Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ i przyszłość kart nieparowanych w Polsce


kepak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie,

dziękuję za sprawną odpowiedź.

9 godzin temu, seatibiza napisał(a):

W tym module Cameleony działają znakomicie, ale koszt bardzo duży i ryzyko biorąc pod uwagę nieznany czas wyłączenia tych kart.

https://hollex.pl/modul-unicam-prime-p-4610.html

też tak słyszałem, nawet jestem w kontakcie ze sprzedawcą, który gwarantuje poprawne działanie tylko jak Kolega zauważył cena wyjątkowo odstręczająca stąd miałem nadzieję na znalezienie czegoś tańszego.

 

16 godzin temu, PawelTSW napisał(a):

Jest wątek o ofertach przedłużeniowych 

Poczytam tak czy inaczej jeszcze trzy miesiące. Jednak porównując (po zalogowaniu na koncie jest zakładka "przedłuż umowę") nowo proponowaną ofertę dopiero w pakiecie VIP+ MAX 4K Z NETFLIX nic nie tracę, ale cena wówczas 229,00 PLN. W średnim planie Netflix, Eleven Sports, National Geographic i kilka innych odpada w najniższym za 119,99 PLN już cła masa łącznie z nc+go. Swoją drogą mój obecny SUPERPREMIUM+ 4K bogatszy od proponowanego na przedłużenie.

 

Pozdrawiam

___

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, plockier napisał(a):

Jak wyłączą to wtedy piszemy do UOKiK że bezpodstawnie wyłączyli nam usługi bez wypowiedzenia umowy

Pisać możesz. Napisz też,  że dostałeś w promocji na 2 lata MR niezależny. 

Po okresie promocyjnym usługa wygasa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niech mi wypowiedzą umowę a nie każą mi podpisać nową na gorszych warunkach, tak czy siak warto pisać do UOKiK niech ich nękają kontrolami. Nie jedna firma już płaciła karę za podobne sprawy.

Warto pisać do UOKiK od tego jest ta instytucja żeby się do niej skarżyć na nieuczciwe traktowanie klienta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, plockier napisał(a):

To niech mi wypowiedzą umowę a nie każą mi podpisać nową na gorszych warunkach

Nikt Ci nie każe.  Możesz zostać na bezterminowej, ale  bez MR. Jak to Ci nie odpowiada, to sam napisz wypowiedzenie. Oni nie dadzą wypowiedzenia, bo co miesiąc będziesz płacić. 

Gorsza to fakt . MR dalej za 0, ale dojdzie opłata za dzierżawę. 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, PawelTSW napisał(a):

Na jakich gorszych? Bo multiroom musi być w sieci? 🤣

Taka gorsza że abo +40 za drugi dekoder i bez hbo które miałem za 0 zł. Jak nie rozumiesz i grasz [beep] to graj dalej niech się ludzie z ciebie śmieją 🤣

CANAL + to na chwilę obecną dno, nie mają nic co nie ma w konkurencji, oddali wszystkie prawa jakie mieli a oferta filmowa to już w ogóle zasłona milczenia. 

Każdy umie liczyć, a twoje głupkowate uszczypliwości powinny już dawno być tutaj nagrodzone przez administrację panie adwokacie canal +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojna twoja rozczochrana przed odejściem narobię im syfu tyle ile się da. Popiszemy tu i tam, jak nic nie ugram to i tak satysfakcja zostanie. 

Lokalne kablówki również mają bardzo dobre oferty i to że światłowodem. 

Umowę na określonych warunkach podpisały obie strony jeśli canal+ się chce z nich wycofać to niech mi wypowie tą umowę, ja tego nie zrobię i będę się z nimi przepychał tak żeby był dym. Sprawy nie odpuszczę będzie zabawa 🤣🔥

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz Wam pisze że po pierwsze jeśli chce mieć dalej multiroom to muszę podpisać nową umowę na 2 lata na gorszych warunkach, wymienić sprzęt, płacić dzierżawę, zabiorą mi hbo i to jest promocja? 

Promocja w stylu canal + mniej za więcej, więc ostrzegam innych aby nie pakowali się w umowy z canal + bo przy pierwszej lepszej okazji będą próbowali wyciągnąć od Was więcej pieniędzy tak jak ode mnie. 

Pani z infolini jasno mi powiedziała że takich ofert już nie ma i muszę za pakiet który mam teraz płacić więcej a jak mi się nie podoba to mam do końca miesiąca oddać im karty. 

