Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – dyskusja ogólna


vibor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

15 minut temu, pawelo1968 napisał(a):

Pisałem żeby wszyscy pisali reklamację,ale jest tu grono znawców którzy się wyśmiewali 

 

Serio?, reklamacje mógłbym składać gdybym faktycznie płacił za MP ale nie miałem to za 0. Co niektórzy to do Solorza by reklamacje pisali.

Edytowane przez Jaś Fasola
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, wfreeman napisał(a):


@Wodnik Szuwarek wielkie dzięki 

Wydaje mi się, że jest o 17 stycznia około godziny 12 w południe. Wtedy dostałem maila z potwierdzeniem oferty.
Konsultant nie wspomniał, że Mistrzowska PIłka jest tylko do 30 czerwca.

A ta informacja jest w przypisie więc wg mnie to jest skurw.. i nielegalna praktyka 

https://ibb.co/bKSWGZd
 

Zgadza się, konsultant pominął ważny punkt regulaminu, a więc cię wykiwał. W tym wypadku reklamacja powinna być uznana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just now, mrozio11 said:

Ale ciekawe jest to, że jednemu bez żadnego gadania akceptują reklamacje a innej osobie odrzucają. Przecież nie chodzi o to, co powiedział konsultant przez telefon, bo jeden użytkownik pisał, że umowę przedłużył w salonie.

Trzeba wziąć na poprawkę, różne umowy, różne ustalenia telefoniczne, treść reklamacji. Ktoś wcześniej pytał jak napisać reklamację, bo nie umie i został wyśmiany. Skąd ma umieć skoro nikt w szkole nie uczy podstaw prawa konsumenckiego, pomoc Rzecznika Praw Konsumenta jest darmowa i bez problemu machnie pismo za klienta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety w Polsce,,Wszystko będzie zgodnie z prawem, tak jak my je rozumiemy". Tak do zwykłego człowieka podchodzą sądy,korporacje i wszyscy inni.W tym operatorzy nie tylko canal+. Ten kto podpisywał umowy z różnymi operatorami na pewno ze mną się zgodzi.Nieprawdą jest też,że my nie umiemy czytać umów(jak ktoś się tu wypowiadał).Nie są po prostu sprecyzowane i można je dowolnie interpretować.Za to konsultanci reprezentujący canal+ często wprowadzają nas w błąd. Przykład: Wykupiona roczna subskrybcja,która automatycznie się kończy,proponują (już trzeci konsultant pisze do mnie maila ) jak ją zakończyć.O numerze klienta nie wspomnę,gdzie po podaniu wymazano mi polsat sport premium z umowy. Co do daszego korzystania z canal+ jestem sceptycznie nastawiony.Poczekamy,zobaczymy.

Edytowane przez Kirk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwietniu przedłużyłem umowę na 15 miesięcy. Wczoraj złożyłem reklamację na MP a dzisiaj mam już odpowiedź.

 

"Aktywowałam na Pana umowie opcję Super Sport za 5zł miesięcznie (czyli w takiej w jakiej miałem MP) do końca okresu oznaczonego umowy czyli do 30 listopada 2025r. Liczę, że nasza dalsza współpraca będzie przebiegać bez zakłóceń". 

 

Czyli wychodzi na to że trzeba umieć napisać dobrą reklamację i ją dobrze uzasadnić skoro innym osobom są reklamacje odrzucane. 

Najgorzej wyszli Ci co mieli MP i biorą opcję za 20zł miesięcznie zamiast pisać reklamację. 

 

 

 

AXchrYM.png

Edytowane przez Vaniliovsky
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, _Artek_ napisał(a):

Czyli wychodzi na to że miałeś mistrzowską piłkę za 5zł ale jeśli ktoś miał za 0 i pakiet się skończył to przecież nie ma podstaw żeby cokolwiek reklamować ale znając życie takie reklamacje się posypią :D

Ale jak nie ma podstaw. Mój pakiet Mistrzowska piłka kosztuje 30 zł miesięcznie, ale wspaniałomyślnie udzielono mi rabat na czas obowiązywania umowy, ale gdybym chciał z umowy zrezygnować to musze ten rabat oddać więc nic nie jest za darmo nawet jak płacisz za to 0 zł. 

