Skocz do zawartości

Pakiet Darmowy HD


Burito
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja nauczony doświadczeniem zawsze proszę o numer pod którym zarejestrowano zmianę. Na tym ICOK coś ostatnio pogorszyła się jakość obsługi, bo kiedyś odpowiadali do 1 dnia a teraz czekasz na odpowiedź i 4 dni. Nie przejmuj się jak złożyłeś taką dyspozycję a że zły pakiet nadają to ich szkoda :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nauczony doświadczeniem zawsze proszę o numer pod którym zarejestrowano zmianę. Na tym ICOK coś ostatnio pogorszyła się jakość obsługi, bo kiedyś odpowiadali do 1 dnia a teraz czekasz na odpowiedź i 4 dni. Nie przejmuj się jak złożyłeś taką dyspozycję a że zły pakiet nadają to ich szkoda :)

Cztery dni? To szybko. Ja ostatnio dostałem odpowiedź po ponad trzech tygodniach... I nie obyło się bez dzwonienia w międzyczasie, gdyby nie to, pewnie jeszcze by sprawa nie była załatwiona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz jeszcze do nich na FB. Miałem tak samo. Po dwóch takich wiadomościach na FB włączyli Darmowy. Czy podczas Twojej rozmowy konsultant długo milczał mówiąc że mają jakieś problemy z systemem? Dwa razy dzwoniłem na przestrzeni kilku miesięcy i po wklepaniu danych była cisza z 2-3 minuty. I zastanawiam się czy nie nabijają sobie w ten sposób czasu poświęconego na rozmowy z abonentami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23.09.2014 dostałem taka informację na którą się powołałem.

 

Uprzejmie informujemy, że w przypadku chęci włączenia Pakietu Darmowego HD w okresie od dnia 12 listopada 2014 r. do dnia 10 grudnia 2014 r. należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta pod numerem 801 08 08 08 lub 699 00 2222. Wówczas pakiet zostanie zmieniony na podstawie rozmowy telefonicznej z konsultantem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkałem się z przypadkiem tu na forum, że dla dekodera HD5500s nie było oferty o kodzie promocji DRH6 ale spróbuj jeszcze raz wykonać telefon do Działu Utrzymania Klienta CP.

 

O tutaj kolega o tym pisał:

Wczoraj wymieniłem HD5500S na Samsunga hd h370g dziś telefon umowa zamówiona. wcześniej nie szło zamówić po prostu nie było tej oferty. Wymiana z powodu braku aktywacji deklaracji. Dodam iż mam jeszcze jeden tuner HD5500s wczoraj zakończony proces cesji na mnie i na nim brak możliwości.

 

Cofnij się kilka stron wstecz i poszukaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...