Skocz do zawartości

Migracja z Cyfry + do platformy CANAL+


Mr. Brooks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Czy jeśli teraz wyślę wypowiedzenie ze względu na wyłączenie kanałów to ewentualnie po nie udanych negocjacjach ,,utrzymaniowych,, mogę np.30 kwietnia wycofać wypowiedzenie i dociągnąć do końca obecnej umowy?-cofnięcie wypowiedzenia można telefonicznie czy trzeba listownie(liczy się data nadania)?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie sądzę, że do końca miesiąca obniża ceny tak jak dla abonentów N. Na razie wstrzymam się z wysyłką wypowiedzenia.

A dlaczego by nie? Jeszcze dwa tygodnie do końca, sporo czasu, spójrz ile się zmieniło w ciagu tych czterech tygodni, z tym że na cuda bez wysłania wypowiedzenia bym nie liczył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z ciekawości zadzwoniłem z pytaniem czy jako,że abonenci Cyfra+ na dekoderach Pace PVR nie mogą odbierać Polsat HD u niektórych usług internetowych jest możliwe wymiana dekodera na Mediabox bez aktywacji.Konsultant powiedział,że jest taka możliwość.Więc jakbyscie chcieli zmienić to pytajcie o to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem abo Cyfry+ i mam długoterminową umowę do lipca 2014, w związku z tym proszę o odpowiedź:

 

Czy można wykonać taki myk?

 

Wysyłam wypowiedzenie z powodu wyłączonych kanałów (w tym tygodniu, najpóźniej na początku przyszłego), oczekuję na jego zarejestrowanie i ewentualnie lepsze oferty, jeśli takie się pojawią to super, a jeśli nie to najpóźniej 29 kwietnia czy 30 kwietnia (do godz. 0:00) mogę telefonicznie wycofać wypowiedzenie i jechać na obecnej umowie dalej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zlozone wypowiedzenie zawsze mozna wycofac telefonicznie, byla nawet ostatnio informacja na forum ze jesli konsultant namowi na wycofanie wypowiedzenia to ma za to 10 zl ekstra :D

 

podsumowujac zawsze konsultantowi bedzie bardziej zalezalo na tych abo z wypowiedzeniem, zeby im zalatwic i zaproponowac lepsze warunki za wycofanie wypowiedzenia bo ma za to ekstra pieniadze !

namówi 10 osob dziennie na zrezygnowanie z wypowiedzenia i ma 100 zl extra do dnióweczki !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja dzwoniłem przed chwilą do RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA i Pani powiedziała mi, że takie różnicowanie klientów n i c+ jest niezgodne z prawem. Powiedziała, żeby pisać jak najwięcej skarg do UOKIKu, pomimo toczączego się postępowania przeciw nc+, zostanie wszczęte postępowanie przeciw c+. Król julian niech dyma żbojadów w paryżewie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zlozone wypowiedzenie zawsze mozna wycofac telefonicznie, byla nawet ostatnio informacja na forum ze jesli konsultant namowi na wycofanie wypowiedzenia to ma za to 10 zl ekstra :D

 

To na mnie chyba nie chcieli zarobić. Usłyszałem wczoraj wieczorem na infolinii, że telefonicznie NIE można anulować rozwiązania umowy. Tylko listownie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaproponowali Univers + 6c+ +MR + Pace za 59 zł. HBO za 25. Odmówiłem

 

Przestan bajki opowiadac - z Cyfry taką ofertę dostałeś :jupi:

Żadne bajki. Rozmawiałem godzinę temu . Mam opimum + multi + Mr+pace . Wypowiedzenie do końca kwietnia z powodu usuwanych kanałów. Skończyła mi się promocja i dlatego wypowiedzialem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotychczas canal+optimum, multiroom (2x cameleon), pace pvr za 64 zl i dodatkowo "w promocji" hbo za 19,90. Początkowo chciałem zejść do univers+, ale do wtorku nie mogłem. We wtorek oferta na ten pakiet za 64 zł (w tym multi i pace). Poprosiłem o dzień do namysłu i wczoraj po użytym przez mnie argumencie o nowych ofertach migracyjnych dla klientów enki zmigrowałem do canal plus silver z opcją canal plus platinum na cały okres umowy, dotychczasowy sprzęt i multi, łącznie za 74 zł miesięcznie. Umowa na rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zlozone wypowiedzenie zawsze mozna wycofac telefonicznie, byla nawet ostatnio informacja na forum ze jesli konsultant namowi na wycofanie wypowiedzenia to ma za to 10 zl ekstra :D

 

ale czy nie jest tak, że dostaje ten 10 zł od wycofanego wypowiedzenia, ale jeśli ktoś migrował?

a nie wrócił do swojego pakietu?

 

@puti100

ja już donioslam do uokik w tym temacie i w temacie braku wyszczególnienia kanałów w pakietach w regulaminach.

 

@korek2

pod tym numerem nie dają takich ofert.

nawet przy złożeniu wypowiedzenia.

chyba, że jesteś wybrańcem narodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jestem po rozmowie z konsultantem, który zaoferował mi pakiet GOLD za 89 złotych z multiroomem w cenie (zapytałem o cenę pakietu Silver powiedział, że jest taka sama). Grzecznie mu podziękował, mówiąc, że interesuje mnie ten pakiet z mutlroom za 79zł, a on odparł, że to jest najlepsza promocja do zaoferowania i zaczął wymieniać Canal+ itd. Wypowiedzenie czas chyba już wysłać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak. Dzwonilem 22220191. I nie tylko mi proponowali. Poszukaj postu kolegi mervel , ja przeczytałem i zadzwoniłem

 

Możesz przytoczyć tą wypowiedź? Nie mogę znaleźć. Ciekawe czy bez multiroomu by zaproponowali za 59 zł, ewentualnie dodatkowo z HBO za 79 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UWAGA!!

 

dostałem w końcu dobra ofertę!

Umowa kończy się za dwa tygodnie...

Do tej pory 2 telefony od nich i oba platinum za 99.

Dostałem wczoraj maila i smsa że nowa oferta dla mnie jest, więc zadzwoniłem pod numer który podali i mówię konkretnie:

Interesuje mnie tylko sport i nie będę płacił stówy. Gość poszedł zapytać i zaproponował PLATINUM na 12 miesięcy za 69zł.

Oferta dobra, ale chcieli mnie zostawić z moim phillipsem ale kategorycznie powiedziałem że tego G. nie chce. Mogłem wziąć za darmo pace, też nie chciałem.

Powiedziałem że jeśli oferta będzie z dekoderem z Nki z dyskiem to jestem chętny. Mają się odezwać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dzwonili do mnie z numeru 616684800 i na początku gość mówi,że ma dla mnie ofertę Platinum + HBO za 129 zł na 18 miesięcy a standardowa cena to 149 zł.I na koniec jego tekst mam nadzieję że na tych warunkach możemy podpisać umowę.:-D Mówię,że nie a on chwila ciszy i pyta dlaczego nie.Odpowiedziałem,że za drogo,zbyt dużo kanałow niegwarantowanych,na Pace PVR brak Polsat HD i opcji internetowych za które i tak musiałbym płacić oraz to,że ci z N mają dużo taniej.Nawet nie próbował nić mówić.Na pożegnanie dodałem,że 3 dni temu wysłałem wypowiedzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...