Skocz do zawartości

Oferty - dla migrujących do platformy CANAL+


JoJo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wysłałem w maju wypowiedzenie, dziś ostatni dzień umowy i cały czerwiec cisza, ani jednego telefonu.

Dzwonić dziś samemu i próbować coś ugrać, czy poczekać do jutra jak już będzie po umowie?

U mnie też dziś kończy się umowa i nie ma telefonu :mrgreen:

Czyli co, o północy odłączają sygnał ? Dzwonić na infolinie z pytaniem gdzie zdać sprzęt ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ircios Dzięki serdeczne za odpowiedź.

Przypomniałeś mi, że można złożyć wypowiedzenie w APS, czego oczywiście konsultantka dzwoniąca z nc+ mi nie powiedziała.

Tym sposobem udało mi się zmieścić w wymaganych terminach.

 

PS: W punkcie pani ze smutną miną zapytała czy muszę składać wypowiedzenie. Powiedziałem, że nie - jeśli mi przedstawi ciekawą ofertę :)

Niestety było drożej i musiała pisać to wypowiedzenie - podobno kolejne dzisiejszego dnia, chyba dziś głównie wypowiedzenia pisała...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli sugerujesz, że większość ludzi nie potrafi napisać prostego pisma z propozycją kwoty i pakietu, który chcą otrzymać?? Ja ofertę kol. `Quba81` przyjąłbym w ciemno i bez zbędnej dyskusji !! I o taką ofertę prosiłem w wypowiedzeniu (w tzw. ostatnim słowie)...

 

Do migracji zostało już niewiele umów i moim zdaniem NC+ na tych klientach położyła krzyżyk... Uda im się "wkleić" droższą ofertę, to dobrze... Nie uda się to trudno - pozyska się z rynku nowych... Ot i cały marketing NC+. A po takiej fali czerwcowej reszta pozostających do migracji szybciej się da zmiękczyć... Taki chwyt marketingowy. Mamy wakacje i chętnych też jakby mniej na droższe oferty. Ja nie traktuję siebie jako ofiary takich działań NC+. Mam taką ofertę jaką chciałem i taniej u innego dostawcy. I na tym kończę dywagacje co do teorii spiskowych na droższe oferty i "źle sformułowane wypowiedzenia" (a tych złożyłem w starej cyfrze trzy). Prawda była taka - jak płaciłem 128 zł to najniższa oferta przed złożeniem wypowiedzenia była 119 zł... Nie mówiąc o konieczności dodatkowej opłaty (ponownej aktywacji MR za 49 zł i płatnego po 10 zł przez kolejne 15 m-cy)) za MR, który miałem dwa lata płatny po 25 zł... NC+ założyła, że jak ktoś płacił 129 zł, to co najwyżej może płacić po migracji 119 zł, a najlepiej, jakby płacił tyle samo lub więcej (ofertę za 128 zł miałem, za 139 zł również i we wszystkich tylko jeden gratis HBO na 7 m-cy...o innych nie było mowy!!

 

Więc nie pisz o "źle sformułowanych wypowiedzeniach", a pisz raczej o polityce wobec klientów w NC+. Spróbuj dobrać teraz dodatkowy dekoder jako MR. Życzę sukcesu !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie, ale zaczyna być po prostu śmiesznie z tymi wysłanymi wypowiedzeniami no i brakiem telefonów z interesującymi nas ofertami ;). Zaczyna się tzw "lizanie [beep]" i ostatni telefon ;).Już słyszę te słowa"no dobrze, zgadzam się na wasze warunki" ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiadam z uwagi na wysoki koszt starego pakietu z Cyfry i brak pełnej oferty programowej w tym pakiecie po zmianach od marca 2013 roku... Ilość kanałów w moim przypadku nie wzrosła nawet o jeden, bo miałem wszystkie (z wyjątkiem Cinemax i Filmbox) !! Uważasz brak telefonu jako "karę" za takie wypowiedzenie? Wolne żarty.. W Plusie i Play po wypowiedzeniu umowy i przedstawieniu swojej propozycji oddzwaniają w ciągu 2-3 dni. To samo było w Cyfrze... O ile zależy komuś na kliencie, co jest podstawowym warunkiem do negocjacji. Jak firmie nie zależy na klientach, to się nie oddzwania, a zwłaszcza do tych, którzy nie skorzystali z wcześniejszych ofert "nie do odrzucenia"... Ot i cała prawda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się pisze o składaniu wypowiedzenia w APS i się trochę zdziwiłem jak poszedłem tam z dwiema swoimi kopiami, a pani powiedziała, że niepotrzebnie bo oni teraz sami drukują odpowiedni dokument, tylko podpisać trzeba. Tak więc już raczej nie ma możliwości, żeby było źle sformułowane. Odzywać się raczej będą bo nie da się tego dokumentu zakończyć bez wpisania numeru i to komórkowego.

