Saracen Opublikowano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 Na mnie też przyszła pora i rezygnuję. Teraz szukam TV wyłącznie przez internet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betek Opublikowano 1 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2022 Witam wszystkich, mam pytanie odnosnie rozwiązania umowy z telewizja canal+. Mianowicie chcialbym ja rozwiązać, pisałem z konsultantem na czacie jaka kwota jest za rozwiązanie umowy to napisal ze 1200zl na dzień dzisiejszy, sprawdziłem profil i rzeczywiście jest taka kwota, umowe mam do listopada, place miesięcznie 121,89zl. Posiadam tylko pakiet sportowy, pisze ze 241 kanałów. Czy jest jakas inna możliwość zeby zapłacić cos mniej lub jakiś kruczek o którym nie wiem i mógłby pomoc? Proszę o pomoc, dziekuje i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2022 Przeprowadzka w miejsce gdzie nie można zamontować anteny potwierdzone przez instalatora. Cesja umowy jak znajdziesz jelenia Kanałów żadnych nie wycofują, więc nie masz szans na bez kosztowe rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 1 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2022 Godzinę temu, betek napisał: Witam wszystkich, mam pytanie odnosnie rozwiązania umowy z telewizja canal+. Mianowicie chcialbym ja rozwiązać, pisałem z konsultantem na czacie jaka kwota jest za rozwiązanie umowy to napisal ze 1200zl na dzień dzisiejszy, sprawdziłem profil i rzeczywiście jest taka kwota, umowe mam do listopada, place miesięcznie 121,89zl. Posiadam tylko pakiet sportowy, pisze ze 241 kanałów. Czy jest jakas inna możliwość zeby zapłacić cos mniej lub jakiś kruczek o którym nie wiem i mógłby pomoc? Proszę o pomoc, dziekuje i pozdrawiam. Kiedyś bywało tak, że jak ktoś wysłał pismo z rezygnacją z powodu zmiany miejsca zamieszkania i braku możliwości instalacji anteny to zgadzali się na rozwiązania umowy bez kary umownej. Wystarczyła opinia instalatora. Ale to było lata temu. Nie wiem jak teraz, bo w sumie część swojej usługi mają on-line i tutaj może być problem, bo będą argumentować, że on-line też możesz korzystać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 To w takim razie. Do łapy instalatorowi. Pismo do operatora, że brak możliwości oglądania tv sat. Możliwość tylko online. Prośba o obniżenie abonamentu o minimum 50%, bo w online nie ma wszystkiego i jakość usługi daje wiele do życzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betek Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 (edytowane) @Pawel @ircios @k05 tylko ze nie zmieniłem miejsca zamieszkania, a pewnie tez beda chcieli na to papier. O online moge napisac ze słaby internet i nie da rady ogladac moze. Edytowane 2 Lutego 2022 przez betek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 Że słaby internet to na to nie pójdą, to tak jak byś miał źle ustawioną antenę i nie miał odbioru. Czyli wina po twojej stronie. Raczej marne szanse na rozwiązanie umowy bez kosekwencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 @betek napisałem, aby dogadać się z instalatorem. C+ Online to dodatek za free. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 Gdybyś dostał pismo ze wspólnoty o nakazie zdjęcia anteny z elewacji to co innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betek Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 (edytowane) @Jaś Fasola to mnie nie pocieszyłeś @ircios ale to co mam mu powiedzieć? Musze do tego z mieszkaniówki dzwonic i z nim gadac o tym czy obojetnie jakiego instalatora? Co jesli sprawdza cos w mieszkaniowce o tym, że jest taka możliwość i bez problemu można korzystac? Nigdy takiego czegos nie robiłem Edytowane 2 Lutego 2022 przez betek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 @betek - niczego konkretnego nie zrobisz, gdyż musiałbyś mieć twarde i niezaprzeczalne dowody na to, że w Twoim miejscu zamieszkania nagle przestała istnieć możliwość świadczenia usługi przez C+. Nawet jeśli postarasz się o opinię instalatora, to na upartego C+ pośle swojego człowieka i podda to weryfikacji na miejscu (a jeszcze za to będziesz musiał zapłacić). Nie wiem, z jakich realnych powodów chcesz znaleźć skuteczny pretekst do przedwczesnego rozwiązania umowy, jednak decydując się na podpisanie umowy długoterminowej musiałeś mieć tego świadomość, iż będziesz musiał dotrzymać jej warunków od początku do końca jej trwania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 jak pod tym adresem inny ma c+ to nici ze ściemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betek Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 @LorDx wiem, ze maja lub mieli.. A co tam w umowie pisze, bo nie mam jej przed