Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wracając do wypowiedzi @ mazinho , aby nie było takich problemów i niejasności, to zastanawiam się czy jest możliwość ustalenia warunków, a później podpisanie umowy w punkcie nc+ ?

W punktach w moim przypadku jeszcze bez wypowiedzenia mają lepsze warunki niż proponowali konsultanci, bo przy takich samych propozycjach opłata była o 10 zł. mniejsza, ale już bez możliwości negocjacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kartę MR dobiera się przed migracją by uniknąć aktywacji 99zł.

Czy mógłbyś mi w takim razie podpowiedzieć jak powinienem rozegrać to z Multiroomem? Jeśli uniknąłbym opłat to oczywiście, że bym wziął. Został mi tydzień umowy. Z góry dzięki za pomoc.

 

Skoro mówicie żeby poczekać to zaufam Wam. Mam nadzieję że jak do końca listopada nie osiągnę z nimi porozumienia, to w grudniu gdy np. sam do nich zadzwonię nie wyjadą mi z gorszą ofertą. A już jeden się taki trafił, który chciał mi "w drodze wyjątku" załatwić to, co poprzedni konsultant proponował od razu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, śledziłem wątek od paru tygodni. Miałem do tej pory C+ Optimum HD+MR+PVR 500 za 62zł i umowę na 12 miesięcy do końca tego roku. Przedłużyłem na takich warunkach:

 

Universe/6xC+/MR/PVR 500/HBO na 6 miesięcy gratis - za 59zł/miesiąc - umowa na 18 miesięcy

 

Miałem 1,5 miesiąca do końca umowy i chyba 6 telefonów. 3-4 razy proponowano mi to co dostałem za 69zł. Dzisiaj telefon z konkretnym pytaniem co mnie skłoni do przedłużenia umowy bo widzą że odrzuciłem poprzednie oferty. Powiedziałem swoje, konsultantka po konsultacji z przełożonym (jeśli ktoś nie wie, to tak naprawdę nie ma takiej konsultacji, konsultant po prostu musi tak mówić, żeby przejść do lepszej oferty, wiem bo pracowałem w callcenter) od razu zgodziła się na ofertę. Tak z ciekawości zapytałem o HBO i dostałem na pół roku za darmo, ale na HBO i tak mi nie zależy. Nie próbowałem schodzić do 49zł bo widzę że niektórym nie udaje się w ogóle przedłużyć umowy na jakichś konkretnych warunkach, więc nie chciałem być zachłanny. Dzięki za pomoc i powodzenia w negocjacjach.

Chciałem wrócić do mojej wypowiedzi po przedłużeniu. Niestety na tym sprawa się nie skończyła. Wieczorem w czwartek okazało się, że nie mam w ogóle Canalów +, zadzwoniłem do nich w piątek i z 5 ustalonych przeze mnie rzeczy miałem tylko 2 (miałem włączony Universe+ i MR z rabatem, ale bez C+, bez rabatu na PVR i bez HBO na pół roku). Złożyłem reklamację, rozmowa miała być przez nich odsłuchana po maksymalnie 3 tygodniach. Na szczęście dostałem telefon po 5 dniach w ostatnią środę i wszystko na co się umawiałem jednak dostałem. Powiedzieli, że albo coś w systemie nie zadziałało albo konsultant się pomylił. Na szczęście przy przedłużaniu powtarzałem całą ofertę po kilka razy więc nie miałem problemu, bo przecież wszystko się nagrało, ale jednak strach był.

 

Dlatego chciałem przestrzec wszystkich, uważajcie na wszystko w swoich rozmowach i upewniajcie się po kilka razy czy dostajecie to co chcecie.

 

Pozdrawiam.

 

Co to znaczy "cos w systemie nie zadzialalo albo sie konsutant pomylil" to ma byc haslo nowa generacja ?

