Bloo411 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Jednym słowem nieopłacalny interes. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 zależy co mu pisze w umowie, jak nie miał kanalów gratis albo ma minimax, gdzie ta ulga przez dwa miesiące była 40zł to może się opłacać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOWY1916 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Okres wypowiedzenia jest zapisany w umowie. Jednak w CP wynosi on zawsze 3 miesiące, nie 1 miesiąc, więc zapewne tak samo jest w przypadku użytkownika NOWY1916. Termin wypowiedzenia na mojej umowie to 3 miesiące.Więc jesli dobrze liczę,wypowiedzenie powinno do nich dotrzec do 5 lutego 20011,jeśli nie to umowa automatycznie się przedłuży na 12 miesięcy,tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DjTomy Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Dokładnie tak, chyba że na 1 miesiąc przed końcem umowy wyślesz pismo że chcesz aby umowa przeszła na czas nieokreślony wtedy umowa się niezapętli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOWY1916 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Mhm.A możesz mi wtedy jeszcze powiedzieć gdzie na umowie znajduje się numer abonenta?Bo akurat pisze te wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DjTomy Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 powinien być na pierwszej stronie umowy bądz w starszych umowach był numer na stronach następnych tam gdzie są blankiety wpłat o ile się nie myle, ale wystarczy jak w wypowiedzeniu wpiszesz nr karty abonenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz28 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Mam pytanie gdzie się znajduje numer umowy czy jest to numer w górnym prawym rogu pod kodem kreskowym? A drugie pytanie dotyczy samego wypowiedzenia czy taki kształt mogę wysłać czy coś dopisać lub poprawić? ________________ dn. __________ Imię i Nazwisko ul. XXXXX Z..... 4X-XXX Biuro Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Łubinowa 4A, 03-878 Warszawa Wypowiedzenie umowy Informuję, iż nie zamierzam kontynuować umowy w zakresie obowiązku zachowania aktywnego Pakietu Familijny oraz pakietu dodatkowego Relax Mix po zakończeniu Okresu Podstawowego tj. z dniem 29-04-2011. Umowa zawarta była w dniu 29-02-2008 pomiędzy mną tj. XXXXXX XXXXXX, nr dowodu osobistego XXXXXXXX, pesel XXXXXXXXX, nr dekodera XXXXXXXXXXXXX, nr kartyXXXXXXXXX, adres korespondencyjny XXXXXXX XXXXX, ul.XXXXXXX, Kod Oferty 5C8A , a Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Łubinowa 4A, 03-878 Warszawa Proszę przesłaniem mi na powyższy adres pisemnego potwierdzenia terminu rozwiązania umowy. Z poważaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 ja bym ten numer karty i dekodera w górnym rogu napisał, to pozwoli im szybciej obczaić o jakiego klienta chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristof10 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Jaki jest okres wypowiedzenia jeśli rezygnuje się z powodu zmiany regulaminu/cennika (zmiana VAT)? 1 miesiac czy 3? Wg mnie z regulaminu świadczenia usług wynika że: "Umowa Abonencka ulega rozwiązaniu ostatniego dnia Okresu Rozliczeniowego poprzedzającego zmianę Cennika", a na infolinii poinformowano mnie że 3 miesiace. Umowa Podstawowa kończy mi się 28.01, nie wypowiedziałem jej do tej pory. Z tego co tu czytałem wynika że kary umowne za zerwanie umowy dodatkowej sa niskie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Jeśli kończy Ci się teraz to możliwe że masz starą umowę a wtedy przechodzi na nieoznaczony. Wtedy nie masz w ogóle kar ale czekasz 3 miesiące na wypowiedzenie. Mimo wszystko przy zmianie stawek VAT możesz wypowiedzieć z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia. Cała informacja jest tutaj http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktu ... wek-vat.cp W twoi przypadku wypowiedzenie nie nastąpi przed końcem umowy, więc żadnej kary nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
górolicek Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Witam. Mam pytanie odnośnie rozwiązania umowy w związku z podwyżką stawek WAT. Umowę zawarłem w dniu 19.12.2009r. na okres 29m na pakiet Familijny i Super Film na okres 6m za friko z przejściem po 6m na pakiet Familijny HBO i pakiet HD w cenie 72,90PLN, z dekoderem HD z nagrywarką. W jakiej wysokości musiałbym zwrócić ulgę. Proszę o podliczenie. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr335 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Cyfrowy Polsat nie zmienia swoich cen. Wat bierze na siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Haha dobre, wez umowe przeczytaj (tam masz podana ulge) i sam sobie policz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