Reklamacje musza sie posypać, nie można w przypisie informować o tym, że Mistrzostwa Piłka się kończy 30 czerwca. Powinno to być wyszczególnione w ofercie i powinna być informacja o tym przekazana przez konsultanta. 

  • Popieram 2
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, _Artek_ napisał(a):

Czyli wychodzi na to że miałeś mistrzowską piłkę za 5zł ale jeśli ktoś miał za 0 i pakiet się skończył to przecież nie ma podstaw żeby cokolwiek reklamować ale znając życie takie reklamacje się posypią :D

W sensie, że jak za 5zł był pakiet Mistrzowska Piłka, to Super Sport to to samo i można podmienić 1:1, a jak Mistrzowska Piłka była za 0 zł, to Super Sport nagle staje się zupełnie odmiennym tworem wartym 20 zł więcej? Te tłumaczenia z dnia na dzień stają się coraz bardziej absurdalne.

 

@DOWN

@Vaniliovsky dopiero co zadał kłam tym wymysłom, dostał podmiankę ze względu na zawartość kanałów, a ty nadal swoje? Jak w ogóle nie czytasz/nie rozumiesz, co tutaj się pisze, a cała sytuacja najwyraźniej ciebie nie dotyczy... To dlaczego spamujesz?

Edytowane przez Lukop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Vaniliovsky napisał(a):

Czyli wychodzi na to że trzeba umieć napisać dobrą reklamację i ją dobrze uzasadnić skoro innym osobom są reklamacje odrzucane.

Klauzula zastosowana przez C+ jest zupełnie bezprawna.

To nie kwestia dobrej czy złej argumentacji reklamacji. Wystarczy determinacja i pewność racji. W tej sprawie C+ jest na przegranej. Jednak sprawę chce załagodzić dając rekompensatę nielicznym co mają trochę oleju w głowie i godności.

Sciema z LM vel SuperSport to przykład jak C+ rakiem wycofuje się z przegranej sprawy.

Niby nie przyjmuje reklamacji ale pakiet Super Sport włącza.

Tam dobrze wiedzą, że UOKiK zakwestionowałby sposób zawierania Umowy.

 

Może niejaki Krzyś czy jakośtam powie ilu abonentom, którym z tego forum przygotowywał Umowy było ostrzeżonych o możliwości wyłączenia MP w czasie trwania Umowy? I czemu żadnemu.

Europejskie prawo stosowane przecież w Polsce mówi , ze Sprzedawca ma obowiązek rzetelnie poinformować  o towarze/usłudze.

Jeśli tego nie robi to kończy jak banki z frankowiczami. A też wielu mówiło:widzieli co podpisywali.

 

 

Nie dawajcie się w życiu takim "ekspertom" od opinii, że nic nie wskóracie bo przeciwnik większy. A umowa choćby lewa to święta rzecz.

Czytać swe prawa, trochę je znać i nie dawać wciskać sobie ciemnoty.

Mnie Liga Mistrzów (jak zwał czy zwał)  oczywiście przyznana za 0 zł do końca Umowy. Coś tam bredzili, że niby nie uznają ale włączają.... co za dobrzy wujkowie.

 

Edytowane przez Kirk
Nie obrażaj ludzi. Nakazuję zmianę języka, albo się pożegnamy.
  • Popieram 6
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam niestety MP za 0 zł, więc raczej reklamacja nie przejdzie...
Próbuj chłopie tylko mądrze argumentuj swoje racje. Ważne byś się powołał, że w umowie masz zapis gwarantujący Ci odbiór Ligi Mistrzów do końca trwania umowy w cenie za 0 zł. Jak Ci nie uznają to odwołaj się od tej decyzji. Zazwyczaj w odwołaniu operator jest już w stanie bardziej łaskawym okiem spojrzeć na Twe argumenty bo widzi że nie ustępujesz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem gwarancja nie dotyczy treści kanałów tylko samych kanałów, załóżmy przez chwilę że polsat nadal udostępnia PSP C+ pokazując tam na przykład męski tenis czy siatkówkę i co wtedy? :) ja też kiedyś w ramach "dobrej współpracy otrzymałem rabat    50% na cały abonament przez kolejne 3 miesiące. :)

Umowa jest na kanał a nie na treść na tym kanale, to co robi C+ to tylko ich dobra wola,a z operatorem który ma dobrą wolę abonent łatwiej podpisze aneks:)   
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś płaci miesięcznie dobrą kasę za abonament, to czasem warto pochylić się nad "dobrą współpracą". Normalna praktyka 😉

Ale osoby myślące, że z automatu każda reklamacja będzie uwzględniona po ich myśli, mogą się rozczarować...

