku i moje kino domowe ma problemy? Mam dekoder podłączony przez kabel optical.

 

Zapytam się jeszcze raz, bo niestety nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Czy ktoś ma problem z dźwiękiem na tym dekoderze Pace z niektórymi kanałami? Bo jeżeli to tylko u mnie, to muszę wyrzucić stare kino domowe (Sony DAV-DZ880W) i kupić coś nowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem na nowy kabel, niestety bez zmian. Wczoraj oglądałem GP na żużlu w Canal+ i dźwięk był bez zastrzeżeń. Po zakończeniu zaczął się jakiś film i niestety problem z dźwiękiem. Jak przełączyłem na Canal+HD+1 leciały z opóźnieniem zawody GP i dźwięk był normalny. Jednoznacznie świadczy to, że nie jest winą kabel. Tylko nadal nie wiem, czy problem jest z dekoderem Pace czy kinem domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pytałem po przedłużeniu po 1.07 w punkcie co w razie awarii to dostałem odpowiedź, że wymiana na taki sam. Czas oczekiwania max 48h jeśli nie będzie na stanie. Podobno zaczęli na nowo je serwisować i teraz nie można wybrać wifipremiumbox, te tylko na zamianę jak nie będzie Pace dostępnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dobry news. Zwłaszcza, że mój Pace ostatnio coś szwankuje na kanałach hd - po przełączeniu przywiesza się na chwilę, "zapikseluje" i idzie dalej. Coraz częstsze są też komunikaty na cały ekran o słabym sygnale choć nie przekłada się to na pogorszenie odbioru, ma ktoś takie objawy? Przy przechodzeniu do nc+ wspominałem o tym i próbowali wcisnąć mi jakiegoś enkowego box'a - odmówiłem ze względu na moje potrzeby;))

 

@marceliszpak coś czuję, że masz rację, chociaż to trochę dziwne bo przecież do sagemcoma dali niedawno nowy soft z nowym wyglądem i jakimiś poprawkami, a jakby nie było pace swego czasu był flagowym sprzętem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym zanikaniem sygnału to i ja mam często komunikat. Antena sprawna bo na sagemcom dsi 87 tego nie mam. Z czasem czeka nas pewnie przesiadka na Wifi. ... bo nowych Pace nie wprowadzają. Pewnie do końca roku się wyjaśni co z kartami i sprzętem. Mi w Pace brakuje opcji HBO Go i innych internetowych. Sagemcom ma 1 głowicę i nie można nagrać tego co się chce. Ale ostatnie aktualizacje nie są złe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...