Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie podpisałem umowę na pakiet familijny z możliwością oglądania dodatkowo dwóch innych pakietów tj. extra HD i Sport HD. Umowę podpisywałem u lokalnego dystrybutora. Przez pierwsze 8 miesięcy płacę za te trzy pakiety 14,90 PLN a później muszę się zdeklarować czy chcę oglądać te trzy pakiety czy coś mają mi wyłączyć jeśli chodzi o te dodatkowe pakiety. Kobieta mówiła mi żeby najpóźniej pod koniec pierwszego okresu rozliczeniowego zadzwonić do CP lub przyjść do niech do punktu i zdeklarować czy będę oglądał te dodatkowe pakiety. Mam otrzymać od niej lub na infolinii CP jakiś kod. Tylko nie wiem po co???? O co chodzi z tym kodem. Proszę o głos jakiegoś dystrybutora. Dodam że zapomniałem zapytać tej babki po co mi ten kod. Dzięki za informacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przyszlym tyg będe ponownie w cp po dlugiej przerwie,cesja umowy i interesuje mnie zwiekszenie pakietu do extra hd rozliczenie do 15dnia miesiaca,i czy jest takie cos jak i którego dnia musialbym zglosić aby pakiet extra hd mieć za 0zl lub w promocyjnej cenie miesiąc, czy nawet tego 1 czy 14 lub 16 października zadzwonie i tak zaplace 59.90 na listopad?, jak to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku zawierania umowy przez telefon najlepiej jest zadzwonić 16. Wtedy jeżeli zwiększasz sobie pakiet badz otrzymujesz jakąs promocje to nadanie wychodzi do Ciebie tego samego dnia ale liczone jest dopiero od 15 następnego miesiąca. Czyli jeżeli zawierasz umowę np 16 października to sama promocja i umowa startuje dopiero 15 listopada. a przez prawie caly miesiąc oglądasz za free.

Mozesz przy zwieraniu umowy powiedzieć ze chcesz przedlużyć umowe na pakiet familijny. wtedy i tak otrzymasz kilka miesiecy promocji pakietu extra hd i pewnie sport Hd, a nie bedziesz musiał płacić od razu ceny 59.9. jak Ci sie skończy promocja na pakiet extra hd to zglosisz ze chcesz do pakietu familijnego aktywować sobie ten pakiet i dopiero wtedy bedzie wyższa cena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kumplowi padł dekoder Samsung H370G (po okresie gwarancyjnym), który jest jego własnością a umowę z CP ma jeszcze przez rok. Pytanie czy będzie musiał zapłacić karę umowną (ulgę przyznaną przy podpisaniu umowy) proporcjonalnie do okresu jaki mu pozostał do końca umowy i rozwiązuje umowę czy jest jakaś inna możliwość. Chciałby pozostać w CP ale nie wie czy CP jest w stanie mu jakoś pomóc. Niech się wypowie ktoś z dystrybutorów ewentualnie pracowników CP którzy tu czasami zaglądają. Dzięki za info :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wally kumpel się nie musi martwić --> viewtopic.php?f=7&t=21116

 

Okres rozliczeniowy jest tożsamy z dniem podpisania umowy. Od kilku miesięcy przy podmianach dekoderów czy modyfikacji umowy cykl rozliczeniowy nie ulega zmianie na dzień podpisania aneksu (tak kiedyś było). W wypadku multioferty cykl rozliczeniowy przypada na 2 12 lub 22 dzień miesiaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swojadroga dzięki za informacje. czyli wymiana uszkodzonego dekodera nie wiąże się z podpisaniem nowej umowy. tak mam to rozumieć???? Chodzi mi o to czy jak On pójdzie do dystrybutora CP to czy będzie musiał podpisywać nową umowę na ten dekoder przedłużając tym samym starą???? :smile: i ostatnia kwestia wymieniając ten sprzęt na inny w punkcie dystrybucyjnym status tego dekodera jest jaki??? Na własność czy udostępnienie????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musi podpisywać umowy lojalnościowej z nowym dekoderem.

Skoro jeszcze rok do końca umowy to obcnie wymiana na Sagemcom'a będzie możliwa tylko z podniesieniem pakiety TV. Podpisywanie umowy z nowym dekoderem HD nie ma sensu (również będzie konieczność podniesienia pakietu). Jeśli kolega nadal chce dekoder HD (nie potrzebuje PVR) i chce większy pakiet to może wymienić dekoder według zasady jak podałem wczesniej ipodpisac umowę (aneks) na zmianę pakietu (3 miesiące dłużej prmocji wtedy otrzyma).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 1 stycznia 2012 bedzie wymagana płatność 14,90zł (jęśli zostanie złożona deklaracja zmiany pakietu z familijnego HD na Mini HD) lub 39,90zł za Familijny HD jesli deklaracja nie zostanie złożona w ogóle lub na czas oraz ewentualny czynsz 5zł za dekoder HD.

Tak, karty w CP są parowane z modułem dostępu i nie działają w innych dekoderach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Dzwoniłem wczoraj na infolinię CP, w sprawie technicznej. Na poczekaniu, konsultantka "informowała mnie", że pojawiła się jakaś tam nowa promocja: jeżeli z góry zapłacę abonament za 12 mies, dostaję 1 mies Familijnego HD (aktualnie mam MINI HD). Czy może ktoś to potwierdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...