 

ostatnio coraz czesciej takie cos widze a to tego nie a to tamtego i tylko reklamacja przciez takie zachowanie powoduje tylko to ze idzie sie do konkurenji

 

odnosze wrazenie ze to co sie dzieje na ulicach czyli samowolka z przepisami przenosi sie juz do traktowania klientow droga telefoniczna.

 

Czasami napawde chetnie bym zobaczyl/uslyszal osobe z call cetner ktora porzadnie zostaje ustawiona wyzwizkami przez telefon co sie o nich sadzi z tymi tego sie nie da i tamtego.

 

Zycze im wiekszej straty abonentow zeby wkoncu dotarlo do tego pustostanu ze to jest Polska a nie Francja czy Niemcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie bo nie wiem co zrobić a dziś jadę zrobić porzadek z telewizją. Mam obecnie na jednym telewizorze Nkę, na drugim Cyfre +, więc płacę dwa abonamenty na kwotę około 150 złotych. I teraz musze z czegoś zrezygnować. Generalnie z nkie jestem zadowolony z cyfry nie koniecznie (dekoder i to całe oprogramowanie jest do kitu). Byłem kiedyś u nich zapytac ale tak mi namieszali w głowie że sobie dałem spokój. Dodam że chciałbym jakiś w miarę nie drogi pakiet do jakiś 80 zł max, nie interesują mnie HBO czy Canal + bo i tak nie mam czasu oglądać filmów, w Nce jak brałem dawno temu to wziąlem podstawowy pakiet i jest ok, na pewno musze mieć discovery tvn turbo. I teraz jakie są procedury, jak z dekoderem, czy będe musiał zapłacić za niego ? Patrzyłem pakiety i myslę że Universe + bu mi wystarczył, z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety to dość powszechne odczucie, iż sprzętowi dedykowanemu Cyfry trochę do płynności działania ADB brakuje :mrgreen:

 

Jeżeli w grę wchodzi sprzęt dedykowany i nie potrzebujesz MR to sprawa wydaje się prosta-należy wybrać migracje z dekoderem ADB,ale u Ciebie odpowiedź aż tak oczywista nie będzie zapewne.

 

Może podstawy...do kiedy masz umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toteż umowy powinieneś wypowiedzieć aby mieć możliwość m.in. negocjacji dobrych warunków migracji i tak:

-dostarczyć wypowiedzenie listem poleconym lub osobiście dokonać rezygnacji w Centrum NC+ najpóźniej do 01.12-dotyczy umowy z N-ką

-wysłać wypowiedzenie listem poleconym do końca listopada-dotyczy umowy z Cyfrą.

 

Obie umowy możesz próbować wypowiedzieć w Centrum NC+ bądź Serwisie http://ncplus.pl/oferta/jak-kupic (nie wiem czy tą z Cyfry też się uda skutecznie tak załatwić)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz mam komfortowy z paczką C+ MR i drugi PVR za 81 PLN (umowa do lutego). Dostałem telefon z propozycją Universe+ za 44 do tego 6C+ za 40 i PVR za 20 lub po pytaniu o promocje świąteczne Universe+ za 54 z HBO i Cinemaxem na 3 miesiące free i drugim PVR za 20.

 

Nie chciało mi się więcej gadać więc grzecznie podziękowałem i spokojnie czekam na styczeń z wypowiedzeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pół godziny temu zadzwoniła pani z nc+ (przypomnę - nie odzywali się od 29.10, wypowiedzenie złożone, umowa do końca listopada). Pierwsza oferta - U+, 6xC+, MR, PVR za 69 zł/12 msc - odmówiłem, mówiąc, że miesiąc wcześniej taką ofertę już dostałem, co skończyło się wysłaniem wypowiedzenia. Mój tzw. argument był następujący - do tej pory płaciłem za Optimum HD, 6xC+ i PVR 62 zł i MR (wzięty w trakcie umowy) 20 zł - łącznie 82 zł. Ale tłumaczyłem, że gdybym wziął MR przy przedłużaniu umowy, miałbym go za darmo, więc de facto za pakiety płaciłem 62zł, a ona proponuje 69 - czyli podwyżkę, na co się nie godzę. Zapytała, czy gdyby oferta była atrakcyjniejsza, zostałbym? No... nie wiem...możliwe...I tutaj ich standardowa zagrywka, proszę się nie rozłączać, zapytam przełożonego itd. i za chwilę dostałem to, na co liczyłem, czyli:

