Burito Opublikowano 12 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2014 Ja zawsze zamawiałem DRH6 poprzez DUK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Wczoraj skończyła mi się umowa na drh6, dzisiaj miał być już darmowy ale nie ma. Niby dla mnie lepiej, ale wyświetla się komunikat o zaległości w płatnościach Pisałem na icok już z 5 razy ale zero odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 A złożyłeś dyspozycję przejścia na pakiet DarmowyHD? Jak nie - to zostałeś na MiniHD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Dzwoniłem miesiąc przed końcem, że chcę przejść na darmowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Zapisałeś numer sprawy pod którym zapisano dyspozycję zmiany pakietu? Nie przejmuj się zadzwoń lub złóż reklamację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 No właśnie nie mam nr zgłoszenia. Ustanowiłem zgłoszenie na icok, niech oni dzwonią, bo nie będę naciągał się na koszta. Ostatnia rozmowa trwała 10 min. Kilka postów wcześniej o tym pisałem. Jak przejdzie na darmowy wracam na fergusona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Ja nauczony doświadczeniem zawsze proszę o numer pod którym zarejestrowano zmianę. Na tym ICOK coś ostatnio pogorszyła się jakość obsługi, bo kiedyś odpowiadali do 1 dnia a teraz czekasz na odpowiedź i 4 dni. Nie przejmuj się jak złożyłeś taką dyspozycję a że zły pakiet nadają to ich szkoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Wszystko fajnie, tylko ten komunikat o płatnościach się wyświetla. Potwierdzenie zmiany pakietu przychodzi w komunikacie na icok czy może pismo tradycyjne, a może nie ma informacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Ja nauczony doświadczeniem zawsze proszę o numer pod którym zarejestrowano zmianę. Na tym ICOK coś ostatnio pogorszyła się jakość obsługi, bo kiedyś odpowiadali do 1 dnia a teraz czekasz na odpowiedź i 4 dni. Nie przejmuj się jak złożyłeś taką dyspozycję a że zły pakiet nadają to ich szkoda Cztery dni? To szybko. Ja ostatnio dostałem odpowiedź po ponad trzech tygodniach... I nie obyło się bez dzwonienia w międzyczasie, gdyby nie to, pewnie jeszcze by sprawa nie była załatwiona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 13 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 Nauczony byłem, że zawsze mi odpowiadano w ciągu 1 dnia, może dlatego, że jestem abonentem z 11 kontraktami w CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Be89 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Napisz jeszcze do nich na FB. Miałem tak samo. Po dwóch takich wiadomościach na FB włączyli Darmowy. Czy podczas Twojej rozmowy konsultant długo milczał mówiąc że mają jakieś problemy z systemem? Dwa razy dzwoniłem na przestrzeni kilku miesięcy i po wklepaniu danych była cisza z 2-3 minuty. I zastanawiam się czy nie nabijają sobie w ten sposób czasu poświęconego na rozmowy z abonentami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Zgadza się, raz mnie przełączyli i czekałem na tyle długo, że się już rozłączyłem. Problemy z systemem też były, mało tego jedna agentka powiedziała, że może mi zmienić na Rodzinny na 24 miesiące. Nie mam FB... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Oglądam TV od kilku minut i nie wyświetla mi komunikatu o zaległości w płatnościach, świecą kanały z Mini HD, a na icoku coś takiego. Wy też tak macie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Pewnie "poświecą" kilka dni albo jak dobrze pójdzie kilka miesięcy U mnie w jednym z kontraktów z pakietem Darmowym HD tak wyglądają screeny: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Dziwna sprawa, bo w jednym miejscu jest Darmowy HD w dwóch innych Mini HD. Niech świecą jak najdłużej, tylko żeby w płatnościach nie było 9,90, bo wywala komunikat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Ale jest mowa, że modyfikacja usług jest niemożliwa, ponieważ oczekuje na aktywację ostatnio wybrana oferta. Od kiedy ty możesz przejść na Darmowy HD? 12.01.2015 r.? (dodałem trzecie zdjęcie, tak wygląda prawidłowo ICOK z kontraktem Darmowy HD). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 12.06 umowa weszła w życie, więc od 12.12 powinien być Darmowy w icok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 W takim razie skoro zaległość tobie "zniknęła" z ICOK to tylko kwestia czasu, aż te dane zaktualizują. Ostatnio mają jakieś "poślizgi" w tej kwestii, co nie znaczy, że nie można ich "zasypać" zapytaniami.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Wysłałem chyba milion pytań dlaczego tak jest i żadnej odpowiedzi. Na k. 999 - Zadłużenie wobec CP wynosi 9,90 zł. Termin minął 12.12.14. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 To zostaje Tobie wykonanie tego co napisałem poprzez PW. Może zbyt późno zgłosiłeś chęć przejścia na pakiet Darmowy HD? Teraz kwestia odszukania w CP twojego zgłoszenia, ktoś czegoś nie dopilnował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Równo miesiąc przed końcem umowy zadzwoniłem, więc CP zawalił sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 To teraz musisz udowodnić, numer zgłoszenia byłby niezbędny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 23.09.2014 dostałem taka informację na którą się powołałem. Uprzejmie informujemy, że w przypadku chęci włączenia Pakietu Darmowego HD w okresie od dnia 12 listopada 2014 r. do dnia 10 grudnia 2014 r. należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta pod numerem 801 08 08 08 lub 699 00 2222. Wówczas pakiet zostanie zmieniony na podstawie rozmowy telefonicznej z konsultantem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian11 Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Na HD5500 FTA nie maja dla mnie DRH6, jak na razie tylko jeden telefon do DUK.. czytałem, że komuś dopiero za 4 razem się udało.. dostał ktoś ostatnio DRH6 na dekoder HD? jest szansa na ta umowe w COK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 16 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Spotkałem się z przypadkiem tu na forum, że dla dekodera HD5500s nie było oferty o kodzie promocji DRH6 ale spróbuj jeszcze raz wykonać telefon do Działu Utrzymania Klienta CP. O tutaj kolega o tym pisał: Wczoraj wymieniłem HD5500S na Samsunga hd h370g dziś telefon umowa zamówiona. wcześniej nie szło zamówić po prostu nie było tej oferty. Wymiana z powodu braku aktywacji deklaracji. Dodam iż mam jeszcze jeden tuner HD5500s wczoraj zakończony proces cesji na mnie i na nim brak możliwości. Cofnij się kilka stron wstecz i poszukaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.