pretorian Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Pisać i prosić o wszystko na piśmie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regenwalde Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 @blade1230, konsul miał racje. Umowę masz na pakiet. Opcje dodatkowe nie wchodzą do umowy. Ja też mam umowę tylko na Gold. W razie nieścisłości jest nagrana rozmowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Co nie zmienia faktu, że jest to mocno naciągane. Rzeczywistość wygląda tak, że "aneks" to tylko ogólne warunki promocji głównej. Chcę mieć pełną potwierdzoną ofertę to żądam warunków na maila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade1230 Opublikowano 4 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Na wszelki wypadek napisałem reklamację choć pewnie i tak jej nie uznają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio_oo Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Moja sytuacja wygląda tak telefoncznie podpisałem(przedłużyłem) umowę z nc+ miało być tak: pakiet silver, 6 * canal+, hbo i cinemax przez 12 miesięcy, do tego multiroom (wszystko 94 zł miesięcznie) a ponieważ go wcześniej nie miałem, musiałem uiścić opłate aktywacyjną zapłacić 99zł i żadnych innych opłat nie miało być z tytułu użytkowania nawet pytałem kilka razy i później dzwoniłem jeszcze żeby potwierdzić wszystkie warunki. Po zgłoszeniu się do punktu po kartę usłyszałem, że oprócz opłaty aktywacyjnej będę musiał płacić 15 zł miesięcznie za multiroom. Od razu złapałem za telefon i zgłosiłem reklamacje telefonicznie. Teraz pytanie chce wysłąć reklamacje przez meila, tylko nie wiem na jaki adres. Jest niby strona ale tam nie ma topicu "reklamacja", nie wiem też skąd mam wziąć numer umowy skoro na tym co mi teraz przysłali go nie ma? Czy lepiej to wysłać listownie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Zapytaj jaką ofertę i za ile masz na koncie abonenckim zapisaną http://ncplus.pl/kontakt/napisz-do-nas Numer abonenta/umowy znajdziesz w ICA czy na dokumencie płatniczym w dekoderze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Drugi tydzień nie chodzą mi prapremiery. Co mogę uzyskać w zamian za to, że nadal ich nie mam?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pretorian Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Tu jest sprawa sporna, bo zależy czy masz je w ofercie, czy dostałeś gratis ... mi na poprzedniej umowie nie działało nc+go i zgłosiłem reklamacje to pani do mnie zadzowniła i powiedziała, że jest to pozycja gratisowa. Zapytałem więc czy jeżeli coś jest gratis to ma prawo nie działać przez cały okres, odpowiedzi jednoznacznej nie usłyszałem. W zamian dano mi dwa filmy z kolekcji VOD ... Z chęcią z tej rekompensaty skorzystałem, bo filmów z neta nie sciągam, więc były pozycje których jeszcze nie widziałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz14422 Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Ja to mam normalnie w ofercie, a nie jakieś gratisy. Rozumiem, że mogę złożyć reklmację, tylko pytanie o co mogę walczyć i co mogę max ugrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 .....filmów z neta nie sciągam..... Dobry film w 1080 to nie to samo co ten sam tytuł na "Canal+" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pretorian Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Nie chce mi się pod TV podłączać . Nie mam takich wysokich wymogów, dla mnie sport musi mieć super jakość . A kolega niech śle reklamację i się bije Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dojlidy Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 A ja dziś złożyłem z powodu nie aktywowania HBO zgodnie z ustaleniami. Przedwczoraj przedłużyłem umowę na n/w warunki: - MULTIROOM STANDARD - Najem ultraBOX+ - HBO - EXTRA+ HB ITI - Multi+ - Premium Sport &Film - Comfort + za kwotę 58,60 na 15 miesięcy. Wszystko działa oprócz HBO a na koncie abonenckim jest kwota 202,00 zł Zobaczymy, kiedy otrzymam odpowiedź, a rozmowa była z konsultantem o 19:06 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Witam do tej pory miałem pakiet platinium z hbo i opcja hbo OD miałem w ramach abonamentu za free. Przy przedłużeniu umowy nikt mnie nie poinformował ze w nowej opcji hbo OD płatne jest teraz + 10 na co stanowczo sie nie godze. Poszła reklamacja. Miał juz ktoś z was tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 A ja dzisiaj złożyłem reklamacje z powodu tego iż w ica zamiast obiecanego premium sport i film mam sam film oczywiście podesłałem im drogą elektroniczną potwierdzenie warunków jakie otrzymałem e-mailem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pzydek Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Przedłużałem ostatnio umowę. Konsultant zapewniał mnie