qrczak Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 @ stef63 Zakładka Płatności>Telewizja >Zobacz szczegóły umowy i tam, gdzie masz pozostały okres obowiązywania umowy to obok tego okresu masz np. 20 miesięcy i obok znak zapytania. Jeżeli go nie ma to znaczy, że wypowiedzenie jest w systemie. