rotalplus Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Ja mam umowę z cyfrą (pakiet w opisie poniżej) do 30.04.2013r. Wypowiedzenie wysłane w lutym. Co mam zrobić, jeśli rzeczywiście dostanę list z "propozycją nie do odrzucenia" migrowania do nc+. Czy będę zmuszony drugi raz wysyłać wypowiedzenie listem poleconym? A może w ogóle nie dostanę listu, skoro wcześniej już wypowiedzenie wysłałem? Sam nie wiem. W C+ jest coś takiego: Umowę zawiera się na łączny okres będący sumą 12 kolejnych pełnych miesięcy (lub innego okresu wynikającego z oferty promocyjnej) oraz dni, które upłynęły od daty zawarcia Umowy do ostatniego dnia miesiąca, w którym Umowa została zawarta, w przypadku gdy dzień zawarcia Umowy nie jest pierwszym dniem miesiąca kalendarzowego („Okres Minimalny”). W wypadku gdy w Okresie Minimalnym, na który została zawarta Umowa, Abonent nie zawiadomi Operatora CYFRY+ na piśmie, listem poleconym, że nie zamierza kontynuować Umowy, wówczas Umowę zawartą na Okres Minimalny uważa się za zawartą na czas nieokreślony. W wypadku zawiadomienia o powyższym w ostatnim miesiącu Okresu Minimalnego – Umowa ulega rozwiązaniu na koniec miesiąca kalendarzowego następującego po ostatnim miesiącu Okresu Minimalnego Czyli jak ktoś zrezygnuje w ostatnim miesiącu Umowy to musi za jeszcze jeden zapłacić? \ Gdybyś był w n to odpowiedź byłaby prosta: 13. Złożenie przez Abonenta oświadczenia o chęci ponownego korzystania z usług ITI Neovision, po złożonym uprzednio wypowiedzeniu Umowy, możliwe jest jedynie w przypadku posiadania przez Abonenta Sprzętu, przy pomocy którego Abonent korzystał z Umowy, którą wypowiedział. NIE WIEM jak w C+ bo nie mogę tego znaleźć w regulaminie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raffde Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 a co myślicie o tym co znalazłem w sieci ? "CHCECIE ZACHOWAĆ DOTYCHCZASOWE, NISKIE ABONAMENTY LUB ROZWIĄZAĆ UMOWĘ NA KORZYSTNYCH DLA WAS WARUNKACH ? To wykorzystajcie słabe strony NC+ oraz przysługujące Wam prawa. Przy sprytnym rozegraniu macie duże szanse. Przede wszystkim nie zrywajcie umów: "kto zrywa ten przegrywa". Nie rozwiązujcie umów na dogodnych dla NC+ warunkach, szczególnie, zgodnie z wysyłanymi do abonentów informacjami "do dziewiętnastego kwietnia br". Niech rozwiązanie/zerwanie umowy nastąpi z winy NC+, co jest podstawą do ubieganie się o zwrot części opłat aktywacyjnych, kosztów zakupu prywatnych dekoderów, instalacji antenowych itp. Najlepiej do dnia 6 kwietnia (daty wycofania Premium i wprowadzenia nowych paczek C+) wyślijcie do NC+ rozwiązanie Umowy z dniem końca Waszej dotychczasowej Umowy (bez podawania jakichkolwiek powodów (!) typu zmiany programowe itp). Takie wypowiedzenia niejako "zamraża" dotychczasową umowę do końca jej trwania. Blokuje to możliwość wprowadzania jakichkolwiek zmian w umowie przez NC+, w tym migracji i umowy na 18 miesięcy, wyłączenia kanałów nPremium czy podwyższania opłat za paczkę C+ po 1 maja. Każde naruszenie można traktować jako podstawę rozwiązania Umowy z winy NC+. W korzystnym dla Was terminie i na korzystnych dla Was warunkach. Może się okazać, że NC+ nie będzie podwyższać Wam abonamentu. Da to również kilka miesięcy oddechu na negocjacje i obniżki cen bez gwałtownych ruchów na szukanie nowego dostawcy usług, kosztów nowych aktywacji itp. Wraz z wypowiedzeniem umowy z dniem końca Waszej Umowy, na tym samym druku dodajcie dwa zastrzeżenia: - Nie wyrażam zgody na przetwarzanie moich danych osobowych przez ITI Neovision Sp. z o.o. oraz CANAL+ Cyfrowy S.A w celach marketingowych oraz przekazywanie moich danych podmiotom współpracującym w celu przedstawienia oferty przez te podmioty. - Nie wyrażam zgodę na otrzymywanie od ITI Neovision Sp. z o.o. oraz CANAL+ Cyfrowy S.A informacji handlowych drogą elektroniczną (zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Dz.U. nr 144, poz. 1204), szczególnie poprzez pocztę elektroniczną, SMS, MMS i wyświetlanie dedykowanych informacji na ekranie telewizyjnym. Każde wysłanie do Was oferty lub telefon z call center stanowi naruszenie Ustawy i może być powodem nałożenia kary na NC+ przez UOKiK. Tym samym blokujecie NC+ przed składaniem Wam niekorzystnych ofert "nie do odrzucenia". Powinno to pozwolić na przeczekanie przez Was w spokoju do dużego spadku cen. To Wy decydujecie, czy i kiedy chcecie rozmawiać z NC+. Mariusz Kowalczyk." i wzór wypowiedzenia: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 miałem wypowiedzieć umowę z C+ dziś telefon z propozycją za 49zł Universe+ uważam że dla osób które nie są fanatykami sportu i od czasu do czasu usiądą przed telewizorem to dobra oferta w CP można by mieć o 10zł mniejszy abonament i było by mniej więcej to samo brakuję mi tylko HISTORY dlaczego w nc+ ten kanał jest dodatkowo płatny? 