Elvis799 Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Fajnie, że macie szybko decyzję, napisałem niedawno przez ICA co z moim zgłoszeniem telefonicznym z niedzieli, koleś odpisał, że jest zarejestrowane wtedy kiedy dzwoniłem i żeby cierpliwie oczekiwać bo mają 30dni na odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ytyt Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 (edytowane) A ja mam pytanie z innej beczki. 7 lipca złożyłem zamówienie w sklepie internetowym ncplus. Po paru minutach dostałem na maila "potwierdzenie przyjęcia zamówienia" i informacje że w następnej wiadomości dostanę projekt umowy. Mamy 9 a drugiego maila nie ma. Moje pytanie do tych co już zamawiali telewizję - ten email przychodzi zwykle tego samego dnia, dopiero po kilku czy po podpisaniu umowy u kuriera? Bo nie wiem czy nc+ znowu nie odwala jakiejś maniany. (kiedyś składałem u konsultanta zamówienie tylko po to by po paru dniach czekania i zwodzenia za nos dowiedzieć się że żadnego zamówienia nie bylo - dałem sobie z nimi spokój) Edytowane 8 Lipca 2016 przez ytyt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuu Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 (edytowane) Z tymi umowami przez internet to są w ogóle cyrki. Może jestem nieobiektywny jako dystrybutor, ale nie raz i nie dwa [...] ludzie przychodzili rozwiązywać to w ciągu 14 dni, zwracać sprzęt i brali w punkcie, bo sprzęt dostał,i a tydzień czekali na aktywację, a tu LM akurat była. Musisz uzbroić się w cierpliwość, potem z uruchomieniem tego, bo czasem trochę to trwa, a e-mail sprawdź w spamie, jak jeszcze nie sprawdzałeś. Jak nie ma - dzwonić, albo czekać. Edytowane 9 Lipca 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Poza tym, nie przeklinamy na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ytyt Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 (edytowane) No dziś minął kolejny dzień i nic, na infolinii gadanie że muszę czekać/przesyłka w drodze/nic nie wiedzą uzależnione od tego kto odbierze telefon... Miałem dosyć ich podchodów wiec po prostu poszedłem do APSu CP i wziąłem umowę. Edytowane 9 Lipca 2016 przez ytyt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Jesteś bardzo niecierpliwy i... niezdecydowany. Dowody powinni jednak wydawać po ukończonym 21 roku życia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ytyt Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 (edytowane) Ale takie prztyczki to możesz sobie szanowny kolego darować - byłem wystarczająco cierpliwy na przestrzeni ostatnich miesięcy. Niestety byłem sumiennie zlewany na wszystkich frontach - raz zamówienie było już u kuriera, innym razem nie wyszło z magazynu a jeszcze kiedy indziej go nie było, spominałem że to nie pierwsze zamówienie. Skoro po raz piąty nikt nie był w stanie zrealizować mojego zamówienia ani nawet napisać co jest grane to ich problem. I zanim ktoś mnie posądzi o reklamę (chociaż szczerze mówiąc nie ma czego reklamować bo solorzowi nigdy nie warto ufać, ale mówi się trudno) Napisałem tylko że sprawę w ten czy inny sposób rozwiązałem. Kropka. Edytowane 9 Lipca 2016 przez ytyt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Hmm, no ale dlaczego NC+ tak usilnie zawiałeś przez internet a CP w punkcie? Przez neta chyba mają nawet lepsze promocje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ytyt Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 (edytowane) A to akurat bardzo proste, zamówienie telefoniczne również zawiodło a najbliższy punkt nc+ jest w innym mieście. Konkurencje również zamawiałem przez internet i po prostu z APSu zadzwonili żebym przyszedł po sprzęt - podejrzewam że w NC+ byłoby tak samo. Gdyby przetworzyli zamówienie. Mam wrażenie że NC+ mnie po prostu z jakiegoś powodu nie lubi. Czuje się zawiedziony takim postępowaniem ale trudno. Edytowane 10 Lipca 2016 przez ytyt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mad85 Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 A co mają odpowiedzieć ? Jest weekend żadna firma kurierska nie dostarcza przesyłek, Jak zamówienie poszło do kuriera w piątek to dostaniesz w poniedziałek, jak w poniedziałek pójdzie to dopiero we wtorek. Cała tajemnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beren84 Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Fajnie, że macie szybko decyzję, napisałem niedawno przez ICA co z moim zgłoszeniem telefonicznym z