luuukasz Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 chyba tylko jak dekoder bedzie uszkodzony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Jeżeli dogadasz się w APS to jako uszkodzony można wymienić. Inny sposób to wymiana umowy z przedłużeniem ale zapewne byś musiał wejść na wyższy pakiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frank_2424 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Znalazłem błąd na umowie z CP, nie zgadza się numer mieszkania, zmienią to od ręki w APS? Trzeba drukować nową umowę czy wystarczy korekta w systemie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 możesz wysłać maila na kontakt@cyfrowypolsat.pl, zrobić zgłoszenie w icok, lub podejść do punktu wtedy zrobią zgłoszenie o zmianie adresu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Jeżeli dogadasz się w APS to jako uszkodzony można wymienić.Inny sposób to wymiana umowy z przedłużeniem ale zapewne byś musiał wejść na wyższy pakiet. I to jest właśnie chyba największa wada Cyfrowego Polsatu! W dawnej CYFRZE+ można było dowoli i w dowolnym czasie wymieniać dekodery na różne, inne modele. Nie było z tym żadnych problemów... Ja jednak mojego modułu CAM CI+ Cyfrowego Polsatu z pewnością nie zamienię na żaden dekoder od nich!!! Nie interesują mnie żadne dedykowane "pudła" operatorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 @Barti ile jeszcze Twoich postów przeczytamy w każdym praktycznie temacie? Wygląda to tak jakbyś chciał nabijać tylko i wyłącznie posty. A żeby nie yło offtopu to dekodery złe nie są, tylko softy niedopracowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Forum jest po to, by pisać posty. Nie robię tego w celu ich nabijania. Nie interesuje mnie to, ile mam ich na moim "koncie" na forum. Wyrażam po prostu swoją opinię! No, ale nie o tym jest niniejszy temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Znalazłem błąd na umowie z CP, nie zgadza się numer mieszkania, zmienią to od ręki w APS? Trzeba drukować nową umowę czy wystarczy korekta w systemie? Ja mam nazwisko przekręcone w umowie (jedną literkę pani w APS zjadła) i w ICOK już tak wisi kilka tygodni. Reklamacja z APS od razu poszła - zauważyłem to w dniu podpisania umowy i na drugi dzień zgłaszałem. Ciekawe ile czasu tak będzie wisiało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jontek555 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Witam Mam pytanko czy jak wezmę nową umowę CP np. w połowie lub pod koniec miesiąca np.20 maja to czy tą resztę miesiąca maj będę miał gratis tak jak to było w cyfrze+ a płatności będa liczone od 1 wszego następnego miesiąca czyli czerwca... czy jednak w CP takie coś nie występuje...??? Dzięki za pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Nie. Jeśli umowę z CP podpiszesz np. 20 maja to od tego dnia liczyć się będzie umowa i do tego dnia każdego miesiąca będziesz miał okres rozliczeniowy i jednocześnie termin płatności, np. następny do 20 czerwca, potem 20 lipca, itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 W CP nie ma niczego takiego - w nc+ zresztą też zlikwidowano ten miły dla abonenta zwyczaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 W CYFRZE+ nazywało się to "prorata", czy jakoś tak. W n'ce też tego nie było. Więc nic dziwnego, że w nc+ też już nie ma, bo ta platforma to jest przecież de facto kontynuacja dawnej n'ki z dołożonymi tylko kanałami dawnej CYFRY+ i zmienioną nazwą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Ja myślę że w CP jest jeszcze lepszy zwyczaj bo pierwsze miesiące są darmowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 No nie wiem... Nie wiem, czy nie wolałbym jednak bez miesięcy darmowych, ale za to jeszcze niższy abonament... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volcan Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Sumarycznie nie jest tak źle a dla przedłużających umowy są niezłe oferty. W C+ nigdy nie dostałem oferty przedłużeniowej tańszej, niż poprzednia - zakładając pozostawienie istniejącego pakietu. Raz było taniej, ale "spadłem" wtedy z pakietu Prestiż+ na niższy, bo za Prestiż chcieli przy przedłużeniu całkiem chore pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ukassiu18 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 moze głupie pytanie, ale jak sprawdzić do kiedy mam umowę? Choć jakiś e-mail do działo obsługi klienta jakby ktoś miał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil666 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 na samej umowie, poprzez ICOK ew. telefon do BOK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_karolka_ Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Powiedzcie mi w CP przeglądając oferty to te programy w prezencie są na jakiś okres czy na stałe już dorzucone do abonamentu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Kanały w prezencie są dostępne tylko przez pierwsze trzy miesiące. Później już w ramach wyższego, droższego pakietu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lip_maj Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 niby dodali ale co z tego jak ceny i tak są za wysokie porównując do innych abonamentów . Osobiście uważam że się nie opłaca więcej kasy niż tych kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Witam3.04.2013 napisałem pisemną reklamacje [za potwierdzeniem odbioru] ,minęło 30 dni i nikt z CP nie odezwał się. Telefonicznie nic nie da bo przed wysłaniem na dzwoniłem około 1 godziny .Proszę o porade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Ale z czym jest związana ta reklamacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Zadzwonili o przedłużenie umowy na 15 m-ce w tym 5 gratis i bon plusa pakiet Premium . Jak dostałem umowę to nie było bonu plusa wyszczególnionego od razu zadzwoniłem do CP .Powiedziano ,że będzie po m-ce . Umowę przedłużyłem w grudniu 2012 i tak się borykam z tym bonem . Nastraszyłem ,że rozwiąże umowę ale nadal jest bez odzewu od CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mokrot Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Witam W zasadzie nie tak dawno widziałem wpis dotyczący obniżenia ceny multiroomu HD z 15zł do 10zł. Czy jest to prawdą? Jeśli tak, to czy w trakcie trwania obecnej umowy mogę zmniejszyć abonament o te 5zł?(Interesuje mnie to, ponieważ dopłaciłbym wtedy 5, a nie 10zł do pakietu wyższego)... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Takie zmiany nie obowiązują umowy która jest aktualnie ważna. Podpisałeś na 15 zł, to taka suma cię obowiązuje przez cały czas trwania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.