o HBO na cały okres umowy za 0zł, jednak dostałem regulamin promocji "HBO 0zł 6 m dla Abonentów". Miał ktoś podobną sytuację? Jaką drogą najszybciej złożyć reklamację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_bydgoszcz Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 @pzydek Miałem taką sytuację przy przedłużeniu. Wysłano mi dwa błędne regulaminy. Zadzwoniłem na zwykłą infolinię, gdzie stwierdzono, że to ich pomyłka. W systemie jest wszystko ok. Myślę, że nie będzie już problemów, bo mam mailowe potwierdzenie warunków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korek2 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Przedłużałem ostatnio umowę. Konsultant zapewniał mnie o HBO na cały okres umowy za 0zł, jednak dostałem regulamin promocji "HBO 0zł 6 m dla Abonentów". Miał ktoś podobną sytuację? Jaką drogą najszybciej złożyć reklamację? Ja tak mam.Zadzwoniłem i zlożyłem reklamację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
florekmaster Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Witam. Pani konsultant na początku rozmowy powiedziała mi że otrzymam na 6msc. Hbo abym zapoznał się z ofertą tych programów niestety okazało się ze robiła mnie w bambuko . Wczoraj zgłosiłem reklamacje jakie mam szanse ze reklamacja będzie pozytywna ? nie znam się ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z-G Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 O ile rozmowa była nagrywana i masz pewność co ci zaproponowała, to ci uznają. Też miałem podobną sytuację. Obiecała mi ofertę za 65 zl, a rachunki przychodziły na 88zl.Złożyłem reklamację i powołałem się na zarejestrowaną rozmowę tel.Reklamację mi przyznali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
florekmaster Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Na początku mi proponowała później na końcu rozmowy zaczęła na[beep]ać z prędkością światła Bełkot w czystej postaci . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z-G Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 Trzeba sobie nagrać i później przesłuchać .Gadanie mają obcykane;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otori Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Miałem nadzieję że nie będę w tym temacie pisać ale jednak życie pokazało co innego Podczas rozmowy migracyjnej konsultant zaproponował wymianę starego dekodera na mediabox bez opłaty aktywacyjnej tyko co m-c 5zł poszedłem do punktu wymienić ale Pan stwierdził że nie ma takiej opcji albo 200zł lub 49 zł i co m-c 5zł . Tel do działu promocji i info że u nich jest za zero złotych ale nie widać tego w punkcie . Pan w przyjmujący reklamację stwierdził że widzi notatkę konsultanta że za zero ale twierdzi że u nich nie ma takiej PROMOCJI .Teraz czekam na odsłuchanie rozmowy i decyzję działu reklamacji. Czy jeśli będzie tak jak piszę mogę domagać się jakieś rekompensaty ze czas na stary dekoderze lub jeśli nie wywiążą się z warunków na które przystałem z anulowania migracji ??? Pan przyjmujący reklamację spytał czy nie prościej było by zapłacić aktywację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
otori Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Mam pytanie jaki czas jest na reklamacje przewidziany 14 dni czy 30 dni ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banita24 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guerlainn Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 Dwa tygodnie temu zmigrowałem z Cyfry i od razu znalazłem się w tym wątku I dobrze że dostałem papiery po dwóch tygodniach bo żyłbym w nieświadomości do pierwszego rachunku Mam wszystko oprócz History HD, Sundance i fikołków za 99,90 zł. Oprócz oferty migrowałem z MR i dwoma Pace'ami, z zapewnieniem, że zarówno MR jak i oba deki są zawarte w tej cenie. Po migracji w ica wyświetliło mi wszystko poprawnie, ale pojawiły mi się jeszcze vod+ picture box i vod + seriale, których raz że nie zamawiałem (w ogóle nie było o nich mowy), a dwa, na Pace nie mogę ich nawet odbierać. Wczoraj dostałem papiery z których wynika, że obie kolekcje na 9 m-cy są za darmo, a po tych 9 miesiącach trzeba za nie płacić po 30 zł za każdą. I jakbym dobrze nie doczytał to w kwietniu 2015 mocno bym się zdziwił oglądając rachunek Zadzwoniłem dziś do BOK-u żeby wyłączyć te oferty i gadam co ustaliłem a tutaj zonk, konsul informuje mnie że zamiast 99,90 mam płacić 119,90 bo mam 20 zł opłaty za drugiego Pace'a. Potrafią podnieść ciśnienie Reklamacja złożona i czekam na odpowiedź. A tak BTW to jak przeczytałem w umowie ilość i wysokość udzielonych mi ulg, to chyba zabrakłoby mi zer w kalkulatorze gdybym chciał policzyć karę jaką musiałbym zapłacić za zarwanie umowy przed czasem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.