Cp.go Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 36 minut temu, Friedelandre napisał(a): Koledzy, rozważam zawarcie nowego aneksu, ale : 1) czy warunkach nowego aneksu zawarta będzie "klauzula inflacyjna" pozwalająca na zmianę cen w trakcie trwania zobowiązania aneksu ? 2) czy ceny usług w zobowiązaniach na czas nieokreślonych będą stałe na cały czas trwania aneksu czy zmienne? Witam. Nawiązując do pierwszego pytania, takiej informacji nie ma zawartej, natomiast do drugiego warunki mogą się różnić po przejściu umowy na czas nieokreślony, taka informacja wtedy będzie zawarta w umowie. Jeśli jesteś zainteresowany zawarciem umowy, odezwij się do nas w wiadomości prywatnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 Zauważyłem, że w aplikacji iPolsat Box można za 0zł dobrać niektóre usługi dodatkowe. Ciekawe czy jest to błąd aplikacji czy jakaś zachęta bo jeśli zaloguję się tradycyjnie przez przeglądarkę to ceny usług dodatkowych są pełnopłatne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 4 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2023 Promocja obowiązuje przez jeden niepełny + pełny okres rozliczeniowy. Rezygnacja jest możliwa po 1 miesiącu płatnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 20 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2023 Skoro miesięczny dostęp jest liczony od 10-go danego miesiąca, czym będzie się różniła nowa umowa o Polsat Box podpisana np. 7 sierpnia z tą podpisaną np. 13 sierpnia? Czy obie umowy będą się kończyć w dokładnie tym samym okresie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 20 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2023 Nowa umowa (przedłużeniowa) podpisana 7 sierpnia "wejdzie w życie" 10 sierpnia, a podpisana 13 sierpnia 10 września. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michall1234 Opublikowano 21 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2023 Czy podpisujac umowę np na pakiet S z dekoderem lub modułem otrzymuje się na pierwszy miesiąc gratis wszystkie pakiety jakie są dostępne w PolsatBox łącznie z katalog vod i rozrywka ? (Tak było kiedyś…) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 22 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2023 Teraz jest tylko abonament za 0 zł przez pierwszy miesiąc. Nie odkodowują wszystkich kanałów. Przynajmniej u mnie tak było, a brałem umowę w tym roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 22 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2023 W dniu 20.07.2023 o 22:45, stan69 napisał(a): Nowa umowa (przedłużeniowa) podpisana 7 sierpnia "wejdzie w życie" 10 sierpnia, a podpisana 13 sierpnia 10 września. Chodzi o zupełnie nową umowę dla "nieabonenta". Czy będzie różnica pod względem podpisania umowy kilka dni przed lub kilka dni po 10-tym? Czy umowa jest na pierwszy niepełny okres do najbliższego 10-go dnia miesiąca + kolejne 24 m.? Czy skrócony okres od dnia podpisania umowy do najbliższego 10-go liczy się już jako pierwszy miesiąc i wtedy + 23 m.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 22 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2023 W Polsacie są okresy rozliczeniowe, jak umowę podpiszesz np 10 sierpnia, to okres podstawowy umowy skończy się dokladnie za dwa lata i umowa ta przejdzie na czas nieokreślony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 22 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2023 23 godziny temu, stan69 napisał(a): to okres podstawowy umowy skończy się dokladnie za dwa lata i umowa ta przejdzie na czas nieokreślony. U nich okres jest zawsze od 10 dnia miesiąca, stąd moje pytanie czym się różni podpisanie umowy np. 7 sierpnia od 13 sierpnia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 22 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2023 @aster nie - w Polsacie Twoim dniem rozliczenia będzie ten dzień miesiąca, w którym podpisujesz umowę. Jeżeli podpiszesz umowę 7 sierpnia to będzie musiał regulować płatności do 7-ego dnia każdego miesiąca, jeżeli 13-tego to do 13-tego dnia każdego miesiąca, itd. 24 miesiące rozpoczynają się dokładnie w dniu podpisania umowy. Zupełnie inaczej jest w CANAL+ - tam warto zawrzeć umowę 2-ego dnia danego miesiąca, bo wtedy ten niepełny miesiąc jest gratisowy i 2-letni okres umowy rozpoczyna się od 1-szego kolejnego miesiąca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 22 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2023 19 godzin temu, k05 napisał(a): @aster nie - w Polsacie Twoim dniem rozliczenia będzie ten dzień miesiąca, w którym podpisujesz umowę. Wielkie dzięki za te info. W takim razie mocno się tam pozmieniało bo wcześniej wszystkie terminy były od 10-go jako standard. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekw93 Opublikowano 23 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2023 Mam kilka pytań odnośnie umowy z Cyfrowym Polsatem. Aneks został zawarty w dniu: 26.08.2021 a rozpoczęcie świadczenia usług: 05.09.2021 (24mc) Chcę wypowiedzieć umowę i jak złożę wypowiedzenie poprzez serwis icok do dnia 04.08.2023 to będzie ok? Później jak dostanę potwierdzenie wypowiedzenia umowy to mogę odesłać kurierem dekoder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 23 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2023 10 godzin temu, aster napisał(a): Wielkie dzięki za te info. W takim razie mocno się tam pozmieniało bo wcześniej wszystkie terminy były od 10-go jako standard. Moja pierwsza umowa byla w 2012 roku i już wtedy dzień podpisania umowy to początek okresu rozliczeniowego i dzień płatności. @maciekw93 wypowiedzenie poprzez ICOK będzie Ok, jednak zaznacz "z końcem okresu zobowiązania". Dekoder możesz zwrócić dopiero po zakończeniu umowy, ja zwracałem w salonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 23 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2023 (edytowane) 3 godziny temu, maks27 napisał(a): Moja pierwsza umowa byla w 2012 roku i już wtedy dzień podpisania umowy to początek okresu rozliczeniowego i dzień płatności. Moja była wielokrotnie przedłużana, nawet nie pamiętam od jak dawna, stąd może cały czas widniał ten 10-ty. Odnośnie wypowiedzenia to w Polsacie jest to dużo łatwiejsze niż w C+. Wystarczyło wysłać wiadomość z panelu klienta, natomiast w C+ chcieli by im dołączyć do wiadomości skan/zdjęcie z ręcznie podpisanym wypowiedzeniem. Dekoder można zwrócić wcześniej, ale na własny koszt przez pocztę. Natomiast w salonie nie przyjmą sprzętu przed zakończeniem umowy. Edytowane 23 Lipca 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w calosco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekw93 Opublikowano 23 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2023 Dziękuję za odpowiedzi, czy już teraz mogę złożyć wypowiedzenie? Przy wysyłaniu dekodera muszę załączyć jakieś dokumenty? Czy sam dekoder i akcesoria wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 23 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2023 2 godziny temu, aster napisał(a): Moja była wielokrotnie przedłużana, nawet nie pamiętam od jak dawna, stąd może cały czas widniał ten 10-ty. Zgadza się przy przedłużeniu umowy zostaje stary termin płatności. W C+ teraz też wystarczy napisać wypowiedzenie po zalogowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor11 Opublikowano 1 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2023 A jest możliwość skonczenia całkowicie umowy wysyłając wypowiedzenie na okresie nieokreslonym ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 1 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2023 @Gregor11: Tak - z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aster Opublikowano 2 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2023 Chciałbym tylko upewnić się czy testowanie usług bez ryzyka obowiązuje tylko tych klientów, którzy zamówili zestaw Polsat Box przez internet/telefonicznie? Druga sprawa to czas dostawy, ile to im zajmuje? Z dnia na dzień jak z typowego sklepu internetowego/Allegro czy trzeba im dać 2 dni? Pytam się bo jeśli do piątku nie zdążą to... do poniedziałku trzeba będzie czekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 2 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2023 Tylko umowy zawarte na odległość. Trzeba liczyć około 2 dni na dostawę. Ja jednego dnia popołudniu potwierdziłem warunki to po 2 dniach była dostawa. Może jakbym z rana potwierdził to jeszcze tego samego dnia by wyszło, ale ciężko stwierdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavl6 Opublikowano 5 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2023 Rozważam kupno internetu światłowodowego w Plusie + Polsat Box IPTV. Co ciekawe, gdy przeglądam ofertę na https://www.plus.pl/kampania-tv-swiatlowod, to Canal+Sport 3 i 4 pojawiają mi się w pakiecie M Sport, ale już nie w L, który jest podany z taką samą ceną, natomiast jak zajrzałem do regulaminu, to można z niego zrozumieć, że te dwa kanały są dodawane jako "Pakiet dostępny wyłącznie z Umową obejmującą w Pakiecie Podstawowym Pakiet L lub L IP oraz w wybranych ofertach promocyjnych z innymi Pakietami". Czy przy wybraniu pakietu M Sport faktycznie będę miał te dwa kanały, cz nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cidik Opublikowano 5 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2023 nie masz innego wyjscia, tylko pchać się w drugie najgorsze coś co nawet nie można nazwać telewizją? toż to jest największy badziew na równi z Netią. W zasadzie to jest to samo, tyle że pod inną nazwą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavl6 Opublikowano 5 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2023 W takim razie z jakiej oferty najlepiej skorzystać, żeby mieć internet światłowodowy + tv ze szczególnym uwzględnieniem: kanały informacyjne i informacyjno-publicystyczne, NTC, stacje sportowe z Ekstraklasą, 1. Ligą i Ekstraligą żużlową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.