ATID Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 A próbował ktoś może jeszcze migrujący z n w znakomitej cenie wywalczyć po podpisaniu umowy jakiś gratis? Myślałem nad HBO, ale 25zł to za dużo Ewentualnie może History? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booyak Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Witam! Dzisiaj po kontakcie z działem technicznym (polecam!) bez problemu załączono mi bonusową opcję Cinemax i Filmbox. Wcześniej rozmawiałem z dwiema konsultantkami, które bezskutecznie próbowały mi aktywować gratis... (wie Pan... za kilka dni kanały powinny być dostępne... Ktoś się będzie z Panem kontaktował... itp.) Jakiś konkretny numer telefonu :>? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackowski Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 W sprawie bonusu dla Universe+. Po kontakcie z BOK info, że oferta jest dopracowywana i ma być gotowa dziś, najpóźniej jutro. Programy mają zaświecić bez dodatkowych telefonów. Pozostaje czekać.. Ciekawe czy faktycznie coś włączą czy znowu kłamstwa w tym są najlepsi jak na razie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grundifos Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 na ncpluspytania.pl konsultanci piszą, że jest to niestety ściema, przynajmniej oni nic na ten temat nie wiedzą - mowa właśnie o bonusie dla tych z universe, gdyż jak piszą "...pakiet ten jest i tak bogacie wyposażony" ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpoesp Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 inny tekst:Oferta z nr tel 122-947-879 - sam zadzwoniłem, upewniajac się czy zostało zarejestrowane wypowiedzenie. Propozycja: Pakiet UNIVERSE paczka HBO Paczka CINEMAX paczka 6C+ za 59 zł - umowa na 12 mies / dodatkowe paczki na caly okres trwania umowy + 30 zł za 3 multiroomu standard. Jestem w szoku. Konsultant ma dzwonic jeszcze o 12 i spróbuje wywalczyć jeszcze paczke FILMOXOW. Weź jeszcze do tego pornosy, pewnie też Ci dadzą za darmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 No to już jest parodia. Od piątku kiedy zgłosiłem chęć skorzystania z bonusa w moim przypadku Cinemax'y i Filmbox'y walczę o dodanie uprawnień na tych kanałach. Na początku mimo zapewnień konsultanta okazało się, że "prezent" nie jest wprowadzony do systemu. Kiedy po codziennych telefonach, w końcu dzisiaj ktoś wprowadził do systemu to się okazało, że gamoń dodał tylko Cinemax'y, na Filmbox'ach brak uprawnień. Co za niekompetentne [beep]e tam pracują. Teraz znowu trzeba będzie dzwonić bo jakiś niedouczony [beep] zrobił s[beep]oline. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joj666 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 może Ci co już mają włączone "bonusowe" hbo napiszą do nich żeby było do końca umowy - dlaczego jedni mają na 18 miesięcy bonus a inni na 9 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booyak Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Jeśli ktoś czeka dłużej niż 24h możecie śmiało dzwonić jeszcze raz. Po pierwszym telefonie obietnica że paczki cinemax/filbox powinny świecić po regulaminowych 24 godzinach i to wszystko. Dziś zadzwoniłem jeszcze raz po 10 min pakiety świecą. Jednym słowem dziś konsultant naprawdę dodał mi te opcję a w ubiegły piątek inny tylko zapewnił że doda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Niedziele zadzwoniłem jeszcze raz sprawie Cinemaxy/Filmboxy oczywiście kazali zadzwonić najlepiej numer 12 2947800 bo mam dekodery ADB oczywiście konsultant powiedział że do środy kanały będą włączone.Więc dzisiaj świecą bez problemu na obu dekoderach tak jak powiedział Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denaturat Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 jeśli chodzi o bonus do universal to też słyszałem dziś od konsultanta że niebędzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satorafo Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 dla tych co liczyli na bonus do universe+ mam informacje że żadnego nie bedzie,dziś składałem reklamacje ws.history hd,polsatu hd,sport news,i espn,rozmawiałem z bardzo szczerym pracownikiem działu technicznego,co do reklamacji to powiedział że narazie uznawają tylko brak history hd bo faktycznie zapłaciłem za ten kanał extra a nie mam do niego dostępu i pewno dostane zwrot1,99 zeta,jeśli chodzi o polsat hd to mamy odpowiednik w sd,a polsat sport news i espn nie są gwarantowane i podczas migracji konsultant przeczytał nam formulke ze udostepniane są w promocji,wiec nie możemy miec żadnych roszczeń,na koniec zapytałem jak w końcu jest z tym bonusem do universe+ bo dzwoniłem wczesniej 3 razy i zawszw była inna odpowiedz,powiedzial że bardzo mu przykro ale dla universe+ nie bedzie nic,i to się nie zmieni.Tyle na ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_bydgoszcz Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Witam! Dzisiaj po kontakcie z działem technicznym (polecam!) bez problemu załączono mi bonusową opcję Cinemax i Filmbox. Wcześniej rozmawiałem z dwiema konsultantkami, które bezskutecznie próbowały mi aktywować gratis... (wie Pan... za kilka dni kanały powinny być dostępne... Ktoś się będzie z Panem kontaktował... itp.) Jakiś konkretny numer telefonu :>? 