soba, jest cos innego czy tylko tyle ze trzeba zapłacić za każdy miesiąc tyle ile się nalezy? Wczoraj ja troche czytalem ale tak to tam napisane ze sie pogubiłem.. odsyłanie do innych paragrafów punktów, ehh... dziwnie to napisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 Napisz do nich, że zmieniła się Twoja sytuacja życiowa (strata pracy, choroba) i poproś o zmniejszenie pakietu, bo rozwiązać umowę będzie trudno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Sat Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 A nie możesz jakiemuś znajomemu tego wcisnąc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betek Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 (edytowane) Nie mam komu Edytowane 2 Lutego 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 (edytowane) 16 minut temu, Pawel napisał: Napisz do nich, że zmieniła się Twoja sytuacja życiowa (strata pracy, choroba) i poproś o zmniejszenie pakietu, bo rozwiązać umowę będzie trudno. Nie bądź naiwny - kogo to obchodzi? Umowa to umowa i koniec tematu. Gościu wiedział co podpisuję, więc albo niech płaci co miesiąc tak jak należy, albo niech liczy się z konsekwencjami. A jeśli gościu nie wie czego chce, to następnym razem niech się 10 razy zastanowi zanim cokolwiek podpisze. Ewentualnie niech korzysta z alternatywnych opcji (aby oglądać telewizję, niekoniecznie trzeba podpisywać umowy długoterminowe - wystarczą pakiety online itp.). @betek - nie gniewaj się, ale zachowujesz się jak dzieciak. Napaliłeś się na ofertę, podpisałeś umowę i nagle Tobie się znudziło? Gdybyś miał jakieś racjonalne i uzasadnione przesłanki do rozwiązania umowy, to po prostu byś to napisał i wtedy może ktoś by doradził Tobie, co ewentualnie można byłoby zrobić. A tak na siłę szukasz pretekstu do rozwiązania umowy, licząc na to, ze unikniesz konsekwencji. Szkoda Twojego czasu i energii. Edytowane 2 Lutego 2022 przez grreg2084 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 Jeszcze może będzie miał jedną nadzieję jeżeli zmieni się regulamin HBO GO (HBO MAX) i będzie mógł wtedy bez kary wypowiedzieć umowę. Ale czy tak będzie się okaże w tym miesiącu. O ile oczywiście posiada pakiet HBO z HBO GO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 4 godziny temu, betek napisał: @Pawel @ircios @k05 tylko ze nie zmieniłem miejsca zamieszkania, a pewnie tez beda chcieli na to papier. O online moge napisac ze słaby internet i nie da rady ogladac moze. Przeczytałem post Twój i @Pawel i tak mi się to zlało w jeden, że myślałem, że faktycznie zmieniasz miejsce zamieszkania. Stąd też mój poprzedni post. Jeżeli nie zmieniasz to raczej nie ma wyboru tylko płacić dalej albo rozwiązać umowę z karą. @grreg2084 ma rację - Szkoda Twojego czasu i energii na kombinacje, bo i tak nic nie ugrasz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betek Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 @Vaniliovsky niestety nie mam hbo, wzialem tylko kanal sportowy ze względu na mecze premier league, ktora niestety teraz nie beda juz mieć a zresztą mam mało czasu na oglądanie tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 @betek - jeśli chciałeś oglądać tylko Premier League, to wystarczyło sukcesywnie korzystać z Canal+ Online (bez abonamentu). Po pierwsze miałbyś wszystko dużo taniej, a po drugie - gdybyś nie miał czasu na oglądanie TV - nie musiałbyś przez ten czas za to płacić. No i oczywiście nikt Tobie nie gwarantował, że Premier League będzie wiecznie w C+. Nie gniewaj się, ale sam sobie narobiłeś "smrodu". Lepiej zostaw to wszystko w spokoju, płać do końca umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betek Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 No ok, czyli temat zakonczony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 Na stronie Canal+ od dobrych kilku miesięcy widnieje informacja że Premier League tylko do 2022r w kanałach sportowych Canal+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 24 minuty temu, betek napisał: No ok, czyli temat zakonczony Podpisałeś umowę i musisz się z niej wywiązać. Umowa trwa 2 lata a nie 15. Chciales jechać na lewo u chińczyka to masz pecha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 2 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2022 Godzinę temu, Vaniliovsky napisał: Jeszcze może będzie miał jedną nadzieję jeżeli zmieni się regulamin HBO GO (HBO MAX) i będzie mógł wtedy bez kary wypowiedzieć umowę. Ale czy tak będzie się okaże w tym miesiącu. O ile oczywiście posiada pakiet HBO z HBO GO. To nie będzie takie łatwe już musieliby pisma rozsyłać, 30 dni przed datą modyfikacji usługi do 02.08 maja czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.