Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@ stef63

 

Zakładka Płatności>Telewizja >Zobacz szczegóły umowy i tam, gdzie masz pozostały okres obowiązywania umowy to obok tego okresu masz np. 20 miesięcy i obok znak zapytania. Jeżeli go nie ma to znaczy, że wypowiedzenie jest w systemie. Przynajmniej ten sposób ktoś tak opisywał tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zadzwoniłem rano jak wróciłem do domu,ale jakaś paniusia z DUK powiedziała że coś im tam się nie otwiera i mam dzwonić na infolinie ... ale po co jak wiem co jest grane :?: chciałem ewentualnie coś z nimi już zagadać,ale jakaś ciężkokumata się trafiłem,zagram ten numer jutro jak trochę zgłoszenie "piórkami obrośnie".

Czy, aby nie za szybko dzwoniłeś do DUK ( pisałeś, że złożyłeś papiery dzisiaj o 9:05)? Ja też dzisiaj wypowiedziałem umowę ale dam im kilka dni " do namysłu" i dopiero zadzwonię. Jeśli jutro zadzwonisz, to podziel się "owocami" negocjacji. :wink:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy, aby nie za szybko dzwoniłeś do DUK ( pisałeś, że złożyłeś papiery dzisiaj o 9:05)? Ja też dzisiaj wypowiedziałem umowę ale dam im kilka dni " do namysłu" i dopiero zadzwonię. Jeśli jutro zadzwonisz, to podziel się "owocami" negocjacji. :wink:  

Slyszalem o historiach ze ktos zlozyl wypowiedzienie w APS o 10:00, a dzownili z DUK o 10:03 bo mieli malo spraw

xD

Czy w przypadku multioferty(tv z telefonem CP) też da się to wszystko wypowiedzieć czy telefon niestety zostanie?

za telefon placisz w sumie 0 zl, masz tylko napisane ze kosztuej on 1 zl, ale ten 1 zl jest odjety od kosztu pakietu.

Mozesz zlozyc wypoweidzenie. A telefon zostanie tak jak byl , przeciez nie musisz go uzywac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ten sposób jest wiarygodny .Najlepiej jak chcesz się upewnić czy jest wklepane wypowiedzenie zadzwoń na infolinie tam będzie wiarygodniej

Nie jest wiarygodny. Ostatnio miałem cały czas ten pytajnik z informacją, aż do momentu wprowadzenia nowego kontraktu (kilkanaście dni po przedłużeniu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slyszalem o historiach ze ktos zlozyl wypowiedzienie w APS o 10:00, a dzownili z DUK o 10:03 bo mieli malo spraw

xD

za telefon placisz w sumie 0 zl, masz tylko napisane ze kosztuej on 1 zl, ale ten 1 zl jest odjety od kosztu pakietu.

Mozesz zlozyc wypoweidzenie. A telefon zostanie tak jak byl , przeciez nie musisz go uzywac.

Przecież Multioferty, to dwie lub trzy usługi w jednej umowie. Wypowiadając taką umowę rezygnuje się ze wszystkich usług w niej zawartych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W piątek 29.07 złożyłam wypowiedzenie z powodu wycofania Figthclub w APS. Pani wydziwiała; twierdziła, że ona nie ma możliwości wprowadzenia tego do systemu, jako wypowiedzenia z uwagi na zmiany programowe. Tylko zwykłe zerwanie umowy z możliwą konsekwencją kary umownej. Nie chciało mi się bawić w pocztę, więc się uparłam i złożyłam. I tak przecież je skanują i wysyłają do centrali.