Noooo tak to na pewno się że mną nie będą bawić, najpierw sobie wszystko wyjaśnimy, ja im będę utrudniał na maxa i zmuszał żeby to oni rozwiązali umowę 💪🔥

Edytowane przez Kiler
Wycięto zaczepkę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam wszystkich,

7 godzin temu, plockier napisał(a):

Jeszcze raz Wam pisze że po pierwsze jeśli chce mieć dalej multiroom to muszę podpisać nową umowę na 2 lata na gorszych warunkach, wymienić sprzęt, płacić dzierżawę, zabiorą mi hbo i to jest promocja? 

Promocja w stylu canal + mniej za więcej, więc ostrzegam innych aby nie pakowali się w umowy z canal + bo przy pierwszej lepszej okazji będą próbowali wyciągnąć od Was więcej pieniędzy tak jak odemnie. 

niestety szczera prawda – jestem po rozmowie z konsultantem. Swoją drogą trzy razy przełączali - jest specjalna komórka sprzedażowa dla takich jak ja (dwa oddzielne Cameleony).

 

7 godzin temu, plockier napisał(a):

Pani z infolini jasno mi powiedziała że takich ofert już nie ma i muszę za pakiet który mam teraz płacić więcej a jak mi się nie podoba to mam do końca miesiąca oddać im karty. 

Abstrahując od arogancji (nie wiem jak cokolwiek sprzedają) ofertę przedłużenia dla klienta, który od początku (ponad dwóch dekad) wiernie sporą kasę wykłada podsumowuje hasło bierz, co łaskawy operator daje albo spier…aj.  

 

W dniu 28.02.2023 o 21:11, PawelTSW napisał(a):

Jeśli masz dekoder operatora wydany do cameleona to powinno ci się udać go zostawić. 

Zgodnie z oświadczeniem sprzedawcy sprzęt należy wymienić całkowicie - dokładniej zamienić, oddaję WIFI BOX+/SAGEMCOM DSIW74 dostaję ten sam model.  Nawet jednego posiadanego SAGEMCOM DSIW74 nie mogę zostawić.

Nowo proponowana konfiguracja dla MR wygląda następująco: WIFI PREMIUMBOX+ oraz WIFI BOX+ oczywiście spięte w jednej sieci (WiFi/LAN) ze sparowanymi kartami. Jedynie słuszna – opcji alternatywnych dekoderów barak.

Odpada pierwotnie zainicjowana koncepcja Modułu CAM (jest możliwość, ale bez MR na zasadzie dwóch oddzielnych umów – zdzierstwo totalne).

 

W dniu 6.03.2023 o 05:46, PawelTSW napisał(a):

Z dniem 1 kwietnia druga karta cameleon zostanie wyłączona. 

Ów „wybitny” handlowiec w swej opryskliwości zapewnił o działaniu użytkowanej konfiguracji do końca umowy na czas określony czyli 31.05.2023 r.

 

 Na wzmiankę o naszym forum zarachował dość agresywnie; podobno śledzi a informacje tam podawane całkowicie bzdurne. Ogólnie ludzie kłamią bez pojęcia (naprawdę tak sobie folgował) dodatkowo zrugał za brak umiejętności porównania :-). Mówię – po zalogowaniu jedna jest funkcjonalność z zakładką „porównaj z obecną ofertą” (zyski, straty same wyskakują) on zaś na to, że widocznie źle kliknąłem. Sprzedawca wszechczasów :-).

 

9 godzin temu, PawelTSW napisał(a):

Aa jak panicz chciał się dzielić kosztami dwoma kartami w różnych lokalizacjach to już c+ jest niedobre bo nie pozwala? 

Odbiegamy widzę od tematu (osobiste wycieczki uskuteczniane).Traktowanie z góry wszystkich jak złodziei mierzi bardzo (skąd w ogóle taka myśl). Zwyczajnie przy dużej lokalizacji (w ramach jednego domu) przekładanie karty jest wygodniejsze niż latanie z całym dekoderem. Ja mam trzy (wspomniałem w wiadomości inicjacyjnej) wszystkie od operatora czyli zero „kombinatoryki”. Poza tym przyzwyczajenie drugą naturą człowieka także zmiana bo wszechwładny sobie życzy z punktu widzenia klienta sens gubi.

