Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – dyskusja ogólna


vibor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

5 hours ago, cidik said:

Bloki reklamowe w latach 90 z tego co pamiętam były tylko w paśmie niekodowanym, za czasów Canal+ w telewizji naziemnej

 

Tak było.

A oglądając ostatnio mecz Świątek też dobijały mnie te przerwy - i to jeszcze leci jeden spot pewnie sprzedany za kilkaset złotych, a potem ładują minutę autopromocji żeby zapchać blok ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, plockier napisał(a):

Canal+ to już od dawna nie jest żaden synonim prestiżu czy oferty premium. Na ich kanałach nie ma ani ciekawej oferty sportowej a filmowa również woła o pomstę do nieba. 

Nie ma co tutaj zrzucać winy na abonentów że nie chcą płacić dużo, jak idziesz do restauracji i też nie jesteś zadowolony z jedzenia to też jest Twoja wina bo nie chciałeś zapłacić dużo, czy wina jest po stronie właściciela który zatrudnił słabego kucharza i oszczędza na marnych produktach? 

Z canal+ jest podobnie brakuje dobrego kucharza a produkty też są marnej jakosci

Dawno nie czytałem większych głupot- ekstraklasa, La Liga, NBA, żużel, do tego za chwilę premiera świetnych "Fabelmanów", seriale też niczego sobie i to w cenie niższej niż beznadziejny Viaplay. Ja rozumiem racjonalne zarzuty, ale są pewne granice. Oni są beznadziejni w marketingu, tu pełna zgoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam jestem abonentem i w ramach tego mam też dostęp do platformy C+online.

Pytania:

1. Na ilu urządzeniach jednoczenie można ogladać w tym samym czasie.

2. Czy mogę udostępnić bez obaw na kilka dni dostęp sąsiadowi? Można tam zrobić konta gościa itp?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Arkon napisał(a):

Dawno nie czytałem większych głupot- ekstraklasa, La Liga, NBA, żużel, do tego za chwilę premiera świetnych "Fabelmanów", seriale też niczego sobie i to w cenie niższej niż beznadziejny Viaplay. Ja rozumiem racjonalne zarzuty, ale są pewne granice. Oni są beznadziejni w marketingu, tu pełna zgoda.

Tak tak.... abonenci już dawno nie łykają tych bajek i dla tego jest ciągły odpływ abo. 

Twoją wypowiedź można odwrócić i zapytać czy w canal+ obejrzę ligę Mistrzów, ligę angielską, ligę Europy, F1 itd... Odpowiedź brzmi... NIE

Jednocześnie można powiedzieć kiedyś to było, teraz nie ma więc i abonenci się przesiadają na inne teraz bardziej atrakcyjne dla nich oferty. 

W canal+ jest już od dawna słabo a każdy kolejny rok tylko pogłębia tą mierną sytuację, już nawet ligę polską którą mieli na wyłączność oddali do Polsatu 🤦

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@plockier, odpływ abonentów masz wszędzie. Nawet w Polsat Box. A ty myślisz dlaczego Polsat nie podaje ile dokładnie ma abonentów usług TV. Serwisy streamingowe coraz bardziej i intensywniej podgryzają tradycyjną TV, następuje coraz większe rozdrobnienie praw filmowych i sportowych. To ma swoje odbicie na liczbie abonentów tradycyjnej TV. W USA streamingi już wyprzedziły, lub zaraz wyprzedzą tradycyjną TV. Ten trend również dotrze do Europy, w tym Polski. Kwestia czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, cidik napisał(a):

włączam pakiet kanałów premium Canal+ a tam reklamy. Chyba coś nie halo nieprawdaż

Przecież na Canal+ Family od dawna lecą reklamy. Też odkrycie, podobnie zresztą pomiędzy przerwami podczas meczy na Canal+ Sport.

Edytowane przez Bloo411
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, plockier napisał(a):

Tak tak.... abonenci już dawno nie łykają tych bajek i dla tego jest ciągły odpływ abo. 

Twoją wypowiedź można odwrócić i zapytać czy w canal+ obejrzę ligę Mistrzów, ligę angielską, ligę Europy, F1 itd... Odpowiedź brzmi... NIE

Jednocześnie można powiedzieć kiedyś to było, teraz nie ma więc i abonenci się przesiadają na inne teraz bardziej atrakcyjne dla nich oferty. 

W canal+ jest już od dawna słabo a każdy kolejny rok tylko pogłębia tą mierną sytuację, już nawet ligę polską którą mieli na wyłączność oddali do Polsatu 🤦

Właśnie o tym pisałem, ale oczywiście nie zrozumiałeś. Oni mają problem z marketingiem i dlatego teraz mamy Premier League w fatalnej jakości zamiast w 4K jak Legia czy Barca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, plockier napisał(a):

Tak tak.... abonenci już dawno nie łykają tych bajek i dla tego jest ciągły odpływ abo. 

Jak nie łykają? Jesteś najlepszym przykładem, że łykają. Biadolisz na forum od 10lat, a potem i tak przedłużasz umowę i co miesiąc ślesz im kasę za abonament. Jak się nie podoba to kupuj co innego. Alternatyw sporo. Czasy gdzie dostałeś dodatkowo Ligę Mistrzów, Ligę Europy czy ligę włoską za mniejsze pieniądze niż płaciłeś wcześniej już minęły. Czy to się Ci podoba czy nie. Pora się z tym pogodzić. 

  • Popieram 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyrzuci Cie z tego pierwszego urządzenia. 

Dodam, że w przypadku zakupu przystawki-boxa od C+ nie doda Ci to możliwości oglądania na trzecim urządzeniu, jeżeli jesteś abonentem tv-sat. Sam korzystam z C+, ale z ciekawości sprawdziłem kiedyś taką kombinacje i mnie wyrzuciło z jednego urządzenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak paczka c+ wchodziła do oferty player.PL to kosztowała 80zł za 30 dni ale mieli LM i do tego fajne filmy i seriale…. A teraz uważam że abonenci subskrypcyjni mają lepiej i taniej niż satelitarni, bo mogą sobie dobrać co chcą i kiedy chcą. Do tego ciągle jest na coś jakaś promocja. Jedyny plus umowy sat to rabat na Viaplay ale z tego co wiem już przygotowują ofertę z Viaplay dla subskrybentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wiemy umowy zawarte na odległość można wypowiadać do 14 dni. Ostatnio zamówiłem MMP podczas imprezy, bo koledzy mówili, żebym włączył coś "konkretnego":) No i na drugi dzień wyłączyłem. Można tak robić w kółko? Oczywiście nie pochwalam takiego zachowania, ale skoro można....

Edytowane przez pierre
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kończę współprace na dwóch z trzech posiadanych abonamentów co wiąże się ze zwrotami sprzętu

 

i tu pytanie czy muszę być osobiście czy brat też to może ogarnąc w moim imieniu kwitując zdawany sprzęt?

 

jeśli nie to co potrzeba by brat mógł to ogarnąć?

domyślam się że jakieś upoważnienie będzie potrzebne jeśli nie - jeśli tak jest to czy musze je wysłać mailowo do c+ czy wystarczy że brat da wydrukowany dokument konsultantowi w salonie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...