A dziś wchodzę w ICOK i umowa na telewizję znikła z mojego konta. Czy powinnam się martwić? W wypowiedzeniu napisałam bez okresu wypowiedzenia, na koniec obecnego cyklu rozliczeniowego. A ten cykl upływa 26.08. I już przecież opłaciłam z góry. :-(

W sumie nikt jeszcze nie podzielił się tym co wynegocjował. Boję się, że przejadę się na tym wypowiedzeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W piątek 29.07 złożyłam wypowiedzenie z powodu wycofania Figthclub w APS. Pani wydziwiała; twierdziła, że ona nie ma możliwości wprowadzenia tego do systemu, jako wypowiedzenia z uwagi na zmiany programowe. Tylko zwykłe zerwanie umowy z możliwą konsekwencją kary umownej. Nie chciało mi się bawić w pocztę, więc się uparłam i złożyłam. I tak przecież je skanują i wysyłają do centrali.

A dziś wchodzę w ICOK i umowa na telewizję znikła z mojego konta. Czy powinnam się martwić? W wypowiedzeniu napisałam bez okresu wypowiedzenia, na koniec obecnego cyklu rozliczeniowego. A ten cykl upływa 26.08. I już przecież opłaciłam z góry. :sad:

W sumie nikt jeszcze nie podzielił się tym co wynegocjował. Boję się, że przejadę się na tym wypowiedzeniu.

 

Jeżeli napisałaś, z jakiego powodu ma nastąpić rozwiązanie umowy to nie mogą zakwestionować, że wypowiedzenie złożyłaś jeszcze przed wyłączeniem kanału.

 

$ 12. pkt 4 Regulaminu stanowi:

"Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu lub na kanale dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej"

 

W regulaminie świadczenia usług masz tylko wskazany termin w jakim przysługuje Ci prawo do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia. Skoro zanim udałaś się do APS zostałaś poinformowana o zmianie w ofercie programowej przez CP (zapewne otrzymałaś 27.07.2016 komunikat w iCOK), a w piśmie wskazałaś powód z jakiego ma nastąpić rozwiązanie umowy, to Twoja dyspozycja nie może budzić wątpliwości operatora.

Gdybyś miała jakieś problemy to pisz na PW - postaram się pomóc w miarę możliwości, ale tutaj sprawa jest prosta jak przysłowiowy "włos Mongoła" ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam....

Mam takie szybie pytanie. Dziś z ciekawości wszedłem na moj ICOK i tam ze usuwają program itp. i mogę rozwiązać umowę jak się nie zgadzam.

 

Gdzie mogę sprawdzić czy ten program miałem gwarantowany i mogę rozwiązać umowę?

 

Mam taki pakiet wykupiony w CP :

 
Pakiet Sport HD
Pakiet Cinemax HD
Pakiet Film HD
Usługa Multiroom HD (2 dekodery)
 
I mowę zawartą 26.02.2015 , pozostało mi jeszcze 12 miesiecy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sorki.. juz poczytałem i wiem żę mogę wypowiedzieć ...

 

Tylko jak mam np 3 dekodery(podstawowy+2multiromy)  to w wypowiedzeniu musze podawać wszystkie 3 czy tylko głowny wystarczy?

 

I czy muszę podawać nr dekoderow?

Edytowane przez zaba84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale numer. W Cyfrowym Polsacie nic nie wiedzą. Chcieli mi karę wcisnąć, że wypowiedziałem umowę, ale wypowiadam umowę z winy, że usunęli kanał to paniusia nic nie powiedziała, po minucie powiedziała, że kary nie będzie i oddanie sprzętu nie na koniec miesiąca, tylko 30 dni od okresu rozliczeniowego. Mój rozpoczyna się od 03.08. Powinni od tego liczyć, a nie od września. Źle są poinformowani. :(

Edytowane przez Barti
Post napisany dość niechlujnie. Poprawiono fatalną pisownię w poście.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem tego pewny :(.

 

Bo na infolinii co innego mi powiedzieli, że do 3 września będę miał włączony pakiet. Zobaczymy, same cyrki się dzieją. Dzięki, że są ludzie, co ogarniają te tematy. :).

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Poprawiono też niechlujną pisownię.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...