Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Najpierw dostałem SMS-a, jakiś czas później e-maila i w końcu przyszedł ten list:

 

Drogi Abonencie,

uprzejmie prosimy o kontakt z Telefonicznym Centrum Abonenta pod bezpłatnym numerem 800 889 900 w celu aktualizacji danych osobowych.

Jednocześnie informujemy, iż prawidłowe dane osobowe umożliwiają nam, zgodnie z regulaminem, poprawne wykonywanie umowy.

Łączymy pozdrowienia

CYFRA+

 

Ciekawe dlaczego to ja mam zadzwonić? Bezpłatny numer! Skoro tak, to dlaczego sami nie zadzwonią? Dlaczego inicjatywa ma być po mojej stronie?

Logo pisma jest z nc+ a pod treścią pisma suchy podpis CYFRA+

Dla mnie co najmniej dziwne. Taki inny rodzaj anonim-u?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja walka nadal trwa, chcę Universe + 6xCanal za 59pln, a oni ciągle proponują mi Platinum za 99pln, więc szybko kończę te rozmowy.

Mam jedno pytanie odnośnie dekodera, obecnie posiadam Sagecoma i kartę Cameleon - czy po przejściu do nc+ wszystko będzie działać bez problemów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj emigrowałem do nc+, rezygnacja była wysłana umowa do końca sierpnia.

 

miałem canal+ optimum hd , multiroom , 2 dekodery 1 pace i 1 philips pvr płaciłem 132zł.

teraz mam canal+ platinium sprzęt bez zmian i będę płacił 99zł. umowa na 12 miesięcy

więc trochę zyskałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanko kumpel wysłał wypowiedzenie z końcem umowy 30 września, dziś dostał wiadomość sms że dostali wypowiedzenie i ma zadzwonić podali numer do nich jak zmieni zdanie. Pytanko dzwonić czy czekać na telefon od nich z ciekawą propozycja co do przedłużenia umowy i rezygnacji z wypowiedzenia umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

ostatnio miła pani z działu 'utrzymania klienta' zaproponowała mi takie warunki:

 

pakiet universe - 49 zł

canal plus platinium (6xc+) - 0 zł

hbo (3x) - 0 zł

Pace PVR (wynajem) - 0 zł

Philips PVR (wynajem) - 20 zł

multiroom (2 karty) - 0 zł

 

łącznie - 69 zł (wszystko 12 miesięcy)

 

Na początku lipca aktywowali mi tylko pakiet universe, o resztę kanałów musiałem walczyć (reklamacja).

Dziś włączyli mi wszystko co sobie wynegocjowałem i przyznaję, że jestem bardzo zadowolony z takiej kwoty.

 

Czy udało się komuś wyszarpać coś lepszego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jesteś po migracji i nie masz HBO,to ceny masz z cennika.Przy migracji możesz wyrwać za free lub pół free.

 

 

Kolejny telefon z nc+. Rozmowa nic wniosła. Sytuacja patowa.

A swoją drogą, odniosłem wrażenie, że znowu trwa akcja pn. "łapanka" abonentów.

Masz jeszcze czas..... wszystko się wyklaruje :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...