niedzieli, koleś odpisał, że jest zarejestrowane wtedy kiedy dzwoniłem i żeby cierpliwie oczekiwać bo mają 30dni na odpowiedź No właśnie, tylko co robić przy zbliżającym się terminie płatności ? Nie płacić ? Zapłacić całość ? Zapłacić pomniejszoną kwotę o euro ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuu Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Obojętnie w sumie, jak zapłacisz za dużo to na przyszły miesiąc będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 10 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2016 Płacić normalnie bez euro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis799 Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Dzisiaj dostałem odpowiedź, że reklamacja uznana, teraz tylko czekam na korektę salda. Rachunek już zapłaciłem bez euro, także powinni wyzerować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TVManiac Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Czy ktoś z Was miał taki problem jak poniżej ? Zapłaciłem rachunek za maj w czerwcu, a nc+ przysyła mi pismo o wyłączeniu sygnału jak nie ureguluję. Dzwoniłem to powiedzieli mi, że system aktualizuje się co płatność, dlatego niby widzę w ICA, że mam zaległość itd. Podobno temat się wyprostuje jak wpadnie im zapłacony rachunek za poprzedni miesiąc. Ktoś miał taki problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 (edytowane) Sygnał jest odłączany 1 dnia miesiąca, jeśli brakuje 2 poprzednich miesięcy. Jak pieniądze zostaną zaksięgowane to nie wyłączą, chyba że przedstawisz dowód wpłaty. Zerknij, kiedy list był nadawany, bo bardzo często pieniądze wpływają na konto, a listy i tak są wysyłane. Edytowane 11 Lipca 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matrix_ Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Witam, kilka dni temu byłem pytać się w punkcie o przedłużenie umowy, gdzie była dostępna oferta Extra+, 6Canal+ i wymiana obecnego dekodera na wifipremiumboxa za 0zł, więc dziś poszedłem ze starym dekoderem, aby przedłużyć umowę, natomiast podczas podpisywania umowy wyszło, że tej oferty już dla mnie nie ma, a umowa została podpisana, jedynie mogę mieć dekoder za 5 zł miesiącznice, bądź jednorazowo ok.200 zł, jednak zachętą abym dalej został z nc+ był ten darmowy dekoder... złożyłem reklamacje, ale nie widzę rozwiązania w kolorowych barwach, co byście poradzili ? czy mogę taką umowę rozwiązać i w jakim terminie? co to da ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Po co podpisywałeś tą umowę skoro okazało się, że nie da się zrobić dla ciebie dekodera za 0zł??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matrix_ Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Bo dałem się ogłupić, Pani w punkcie powiedziała, że już patrzy, tylko tu podpis, tam podpis i lipa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 (edytowane) Brak słów. .. Musisz się teraz dowiedzieć w punkcie czy możesz z niej zrezygnować. Chyba masz 14 dni. .. Edytowane 15 Lipca 2016 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profik Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Nigdy nie można było odstąpić od umów podpisanych w punktach sprzedaży - zapis o prawie do odstąpienia w ciągu 14 dnia dotyczy wyłącznie umów zawieranych na odległość (infolinia, internet) i poza lokalem przedsiębiorstwa (w domu u klienta) - tylko i wyłącznie wtedy, gdy nie rozpoczęło się jeszcze świadczenie usług objętych umową (np. dlatego nie można odstąpić od aneksów, których zmiany wchodzą w momencie akceptacji nawet wówczas, gdy umowa zawierana jest na odległość). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Dlatego napisałem chyba.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Bo dałem się ogłupić, Pani w punkcie powiedziała, że już patrzy, tylko tu podpis, tam podpis i lipa... Ktoś tu ewidentnie głupa rżnie, albo Ty, albo tamta Pani, albo trafił swój na swego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Panowie przedłużyłem kolejną umowę i w ica lukam a tam zapis oprócz opcji pakietowych, zgoda marketingowa. Można to wyłączyć i co to za dziadostwo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Co i za ile przedłużyłeś? Za zgodę marketingową jest 5zł rabatu, niektórzy konsultanci włączają z automatu żeby zaproponować tańszy abo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 przejmować się tym czy olać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.