Edytowane przez muza_tv
  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem reklamacje dołączyłem tabelkę w załączniku gdzie było że MP jest u mnie do końca maja 2026 . I nie uznali reklamacji . Napisali to samo co komus na poprzedniej stronie , że MP była gwarantowana do końca czerwca i że mogę sobie wykupić dodatkowy pakiet za 20 zł .  MP miałem za 0 zł .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wnioskując po wpisach tutaj Ci co mieli MP za 0zł musza wykupić Super Sport+ za 20zł a Ci co mieli np. za 5zł czy 10 już dostają w ramach tej ceny Super Sport. Nie wiem czy dobrze rozumiem ale tak by wchodziło patrząc że osobom za 0zł za MP odrzucają reklamację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłoby to całkiem logiczne, bo jeśli coś jest za darmo a tego czegoś nie ma to tak jakby to czego nie ma było nadal tylko że za darmo :D 

W takich przypadkach należy po prostu odjąć rabat za MP z kary za wcześniejsze zerwanie umowy. 

Edytowane przez _Artek_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, mrozio11 napisał(a):

Zrobili 7 kanałów pod mecze LM, Canal+Extra 1-7, z czego tylko 1-4 są na satelicie a pozostałe trzy będą online. No tu raczej sprawa jest oczywista, nie będą przecież pozostałych puszczać na C+ Family skoro specjalnie pod to zrobili te kanały dodatkowe. 

Dla mnie to jest żenujące akurat, skoro sprzedają telewizję satelitarną to wszystkie siedem kanałów powinno normalnie z satelity iść do odbiorcy, a nie żeby obejrzeć trzy, w teorii najmniej ciekawe potrzeba jednak dostępu do internetu.

 

Teoretycznie jest taki wariant. Biorąc pod uwagę, że aby odbierać C+ Extra 5-7 przez dekoder trzeba mieć dekoder 4K, to równie dobrze te kanały mogłyby być kompresowane w HEVC. Trzeba wtedy jednak znaleźć min. ok. 10 Mbit/s dodatkowej pojemności na czas gry.

  

1 godzinę temu, Vaniliovsky napisał(a):

Czyli wnioskując po wpisach tutaj Ci co mieli MP za 0zł musza wykupić Super Sport+ za 20zł a Ci co mieli np. za 5zł czy 10 już dostają w ramach tej ceny Super Sport. Nie wiem czy dobrze rozumiem ale tak by wchodziło patrząc że osobom za 0zł za MP odrzucają reklamację.

 

Można jedynie "zgadywać" na tej podstawie, że może to być ich ostateczna cena w negocjacjach. Czyli dla najbardziej opornych przy przedłużaniu umowy Super Sport być może będzie dostępny za 5 zł/mc. Ewentualnie jest to najniższa oferta dla obecnych abonentów MP, jeśli sami nie przejdą na Super Sport w trakcie sezonu.

 

Klasyczne grupowanie klientów. Opłaca się sprzedać za 5 zł/mc niż w ogóle, ale trzeba to zrobić tak, aby ten który płaci 20 zł/mc nie oczekiwał później niższej ceny. Są też warianty pośrednie, czyli 10 zł/mc, 15 zł/mc, zniżki okresowe itp.

 

Policzmy:

  • 5-20 zł/mc x ilość abonentów dodatkowego pakietu x ilość miesięcy = roczny przychód brutto
  • roczny przychód brutto + dotychczasowe koszty dla Polsatu za LM - cena praw za LM +/- podatki i inne przychody/koszta = zysk/strata na przejściu LM do C+
Edytowane przez WebMat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś płaci abonamentu 150 zł miesięcznie, to spokojnie można mu sprzedać za piątaka. I tak jest dochodowy :)

Ale jeśli ktoś płaci 40 zł, to raczej trudno dopłacać 💁‍♂️

 

Firma to biznes, a nie fundacja charytatywna. Dlatego "dobra współpraca" najlepiej układa się z tymi, co płacą dobry abonament, pakiety dodatkowe etc.

Edytowane przez muza_tv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...