Skocz do zawartości

Polsat Box GO - oferta dla subskrybentów


pieszczoch
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@all999 fakt to będzie jak ktoś zrzuci manifest gdzie będą widoczne wszystkie profile, albo wyświetli informacje diagnostyczne bezpośrednio z aplikacji Ipla, tak jak np. można to zrobić w OTT C+ czy Netflixie.

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, kingofsouth napisał:

Dla niektórych to nie problem wydać 40 zł, zwłaszcza że nie trzeba wiązać się umową z operatorem.

To, że kogoś stać nie znaczy, że musi wywalić tyle kasy.

 

Gdyby nie rodzina to zrezygnowałbym z Amazona, bo już wszystko co chciałem tam obebrzałem. HBO specjalnie nie brałem, bo celowo staram się więcej korzystać z tego co mam. Mimo, że mógłbym sobie pozwolić na więcej abonamentów i wydaję dużo kasy na inne niepotrzebne rzeczy to  i tak uważam, że mam tego za dużo. 
 

Tak samo z internetem. Mam światłowód 300 i wystarczy. Działa błyskawicznie. Mógłbym mieć 1000 za niewielką dopłatą ale to tylko liczba. Cieszy przez pierwsze kilka chwil jak się odpali speedtesta a potem trzeba płacić za coś, czego nie wykorzystam.

 

Ipli nie kupię więcej ze względu na nędzną aplikację na Tizen 😀

Edytowane przez regedit32
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie z innej beczki.

Chodzi o filmy z wytwórni " Kadr". Mają datę do końca roku.

Wiadomo coś na temat późniejszej dostępności, czy np. przejdą  do VOD TVP?

W dniu 23.04.2021 o 21:11, regedit32 napisał:

Ipli nie kupię więcej ze względu na nędzną aplikację na Tizen 😀

Aplikacji przydałoby się odświeżenie.

Bardzo fajnie wygląda Play Now, Canal+ też jest bardziej praktyczna w użytkowaniu.

50 fps do tego czasu jest tylko na Eleven 1, a z co z pozostałymi kanałami sportowymi Polsatu? Obawa przed konkurencją własnej platformy OTT?

Troszkę szkoda , bo taki pakiecik IPLA TV  za 25 zł, byłby bardziej atrakcyjny.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.04.2021 o 15:55, Gość bgmnt napisał:

@all999 fakt to będzie jak ktoś zrzuci manifest gdzie będą widoczne wszystkie profile, albo wyświetli informacje diagnostyczne bezpośrednio z aplikacji Ipla, tak jak np. można to zrobić w OTT C+ czy Netflixie.

Przecież różnicę widać gołym okiem. Po co komuś informacje diagnostyczne? To nie jest wychwycenie różnicy pomiędzy 50 a 60 FPS (co mogłoby być trudne), tylko 50 a 25.

W dniu 23.04.2021 o 15:47, kingofsouth napisał:

Jest płynnie na Tizenie , ale czy to jest 50 FPS to ciężko stwierdzić na oko. ;)

A masz jak sprawdzić ATV? Jeśli tak to można zainstalować kodi i wtyczkę Ipla. Tam może być 50FPS, ponadto można sprawdzić bitrate.

 

Edit: Napisałem do supportu. Wszystko jasne:

Cytat

Liga mistrzów i Liga Europy na kanałach PSP1 i PSP2 jest dostępna w 1080p, ma bitrate 8 mbps i 50 kl/sek,

na pozostałych kanałach jest 5 mbps w 1080p i 25 kl/sek,

4K na TV Samsung Tizen i Apple TV ma 20 mbps i 50 fps,

4K na Android TV ma 17 mbps i 25 fps.

Jedyna nadzieja na 4K w 50FPS przy korzystaniu z ATV to wtyczka IPLA do Kodi. W zależności od tego jak jest napisana i jak serwery IPLI ją "widzą" może tam być dostępne zarówno 4K w 50FPS jak brak możliwości odpalenia w 4K. Fajnie jakby ktoś to sprawdził.

Edytowane przez perdos
Aktualizacja informacji o parametrach technicznych
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jakiś sposób, by zapisać ulubione seriale na jakiejś liście w apce na Smart TV (LG)? Na smartfonie jest OK, mam listę oraz opcję "Oglądaj dalej", a na TV mi tego brakuje.

Edytowane przez Barti
Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takiego szajsu jak aplikacja IPLI dawno nie widziałem. Kolejny dzień i kolejny raz problem z transmisja na PSP oraz w 4K. Za co tutaj płacić skoro nie można na Smart TV oglądnąć meczu? Pieniądze wiedzą jak skrobnąć ale problemów naprawić nie potrafią :/ https://ibb.co/98gZNKB

Edytowane przez Krzysiek_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takiego szajsu jak aplikacja IPLI dawno nie widziałem. Kolejny dzień i kolejny raz problem z transmisja na PSP oraz w 4K. Za co tutaj płacić skoro nie można na Smart TV oglądnąć meczu? Pieniądze wiedzą jak skrobnąć ale problemów naprawić nie potrafią  https://ibb.co/98gZNKB
U mnie na Tizenie taka o to sytuacja:
2c418813b7f034708e7ab548be04a21d.jpg

Na Play Now Box TV, Mi Box S działa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, kingofsouth napisał:

Odpalam Mi Box S w sypialni a na nim Canal+Online i tam sobie mecz na 32 calach obejrzę :D

Szkoda , że LM 4K to takie badziewie się zrobiło w zeszłym sezonie mecze leciały na Tizenie bez problemów. Teraz gnój się zrobił.

 

Zgadza się. Ewidentnie to jest wina po stronie IPLI bo to nie jest jeden przypadek z odbiorem tylko dużo osób skarżyło się na te problemu a IPLA ma w nosie to ogarnąć. To nie jest pierwszy przypadek :/

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, kingofsouth napisał:

U mnie na Tizenie taka o to sytuacja:
2c418813b7f034708e7ab548be04a21d.jpg

Na Play Now Box TV, Mi Box S działa.

 

 

 

Błąd pojawiający się na Tizenie występują na wielu kanałach. Problem trwa od kilku miesięcy. Na zgłoszenia Ipla opowiada standardowym tekstem: 

 

"Witamy

Prosimy o przeinstalowanie aplikacji Ipla na urządzeniu wg poniższej procedury:

  • naciśnięcie "domku" na pilocie
  • z dolnego menu wybieramy pozycję APPS i zatwierdzamy przyciskiem zatwierdzającym
  • wyszukujemy IPLA (w sekcji Pobrane aplikacje) i zaznaczamy ikonkę aplikacji IPLA
  • przytrzymujemy dłużej przycisk zatwierdzenia; aż pojawi się dodatkowe menu obok ikonki aplikacji
  • wybieramy opcję ZAINSTALUJ PONOWNIE,

Jeśli ponowne zainstalowanie wg powyższej procedury nie będzie możliwe wybieramy opcję USUŃ, a potem instalujemy ponownie aplikację."

 

 

Po wiadomości iż zalecane procedury nie pomogły w rozwiązaniu problemu kontakt z pomocą Ipla się urywa... Ciężko komentować takie podejście pomocy technicznej. 

Mając doświadczenia z działem technicznym player oceniam ich zespół na 5 zaś pomoc techniczną Ipla na 0. 

 

Miejmy nadzieję, że dział techniczny Ipla wreszcie zrozumie, iż jest to problem globalny a nie pojedyncze przypadki....

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...