usioludek Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 no wlasnie umiem czytac, w regulaminie jest napisane wyraznie - W dniu rozwiązania lub wygaśnięcia Umowy następuje zaprzestanie świadczenia Usług. Tylko ze to co oni tam pisza nijak sie ma to tego jak postępuja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Wypowiedziałeś umowę? Umowa sama z siebie nie wygasa. Wszystko się zgadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kemir71 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Gdzieś na jakimś forum ktoś pisał że umowa jest faktycznie z automatu przedłużana o 12 miesięcy ale można ją wypowiedzieć w trybie 3 miesięcznym bez konsekwencji. Mam nadzieje że to prawda. Choć z drugiej strony to umowa by przechodziła na czas nieokreślony jak było kiedyś. Może trzeba się zebrać i napisać zbiorową skargę do UOKiK w sprawie czytelności zapisów takich umów. Teraz jak zajęli się nc+ może będzie łatwiej zmusić ich do działania na korzyść klientów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Możesz wypowiedzieć umowę, która została przedłużona z automatu, ale zapłacisz karę w wysokości ulgi obowiązującej w tym okresie, oczywiście proporcjonalnie do tego ile miesięcy zostało do końca tego przedłużenia. Ulga to różnica między Twoją ceną, a ceną jaka jest za posiadane pakiety w umowie na czas nieokreślony x 12 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kemir71 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Co za paranoja. To musieli niedawno wprowadzić. Normalnie umowa czasowa zawsze przechodziła w bezterminową. Oczywiście pakiety wtedy drożały o 5 zł pamiętam. To najlepiej wypowiedzenie składać już na 2 dzień po zawarciu umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Tak jest już od dawna, robić możecie co chcecie tylko jak zaraz po podpisaniu umowy wyślecie wypowiedzenie to nie liczcie, że przedłużycie umowę w punkcie. Sam mam na siebie kilka różnych umów (telefony, tv, internet u różnych operatorów) i doskonale pamiętam do kiedy mam umowy i kiedy mam je wypowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leo-83 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Mam pytanie, bo dzisiaj listonosz przyniósł 100 zł z CP jako "zwrot nadpłaconych środków". Co to za zwrot, bo żadnej nadpłaty nie było. Rodzice brali CP lata temu, kiedy nie było jeszcze abonamentu i pamiętam, że wtedy była kaucja zwrotna 100 zł. Ostatnio przedłużyli umowę na pakiet Familijny HD na 15 miesięcy, w tym pierwsze 3 miesiące gratis. Czy ten zwrot to ta kaucja zwrotna, czy taki [beep] tam panuje i przez pomyłkę te 100 zł przysłali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Nikt na forum nie odpowie Ci jednoznacznie, ale zapewne masz rację i jest to zwrot wspomnianej kaucji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukash55 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Witam Lucass jak napisales tak zrobilem dzieki za podpowiedz zmienilem pakiet na familijnyhd+sporthd a extrahd odzucilem.Moze wiesz czemu oni naliczyli mi 59.90 mam zaplacic do 22.04 bo umowa byla podpisana w tym dniu.W wtorek starszy zaplacil 59.90 a oni chca zebym zaplacil ponownie ta kwote,ale za ,co to niewiem.Moze ty wiesz o co im chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Co masz na myśli pisząc "naliczyli"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukash55 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Lucass jak zmienilem pakiet na familijnyhd+sporthd otrzymalem smsa od CP o tresci Termin nastepnej platnosci 22.04 ostatnia zaksiegowana wplata 10.04 2013 rozliczenie na koncie kwota zobowiazan 59.90 wolne srodki 0.00 do zaplaty 59.90 za kwiecien juz zaplacilem a moze wiesz o co im chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Błąd systemowy może i tyle, skoro zapłacone to zapłacone. Ewentualnie na iCOK lub telefonicznie można sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukash55 Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Lucass jutro zadzwonie do CP i zapytam sie w czym problem mysle ze maja na to jakies wytlumaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel_82 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Długo będę miał HBO i inne cuda jeśli wziąłem 7 kwietnia Familijny Max HD? I tak tego nie oglądam, ale jestem ciekawy. O nailczanie opłat nie mam się chyba co martwić, bo mam pół roku gratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_34 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 miesiac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 różnie bywa tak naprawdę z tym wyłączeniem - mój znajomy miał długi czas uruchomiony full pakiet u mnie to była kwestia dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joke Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Dzisiaj rano zawarłem umowę na Familijny Max HD + Film HD, a do tego Sport HD na 6 miesięcy, który zamierzam później wyłączyć. Dostałem do tego multiroom za 0 zł i HD 6000 i HD 3000 do multiroomu. Dlaczego nie mogę utworzyć konta w iCOK? Wpisuję nr karty głównej i błąd, z numerem karty dodatkowej to samo. Na dekoderze głównym nie chodzi HBO, Filmbox, Viasaty, a na dekoderze dodatkowym chodzą aż miło. Jak długo należy czekać na aktywację wszystkich dostępnych kanałów w pakiecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukash55 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Lucass zadzwonilem dzis do CP miales racje mnieli jakiegos bleda teraz jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 @Joke Hbo nie będziesz miał uruchomionego bo nie obejmuje go promocja- pewnie niedługo na dodatkowym dekoderze przestanie ci działać hbo. Jeżeli chodzi o resztę kanałów zadzwoń na infolinie by Ci ponowili sygnał. Jeżeli chodzi o ICOK to może spróbuj jeszcze raz do rejestracji potrzebny jest numer karty głównego dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p10tr Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 @Joke Z ICOK to jest tak że system musi zatwierdzić twoje dane , a tak będzie błąd pokazywał Ci się ponieważ nie ma jeszcze twoich danych . Ja dopiero mogłem na drugi dzień po podpisaniu umowy założyć konto w ICOK . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil666 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 u mnie ICOK mogłem założyć ok 2h od podpisania umowy, wróciłem do domu i zainstalowałem dekodery. Później ICOK i ruszyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzech25 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Takie pytanko w celu rozjaśnienia. W pakiecie Familijny Max HD kanały HBO są bez opłat przez 3-mce czy do końca umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek_34 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 przez 3 miesiace. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 W pakiecie Familijny max HD nie ma kanałów HBO Będa gratis przez 1 (jeden) miesiąc jeśli przy podpisaniu umowy zostanie zaznaczona ta opcja na czas nieokreślony, w innych przypadkach z umową na 15 m-cy są 3 gratis, a w umie na 29 m-cy przez 6 m-cy gratis. tak samo z Cinemaxami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silver1313@ Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 @lukass mam pytanie: chodzi o iplę, a dokładnie o to czy jak mam pakiet w CP bez plaMIx, to czy na dekoderze mogę mieć darmową iplę? bo wiem że tę logowaną można tylko na kompie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.