Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Za dużo nie czytaj. Bierz comfort z extra i tymi dodatkami.Celuj w 89-99

 

A to nie będzie nota bene to samo co udało się użytkownikowi lukimann, pakiet który ma w podpisie tzn. cyt.:

"Comfort+

Multi+

Extra+

6 x Canal+

3 x HBO

2 x Cinemax

History HD

Sundance HD

Multiroom Premium

razem: 84,9 m-c - do 03.2016"

Z tym że mi multiroom jest zbędny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dostałem SMSa żeby zadzwonić w sprawie przedłużenia. Zadzwoniłem i dostałem praktycznie to samo co ostatnio, czyli :

 

1) Wariant 1 : Comfort, Multi, Extra, 6xC+, History i HBO do końca roku za 53zł (cena średnia)

2) Wariant 2: Comfort, Multi, Extra, 6xC+, History, HBO przez całą umowę ze średnią ceną 69zł, z czego 12 miesięcy 59zł i 12 miesięcy 79zł

 

Nie wydaje mi się, żeby w moim przypadku było możliwe wynegocjowanie lepszych warunków a ponadto jestem już pod ścianą bo umowa kończy się 30 sierpnia i nie za bardzo jest czas na manewry.

W związku z tym zaakceptowałem wariant nr 2 :)

Dodatkowo poprosiłem o wymianę Phila na Mediaboxa. Tutaj pani powiedziała, że opłaty aktywacyjnej w wysokości 149 zł się nie przeskoczy, można ewentualnie podzielić na 5 zł miesięcznie.

W sumie za wymianę zapłacę tak naprawdę 169 zł, bo z racji tego, że nie zwrócę obecnego dekodera do końca sierpnia naliczy mi się za wrzesień 20 zł za jego użytkowanie :/

 

Ale ogólnie jestem zadowolony, bo opłata wzrasta mi tylko o 4 zł w stosunku do tego co płacę teraz a dochodzi paczka HBO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam obecnie Allinclusive za 159zł i proponują mi przedłużenie w tej samej cenie,jednak chciałbym zejść na niższy pakiet,ale nie ma takiej możliwości :/ W Cyfrze można było wybrać sobie pakiet jaki się chce a to co robi NC+ jest chore ! Mam umowę do końca września i rozumiem,że mogę ją jeszcze wypowiedzieć w punkcie do końca sierpnia.Jednak nie chciałbym brać na nowo umowy ze względu na stare Cameleony.Proszę o podpowiedź czy jak w mojej sytuacji wypowiem umowę,to mogę liczyć na jakieś lepsze oferty ? Może mi ktoś opisać w skrócie jak działa ten ich cały system kiedy złoży się im wypowiedzenie ? Albo podesłać jakiegoś linka z opisem.Z góry bardzo dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tomo21

No ale to koszta związane z oglądaniem. Nie przeskoczysz tego. Za te pieniądze+ kilka groszy mogłeś zainwestować we własny sprzęt. Jak kto woli. Skoro stać Cię aby kasę w błoto wyrzucać to Twoja sprawa. Ważne, że jesteś zadowolony i to się liczy .

 

@ joshuaa

Do końca sierpnia musisz złożyć wypowiedzenie. W związku z tym, że tyle teraz płacisz to masz szansę zjechać do 129 zł przy negocjacjach, które będą trudne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ty wygadujesz? Jakie błoto? O czym ty mówisz?

Taniej się nie da, pewnych rzeczy nie przeskoczysz. Trzeba iść do przodu i wymieniać sprzęt na lepszy. 150 zł za wymianę to nie jest jakaś astronomiczna kwota.

Za własny sprzęt dobrej klasy zapłaciłbym o wiele więcej, a korzyści z niego nie miła takich, żeby mi się to opłacało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddać? Raczej wymienić na lepszy jak przyjdzie czas :)

Może dla Ciebie to wyrzucanie w błoto, dla mnie nie.

