Skocz do zawartości

Reklamy telewizyjne


Frontowiec
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, Beks napisał(a):

Czy w porównaniu z Euro 2012, 2016 i 2020 teraz mniej jest firm, które kręcą reklamy pod mistrzostwa Europy? Można zauważyć trend spadkowy. Pewnie należałoby w tej kwestii pominąć rok 2012 gdyż była wtedy inna sytuacja. Byliśmy gospodarzami tej imprezy i to inna sprawa. Ja myślę, że ma to związek z formą naszych piłkarzy. 

Wydaje mi się, że jednak jest tego nieco mniej, bo na przykład nie kojarzę, żeby na to Euro coś przygotował choćby McDonald, a wcześniej ta firma miała specjalne spoty czy nawet akcje (na przykład ta z eskortą na mecz). Coca-Cola też nie wyprodukowała spotu, tak jak pamiętam. Natomiast zauważyłem pewne wzmożenie, jeśli chodzi o sieci spożywcze. Albo to było przy meczu otwarcia, albo przed ostatnim sobotnim - w jednym bloku reklamowym Biedronka zaprezentowała aż 3 spoty, które różniły się tylko produktem przedstawionym pod koniec. To też pewna taktyka, bo wcześniej promowano 3 oferty w jednej reklamówce, a teraz są 3 oferty i 3 reklamówki.

Widziałem też kolejny patent, jeśli chodzi o działalność bukmacherską. Były te spoty, które znam od dawna, choćby z oglądania skoków narciarskich i bloków w Eurosporcie, czyli Fortuna jako urodziwa brunetka oraz opowieści o kibicowaniu w wykonaniu STS. Natomiast Fuksiarz wymyślił, że zrobi krótkie rozmowy Stanowskiego z Bońkiem, okraszając je informacją, że ta firma jest oficjalnym sponsorem właśnie Krzysztofa Stanowskiego. Przyznam, że nie spotkałem się jeszcze z tym, aby firma bukmacherska była sponsorem jakiegoś dziennikarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swordfish ja z kolei zauważyłem, że w reklamach Nurofen i Oreo są białoskórzy rodzice ciemnoskórych dzieci, gdzie żeby było jasne nie jestem rasistą, gdyż tego reklamy są od dawna w USA.

 

Do tego w reklamie Orbit promowany jest tzw. body shaming.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opublikowano (edytowane)

Mnie śmieszy to, że ta reklama jest emitowana pomimo ustawy, która w porze emisji filmów, programów i seriali dla dzieci i młodzieży zakazuje reklamowania chipsów, coli czy fast foodów w telewizji.

Edytowane przez Frontowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, WA2511 napisał(a):

A propos tej reklamy, ona mnie denerwuje bo Im potrzeba Laysów bo się skończyły. Owszem fajna, ale denerwująca.

Mnie też ta aktualna reklama "Lay'sów" denerwuje, ale co my możemy zrobić? Nic!

 

A Propos jak już przy reklamach jesteśmy, to mnie najbardziej denerwują emitowane przez cały tydzień w porze obiadowej reklamy środków na hemoroidy lub inne dolegliwości tylnej części ciała, człowiek je sobie spokojnie obiad, aż tu nagle..... Reklama "Procto-Hemolan".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ci się wydaje, bo reklamy medykamentów należą do najnudniejszych, najmniej zwracających uwagę i dotykających najwęższej grupy społecznej (no bo ile procent populacji polski potrzebuje obecnie leku na coś konkretnego, np. zapalenie prostaty).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opublikowano (edytowane)

Mało tego, tego typu reklamy widzę bardziej w TVP oraz w trakcie przerw reklamowych na paradokumenty. Wiadomo że stacje telewizyjne nie ograniczą reklam z formułką "To jest lek...", bo dla nich i dla firm fspameutycznych to spory zarobek, choć w takiej Holandii bardziej reklamują się banki czy dyskonty niż leki.

Edytowane przez Frontowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pojawiła się nowa reklama strony internetowej www.cenowyalert.pl którą już widziałem w poprzedniej reklamie Biedronki. I się nie myliłem, bo po wejściu w podaną stronę wyświetla się biedronkowa propaganda. Co ciekawe w reklamie tej strony ani razu nie pada słowo "Biedronka" ani "Lidl". Przy wysokich cenach pojawiają się tylko barwy Lidla.

Edytowane przez Kirk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od początku IO na Eurosporcie leci reklama etoro. Reklama w pełni wygenerowana prze AI. Reklama która wprowadza w błąd bo sugeruje że te wygenerowane przez AI osoby są realne, mają jakieś realne imiona. Ale w tym przypadku polskie prawodawstwo, polskie instytucje nie mogą nic zrobić bo Eurosport nadaje na francuskiej koncesji. Ale teraz latając po kanałacha trafiłem na tę reklamę.

 

Też wygenerowana przez AI. Czy to nie powinno być jakoś oznaczone? Że osoby w tej reklamie nie istnieją? No ale pewnie KRRiT czy inne instytucje odpowiedzialne za tego typu rzeczy jeszcze nie są gotowe na AI w reklamach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...