1,99 bez sensu dali by go normalnie do pakietu universe i wzwyż to bawią się w jakieś [beep], no i MGM to coś jak TCM który został wycofany. Jak dla mnie pakiet Universe+ w cenie 49 złotych - rewelacja. Gdyby mi zaproponowali takie warunki oraz możliwość zachowania w dalszym ciągu bezpłatnego użytkowania PACE PVR 500 GB to brałbym bez zastanowienia (zależy mi na tym PVR bo mam go zapełnionego w 90% programami, których nie zdążyłem jeszcze oglądnąć), ale niestety z uwagi na posiadany aktualnie pakiet (Canal+ Optimum HD) nie mogę skorzystać z takiej oferty (ponoć "system" nie przewiduje takiej opcji). Dzisiaj natomiast otrzymałem propozycję Canal+ Gold z HBO za 119 zł. Był to mój pierwszy telefon do nc+ (kilka dni temu wysłałem formularz kontaktowy przez internet, ale nikt nie oddzwonił). Okres minimalny umowy kończy się 31.05.2013 r., wypowiedzenia nie wysyłałem. Pani mnie poinformowała, że jest duża szansa, że gdy będę się zbliżał do końca okresu minimalnego w systemie prawdopodobnie pojawią się ciekawsze propozycje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 A ja ciągle nie wiem - czy migracja z C+ do nc+ to ANEKS czy NOWA UMOWA. Dzisiaj dzwonili do mnie w sprawie migracji ale jak zacząłem roztrząsać tę sprawę to konsultantka się nie mogła zdecydować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topt28 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 A ja ciągle nie wiem - czy migracja z C+ do nc+ to ANEKS czy NOWA UMOWA. Dzisiaj dzwonili do mnie w sprawie migracji ale jak zacząłem roztrząsać tę sprawę to konsultantka się nie mogła zdecydować. Dobre pytanie. W APS-e - to nowa umowa z firmą ITI, umowa z Cyfrą zostaje rozwiązana za porozumieniem stron. Jak oni to robią przez telefon - kto wie? Każą sobie coś odsyłać z podpisem? To nie aneks, zmieniają się strony umowy - zatem nie da się chyba tego zrobić tylko na podstawie samej nagranej rozmowy. A tym bardziej przez wysłanie jakiegoś tam listu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mef81 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 A ja ciągle nie wiem - czy migracja z C+ do nc+ to ANEKS czy NOWA UMOWA. Dzisiaj dzwonili do mnie w sprawie migracji ale jak zacząłem roztrząsać tę sprawę to konsultantka się nie mogła zdecydować. według mnie to nowa umowa ponieważ wypowiadasz umowę z C+ i przechodzisz do nc+ na nowych warunkach do tego tyle tego gadania miałem chyba z 20 minut czytała mi babeczka regulamin przy aneksach w C+ trwało to max 5 minut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 a co myślicie o tym co znalazłem w sieci ?"CHCECIE ZACHOWAĆ DOTYCHCZASOWE, NISKIE ABONAMENTY LUB ROZWIĄZAĆ UMOWĘ NA KORZYSTNYCH DLA WAS WARUNKACH ? To wykorzystajcie słabe strony NC+ oraz przysługujące Wam prawa. Przy sprytnym rozegraniu macie duże szanse. Przede wszystkim nie zrywajcie umów: "kto zrywa ten przegrywa". Nie rozwiązujcie umów na dogodnych dla NC+ warunkach, szczególnie, zgodnie z wysyłanymi do abonentów informacjami "do dziewiętnastego kwietnia br". Niech rozwiązanie/zerwanie umowy nastąpi z winy NC+, co jest podstawą do ubieganie się o zwrot części opłat aktywacyjnych, kosztów zakupu prywatnych dekoderów, instalacji antenowych itp. Najlepiej do dnia 6 kwietnia (daty wycofania Premium i wprowadzenia nowych paczek C+) wyślijcie do NC+ rozwiązanie Umowy z dniem końca Waszej dotychczasowej Umowy (bez podawania jakichkolwiek powodów (!) typu zmiany programowe itp). Takie wypowiedzenia niejako "zamraża" dotychczasową umowę do końca jej trwania. Blokuje to możliwość wprowadzania jakichkolwiek zmian w umowie przez NC+, w tym migracji i umowy na 18 miesięcy, wyłączenia kanałów nPremium czy podwyższania opłat za paczkę C+ po 