Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli dobrałeś sobie sam HBO w trakcie umowy, to możesz zrezygnować. Wtedy za większe pieniądze powinni dać Ci C+. Zadzwoń lub napisz email do nich z zapytaniem, czy jest możliwość dołączenia C+

 

 

Ale to chyba dla kogoś? Bo masz Superpremium, jak widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 

mam problem z firmą nc+ polegający na niedawnym przedłużeniu umowy (telefonicznym), której w formie pisemnej nie dostałem od 2 miesięcy, jednakże nie tylko na tym polega mój problem.

 

Otóż w ramach przedłużenia umowy miałem otrzymać pakiet HBO za darmo na 3 miesiące po czym z tejże usługi miałbym bezpłatnie zrezygnować. Rachunek za telewizję przyszedł wyższy o wartość pakietu HBO więc zadzwoniłem na infolinię zakwestionować ten rachunek i dowiedziałem się że HBO wcale nie miało być za darmo. Poinformowano mnie jednak że mogę po miesiącu zrezygnować bezpłatnie, ponadto przypomniałem im o pisemnej umowie której nie dostałem, więc dziś po miesiącu zadzwoniłem ponownie i dowiedziałem się że zrezygnować z HBO mogę dopiero za pół roku.

 

Jestem zażenowany poczynaniami ww. telewizji więc proszę o pomoc i radę co z tym zrobić a w ekstremalnym przypadku ile może kosztować mnie zerwanie umowy której notabene nie otrzymałem po dziś dzień i nie zanosi się żebym miał ją otrzymać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 

mam problem z firmą nc+ polegający na niedawnym przedłużeniu umowy (telefonicznym), której w formie pisemnej nie dostałem od 2 miesięcy, jednakże nie tylko na tym polega mój problem.

 

Otóż w ramach przedłużenia umowy miałem otrzymać pakiet HBO za darmo na 3 miesiące po czym z tejże usługi miałbym bezpłatnie zrezygnować. Rachunek za telewizję przyszedł wyższy o wartość pakietu HBO więc zadzwoniłem na infolinię zakwestionować ten rachunek i dowiedziałem się że HBO wcale nie miało być za darmo. Poinformowano mnie jednak że mogę po miesiącu zrezygnować bezpłatnie, ponadto przypomniałem im o pisemnej umowie której nie dostałem, więc dziś po miesiącu zadzwoniłem ponownie i dowiedziałem się że zrezygnować z HBO mogę dopiero za pół roku.

 

Jestem zażenowany poczynaniami ww. telewizji więc proszę o pomoc i radę co z tym zrobić a w ekstremalnym przypadku ile może kosztować mnie zerwanie umowy której notabene nie otrzymałem po dziś dzień i nie zanosi się żebym miał ją otrzymać.

 

 

Dalej piszcie i przedłużajcie umowy przez infolinię i internet.

A co najlepsze: z jednej strony abonenci narzekają na infolinię, że dzwoni, zasypuje telefonami, proponuje bezsensowne oferty, wprowadza w błąd, a z drugiej strony przychodzą do punktu z pretensjami czemu nikt nie zadzwonił, że kończy mi się umowa.

 

HBO dostałeś za darmo na 3 miesiące, czy przed upływem 3 miesięcy zrezygnowałeś? Są też oferty 0/3m 20zł/3m, a więc zobowiązanie posiadania HBO przez 6 miesięcy, być może na tych zasadach dostałeś HBO.

Nie ma obowiązku wysyłania papierowej wersji aneksu do umowy.

 

Jeśli przy przedłużeniu umowy nie powiedziano że po 3 miesiącach HBO jest płatne a do tego wprowadzono w błąd odnośnie rezygnacji to jak najbardziej reklamacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...