emarti Opublikowano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2022 @irciosWiem że Mediabox jest tylko jeden czy też był jako jedyny w przeszłości w ofercie. Chodziło mi o to czy jeśli obecny nadal będzie robił jakieś numery to czy lepiej szukać na wymianę takiego samego mediaboxa czy wziąć premiumboxa, który z tych dekoderów będzie lepszym? To że Mediabox jest starszym modelem nie musi wcale okazać się że gorszym od PB. Co do dekodera 4K to wątpię aby w punkcie mi go dali na wymianę a jak już to pewnie z niezłą opłatą za najem więc o niego bym walczył podczas przedłużania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2022 Bierz Premiumbox jak dadzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2022 (edytowane) @ircios Wiem, to nie w tym dziale ale skoro rozmawiamy to jeszcze zapytam a potem może być to usunięte. Jak myślisz czy jest w ogóle szansa na wymianę z powodu wadliwości mediaboxa na dekoder 4K? Mieszkam w Trójmieście i mam tu trochę punktów więc jeśli byłaby szansa że któryś by mi wymienił to byłbym skłonny polatać. Ale wolę Ciebie zapytać czy jest w ogóle jakiś cień szansy na to? No i jaka jest podstawowa różnica poza firmą pomiędzy tymi dekoderami od ADB i Technicolor? Obecnie po tym co czytałem to przemawia za mną ten drugi. Gdybym otrzymał w ramach wymiany z powodu wadliwości obecnego dekodera nawet z najmem płatnym czego nie mam przy mediaboxie to już bym go po prostu miał i za parę miesięcy mógłbym negocjować zdjęcie opłaty za najem między innymi przestając skupiać się na otrzymaniu tego dekodera. Edytowane 23 Stycznia 2022 przez emarti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2022 Dekodera 4 k zapewne nie dostaniesz za free. Podzwoń najpierw po punktach zanim zaczniesz biegać po APS. Trójmiasto jest duże. W Tczewie mam3 lm donounktu, ale zawsze dzwonie zanim tam się udam, bo szkoda czasu. Skoro czytałeś o 4k to Twój wybór na Technicolor jest dobry. Nic innego Ci nie powiem niż to co wyczytałeś. Sprawdź w SC+ czy masz ofertę wymiany na 4k i za ile.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 23 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2022 (edytowane) @ircios Właśnie jakieś pół godziny temu patrzyłem w strefę abonenta i zniknęła mi oferta wymiany na dekoder 4K która była jakiś czas temu i była tam całkiem sporo czasu więc jestem trochę zdziwiony że z jakichś powodów zniknęła. Ale tak jak mówiłem, mam jakiś swój plan że jakbym dostał w ramach obecnej wymiany dekoder 4K to już bym go miał i nie musiałbym walczyć o niego przy przedłużeniu tylko skupić się na innych sprawach. Edytowane 23 Stycznia 2022 przez emarti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamill87 Opublikowano 24 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2022 Widzę że też tak macie jak i ja, od 4-5 dni dekoder kilka razy dziennie się zawiesza i przestaje reagować ? Nie da się zmienić kanału, pogłosić itp. Jedynie wyciągniecie wtyczki z gniazdka pomaga na jakiś czas. Dzwoniłem na pomoc techniczą, a tam od razu wirtualny asystent nawija temat związany z dekoderem, czyli rozumiem że problem jest powszechny i wszystkie mediaboxy mają jakąś awarię. Ciekawe czy to ogarną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 24 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2022 U mnie nic się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 24 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2022 36 minut temu, kamill87 napisał: Widzę że też tak macie jak i ja, od 4-5 dni dekoder kilka razy dziennie się zawiesza i przestaje reagować ? Nie da się zmienić kanału, pogłosić itp. Jedynie wyciągniecie wtyczki z gniazdka pomaga na jakiś czas. Dzwoniłem na pomoc techniczą, a tam od razu wirtualny asystent nawija temat związany z dekoderem, czyli rozumiem że problem jest powszechny i wszystkie mediaboxy mają jakąś awarię. Ciekawe czy to ogarną. Wczoraj u mnie się zaczęło. Zresetował się a po pół godzinie ponownie. Wtedy to już działy się cyrki bo tak jak mówisz nie reagował na pilota a jak już zaczął to menu bardzo topornie chodziło. Odłączyłem go z prądu i jakoś potem działał normalnie ale nie wiem czy ten problem nie powróci. Widać też że to nie tylko u mnie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamill87 Opublikowano 24 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2022 (edytowane) Wróci raczej, ja od piątku z prądu wyłączać muszę po 2 razy dziennie bo zawiechy łapie i sam kanały nawet zmienia. Cyrk. Edytowane 25 Stycznia 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 Na Facebooku na grupach czy profilach związanych z tematyką platformy ludziska odzywają się że mieli czy mają podobne problemy już nie tylko z mediaboxem ale i z innymi dekoderami tak więc widać że to problem globalny a nie jednostkowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 I zaraz będzie komunikat, ze nic nie mogą zrobić i konieczna wymiana na WiFiBox, Premiumbox lub 4k. W taki piekny sposób pozbędą się Conax w mgnieniu oka , który docelowo jest też na odstrzał. To taka moja teoria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 Pojawiają się tam mediaboxy, mydelniczki i stare nboxy różnego rodzaju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 Faktycznie, przypadek, że masowa awaria dekoderów na Conax... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 Teoria nie do końca się sprawdza, bo u mnie mydelniczka działa prawidłowo. Może mr na conaxie jest uwalony, wtedy faktycznie problem dotyczyłby tylko posiadaczy turboboxa i mediaboxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 (edytowane) Jakby mieli wymienić Mboxy i Turbacze na Wifipremiumbox itp. to oczywista sprawa, że Ci co mają MR, też wymienią z automatu dekodery dodatkowe. Ale to tylko teoria. Nie ma co się rozpisywać Edytowane 25 Stycznia 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 Mam nadzieję, że w razie ewentualnej wymiany mydelniczek będzie możliwość odstąpienia od mr, bo praktycznie z niego nie korzystam a tym bardziej na wifiszrocie bym nie korzystał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 6 godzin temu, ircios napisał: Jakby mieli wymienić Mboxy i Turbacze na Wifipremiumbox itp. to oczywista sprawa, że Ci co mają MR, też wymienią z automatu dekodery dodatkowe. Ale to tylko teoria. Nie ma co się rozpisywać Ale na przykład u mnie do Multiroomu wydany jest wifibox a główny to Mediabox. Więc po co mieliby mi wymienić dekoder dodatkowy do MR? Chyba że chodziłoby im o Cameleona do MR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 Pisałem o dekoderach dodatkowych po n-kowskich. Ty nie masz karty Conax i dekodera z Conax, tylko z Nagravision. A ten system kodowania docelowo ma pozostać jako jedyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emarti Opublikowano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 (edytowane) @ircios Do mediaboxa mam wydaną kartę conax a do wifiboxa MR kartę Cameleon. https://naforum.zapodaj.net/c8455979621c.jpg.html Edytowane 25 Stycznia 2022 przez emarti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2022 (edytowane) Ja o tym wiem. Wiec zbędny Twój post. Pisałem tylko o dekoderze dodatkowym, że nie masz Conax Edytowane 25 Stycznia 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emirates Opublikowano 28 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2022 A to w sumie spoko, że coś mieszają bo jeszcze nie miałem czasu wymienić a może się okazać, że będzie działał prawidłowo. Ostatnio objawy zdecydowanie się osłabiły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamill87 Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 (edytowane) Był spokój parę dni, ale od 3 dekoder tak wariuje, że muszę go wyłączać z zasilania po 4-5 razy dziennie, raczej już nic z niego nie będzie. W tej sytuacji chyba jestem zmuszony zdecydować się w końcu na wymianę na Ultrabox+ 4k. Stąd też mam pytanie: mogę złożyć zamówienie telefonicznie ? W sensie, że kurier od nich mi dostarczy nowy dekoder a ja przy odbiorze zwrócę stary czy konieczna będzie wizyta w salonie c+ ? Edytowane 8 Lutego 2022 przez kamill87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 Musisz iść do salonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 I szykuj się na aktywację. Chyba, że mają dla Ciebie ofertę z aktywacją za free. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamill87 Opublikowano 8 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2022 A zadzwoniłem mimo wszystko do nich i jednak jest opcja, żeby sami dostarczyli kurierem, do 3 dni będzie a ten Mediabox się okazało ze mam na własność i nie muszę zwracać, więc tyle dobrego. Aktywacja złotówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.