U+, 6xC+, MR, PVR PACE, 3xHBO/6 msc za 59 zł, umowa na 12 miesięcy.

Nie chciało mi się negocjować więcej, bo to i tak jest dobra oferta.

A teraz kilka ciekawostek "technicznych":

- Wypowiedzenie umowy od tej pory będzie można złożyć m.in. w Punkcie Dystrybucyjnym nc+ (do tej pory, wg słów konsultantki - tylko list polecony - to dla informacji, bo była dyskusja w tym wątku na forum), za pomocą faksu lub maila.

- nie przysługuje mi 10-dniowy okres rezygnacji z zawartej umowy, bo moja stara umowa kończy się za 5 dni, więc i tak nowa umowa zostanie zawarta (w regulaminie, którego fragment jest odczytywany, jest mowa o terminie "większym, niż 10 dni"

- Odczytywana jest także klauzula o możliwości odbioru Polsatu HD na dekoderach ADB - to dla tych, co chcieliby składać z tego tytułu reklamację.

To chyba tyle - życzą przyjemnego odbioru, a walczącym o przyzwoitą migrację - wytrwałości, ja też traciłem już nadzieję, że się odezwą - a jednak.

Pozdrawiam :)

EDIT:

Zapomniałem o jeszcze jednym -konsulowie proponują opcję C+ Platinum - obecnie tak się nazywa teraz pakiet wszystkich 6 kanałów C+ (W standardowym cenniku opcja ta nazywa się chyba "Premium sport & film+". Żadnych tam NetVOD czy innych dodatków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie Cierpliwości bo to podstawa

Ja tez dziś przedłużyłem umowę i do dziś nie miałem zbyt dużo tel od nc+ ale sam do nich ani razu nie zadzwoniłem

Do tej pory Optimum HD, promo 6xC+ i 2xpace PVR, MR 67zł

Od dziś C+ silver 6xcanal+ 3x HBO 2x pace PVR i Mr w cenie 69zł 12 miesięcy kanały już świecą zobaczymy jaki rachunek przyjdzie w Grudniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ircios, właśnie dopytywałem specjalnie miłą panią o to - chodziło właściwie o włączenie HBO albo "od zaraz", albo od nowego okresu rozliczeniowego, czyli za 5 dni. Kurcze, ostatnia klauzula czytana przez konsultantkę traktowała właśnie o możliwości rezygnacji w terminie 10 dni, jeśli czas do rozpoczęcia świadczenia usług pozostaje dłuższy, niż te 10 dni. Jakoś tak. Można to gdzieś sprawdzić w jakimś regulaminie drukowanym dla oferty migracyjnej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że jednak mam trochę pecha do tych konsultantów, u mnie nigdy nie padło zapytanie tego typu czego mi brakuje w tej ofercie, kiedy byłaby ona dla mnie atrakcyjna itp. jak u kolegi wyżej, cały czas ton tych gości (bo jeszcze nigdy nie trafiłem na panią) sugeruje, że jak ja mogę o cokolwiek więcej jeszcze prosić. Cóż, jutro mówię że nie mam kasy i rodzice nie mogą mi dołożyć, do wydania mam 8 dych i koniec. Na więcej nie liczę, bo widzę że tutaj oni nie schodzą drastycznie z cen, zazwyczaj nowa cena nie różni się więcej niż 10 zł od starej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...