223104545 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barkley4 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 wlasnie konsultant z dzialu technicznego przyznal mi bonus (Filmboxy i Cinemaxy do konca roku). Zapomnialem go zapytac : Nie wiecie moze czy w styczniu zostana one automatycznie usuniete czy trzeba wczesniej dzwonic aby uniknac dodatkowych oplat w nowym roku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 W moim przypadku konsultant powiedział, ze z automatu wyłączą, ale dodał, co by lepiej jednak zadzwonić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackowski Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 To jakaś masakra jak NC+ traktuje swoich klientów dla wszystkich pakietów wprowadzili bonusy paczki Canal+ oprócz pakietu Universe+ naprawdę pokazali jak sprawiedliwie traktują swoich klientów. Proponuje klientom posiadającym pakiet Universe+ zgłaszać reklamacje ze względu na niesprawiedliwe i nierówne traktowanie swoich klientów ponieważ wszystkie pakiety podostawały jakieś bonusy programowe w postaci paczek Canal+ i HBO a pakiet Universe+ nic nie dostał zgłaszać jako reklamacje tak jak ja to zrobiłem zobaczymy może sie coś ruszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booyak Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 W moim przypadku konsultant powiedział, ze z automatu wyłączą, ale dodał, co by lepiej jednak zadzwonić Mi natomiast żeby dzwonić w grudniu i poinformować o rezygnacji z pakietów i zaznaczyć przy tym że dostałem je w promocji. Dla pewności sugeruje dzwonić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi122x Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 dostał juz ktos bonus do Universe+ ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grundifos Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Możemy chyba o nim zapomnieć, ktoś tu pisał, że dzwonił do konsultanta i podobno od wczoraj już coś miało chodzić - guzik prawda, nc- uważa że Universe w tej cenie jest strasznie bogatym pakietem..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzykje Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 na jaki nr dzwonicie za sprawą gratisowego HBO? Ten na stronie głównej, warszawski. O ile się nie mylę gratisowe jest tylko dla migrujących - takie info I konsultanci strasznie chwalą się takimi gratisami. Przynajmniej cała 4 z którymi miałem okazję rozmawiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
denaturat Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 czyli o bonusie do universe możemy zapomnieć u mnie nic nie chodzi brak słów jak widać julian znów ściemniał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Ja zarówno ws. migracji jak również ws. bonusów dzwoniłem na ten oficjalny numer nc+ 223104747 i za każdym razem dzdzwoniłem się w znośnym czasie ok 10 min oczekiwania i całkiem szybko i profesjonalnie załatwili moje sprawy. Bonus konsultant obiecał włączyć w czasie kilku dni i rzeczywiście Cinemaxy i Filmboxy pojawily sie po 5 dniach. Najwyraźniej w związku ztym że jest to pakiet wlączany niestandardowo, to konsultant nie ma opcji włączenia go w systemie lecz zleca jego właczenie i zajmuje się tym IT albo inny dział. Nieltórym po prostu brakuje cierpliwości i nawet 12 godzin to za długo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
east Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Witam Mam Platinum, wczoraj upomniałem się o HBO darmowe do końca grudnia... dostałem je, ale tylko na jednym tunerze działa, mam multiroom i na drugiej karcie nie działa, dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joj666 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 przejdź przez ustawienia sieci na drugim - też tak miałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
east Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Jakie ustawienia sieci? To ten dekoder od cyfry bez dysku HD kupiony na własność i ten stary multiroom od cyfry. Witam, doszedłem sam, trzeba było wysłać przez neta uprawnienia na karte jeszcze raz i wtedy zaczęła działać druga karta. Rada dla potomnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strowger Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Dostałem prezent do Universe+. Wyłączyli mi sześciopak Canal+. Nie miał być dłużej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.