Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

do 30 dni i nielcz,że szybko odpowiedzą.dzwoń jutro

Ja złożyłem reklamację 12.06.2013 i do dziś nie mam odpowiedzi. Przy zawarciu umowy konsultantka powiedziała, że pierwszą płatność mam od 1-go lipca, a naliczyli mi już fakturę w czerwcu na 74 zł. Po moim telefonie została skorygowana do 59 zł, a że miały być opłaty od lipca, to złożyłem reklamację i czekam. Najdziwniejsze jest to, że w ICA nie mam opłaty za czerwiec, a opłaty zaczynam od lipca, ale oni się tłumaczą systemem który nie pokazuje faktur czerwcowych. Najśmieszniejsze jest, że wczoraj dostałem pismo z nc+ informujące mnie o wpłynięciu reklamacji i terminie rozpatrywania 30 dniowym :lol2: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne bo wedlug ich regulaminu przy pakiecie platinium powinienes miec turboboboxa albo mediaboxa

 

Dla mnie też ich polityka jest niezrozumiała. Nowy abonent może bez problemu począwszy od silver+ dostać dekoder ADB. Natomiast stary abonent jak tylko dostaje jakikolwiek rabat NIE MA SZANS NA DEKODER ADB! :brawo:

 

Mam dosyć Pace'a i jego archaicznego, powolnego, kulawo działającego oprogramowania!

 

To chyba stary (często wieloletni) abonent powinien być ważniejszy od nowego.

biorąc adb to na jakieś super kokosy liczysz.jęśli taką radość ci sprawi,że adb przełączy ci kanał o sekundę szybciej to weź wyższy pakiet.rok przebolejesz,a później znów będziesz mógł walczyć o rabacik z cudownym sprzętem.gorzej jak coś nowszego się pokaże :lol2: .a co do pejsa to masz rację.soft do poprawki,bo przełączanie kanałów,to masakra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo ludzie to dziwni są. Zamiast iść do lekarza to najpierw wałkują google. Jak mają problem jak wyżej, to zamiast pisać do nich bezpośrednio to napiszą na forum i czekają jak barany na cudowne rozwiązanie ich problemu ;)

 

Nikt nie czeka na cudowne rozwiązanie tylko dzieli się informacją z innymi by ich ustrzec przed podobną sytuacją by byli o tą wiedzę mądrzejsi przy podpisywaniu nowej umowy.

A reklamacja wysłana zanim napisałem pierwszego posta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Przed chwilą zmigrowałem do nc+.Do tej pory miałem SUPERPREMIUM HD + 2xPACE + Multiroom za 129zł-umowa do 31 lipca 2013..Oferta po około 10 minutowych negocjacjach:

Canal+ Gold + 2 dodatkowe brakujące C+ + 2xPACE + Multiroom + HBO za 109zł i umowa na 18 miesięcy.

Dla mnie ofert bardzo dobra.Trzy razy podczas rozmowy pytałem dla pewności co wynegocjowałem i dostałem potwierdzenie więc w razie czego bo różnie już bywało mam potwierdzenie wszystkiego-oby nie było czarnych scenariuszy.Umowa wchodzi w życie od 1 sierpnia.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem identyczną sytuację jak @nirvanek. Problem został rozwiązany w identyczny sposób, napisałem do nich email z niezgodnością salda i w ciągu dwóch dni było wszystko ok, czyli czerwiec darmowy i teraz w lipcu dostałem fakturę na 54 zł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisałem umowę w grudniu 2012 umowę na kompakt za 35 zł,kanały HD za darmo do końca 18 miesięcznej umowy,gratisowe HBO,Cinemaxy i Fimboxy skończyły mi się w czerwcu.Od lipca włączyłem wszystkie C+ za 30 zł z możliwością wyłączenia w każdej chwili,oczywiście w lipcu za te ostatnie nic nie płacę.Piszę to,bo jak ktoś ma podobną sytuację,to może taką opcję rozważyć,w sumie za 65 zł jest to co niezbędne,przynajmniej dla mnie :smile: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

biorąc adb to na jakieś super kokosy liczysz.jęśli taką radość ci sprawi,że adb przełączy ci kanał o sekundę szybciej to weź wyższy pakiet.rok przebolejesz,a później znów będziesz mógł walczyć o rabacik z cudownym sprzętem.gorzej jak coś nowszego się pokaże :lol2: .a co do pejsa to masz rację.soft do poprawki,bo przełączanie kanałów,to masakra

Przełaczanie kanałów to dla mnie najmniejszy problem.