 

Pierwotne zagadnienia jednak wyczerpane.

Wątek pierwszy:  zgodnie ze stwierdzeniem PawelTSW nie ma możliwości, aby obydwa Cameleony zostawić z MR i modułem CAM (kupowanie skądinąd świetnego UNICAM bezcelowe).

Wątek drugi: czegokolwiek korzystniejszego próżno wypatrywać. Nawet jak będę chciał pozostać przy umowie na czas nieokreślony MR wyłączą.

 

Resumując drożej, gorzej, arogancko.

Wniosek jeden – czas u konkurencji czegoś sensownego poszukać.

 

Dziękuję wszystkim za czynny udział w dyskusji.

 

Pozdrawiam

___

 

 

 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, plockier napisał(a):

Noooo tak to na pewno się że mną nie będą bawić, najpierw sobie wszystko wyjaśnimy, ja im będę utrudniał na maxa i zmuszał żeby to oni rozwiązali umowę

Jak przyłożysz pistolet do głowy ? Prawnie cię załatwią, że to ty zerwiesz umowę :D tylko musisz się zderzyć ze ścianą czołowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narzekacie na ofertę, ale i tak zostajecie w Canal+. Ja osobiście jestem zadowolony. Miałem dwa Cameleony i dwa niezależne dekoder7y w dwóch domach. Od września ma dwie niezależne umowy i dalej jest w dwóch domach a do tego Canal+ online dodatkowo w dwóch domach, czyli w sumie oglądają cztery rodziny. Do tego jeszcze HBO Max przy obydwu umowach i jest wszystko fajnie. Nie chodzi tu o podział kosztów ja płacę całość a dzieci  w swoich rodzinach mają odbiór gratis i tak będzie dopóki będzie mnie stać, potem może to zadziałać w druga stronę.

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę że zawsze warto się zderzać z wielką korporacją, napisanie maila do UOKiK zajmuje kilka chwil. Nawet jeśli nic nie przyniesie dobrego to złego tez nie, więc warto spróbować, po to ta instytucja powstała żeby móc się do niej poskarżyć. Jeśli odpowiedzą mi że wszystko jest zgodnie z literą prawa nie ma problemu, zerwe umowę i pójdę do konkurencji w czym problem, ale do końca pobawimy się w grę ja kontra wielki canal +

Napisanie kilku maili to żaden problem, innym którzy są w podobnej sytuacji również polecam to rozwiązanie, jeśli będzie się skarżyć nas więcej jest szansa uwalić działania operatora bo moim zdaniem działa on na niekorzyść abonenta i warto tym zainteresować UOKiK 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co jest nielegalnego w propozycjach umowy jakie przedstawiają ? póki niema podpisów obu stron są świstkiem papieru do pieca.

Na nieokreślonym niema ochrony, pozycje obu stron są równe, można dowolna opcje wypowiedzieć jak i cała umowę, w każdym przypadku każda ze stron ma miesiąc wypowiedzenia w zakresie jaki to zrobiła.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, plockier napisał(a):

Napisanie kilku maili to żaden problem, innym którzy są w podobnej sytuacji również polecam to rozwiązanie, jeśli będzie się skarżyć nas więcej jest szansa uwalić działania operatora bo moim zdaniem działa on na niekorzyść abonenta i warto tym zainteresować UOKiK 

Tu niestety trzeba napisać pismo i uzupełnić go załącznikami. W ubiegłym roku pisałem skargę do UOKiK na T-mobile, gdy okazało się, że w po złożeniu wypowiedzenia umowy nie ma możliwości przeniesienia numeru do innego operatora. Mimo, że praktyki T-mobile są dostępne w necie w ich regulaminach, UOKiK wezwał mnie do uzupełnienia wniosku o pisma, umowy i regulaminy. A wydawało się, że to będzie takie proste. Machnąłem ręką na skargę i dogadałem się z biurem utrzymania klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami mam wrażenie że ludzie nie wiedzą co podpisują i po pierwszym rachunku jest lament że drogo :) Canal+ nigdy nie był tani, ale jak ktoś pokombinował to od lat jest zadowolony i z ceny i z zawartości.

Przykład : Entry+ / Canal+ 4K online / HBO max / Netflix 4K / Polsat Sport Premium. Suma 97,- (realnie płacę 45,-) Zdecydowanie zostaję w Canal+ dla mnie jest Super :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...