górolicek Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 linka odnośnie możliwości wypowiedzenia umowy znalazłem parę postów wyżej. Nie wiem jak się przelicza tą ulgę zadzwonię na info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Żadna filozofia. Kwota ulgi podanej w umowie dzielona przez okres na jaki została zawarta umowa, powstała kwota będąca wynikiem dzielenia musi zostać pomnożona przez ilość miesięcy, które pozostały do końca umowy podstawowej. W ten sposób otrzymujemy kwotę odszkodowania do zapłaty Cyfrowemu Polsatowi za przedwczesne rozwiązanie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matti82 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Mam taką wątpliwość. Zgodnie z par. 16 ust. 2 regulaminu CP Z wyłączeniem Umów Abonenckich zawartych w ramach warunków promocyjnych (Promocyjne Warunki Umowy) i Umów Abonenckich zawartych na czas określony, zarówno Abonent jak i Cyfrowy Polsat uprawnieni są do rozwiązania Umowy Abonenckiej z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia A jaki okres obowiązuje przy wyrażeniu chęci nieprzedłużania umowy zawartej na czas oznaczony? Bo przecież wyraźnie widać, że wypowiedzenie dotyczy tylko umów na czas nieoznaczony. Ja mam w tym momencie umowę na czas oznaczony 29 miesięcy, który kończy się 22 kwietnia 2011r. Do kiedy mam zatem czas, żeby im wskazać, że nie chcę przedłużać umowy? W regulaminie telewizji N jest przykładowo taki zapis: Umowę zawartą na czas oznaczony uważa się za przedłużoną na czas nieoznaczony, chyba, że Abonent na 30 dni przed upływem okresu, na jaki została zawarta, zawiadomi pisemnie ITI Neovision o rezygnacji z korzystania z usług ITI Neovision. W przypadku rezygnacji przez Abonenta z usług ITI Neovision w trybie opisanym w zdaniu poprzedzającym, Umowa ulega rozwiązaniu z ostatnim dniem miesiąca, w którym przypada koniec okresu oznaczonego Umowy. Oprócz tego regulamin N-ki zawiera możliwość rozwiązania umowy bez podania przyczyn z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca (dot. umów na czas określony). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Najważniejsze to określić jaki jest okres wypowiedzenia - powinno być to podane w umowie. I w zależności od tego: okres wypowiedzenia = 1 miesiąc = wypowiedzenie musi dotrzeć do CP przed rozpoczęciem ostatniego okresu rozliczeniowego, czyli do 22 marca 2011; okres wypowiedzenia = 3 miesiące = wypowiedzenie musi dotrzeć do CP przed rozpoczęciem trzeciego od końca okresu rozliczeniowego, czyli (chyba) przed 22 stycznia 2011(więc tu by nie wiele czasu zostało na wysłanie). Zawsze możesz zaznaczyć w wypowiedzeniu, że nie zamierzasz korzystać z usług CP po 22 kwietnia 2001 No i najważniejsze to wysłać wypowiedzenie listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, żeby nie było, że niby nic nie dotarło do CP, bo rzekomo zaginęło na PP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiszczMan Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Witam. Mam pytanko. Mam umowe na 29 miesiecy w CP, ktora konczy mi się 22 kwietnia. Chce zlozyć rezygnacje. Który okres rezygnacji mnie zobowiązuje? 1-miesieczny czy 3-miesieczny? Ma ktoś jakiś wzór jak powinna wygladac rezygnacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Wzor viewtopic.php?f=34&t=7859 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matti82 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Już znalazłem. W umowie w par. 4 ust. 1 jest wskazane, iż: Klient jest ponadto uprawniony do złożenia co najmniej na trzy miesiące przed końcem Okresu Podstawowego oświadczenia, iż nie zamierza kontynuować umowy (...) Czyli wyjaśnione - w trakcie trwania umowy na czas określony, trzeba poinformować 3 miesiące przed jej końcem o rezygnacji z przejścia na czas nieokreslony, a po przejściu obowiązuje 3-miesięczne wypowiedzenie. Przynajmniej u mnie w umowie tak jest - umowa z listopada 2008r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Boże, jak czytam posty co poniektórych to aż się za głowę łapię. Ile razy można pisać o wypowiedzeniu i rollowaniu się umowy ? 1) Jeżeli chce się zrezygnować z rollowania, czyli umowa ma przejść na czas nieokreślony to odpowiednie pismo musi wpłynąć do CP najpóźniej ostatniego dnia przedostatniego okresu rozliczeniowego. 