Ja tam się na nic nie zamierzam zgadzać w ostatniej chwili, pewnego pułapu cenowego nie przeskoczę i nie będę płakał jak nie przeniosę się do nc+. Szkoda, że w ostatnim czasie mocno uderzyli w kierunku starej cyfry i ciężko o oferty w których cena jest odpowiednia do zawartości, a do tego stała. A nie zamierzam wydawać więcej niż 70zł na telewizję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mark442! Po pierwsze! Nie postawiłem znaku zapytania. I nic nie sugeruję. Po drugie, wcześniej kilkakrotnie - luty, marzec, maj - podkreślałem wiele razy, jak należy sformułować wypowiedzenie. Wtedy też byłem posądzany, że nikt tego nie czyta. "Wypowiadam i już..." - taka była odpowiedź. Sam składałem wypowiedzenia wielokrotnie i za każdym razem z właściwym skutkiem i pozytywną reakcją na wycofanie wypowiedzenia i przedłużenie jej na kolejny okres. I mam w tym przypadku swoje własne doświadczenia. Gdybyś był tu na Forum dłużej, to byś wiedział, że jedną ofertę, za którą płaciłem 62 zł (Canal+ Optimum HD + bezpłatne użytkowanie Sagemcom HD) - obniżyłem cenę do 49 zł + dodatkowo na cały okres umowy HBO.

Natomiast hamowałbym się w wypowiadaniu treści o złej polityce wobec klientów w nc+

Niejednokrotnie, to klienci są sami sobie winni.

I tu skończę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też dziś kończy się umowa i nie ma telefonu :mrgreen:

Czyli co, o północy odłączają sygnał ? Dzwonić na infolinie z pytaniem gdzie zdać sprzęt ? ;)

 

Dzwoniłem wcześniej z pytaniem gdzie i kiedy mam oddać dekoder, konsultant powiedział, że mam 30 dni i mogę oddać w dowolnym APS-ie, nawet nie zapytał dlaczego rezygnuję i czy nie chcę przejść do nc+ :(

No nic mam jeszcze 30, może zadzwonią, w tym czasie sama naziemna wystarczy :) a jak nie, to też nie będę płakał i tak mało oglądam tv, bardziej zależało mi na PVR, MR i TVN turbo :)

Może wypowiedzenia były źle sformułowane.

A co tu konstruować, napisałem, że wypowiadam umowę, podałem dane i tyle, bez żadnej argumentacji czy żalenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bogdan429! Mam swoje lata (pow. 50=tki). Ja swój temat i przygodę skończyłem z tą "grupą". Wielokrotnie również negocjowałem i też z sukcesem, ale wymaga to obecności drugiej strony i ochoty (woli) do negocjacji z drugiej strony. To kol. Bogdanie jest warunek podstawowy. Reszta to tylko kwestia uzgodnień i przemyśleń.

 

Kończąc również - Miłego wieczoru życzę !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Z-G! Sam zrezygnuj w ten sposób... Ja nie muszę! Stać mnie na konkretną ofertę, ale musi ona być adekwatna do oferty i ceny innych płacących klientów (a nie dużo płaciłeś kiedyś, to i dużo będziesz płacił teraz i w przyszłości). Mnie zależało na MR, ale nie na pakiecie Canal Film&Sport... Wyciągasz błędne wnioski z moich wpisów. Daruj sobie takie wpisy. Wziąłem u konkurencji dwie umowy dla dwóch lokalizacji. Temat od wczoraj od 21:00 (po aktywacji pakietów) "pozamiatany". Daruj sobie tego typu porady (przeczytaj moje wpisy od początku). Mnie zależało, aby nie zostać na lodzie (bez sygnału TV w swoim "za[beep]iu") w tej fazie MŚ w "piłce kopanej", a nie na pakiecie Canal Film&Sport, z pożal się Boże Ekstraklasą !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, u mnie też przez cały czerwiec zero telefonów. Milczą gadziny. Cóż pozostało 31 dni.

A jak to właściwie jest w sytuacji, gdy umowa już wygaśnie, jest te 30 dni na oddanie sprzętu/kart i wtedy niektórym się udaje dogadać. Jak to jest możliwe, skoro starej umowy już nie ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...