1 maja. Każde naruszenie można traktować jako podstawę rozwiązania Umowy z winy NC+. W korzystnym dla Was terminie i na korzystnych dla Was warunkach. Może się okazać, że NC+ nie będzie podwyższać Wam abonamentu. Da to również kilka miesięcy oddechu na negocjacje i obniżki cen bez gwałtownych ruchów na szukanie nowego dostawcy usług, kosztów nowych aktywacji itp. Wraz z wypowiedzeniem umowy z dniem końca Waszej Umowy, na tym samym druku dodajcie dwa zastrzeżenia: - Nie wyrażam zgody na przetwarzanie moich danych osobowych przez ITI Neovision Sp. z o.o. oraz CANAL+ Cyfrowy S.A w celach marketingowych oraz przekazywanie moich danych podmiotom współpracującym w celu przedstawienia oferty przez te podmioty. - Nie wyrażam zgodę na otrzymywanie od ITI Neovision Sp. z o.o. oraz CANAL+ Cyfrowy S.A informacji handlowych drogą elektroniczną (zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Dz.U. nr 144, poz. 1204), szczególnie poprzez pocztę elektroniczną, SMS, MMS i wyświetlanie dedykowanych informacji na ekranie telewizyjnym. Każde wysłanie do Was oferty lub telefon z call center stanowi naruszenie Ustawy i może być powodem nałożenia kary na NC+ przez UOKiK. Tym samym blokujecie NC+ przed składaniem Wam niekorzystnych ofert "nie do odrzucenia". Powinno to pozwolić na przeczekanie przez Was w spokoju do dużego spadku cen. To Wy decydujecie, czy i kiedy chcecie rozmawiać z NC+. Mariusz Kowalczyk." i wzór wypowiedzenia: Sprytne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Sprytne z tym że [beep]o prawda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
selko Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 No sprytne moim zdaniem to jest takze [beep]o prawda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 No właśnie też mam wątpliwości czy da sie złożyć wypowiedzenie umowy o abonament np. rok wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user19 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Nie sprytnie. Regulamin mówi, wypowiedzenie wiąże się z KONKRETNĄ przedstawioną zmianą i wymaga formy pisemnej w określonym terminie zawitym. Nie wypowiada się umowy dla zasady, nie pisząc czego ono dotyczy, czy naszego widzimisię, złego humoru czy może propozycji zmiany drugiej strony - a tylko w związku z przedstawionym faktem rotalplus: Po zakończeniu umowy jesteś i tak wolny. Albo umowa przechodzi na czas nieokreślony, to przypomina generalnie, że składasz rezygnacje z kontynuowania umowy na długo przed jej terminem zakończenia - a nie np. przed 90 dniami. I tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Ale tu jest podany (pośrednio ukryty) powód - po zakończeniu umowy rezygnuję z usług i tyle Regulamin C+ rozróżnia : Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy winno zawierać opis naruszenia. W przypadku braku takiego opisu oświadczenie będzie uznane za wypowiedzenie, o którym mowa w art. 6 § 2 Regulaminu. § 4. Oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy wywiera skutek na koniec miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym oświadczenie doszło do drugiej strony w taki sposób, że mogła zapoznać się z jego treścią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Trochę to wszystko naciągane, gdyż zapewne ma prowadzić do sytuacji, w której udajemy, że nic nie wiemy o jakiejś fuzji, migracji itp. Jak dla mnie pozorne pozostawanie w błogim przeświadczeniu, że "nic się nie stało" nie jest chyba najlepszym rozwiązaniem. Ale to oczywiście moje subiektywne zdanie i nie musicie się z tym zgadzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trax Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 No właśnie też mam wątpliwości czy da sie złożyć wypowiedzenie umowy o abonament np. rok wcześniej Czy da sie? Tak da sie - potwierdzenie tego faktu leży na biurku - jest to pismo w którym Cyfra informuje mnie ze moje wypowiedzenie związane z zminami (CBS Drama ) jest nieważne i w związku z tym umowa wygaśnie z dniem 30.07.2013. - jest im bardzo przykro z tego powodui mają nadzieję ze jeszcze zminię zdanie. Kolejne pismo wysłane dwa tyg po tym znów informuje mnie ze jest im przykro iż zrezygnowałem z kontynuowania umowy (umowy która kończy się 30.07.2013). Więc wypowiedzenie mam juz złożone ale czy jest