Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Moja umowa kończyła się 30 listopada i dziś (po wielllluuuu telefonach) postanowiłem przejść do NC+.

Warunki na których przeszedłem to:

Universe +

Canal + x6 na 12 miesięcy

cinemax na 12 miesięcy

HBO na 12 miesięcy

do tego multiroom i dwa dekodery na zasadach cyfry 0 zł miesięcznie. Opłata aktywacyjna 99 zł

CENA 69 zł miesięcznie

 

Wcześniej posiadałem

Optimum HD promo + 6xCanal + + cinemax za 77 złotych.

 

Powodzenia w negocjacjach.

pozdrawiam

Zakładam,że nie czytałeś forum,albo byle jak. Opłata aktywacyjna 99zł = sorki,ale dałeś się wydymać. Reszta to b.dobra oferta.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że nie wziołeś MR 1 m-c przed migracją bez aktywacji, ale mnie konsultant powiedział że w czasie migracji nie dają już MR na zasadach Cyfry, na pewno wynegocjowałe\ś Multiroom na zasadach Cyfry?

Tak, nie czytałem dokładnie 933 stron. Za dużo rozmów o niczym. Wcześniej nie miałem multiroomu. Zgodziłem się na opłatę aktywacyjną, bo konsultant dorzucił mi drugie pół roku HBO za free i cenę Cinemax obniżył o 5 zł. Jestem abonentem od 2009 roku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh no, chyba się poddaję. Dzisiaj znowu telefon, oferta ta sama - Universe+ z 6xCanal+ i 3x HBO, Pace 500 GB za 99 zł/m-c. Oferował też darmowy multiroom po aktywacji za 99zł, ale to mi niepotrzebne. Obecnie płacę 108 zł za Superpremium HD na Sagemcomie. Nie mam już do nich siły, chyba te 2 lata to faktycznie za krótko na te superceny, które niektórzy tutaj dostają. Ma dzwonić we wtorek. Pytałem o Mediaboxa, ale zaczął marudzić że wtedy to wymiana karty, "nowa technologia" i za free nie może mi go dać. Zapytam może o Cinemax, mam nadzieję że nie utrudni mi to negocjacji z rok, zobaczę co powie ale we wtorek podpisuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed wejściem na to forum taką cenę właśnie chciałem osiągnąć, ale po tym co tu zobaczyłem pozostanie pewien niedosyt. Zawsze powtarzają to, że te oferty mają dla długoletnich klientów, że ja jestem dopiero 2 lata "no i zgodzi się Pan ze mną, że to nie jest dekada...". Nie wiem czy mają tam informacje odnośnie daty urodzenia abonenta, może to przez to że mam 21 lat :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed wejściem na to forum taką cenę właśnie chciałem osiągnąć, ale po tym co tu zobaczyłem pozostanie pewien niedosyt. Zawsze powtarzają to, że te oferty mają dla długoletnich klientów, że ja jestem dopiero 2 lata "no i zgodzi się Pan ze mną, że to nie jest dekada...". Nie wiem czy mają tam informacje odnośnie daty urodzenia abonenta, może to przez to że mam 21 lat :D

No tak. Biorą staż pod uwagę. Ja jestem już prawie 11 lat i dali mi za 109. Tylko z tą różnicą,że to ja chciałem taką,a nie inną ofertę ;). Podczas rozmów prawie do samego końca nigdy nie zaproponowali mi u+ z 6 C+ za 59.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@boss509 zapewniam Kolegę, iż większy staż może co najwyżej utrudnić otrzymanie lepszej oferty i jest jedynie pretekstem do wciskania kolejnych porcji kitu. Mnie się łatwo pisze, ale w mojej ocenie, wtorkowa zgoda na migrację-w razie otrzymania kolejnej kiepskiej propozycji-jest przedwczesna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, śledziłem wątek od paru tygodni. Miałem do tej pory C+ Optimum HD+MR+PVR 500 za 62zł i umowę na 12 miesięcy do końca tego roku. Przedłużyłem na takich warunkach:

 

Universe/6xC+/MR/PVR 500/HBO na 6 miesięcy gratis - za 59zł/miesiąc - umowa na 18 miesięcy

 

Miałem 1,5 miesiąca do końca umowy i chyba 6 telefonów. 3-4 razy proponowano mi to co dostałem za 69zł. Dzisiaj telefon z konkretnym pytaniem co mnie skłoni do przedłużenia umowy bo widzą że odrzuciłem poprzednie oferty. Powiedziałem swoje, konsultantka po konsultacji z przełożonym (jeśli ktoś nie wie, to tak naprawdę nie ma takiej konsultacji, konsultant po prostu musi tak mówić, żeby przejść do lepszej oferty, wiem bo pracowałem w callcenter) od razu zgodziła się na ofertę. Tak z ciekawości zapytałem o HBO i dostałem na pół roku za darmo, ale na HBO i tak mi nie zależy. Nie próbowałem schodzić do 49zł bo widzę że niektórym nie udaje się w ogóle przedłużyć umowy na jakichś konkretnych warunkach, więc nie chciałem być zachłanny. Dzięki za pomoc i powodzenia w negocjacjach.

Chciałem wrócić do mojej wypowiedzi po przedłużeniu. Niestety na tym sprawa się nie skończyła. Wieczorem w czwartek okazało się, że nie mam w ogóle Canalów +, zadzwoniłem do nich w piątek i z 5 ustalonych przeze mnie rzeczy miałem tylko 2 (miałem włączony Universe+ i MR z rabatem, ale bez C+, bez rabatu na PVR i bez HBO na pół roku). Złożyłem reklamację, rozmowa miała być przez nich odsłuchana po maksymalnie 3 tygodniach. Na szczęście dostałem telefon po 5 dniach w ostatnią środę i wszystko na co się umawiałem jednak dostałem. Powiedzieli, że albo coś w systemie nie zadziałało albo konsultant się pomylił. Na szczęście przy przedłużaniu powtarzałem całą ofertę po kilka razy więc nie miałem problemu, bo przecież wszystko się nagrało, ale jednak strach był.

 

Dlatego chciałem przestrzec wszystkich, uważajcie na wszystko w swoich rozmowach i upewniajcie się po kilka razy czy dostajecie to co chcecie.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...