Skocz do zawartości

Złote +


vitek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Napisałem do nich maila w sprawie biletów do Multikina. Okazało się że były one do odebrania w dniach 19-22 września!! Czy gdzieś podczas zamawiania biletów była taka informacja?

Napisz do nich reklamację, że złożyłeś zamówienie na 2 bilety, a nie dostałeś żadnej informacji gdzie odebrać bilety i w jakim terminie. Na pierwszy rzut oka wina jest po stronie C+ i niedopracowanego pod względem technicznym systemu nagród za punkty. Powinno to wyglądać tak, że zamawiasz nagrodę (w tym przypadku bilety) i powinien przyjść na Twoją skrzynkę mail z informacją co do ich realizacji. Nawet na ICA nie było żadnej informacji. Złóż reklamację, że nie dostałeś żadnej informacji odnośnie biletów. Może wrócą Ci poprzednie złote+ :)

 

No chyba, że takowa informacja była gdzieś umieszczona, tylko Ty jej nie zauważyłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem mail z odpowiedzią, że "informacja na temat zasad odbioru biletów zamieszczona była w Internetowym Centrum Abonenta podczas wyboru odpowiedniej nagrody". Jestem prawie pewny, że takiej informacji nie było, ale tego już nie sprawdzę. Także plusy przepadły:)

 

Na 100% takiej informacji nie było. Przynajmniej w momencie gdy ja zamawiałem bilety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż zgodnie z postanowieniami Regulaminu, anulacja wszystkich zgromadzonych punktów następuje u Abonentów, którzy nie wykorzystali żadnego

Złotego Plusa przez co najmniej 2 lata od daty przystąpienia do Programu.

 

Wyjaśniam, że po zrealizowaniu minimum jednej nagrody ważność Złotych Plusów jest bezterminowa.

 

Więc wszystko jasne można zbierać i zbierać :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj w ICA w zakładce Złoty plus zobaczyłem taką informację:

 

Dziękujemy za zainteresowanie Programem ZŁOTY PLUS.

 

Nie spełniasz kryteriów umożliwiających przystąpienie do programu Złoty Plus.

 

Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się z konsultantami CENTRUM TELEFONICZNEGO ABONENTÓW CYFRY+

801 055 550 lub 22 310 46 46

 

Program Złoty Plus jest niedostępny dla Abonentów Multipakietu CANAL+

i Multipakietu Premium.

 

O co chodzi ? :shock::shock:

Mam aktywowany złoty plus i mam ponad 1000 plusów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...