to jakos powiązane z tym ze nie będę migrowany ?? nie wiem zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 To jest post trola który chce zrobić w ch... innych bo: 1. On chce żebyście napisali wypowiedzenie umowy z końcem okresu gwarantowanego - to można zrobić w każdej chwili 2, Jest totalną bzdurą że "Takie wypowiedzenia niejako "zamraża" dotychczasową umowę do końca jej trwania. Blokuje to możliwość wprowadzania jakichkolwiek zmian w umowie przez NC+," - status prawny umowy nie zmienia się ani o jotę Tak więc nie wypowiadacie umowy, oni zmieniają pakiet, Wy na to nic i siup... jestscie u[beep]ieni przymusową migracją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toWer Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Witam, Do dzisiaj C+Optimum 78pln + HD Optimum 11pln + Pace PVR 500 10pln. Razem 99pln/msc. Umowa do końca 01.2014. Od dzisiaj C+Platinum 99pln + HBO 6 miesięcy 0pln, 6 miesięcy 20pln, Pace PVR 500 0pln. Umowa na 12 miesięcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Ale umowa dotyczy konkretnych warunków więc zmiana pakietu jest złamaniem warunków umowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 To co kolega @rotalplus przedstwił to nie jest rozwiązanie umowy z powodu zmian programowych tylko rozwiazanie z powodu nie przedłuzania jej (braku kontynuacji) po okresie minimalnym jej obowiazywania. W Regulamine nic nie jest napisane w jakim terminie wczesniej składa sie takie oświadczenie, podaje tylko jakim listem i kiedy najpożniej należy go złozyc było skuteczne. Co innego wypowedzenia zwiazane ze zmianami progranowymi lub regulaminu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user19 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 rotaplus: Umiesz czytać - gdzie tam jest napisane - zmiana pakietu - to trolowy tekst! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 No i właśnie - jak złoże takie oświadczenie o rozwiązaniu umowy z powody nieprzedłużania umowy wcześnie i później zmienią regulamin i /albo cennik to czy te zmiany mnie obejmą czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 rotaplus:Umiesz czytać - gdzie tam jest napisane - zmiana pakietu - to trolowy tekst! Ale to to taki przykład - równie dobrze można to zastapić słowami PRZYMUSOWA MIGRACJA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Umow po złożeniu takiego óswiadczebnia o rezygnacji z kontynuacji umowy po okresie minimalnym w NICZYM NIE ZAMRAZA działań operatiora, moze robic zmiany, a my wtedy mozemy lub nie korzystac z wczesniejszego rozwiazania umów z winy operatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Witam, Do dzisiaj C+Optimum 78pln + HD Optimum 11pln + Pace PVR 500 10pln. Razem 99pln/msc. Umowa do końca 01.2014. Od dzisiaj C+Platinum 99pln + HBO 6 miesięcy 0pln, 6 miesięcy 20pln, Pace PVR 500 0pln. Umowa na 12 miesięcy. Średnio 109zł - takie oferty chyba już dostawali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Umow po złożeniu takiego óswiadczebnia o rezygnacji z kontynuacji umowy po okresie minimalnym w NICZYM NIE ZAMRAZA działań operatiora, moze robic zmiany, a my wtedy mozemy lub nie korzystac z wczesniejszego rozwiazania umów z winy operatora. Czyli co ma pierwszeństwo: rezygnacja z umowy z powodu zmian w regulaminie czy złożone już wcześniej rezygnacja z tytułu niekontynuowania umowy po okresie minimalnym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trax Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 To co kolega @rotalplus przedstwił to nie jest rozwiązanie umowy z powodu zmian programowych tylko rozwiazanie z powodu nie przedłuzania jej (braku kontynuacji) po okresie minimalnym jej obowiazywania. W Regulamine nic nie jest napisane w jakim terminie wczesniej składa sie takie oświadczenie, podaje tylko jakim listem i kiedy najpożniej należy go złozyc było skuteczne. Zgadzam sie w 100% - zawarłem umowę i mogę w dniu zawarcia napisac rezygnację z dniem zakończenia okresu minimalnego - tak np do niedawna zawierałem wszytkie umowy OC by czasem nie zapomnieć wypowiedzieć 1 dzień przed składałem wypowiedzenie w dniu zawarcia (od lutego nie ma tego problemu) Oczywiście odrebny temat to czy wypowiedzenie "coś zamraża"?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi