Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli dogadasz się w APS to jako uszkodzony można wymienić.

Inny sposób to wymiana umowy z przedłużeniem ale zapewne byś musiał wejść na wyższy pakiet.

I to jest właśnie chyba największa wada Cyfrowego Polsatu! :/

W dawnej CYFRZE+ można było dowoli i w dowolnym czasie wymieniać dekodery na różne, inne modele. Nie było z tym żadnych problemów... :roll:

 

Ja jednak mojego modułu CAM CI+ Cyfrowego Polsatu z pewnością nie zamienię na żaden dekoder od nich!!!

Nie interesują mnie żadne dedykowane "pudła" operatorów. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem błąd na umowie z CP, nie zgadza się numer mieszkania, zmienią to od ręki w APS? Trzeba drukować nową umowę czy wystarczy korekta w systemie?

Ja mam nazwisko przekręcone w umowie (jedną literkę pani w APS zjadła) i w ICOK już tak wisi kilka tygodni. Reklamacja z APS od razu poszła - zauważyłem to w dniu podpisania umowy i na drugi dzień zgłaszałem. Ciekawe ile czasu tak będzie wisiało ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanko czy jak wezmę nową umowę CP np. w połowie lub pod koniec miesiąca

np.20 maja to czy tą resztę miesiąca maj będę miał gratis tak jak to było w cyfrze+

a płatności będa liczone od 1 wszego następnego miesiąca czyli czerwca...

czy jednak w CP takie coś nie występuje...???

Dzięki za pomoc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Jeśli umowę z CP podpiszesz np. 20 maja to od tego dnia liczyć się będzie umowa i do tego dnia każdego miesiąca będziesz miał okres rozliczeniowy i jednocześnie termin płatności, np. następny do 20 czerwca, potem 20 lipca, itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W CYFRZE+ nazywało się to "prorata", czy jakoś tak. :roll: W n'ce też tego nie było. Więc nic dziwnego, że w nc+ też już nie ma, bo ta platforma to jest przecież de facto kontynuacja dawnej n'ki z dołożonymi tylko kanałami dawnej CYFRY+ i zmienioną nazwą... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sumarycznie nie jest tak źle a dla przedłużających umowy są niezłe oferty. W C+ nigdy nie dostałem oferty przedłużeniowej tańszej, niż poprzednia - zakładając pozostawienie istniejącego pakietu. Raz było taniej, ale "spadłem" wtedy z pakietu Prestiż+ na niższy, bo za Prestiż chcieli przy przedłużeniu całkiem chore pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwonili o przedłużenie umowy na 15 m-ce w tym 5 gratis i bon plusa pakiet Premium . Jak dostałem umowę to nie było bonu plusa wyszczególnionego od razu zadzwoniłem do CP .Powiedziano ,że będzie po m-ce . Umowę przedłużyłem w grudniu 2012 i tak się borykam z tym bonem . Nastraszyłem ,że rozwiąże umowę ale nadal jest bez odzewu od CP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

W zasadzie nie tak dawno widziałem wpis dotyczący obniżenia ceny multiroomu HD z 15zł do 10zł. Czy jest to prawdą? Jeśli tak, to czy w trakcie trwania obecnej umowy mogę zmniejszyć abonament o te 5zł?(Interesuje mnie to, ponieważ dopłaciłbym wtedy 5, a nie 10zł do pakietu wyższego)...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...