2) Jeżeli chce się wypowiedzieć umowę wraz z zakończeniem okresu podstawowego to pismo powinno dotrzeć najpóźniej ostatniego dnia czwartego (licząc od końca) okresu rozliczeniowego (rzadkością są umowy z 1-miesięcznym okr. wypowiedzenia, ale wtedy obowiązuje ta sama reguła). Można też wypowiedzenie wysłać zdecydowanie wcześniej niż 3 m-ce przed końcem. Można to zrobić rok, dwa lata wcześniej tylko trzeba to zaznaczyć w piśmie (żeby umowa nie została rozwiązana wcześniej ) 3) Jeżeli chce się wypowiedzieć umowę ale bez rollowania to tak jak w punkcie 1) wypowiedzenie wypłynąć musi do CP ostatniego dnia przedostatniego okresu rozliczeniowego. I dla takiego przypadku 1 okr. rozliczeniowy jest w okr. podstawowym umowy a pozostałe 2 okr. rozliczeniowe są już jak umowa jest bezterminowa - co za tym idzie jest wyższy abonament zgodnie z cennikiem. I odpowiednio jak np. wypowiedzenie dotrze w 3 (licząc od końca) okresie rozliczeniowym to 2 okr. są w okr. podstawowym a 1 okr. gdy umowa jest już bezterminowa. 4) Jeśli wypowiedzenie wpłynie w ostatnim okresie rozliczeniowym lub później to wtedy umowa już się rolluje i jest kara z tytułu przyznanej ulgi. Co do kary w okresie rollowania pisałem 2 strony temu. Wystarczy użyć wyszukiwarki albo przynajmniej przejżej z 5 stron wstecz (ale po co to robić ? ). Wszystkie umowy pierwotne podpisywane w APSach (po 1.11.2009r., chociaż było jedna czy dwie oferty gdzie umowa się nierollowała, ale tym nie będziemy sobie zawracać głowy) mają w części B zapis o rollowaniu się umowy. Jest to w umowie nazwane okresem dodatkowym. W warunkach umowy jest napisane jak i co trzeba zrobić, żeby rollowanie umowy nie objęło. Co do kary umownej też to było wałkowane tyle razy. Kara nie może być większa niż przyznana ulga. Ulga zależy od pakietu. Dla przykładu (przy rollowaniu): Mini, MiniMax, Familijny - 24 zł Familijny + RelaxMix - 48 zł Familijny + HBO - 48 zł Familijny + RelaxMix + HBO - 72 zł Familijny + Superfilm - 49,20 zł. Jest to różnica pomiędzy ceną za pakiet przy umowie bezterminowej a ceną przy umowie terminowej pomnożona następnie przez ilość miesięcy, czyli przy rollowaniu 12 miesięcy (wyliczeniami tymi nie należy się sugerować przy podmianach i umowach pierwotnych z dekoderem obowiązują tylko przy rollowaniu wszelkiego rodzaju umów ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiszczMan Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Dekoder wysyłam CP na adres: ul. Łubinowa 4A, 03-878 Warszawa ?? Wysylam go dopiero po wygasnieciu umowy? Jezeli wymieniałem u CP dekoder, bo mi sie zespul i dostalem NOWY dekoder z NOWYM nr. dekodera i NOWA karte z NOWYM nr karty to na rezygnacji pisze stary nr dekodera i karty czy nowy? Dodam, że przy wymieniae otrzymale protokół wymiany, w ktorym są zawarte moje dane osobowe i nowe numery karty i dekodera. CO robic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Tak na Lubinowa, dekoder wysylasz jak otrzymasz pisemko ze masz np. 14 dni na oddanie dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matti82 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Boże, jak czytam posty co poniektórych to aż się za głowę łapię. Ile razy można pisać o wypowiedzeniu i rollowaniu się umowy ? Spokojnie, bez nerwów:) 1) Jeżeli chce się zrezygnować z rollowania, czyli umowa ma przejść na czas nieokreślony to odpowiednie pismo musi wpłynąć do CP najpóźniej ostatniego dnia przedostatniego okresu rozliczeniowego. Przecież jak chcę, żeby przeszła na czas nieokreślony, to robi się to z automatu, bez pism - to wynika z umowy i regulaminu. Chyba, że piszesz o jakiejś innej sytuacji? 2) Jeżeli chce się wypowiedzieć umowę wraz z zakończeniem okresu podstawowego Proponuję sprawdzić co to znaczy "wypowiedzenie". Przy umowie na czas określony nie wypowiada się a jedynie składa oświadczenie o braku kontynuacji. To tak w kwestii formalnej, bo może się co niektórym mylić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucis Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Jeżeli Twój kontrakt obejmuje stary regulamin to oczywiście przechodzi na czas nieokreślony. Warto zauważyć, że nowy regulamin usług CP wszedł 1.11.2009r. Od tej daty obejmował wszystkie umowy pierwotne. A trwające umowy obejmował stopniowo. I jeżeli Twoja umowa była w okresie podstawowym gdy nowy regulamin objął Twoją umowę to ona się rolluje, a jeżeli umowa była bezterminowa to wzrastał abonament. @matti82 wytłumacz mi tą subtelną różnicę między tymi pojęciami. Dla Ciebie może jest jakaś różnica, dla mnie, po wyjaśnieniu, też może być jakaś różnica ale dla większości użytkowników forum to i tak jedno i to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.