buster Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Chyba wyraźnie masz napisane: ...Zmiany w porównaniu z wersją 2.104.1.5 (umieszczoną 30 maja): - poprawka do list ulubionych ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafko76 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 A wiesza wam się przy włączeniu np. bajki z IPLI? Próbuje załadować i nie reaguje na sygnał z pilota, ani przycisk Pomaga tylko wyjęcie wtyczki zasilającej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki1234 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Wymieniłem zepsuty dekoder hd 5000, wróciłem do domu i świecą mi HBO a nie powinny. Czy to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Skoro nie powinny to zadzwoń do BOK i poproś o wyłączenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki1234 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Nie no bez jaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Sprawdźcie, czy czasem nowy soft nie leci już od dziś do wszystkich (widzę, że skasowano serwis z softem testowym, a przeważnie oznaczało to wrzucenie go w obieg dla wszystkich). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Dokładnie jest tak jak piszesz nowy soft już leci do wszystkich egzemplarzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Nie no bez jaj No to w czym problem? Skoro ci nie przeszkadza to oglądaj do woli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Potwierdzam, ja również mam już nowy soft w dekoderze i mam nadzieję, że to już koniec problemów z listą ulubionych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki1234 Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Pytałem z czystej ciekawości, w każdym razie dzięki za wyjaśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zainteresowany1 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Mam pytanie. Czy u was w HD5000 też występują problemy z odtwarzaniem filmów w ipli i HBO GO ? Internet ma przepustwość około 7 Mb/s, a przy odtwarzaniu filmy co pewien okres czasu się buforują. Taki problem nie występuje przy odtwarzaniu filmów w ipli na komputerze przy użyciu tego samego łącza. Wymienić dekoder w aps czy czekać na aktualizację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Witam. Ja również mam problemy z HBO GO mimo łącza 16 Mbit/s filmy zacinają, Jeżeli chodzi o Iple to jest ok w jakości 576p natomiast w 720p czasami zdarzają się przycinki. Wydaję mi się że jest to wina softu bo łącze mam wystarczające. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zainteresowany1 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Rozumiem. Pozostaje czekać na poprawki softu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Przede wszystkim sprawdź stabilność łączą i jego rzeczywistą prędkość przy ściąganiu dużych pakietów, np. stąd: http://www.noc.gts.pl/ . Wykonaj też test łącza w HBO GO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 wcześniej sprawdzałem stabilność łączna na podanej stronie http://www.noc.gts.pl/ i idzie pełne 16Mbit/s natomiast jak wchodzę w Dekoderze do zakładki HBO GO to test nie przechodzi pomyślnie, dlatego też stawiam że soft jest niedopracowany. Kto korzysta HBO GO i również ma problemy to pisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil :D Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Mi działa na 4 Mbit/s stabilnie jak masz pod łączony dekoder do neta . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demanix Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Ja mam 16 Mbit/s i HBO GO też zacina. Po zrobieniu testu w aplikacji HBO GO mam wyniki na poziomie 400-600 kbit/s, a wymagane jest 500. Chyba coś w dekoderze dławi przepustowość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Router - transmitery sieciowe 200Mb/s - dekoder. Tak miałem podłączone 20 minut temu, teraz spróbowałem podłączenia bezpośredniego router - dekoder (kablem) i to samo HBO GO zacina. Na komputerze HBO GO działa bez najmniejszych problemów zero zacięć (podłączenie router - komputer) więc na 100% coś nie tak z softem lub dekoderem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 A ja oglądam HBO GO na laptopie. Mimo pomiaru przez serwis HBO GO przepływności która wynosi około 3 MB na sec. Filmy i tak tną dźwięk. Nie tylko na dekoderach są kłopoty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 3 mbit/s to za niska przepustowość, ja przed chwilą testowałem na komputerze i na telewizorze SmartTV łącze j/w i zero problemów. Wnioski wyciągnijcie sami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zainteresowany1 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Wspomnę też że ten problem nie występuje u mnie tylko na HD5000 ale też na HD3000 do mulitroom. Muszę przetestować neta jeszcze na dekoderze z nc+ którego używam w swoim pokoju, ale obstawiam że to wina dekodera. Mam nadzieje że to poprawią, bo chcę w grudniu zrezygnować z nc+ na rzecz cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 U mnie podobnie dodatkowo posiadam dekoder HD 6000 i po przetestowaniu niestety problem ten sam co co w HD 5000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobasek Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 dzisiaj mimo nowego softu ponownie "sieczka" na liście ulubionych katastrofa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 U mnie to samo dalej są wady, ale to musimy zgłaszać i wysyłać @, by technicy z CP wiedzieli, że problem zaczyna wkurzać abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akoss22 Opublikowano 5 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2014 Zdają sobie z tego sprawę, a ich pewnie też ktoś ciśnie, żeby to naprawili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.