Najgorsze jest siermiężne, tragicznie działające EPG, często nie pokazujące informacji. Planowanie nagrań, przeglądanie zwartości programów, obsługa biblioteki nagrań -czyli to co jest podstawą użytkowania każdego dekodera - jest lata świetlne za tym co mają dekodery ADB!!!

 

Używałem przez jakiś czas turboboxa (miałem kiedyś również N-ke) i byłem nim zachwycony.

 

Dekodery ADB do Pace'a to jakby porównywać solidnego przeciętnego Volkswagena z Polonezem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry.

Obiecałem że nie będę marudził, ale wczoraj wieczorem moja sytuacja zmieniła się diametralnie.

Z uwagi na to ze nie dogadałem się z nimi od lipca nie byłem abonentem C+. Wczoraj wyłączyli mi programy. A wieczorem zadzwoniła Pani z nr 22 3104512 i sobie pogadaliśmy.

Zgodziła się po krótkiej rozmowie na pakiet UNIVERS + 6 C+ za 59 zł. Z uwagi na fakt, że abonentem jest moja żona podałem jej nr do niej i 10 min. później zawarliśmy nową umowę. Powiedziałem żonie aby bardzo uważnie słuchała tego co mówi kobieta, jaki pakiet i za ile.

W rozmowie z przedstawicielem NC zamiast UNIVERS zaproponował pakiet SILVER + 6 C+. Na pytanie małżonki za ile potwierdzono kwotę 59 zł. Po kontakcie ze mną (drugi telefon bo żona jest poza domem) powiedziałem że może być SILVER byle z całą paczką C+ i za 59 zł. Żona jeszcze raz zapytała panią z NC czy łączny abonament miesięczny wyniesie 59 zł. Pani potwierdziła, a żonka zaakceptowała umowę.

I teraz w ICA świeci mi pakiet CANAL+ SILVER za 109zł plus opcja dodatkowa CANAL+ FILM I PREMIERE za 40 zł. To mnie nie dziwi, natomiast zastanawia mnie saldo płatności w wysokości 86 zł.

Przed chwilą napisałem do nich przy wykorzystaniu formularza kontaktowe, aby mi jednoznacznie wskazali że mam płacić 59 zł. A jeszcze żona ma nagraną rozmowę, gdzie przedstawiciel NC kilka razy potwierdza ta kwotę.

Jak by nie było znowu jestem w NC i jeżeli wszystko będzie ok. to za kwotę 59 zł, choć chciałem im zapłacić 69 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytałem się konsultanta co z lipcem czy jest on gratisowy, jeśli umowa zaczyna się dopiero od 01 sierpnia otrzymałem odpowiedz twierdzącą "TAK" i że pierwsza płatność dopiero w sierpniu do 18 dnia miesiąca

 

Zastanawia mnie fakt, że nie mam już umowy z C+ bo skończyła się z dniem 30 czerwca, a aneksowana dzisiaj umowa dotyczyła przejścia do NC+ od 01 sierpnia jeśli nie mam umowy z C+, a aneksowana umowa z NC+ ma obowiązywać od sierpnia to niby komu i za co mam zapłacić te 153 zł? nie obowiązuje mnie umowa z C+ ani umowa z NC+ !

Miwycieli podobny numer pytałem się kilka razy konsula jaka opłata za czerwiec a on mi na to że już uregulowane i tylko ma Pan zapłacić za lipiec po czym dowiaduje się w tamtym tygodniu że mam nie wiadomo skąd jakąś zaległość 46,20. Reklamacja zgłoszona - czekam na odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie miałem kolejny telefon. Jakiś dziwny numer się wyświetlił 22 220 180.

Teraz nie nagrywają? A może nagrywają nie informując o tym?

Pani poinformowała mnie, że zarejestrowali dzisiaj moje wypowiedzenie.

Oferta dziadowska - za 79zł Comfort i do tego jakieś sportowe, ale nie 6xC! Takiego czegoś jak U+ 6xC nie ma! Sympatyczna pani twierdzi, że w internecie kłamią. Co jeszcze... aha, jeszcze 10zł za MR. Razem 89zł.

Znaczy, nie dogadaliśmy się. Ja chciałem U+ 6xC MR za 49zł... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...