Nie orientuję się w cenach rynkowych dekoderów, nie wiem ile kosztuje dekoder z PVRem i dwiema głowicami (dla mnie to podstawa). Poza tym na własnym sprzęcie nie działa chyba VOD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odp.Jutro składam wypowiedzenie,mam jeszcze pytanie,czy ktoś może powiedzieć z własnego doświadczenia ile razy będą dzwonić,czy np za pierwszym razem odmówić ? Tak jak pisałem wcześniej,chciałbym przedłużyć,ale na trochę lepszych warunkach,myślę że oferta w granicach 130zł była by ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tomo21. Tak, oddasz go, a jak pojawi się coś nowego to zapłacisz kolejny raz. I wątpię, że przy nastepnym aneksowaniu i pozostaniu przy mboxie ominie Cię opłata miesieczna za to pudło. ;)

 

@joshuaa. To chyba normalne, że będziesz musiał odmówić jak kijową ofertę Ci przedstawią. Musisz być cierpliwy i nie pokazywać, że Ci zależy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dziś w punkcie nc+ wymieniałem Sagemcoma DSI83 białego na czarnego oczywiście podałem jakieś tam usterki zmyślone by wymiana przeszła bo nie podobał mi się kolor biały.

Pani w punkcie wyjęła z mojego pudełka tego białego DSI83 i wzięła nowe pudło zerwała taśmę i przełożyła tego czarnego DSI83 do mojego pudełka czyli pilot i zasilacz i instrukcja obsługi jest z zestawu od tego białego DSI83.

Oczywiście wcześniej oglądała tego pilota i zasilacz. Potem podpisałem formularz wymiany i tyle.

Czy to normalne postępowanie, że pudełko i wszystkie inne akcesoria w czasie wymiany zostają ze starego sprzętu, a stary uszkodzony wkłada się do pudełka z nowymi nieodpieczętowanymi akcesoriami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę przedłużyłem już jakiś czas temu, a tymczasem z nc+ sms o następującej treści:

 

"Ostatnie dni z wyjatkowa promocja! Zadzwon dzis pod numer 122947879 i skorzystaj z oferty na jedyne 4,90 zł miesiecznie".

 

I na tym sms się kończy. Wie ktoś o co im dokładnie chodzi? Na dzwonienie i pytanie nie mam czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę przedłużyłem już jakiś czas temu, a tymczasem z nc+ sms o następującej treści:

 

"Ostatnie dni z wyjatkowa promocja! Zadzwon dzis pod numer 122947879 i skorzystaj z oferty na jedyne 4,90 zł miesiecznie".

 

I na tym sms się kończy. Wie ktoś o co im dokładnie chodzi? Na dzwonienie i pytanie nie mam czasu.

Może jakieś opcje dodatkowe chcą Ci wcisnąć w promocji...... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dziś w punkcie nc+ wymieniałem Sagemcoma DSI83 białego na czarnego oczywiście podałem jakieś tam usterki zmyślone by wymiana przeszła bo nie podobał mi się kolor biały.

Pani w punkcie wyjęła z mojego pudełka tego białego DSI83 i wzięła nowe pudło zerwała taśmę i przełożyła tego czarnego DSI83 do mojego pudełka czyli pilot i zasilacz i instrukcja obsługi jest z zestawu od tego białego DSI83.

Oczywiście wcześniej oglądała tego pilota i zasilacz. Potem podpisałem formularz wymiany i tyle.

Czy to normalne postępowanie, że pudełko i wszystkie inne akcesoria w czasie wymiany zostają ze starego sprzętu, a stary uszkodzony wkłada się do pudełka z nowymi nieodpieczętowanymi akcesoriami?

Normalne. Dekoder wraca do serwisu a tam wiedzą, że nie trzeba się przejmować pilotem i akcesoriami i ewentualne problemy są tylko z dekoderem. Nc+ nie poniesie kosztów związanych z odnową pilota czy zasilacza, jedynie z odnową dekodera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytałem o ofertę przedłużającą i zaproponowano mi pakiet z wszystkimi canal+(mam obecnie pakiet sportowy i płacę 79zł) a mi chcieli wcisnąć za 89,90zł. Podziękowałem.

 

Mnie zaproponowali za to samo 85 zł , po wypowiedzeniu umowy zaproponowali 75 zł, wypowiedzenie jest w nc+ obowiązkowe , czas oznaczony to 1 m-c, czas nieoznaczony 3 m-ce , sprawdziłem mam czas oznaczony czyli do końca września.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...