Skocz do zawartości

Reklamacje złożone na działania platformy CANAL+


reniew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moja sytuacja wygląda tak telefoncznie podpisałem(przedłużyłem) umowę z nc+ miało być tak: pakiet silver, 6 * canal+, hbo i cinemax przez 12 miesięcy, do tego multiroom (wszystko 94 zł miesięcznie) a ponieważ go wcześniej nie miałem, musiałem uiścić opłate aktywacyjną zapłacić 99zł i żadnych innych opłat nie miało być z tytułu użytkowania nawet pytałem kilka razy i później dzwoniłem jeszcze żeby potwierdzić wszystkie warunki. Po zgłoszeniu się do punktu po kartę usłyszałem, że oprócz opłaty aktywacyjnej będę musiał płacić 15 zł miesięcznie za multiroom. Od razu złapałem za telefon i zgłosiłem reklamacje telefonicznie.

Teraz pytanie chce wysłąć reklamacje przez meila, tylko nie wiem na jaki adres. Jest niby strona ale tam nie ma topicu "reklamacja", nie wiem też skąd mam wziąć numer umowy skoro na tym co mi teraz przysłali go nie ma? Czy lepiej to wysłać listownie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jest sprawa sporna, bo zależy czy masz je w ofercie, czy dostałeś gratis :) ... mi na poprzedniej umowie nie działało nc+go i zgłosiłem reklamacje to pani do mnie zadzowniła i powiedziała, że jest to pozycja gratisowa. Zapytałem więc czy jeżeli coś jest gratis to ma prawo nie działać przez cały okres, odpowiedzi jednoznacznej nie usłyszałem. W zamian dano mi dwa filmy z kolekcji VOD :) ... Z chęcią z tej rekompensaty skorzystałem, bo filmów z neta nie sciągam, więc były pozycje których jeszcze nie widziałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A ja dziś złożyłem z powodu nie aktywowania HBO zgodnie z ustaleniami. Przedwczoraj przedłużyłem umowę na n/w warunki:

- MULTIROOM STANDARD

- Najem ultraBOX+

- HBO

- EXTRA+ HB ITI

- Multi+

- Premium Sport &Film

- Comfort +

za kwotę 58,60 na 15 miesięcy.

Wszystko działa oprócz HBO a na koncie abonenckim jest kwota 202,00 zł

Zobaczymy, kiedy otrzymam odpowiedź, a rozmowa była z konsultantem o 19:06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Przedłużałem ostatnio umowę. Konsultant zapewniał mnie o HBO na cały okres umowy za 0zł, jednak dostałem regulamin promocji "HBO 0zł 6 m dla Abonentów". Miał ktoś podobną sytuację? Jaką drogą najszybciej złożyć reklamację?

Ja tak mam.Zadzwoniłem i zlożyłem reklamację

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

O ile rozmowa była nagrywana i masz pewność co ci zaproponowała, to ci uznają. Też miałem podobną sytuację. Obiecała mi ofertę za 65 zl, a rachunki przychodziły na 88zl.Złożyłem reklamację i powołałem się na zarejestrowaną rozmowę tel.Reklamację mi przyznali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem nadzieję że nie będę w tym temacie pisać ale jednak życie pokazało co innego

Podczas rozmowy migracyjnej konsultant zaproponował wymianę starego dekodera na mediabox bez opłaty aktywacyjnej tyko co m-c 5zł poszedłem do punktu wymienić ale Pan stwierdził że nie ma takiej opcji albo 200zł lub 49 zł i co m-c 5zł . Tel do działu promocji i info że u nich jest za zero złotych ale nie widać tego w punkcie . Pan w przyjmujący reklamację stwierdził że widzi notatkę konsultanta że za zero ale twierdzi że u nich nie ma takiej PROMOCJI .Teraz czekam na odsłuchanie rozmowy i decyzję działu reklamacji. Czy jeśli będzie tak jak piszę mogę domagać się jakieś rekompensaty ze czas na stary dekoderze lub jeśli nie wywiążą się z warunków na które przystałem z anulowania migracji ??? Pan przyjmujący reklamację spytał czy nie prościej było by zapłacić aktywację :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dwa tygodnie temu zmigrowałem z Cyfry i od razu znalazłem się w tym wątku :lol: I dobrze że dostałem papiery po dwóch tygodniach bo żyłbym w nieświadomości do pierwszego rachunku ;) Mam wszystko oprócz History HD, Sundance i fikołków za 99,90 zł. Oprócz oferty migrowałem z MR i dwoma Pace'ami, z zapewnieniem, że zarówno MR jak i oba deki są zawarte w tej cenie. Po migracji w ica wyświetliło mi wszystko poprawnie, ale pojawiły mi się jeszcze vod+ picture box i vod + seriale, których raz że nie zamawiałem (w ogóle nie było o nich mowy), a dwa, na Pace nie mogę ich nawet odbierać. Wczoraj dostałem papiery z których wynika, że obie kolekcje na 9 m-cy są za darmo, a po tych 9 miesiącach trzeba za nie płacić po 30 zł za każdą. I jakbym dobrze nie doczytał to w kwietniu 2015 mocno bym się zdziwił oglądając rachunek ;) Zadzwoniłem dziś do BOK-u żeby wyłączyć te oferty i gadam co ustaliłem a tutaj zonk, konsul informuje mnie że zamiast 99,90 mam płacić 119,90 bo mam 20 zł opłaty za drugiego Pace'a. Potrafią podnieść ciśnienie ;) Reklamacja złożona i czekam na odpowiedź.

A tak BTW to jak przeczytałem w umowie ilość i wysokość udzielonych mi ulg, to chyba zabrakłoby mi zer w kalkulatorze gdybym chciał policzyć karę jaką musiałbym zapłacić za zarwanie umowy przed czasem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...