centum-cyfra-plus.pl Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 HBO On Demand jest dodatkowo platny,jak sie niemyle to 12 zl.miesiecznie. W tej chwili HBO On Demand jest gratis przez okres 8 miesięcy Po tym okresie zawsze można z tej opcji zrezygnować ewentuaklnie pozostawić za jedyne 12zł miesięcznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej120 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Czy wam tez znikło cale Zakazane Imperium? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Tak. @#$%^ wykupiłem to HBO OD na miesiąc (z proratą prawie dwa) właśnie dla tego serialu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej120 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Co to znaczy z pro rata? Jak wykupiłeś ten pakiet 2 dnia miesiąca lub później to masz go za darmo a nie z pro rata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 No właśnie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Skorzystałem dzisiaj pierwszy raz z HBO OD (włączono mi go promocyjnie) I mały zonk - oglądany serial Zakazane imperium nie był w HD! To norma na HBO OD? Jeśli tak, to użyteczność tego wynalazku i tak mała, staje się zerowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Na HBO OD nie ma nic w HD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Pewnie znowu chodzi "o względy techniczne" - za dużo by zajęły na dysku te produkcje jeśli by miały być w HD. Wszak, jak ktoś mądrze napisał - te filmy wszystkie ściąga nasz dekoder Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 W takim razie cała ta usługa jest według mnie bez sensu. Filmy pokazywane te same i w tym samym czasie co na HBO HD tylko w gorszej jakości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Jedynym "plusem" jest fakt wcześniejszego oglądania (przed premierą w HBO). Dla mnie znikomy "plus" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Dla mnie też znikomy. Wolę poczekać trochę, ale obejrzeć w lepszej jakości. I w cenie abonamentu, bez płacenia dodatkowo za HBO OD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakmar Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Tak. @#$%^ wykupiłem to HBO OD na miesiąc (z proratą prawie dwa) właśnie dla tego serialu. Miałem to samo po 9 odcinku "Czystej krwi". Po prostu wzięło i zniknęło; na moje pytanie do ICA, uzyskałem odpowiedź, że już nie oferują tego serialu HBO OD = badziewie niewarte żadnych pieniędzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario9678 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Czy ktoś ma odkodowane promocyjnie HBO On Demand w pakiecie Prestiżowy+? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_voyager Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Tak, mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreki Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Ja tez mam, naprawde nic ciekawego tu nie ma, a zeby jeszcze za to placic extra 12PLN miesiecznie to juz komedia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario9678 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Mam Prestiżowy+ ale nie mam odkodowanego HBO On Demand. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vibor Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Nie działa mi HBO OD i kilka razy dzwoniłem do C+ w tej sprawie, jak na razie kilka razy dosyłali uprawnienia ( dziś nawet jakieś 24H) i nic, nadal mam info usługa niedostępna, trochę dziwne ale jak wcześniej płaciłem za możliwość oglądania HBO OD to miałem od razu a tu cudują od kilku dni i nic, o co w tym chodzi ? ( kazali nawet na kilka dni zostawić dekoder na 1 programie a później na 3 ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sal Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Ja mam inny problem z HBO OD. Mam go teraz na miesiąc (mam Prestiżowy), ale wszystkie pozycje mam widoczne jako 'dostępny wkrótce'. I tak jest od kilku dni. Ktoś miał tak może i rozwiązał jakoś ten problem? Wiem że trochę trwa zanim dostępne pozycje ściągną się na PVR-a, ale od kilku dni sytuacja się nie zmienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dog500 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Witam wszystkich forumowiczów , wydaje mi sie że problem tkwi w spliterze ja mam rflink i przez spliter nie ida uprawnienia na hbo od a bez idą spróbójcie bez splitera a jak ktos go nie ma to juz nie wiem co . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz7 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 dog500 żeby HBO On Demand działało gdy korzystasz ze splittera rflink albo clone musisz wyciągnąć kartę Cyfry ze splittera i wykonać jej reaktywację poprzez ICA . Po tym zabiegu możesz kartę z powrotem włożyć do splittera . Usługa musi wtedy działać , a filmy zaczną się pobierać od najbliższej nocy ( przy podłączonych dwóch przewodach do tunera szybciej , przy jednym wolniej ) .Harmonogram wysyłania poszczególnych tytułów można znaleźć na stronie HBO . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dog500 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Nie rozumiem ściagają sie mam cały czas listę są wszystkie filmy na dysku tylko cały czas usługa niedostepna tak samo vod sa wszystkie na dysku i aktualizuja sie same na bieżąco nie ma problemu i wszystko działa jak nalezy tylko ten hbo od sam niechce cały czas usługa niedostepna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sal Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Ja nie mam splittera. Na infolinii nie bardzo wiedzą w czym leży problem. Czy 'dostępny wkrótce' oznacza że film nie jest ściągnięty, czy też może coś innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 "Usługa niedostępna" oznacza iż HBO OD nie został aktywowany "Dostępny wkrótce" oznacza iż HBO OD jest aktywowany na koncie abonenta, ale pozycja nie została jeszcze ściągnięta na dysk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sal Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Czyli tak jak myślałem. No to nie wiem dlaczego od kilku dni się nic nie ściąga Mam konwerter twin i 2 kable idące do PVR-a, poziom sygnału 4-4.5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 To nie jest wina anteny czy dekodera. Po prostu ta usługa działa bardzo słabo i dlatego nie jest to warte złotówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi