Skocz do zawartości

Umowa na Polsat Box - pytania, problemy i komentarze


Condor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, primanus napisał(a):

Mam umowę do 31.08.2024 (zawarta 31.08.2022).

Obecnie mam pakiet: L za 60 zł + multiroom za 5 zł (razem 65 zł)

Dekodery NIE są 4K, tylko jakieś podstawowe.

W umowie jest zapis, że po okresie podstawowym cena za pakiet L rośnie do 70 zł, a multiroom zostaje za 5 zł (razem 75 zł)

 

I tu moje pytanie:

Ktoś na forum napisał, że dla umów zawartych do któregoś tam miesiąca 2022, nie jest stosowana podwyżka po okresie podstawowym, mimo że zapisana jest formalnie w warunkach umowy...

Czy to prawda?

Warunki umów tworzone są indywidualnie. Na umowie możesz zweryfikować zapis o podwyżce abonamentu po czasie określonym. Zapraszamy również do kontaktu w wiadomości prywatnej w celu zapoznania się z ofertami na przedłużenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wcześnie przed końcem umowy można obecnie aneksować? Pozostało mi 10 miesięcy z umowy na 2 lata.

 

Czy jest możliwość przejścia z telewizji satelitarnej (Evobox PVR) na internetową OTT? Przeprowadzam się do miejsca bez możliwości instalacji talerza czy użycia IPTV i pozostają kanały przez aplikację Polsat Box Go - dekoder OTT byłby wygodniejszy.

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tam u was z przedłużeniem umowy. Mam wrażenie że Polsatowi nie zależy, a przynajmniej konsultantom. Wypowiedzenie wysłane i

1)pierwszy kontakt szybko. Na drugi dzień rano. Nie miałem czasu więc poprosiłem o kontakt o 18

2)o 18 telefon. Oferta wyższa od posiadanej o jakieś 12 zł więc podziękowałem. Konsultant zapytał jeszcze czy może zadzwonić z oferta czy już rezygnuje. Odpowiedziałem że może.

3)Nastala 2 tygodniowa cisza

4)Na chat zapytalem czy Polsat definitywnie kończy rozmowy. Odpisano mi że to ja nie miałem czasu i wpisują że chce się skontaktowac w celu przedstawienia warunkow

5)cisza tygodniowa

6)w aplikacji wbiłem o  kontakt w celu przedstawienia warunkow

7)po 15 minutach dzwoni konsultant. Oferta wyższa o 22.5zł!!!. Zapytałem czy wie jaka ofertę dał mi wcześniejszy kolega. Odpowiedź. Jak się zdecyduje to żebym zadzwonił bo nie może nic innego zaproponować.

 

A na tych samych warunkach co mam pewnie bym się zdecydowal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
50 minut temu, Łukasz 82 napisał(a):

Witam. Kończy mi się umowa 27.02.24 ... 

Jeżeli nie wysłałeś wypowiedzenia, to po tym dniu umowa przechodzi na czas nieokreślony (z jedno miesięcznym okresem wypowiedzenia) i w zależności co masz napisane w umowie możesz lub nie musisz stracić dostęp do jakiś kanałów. O ile wiem, to umowy podpisane przed 06.2022 nie powinny być zwiększane o 10zł w skali miesiąca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lakiman

Po okresie promocyjnym kanały 4K zasilą droższe pakiety telewizyjne i nie będzie możliwości ich oddzielnego dokupienia do tańszego pakietu telewizyjnego? Chodzi mi o np. kanał Love Nature 4K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...