marty Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Zmigrowalem na silver z calym canal plus za 69 zł, dodatkowo pace pvr. Nie mogę oglądać nic w c+na życzenie, dlaczego? Miał ktoś tak? U mnie c+ na zyczenie działa normalnie a migrowałem do nc+ w maju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tektyw85 Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 to proste c+ na życzenie działa tylko dla posiadaczy pakietu platinum a nie silver czy gold. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxi_rock Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 witam. przed tygodniem wysłalem wypowiedzenie i co chwilę do mnie wydzwaniają z nr 22 220 180, jednak po odebraniu rozmowę zrywa. Nie podejrzewam by sobie żarty stroili, choć z nimi nigdy nic nie wiadomo. Miał ktoś podobną sytuację? Nie wiem dlaczego połączenie zrywa. Czy przestaną dzwonić, czy może spróbują z innego nr? Pojęcia nie mam. Umowa się kończy 30 czerwca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flis Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Kilka razy miałem taki sytuacja, u nich to norma. Zadzwonią z innego nr, masz jeszcze czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heban Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Wg mojej wiedzy zaczerpniętej z tego forum to jest skutek działania automatu. System automatycznie wybiera numery klientów, dla których są jakieś propozycje i przełącza na konsultanta. Jeśli akurat żaden konsultant nie jest wolny to system rozłącza. Więc tu nie ma się czym przejmować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marty Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 to proste c+ na życzenie działa tylko dla posiadaczy pakietu platinum a nie silver czy gold. Ja mam Univers i dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 C+ na życzenie działa u osób, które posiadają pełną paczkę kanałów Canal+ (albo jako opcja dodatkowa Canal+ do pakietu Universe, albo gdy mają pakiet Canal+ Platinum) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cesc4 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Ostatnio nie jestem na bieżąco w kwestiach związanych z NC+, dlatego krótko przedstawiam swoją sytuację: W lipcu (za nie wiele ponad miesiąc) kończy mi się umowa z Cyfrą+ zawierająca ofertę Canal+Kompakt wraz z Multiroom (60+20=80zł). W nadchodzącym tygodniu będę wysyłał wypowiedzenie umowy. Jak wygląda z sytuacja z negocjacją nowej umowy - w jakiej cenie dostanę pełną paczkę CANAL+? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Masz szanse na paczkę od 59zł do 79zł z MR C+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 To już zalezy jakie oferty beda za miesiąc, na dzien dzisiejszy universe+ z paczka 6xc+ dają za 59-69zł(oczywiscie MR bezplatnie mozna ugrać) Była osoba ktora dostała to za 54zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 a nawet za 49zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvanek Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 @ircios Dokładnie, jak piszesz. A tak na marginesie, to jestem ciekawy, bo jak konsul odczytuje umowę, to rozumiałem tak, jakby nigdy nie można było zrezygnować z nc+ poza wygaśnięciem umowy. Ale zacznę to analizować jak już owy pakt otrzymam. Czy ktoś również ma takie obawy, jak ja? Bo naprawdę te formułki umowy z ITI są bardzo pokręcone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Po jakim czasie od momentu rozmowy z konsultantem i przedłużeniu umowy przez telefon dostaliście aneks,który jest wysyłany pocztą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Chyba jeszcze nikt nie dostał aneksu,przynajmniej nikt się jeszcze nie chwalił że dostał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 To w takim razie ile trzeba czekać na taki aneks skoro już obowiązuje nowa umowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvanek Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 W cyferce aneks zawsze otrzymywałem,po ok. 2 tygodniach. NC+ ma chyba jakieś problemy z wysyłką tych anekso-umów, albo tak w tyłek dostali, że oszczędzają na wysyłce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Jak już ktoś ma nową umowę to w ICA wyświetlają się nowe pakiety,mimo że jeszcze nie dostał aneksu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heban Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 @aro tak, ale nie od razu, mi się pokazały po 2 dniach od migracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvanek Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Po ok.15 minutach od zawarcia umowy, miałem ICA odblokowane i naniesione nowe dane pakietu, karta też szybko ożyła po tygodniowej martwicy. Dziwi mnie tylko saldo -66zł do zapłaty, ale konsul mówił, że czerwiec też mam za darmo i dopiero 49złotków będzie naliczone w lipcu. Ale myślę, że nie powinno być żadnych problemów, gdyż nastawiłem konsula, iż nie tylko ja słucham jego obietnic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 abonenci cyfry zawierają nowe umowy,a nie aneksy.nkowicze dostają aneksy,bo nie zmieniają operatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Co nie zmienia faktu,że i tak muszą to przysłać pocztą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Jak dla mnie sprawa przesyłania dokumentów potwierdzających zawarcie umowy z nc+ robi się coraz mniej zabawna. W moim przypadku upłynęło już dobrze ponad 2 miesiące, a papierów jak nie było tak nie ma. O ile na początkowe monity w tej sprawie nc+ reagowała w ten sposób, że prosiła o cierpliwość, o tyle teraz ten temat jest zbywany milczeniem. Tak się jeszcze zastanawiam czy w przypadku dawnych abonentów Cyfry+ nie można w tej sytuacji mówić o podpisaniu nowej umowy na odległość, a zatem w takim przypadku proponowania przez nc+ zawarcie umowy na okres dłuższy niż 12 m-cy nie narusza przepisów prawa (dla przykładu ja zawarłem umowę na 18 m-cy). Ciężko tak naprawdę wyczuć o co chodzi nc+ z opóźnianiem wysyłki papierów do abonentów.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazejj Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 Witam, z koncem lipca konczy mi sie umowa, do tej pory nie mialem MR, mam spliter i 3 swoje dekodery, czy po migracji bede mogl dalej uzytkowac takim sam sposob ? Czy moze potrzebuje wykupic MR ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.mietek Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 @nirvanek ja po zalogowaniu się do ICA miałem kwotę 96 zł, a czerwiec też miałem mieć darmowy. Napisałem do nich email i otrzymałem odpowiedź, że korekta jest w trakcie realizacji i że wszystko będzie ok, czyli czerwiec za darmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heban Opublikowano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2013 @blazejj jeśli masz sprzęt po Cyfrze, a z tego co piszesz tak jest, to ci go zostawią i dla ciebie nić się nie zmieni. Możesz co najwyżej, jeżeli jeszcze nie masz, starać się o wymianę dekodera na Pace a wszystko nadal będzie ci śmigać jak teraz. Ze sprzętów Cyfry tylko Sagemcomy nie działały ze splitterami. ps. Tylko nie zapomnij już teraz wysłać wypowiedzenia, bo umowa przejdzie ci na czas nie określony a wtedy wypowiedzenie wchodzi w życie po 3 miesiącach a w tym okresie będziesz płacił pełną stawkę bez rabatów czy dużo więcej niż płacisz obecnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi