Jak tam u was z przedłużeniem umowy. Mam wrażenie że Polsatowi nie zależy, a przynajmniej konsultantom. Wypowiedzenie wysłane i
1)pierwszy kontakt szybko. Na drugi dzień rano. Nie miałem czasu więc poprosiłem o kontakt o 18
2)o 18 telefon. Oferta wyższa od posiadanej o jakieś 12 zł więc podziękowałem. Konsultant zapytał jeszcze czy może zadzwonić z oferta czy już rezygnuje. Odpowiedziałem że może.
3)Nastala 2 tygodniowa cisza
4)Na chat zapytalem czy Polsat definitywnie kończy rozmowy. Odpisano mi że to ja nie miałem czasu i wpisują że chce się skontaktowac w celu przedstawienia warunkow
5)cisza tygodniowa
6)w aplikacji wbiłem o kontakt w celu przedstawienia warunkow
7)po 15 minutach dzwoni konsultant. Oferta wyższa o 22.5zł!!!. Zapytałem czy wie jaka ofertę dał mi wcześniejszy kolega. Odpowiedź. Jak się zdecyduje to żebym zadzwonił bo nie może nic innego zaproponować.
A na tych samych warunkach co mam pewnie bym się zdecydowal.