Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam. przed tygodniem wysłalem wypowiedzenie i co chwilę do mnie wydzwaniają z nr 22 220 180, jednak po odebraniu rozmowę zrywa. Nie podejrzewam by sobie żarty stroili, choć z nimi nigdy nic nie wiadomo. Miał ktoś podobną sytuację? Nie wiem dlaczego połączenie zrywa. Czy przestaną dzwonić, czy może spróbują z innego nr? Pojęcia nie mam. Umowa się kończy 30 czerwca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mojej wiedzy zaczerpniętej z tego forum to jest skutek działania automatu. System automatycznie wybiera numery klientów, dla których są jakieś propozycje i przełącza na konsultanta. Jeśli akurat żaden konsultant nie jest wolny to system rozłącza. Więc tu nie ma się czym przejmować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio nie jestem na bieżąco w kwestiach związanych z NC+, dlatego krótko przedstawiam swoją sytuację:

 

W lipcu (za nie wiele ponad miesiąc) kończy mi się umowa z Cyfrą+ zawierająca ofertę Canal+Kompakt wraz z Multiroom (60+20=80zł).

W nadchodzącym tygodniu będę wysyłał wypowiedzenie umowy.

 

Jak wygląda z sytuacja z negocjacją nowej umowy - w jakiej cenie dostanę pełną paczkę CANAL+?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ircios

 

Dokładnie, jak piszesz.:)

A tak na marginesie, to jestem ciekawy, bo jak konsul odczytuje umowę, to rozumiałem tak, jakby nigdy nie można było zrezygnować z nc+ poza wygaśnięciem umowy. Ale zacznę to analizować jak już owy pakt otrzymam. Czy ktoś również ma takie obawy, jak ja? Bo naprawdę te formułki umowy z ITI są bardzo pokręcone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ok.15 minutach od zawarcia umowy, miałem ICA odblokowane i naniesione nowe dane pakietu, karta też szybko ożyła po tygodniowej martwicy. Dziwi mnie tylko saldo -66zł do zapłaty, ale konsul mówił, że czerwiec też mam za darmo i dopiero 49złotków będzie naliczone w lipcu. Ale myślę, że nie powinno być żadnych problemów, gdyż nastawiłem konsula, iż nie tylko ja słucham jego obietnic.:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie sprawa przesyłania dokumentów potwierdzających zawarcie umowy z nc+ robi się coraz mniej zabawna. W moim przypadku upłynęło już dobrze ponad 2 miesiące, a papierów jak nie było tak nie ma.

O ile na początkowe monity w tej sprawie nc+ reagowała w ten sposób, że prosiła o cierpliwość, o tyle teraz ten temat jest zbywany milczeniem. Tak się jeszcze zastanawiam czy w przypadku dawnych abonentów Cyfry+ nie można w tej sytuacji mówić o podpisaniu nowej umowy na odległość, a zatem w takim przypadku proponowania przez nc+ zawarcie umowy na okres dłuższy niż 12 m-cy nie narusza przepisów prawa (dla przykładu ja zawarłem umowę na 18 m-cy). Ciężko tak naprawdę wyczuć o co chodzi nc+ z opóźnianiem wysyłki papierów do abonentów....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@blazejj jeśli masz sprzęt po Cyfrze, a z tego co piszesz tak jest, to ci go zostawią i dla ciebie nić się nie zmieni. Możesz co najwyżej, jeżeli jeszcze nie masz, starać się o wymianę dekodera na Pace a wszystko nadal będzie ci śmigać jak teraz. Ze sprzętów Cyfry tylko Sagemcomy nie działały ze splitterami.

ps.

Tylko nie zapomnij już teraz wysłać wypowiedzenia, bo umowa przejdzie ci na czas nie określony a wtedy wypowiedzenie wchodzi w życie po 3 miesiącach a w tym okresie będziesz płacił pełną stawkę bez rabatów czy dużo więcej niż płacisz obecnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...