Skocz do zawartości

Bonus, prezent dla zmigrowanych


Sektor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Dzisiaj po kontakcie z działem technicznym (polecam!) bez problemu załączono mi bonusową opcję Cinemax i Filmbox. Wcześniej rozmawiałem z dwiema konsultantkami, które bezskutecznie próbowały mi aktywować gratis... (wie Pan... za kilka dni kanały powinny być dostępne... Ktoś się będzie z Panem kontaktował... itp.)

 

Jakiś konkretny numer telefonu :>?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sprawie bonusu dla Universe+. Po kontakcie z BOK info, że oferta jest dopracowywana i ma być gotowa dziś, najpóźniej jutro. Programy mają zaświecić bez dodatkowych telefonów. Pozostaje czekać..

 

Ciekawe czy faktycznie coś włączą czy znowu kłamstwa w tym są najlepsi jak na razie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inny tekst:

Oferta z nr tel 122-947-879 - sam zadzwoniłem, upewniajac się czy zostało zarejestrowane wypowiedzenie.

Propozycja:

 

Pakiet UNIVERSE

paczka HBO

Paczka CINEMAX

paczka 6C+

 

za 59 zł - umowa na 12 mies / dodatkowe paczki na caly okres trwania umowy + 30 zł za 3 multiroomu standard. Jestem w szoku. Konsultant ma dzwonic jeszcze o 12 i spróbuje wywalczyć jeszcze paczke FILMOXOW.

 

Weź jeszcze do tego pornosy, pewnie też Ci dadzą za darmo :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to już jest parodia. Od piątku kiedy zgłosiłem chęć skorzystania z bonusa w moim przypadku Cinemax'y i Filmbox'y walczę o dodanie uprawnień na tych kanałach. Na początku mimo zapewnień konsultanta okazało się, że "prezent" nie jest wprowadzony do systemu. Kiedy po codziennych telefonach, w końcu dzisiaj ktoś wprowadził do systemu to się okazało, że gamoń dodał tylko Cinemax'y, na Filmbox'ach brak uprawnień. Co za niekompetentne [beep]e tam pracują. Teraz znowu trzeba będzie dzwonić bo jakiś niedouczony [beep] zrobił s[beep]oline.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś czeka dłużej niż 24h możecie śmiało dzwonić jeszcze raz. Po pierwszym telefonie obietnica że paczki cinemax/filbox powinny świecić po regulaminowych 24 godzinach i to wszystko. Dziś zadzwoniłem jeszcze raz po 10 min pakiety świecą. Jednym słowem dziś konsultant naprawdę dodał mi te opcję a w ubiegły piątek inny tylko zapewnił że doda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedziele zadzwoniłem jeszcze raz sprawie Cinemaxy/Filmboxy oczywiście kazali zadzwonić najlepiej numer 12 2947800 bo mam dekodery ADB oczywiście konsultant powiedział że do środy kanały będą włączone.Więc dzisiaj świecą bez problemu na obu dekoderach tak jak powiedział :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla tych co liczyli na bonus do universe+ mam informacje że żadnego nie bedzie,dziś składałem reklamacje ws.history hd,polsatu hd,sport news,i espn,rozmawiałem z bardzo szczerym pracownikiem działu technicznego,co do reklamacji to powiedział że narazie uznawają tylko brak history hd bo faktycznie zapłaciłem za ten kanał extra a nie mam do niego dostępu i pewno dostane zwrot1,99 zeta,jeśli chodzi o polsat hd to mamy odpowiednik w sd,a polsat sport news i espn nie są gwarantowane i podczas migracji konsultant przeczytał nam formulke ze udostepniane są w promocji,wiec nie możemy miec żadnych roszczeń,na koniec zapytałem jak w końcu jest z tym bonusem do universe+ bo dzwoniłem wczesniej 3 razy i zawszw była inna odpowiedz,powiedzial że bardzo mu przykro ale dla universe+ nie bedzie nic,i to się nie zmieni.Tyle na ten temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Dzisiaj po kontakcie z działem technicznym (polecam!) bez problemu załączono mi bonusową opcję Cinemax i Filmbox. Wcześniej rozmawiałem z dwiema konsultantkami, które bezskutecznie próbowały mi aktywować gratis... (wie Pan... za kilka dni kanały powinny być dostępne... Ktoś się będzie z Panem kontaktował... itp.)

 

Jakiś konkretny numer telefonu :>?

 

223104545

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakaś masakra jak NC+ traktuje swoich klientów dla wszystkich pakietów wprowadzili bonusy paczki Canal+ oprócz pakietu Universe+ naprawdę pokazali jak sprawiedliwie traktują swoich klientów. Proponuje klientom posiadającym pakiet Universe+ zgłaszać reklamacje ze względu na niesprawiedliwe i nierówne traktowanie swoich klientów ponieważ wszystkie pakiety podostawały jakieś bonusy programowe w postaci paczek Canal+ i HBO a pakiet Universe+ nic nie dostał zgłaszać jako reklamacje tak jak ja to zrobiłem zobaczymy może sie coś ruszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zarówno ws. migracji jak również ws. bonusów dzwoniłem na ten oficjalny numer nc+ 223104747 i za każdym razem dzdzwoniłem się w znośnym czasie ok 10 min oczekiwania i całkiem szybko i profesjonalnie załatwili moje sprawy. Bonus konsultant obiecał włączyć w czasie kilku dni i rzeczywiście Cinemaxy i Filmboxy pojawily sie po 5 dniach. Najwyraźniej w związku ztym że jest to pakiet wlączany niestandardowo, to konsultant nie ma opcji włączenia go w systemie lecz zleca jego właczenie i zajmuje się tym IT albo inny dział. Nieltórym po prostu brakuje cierpliwości i nawet 12 godzin to za długo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...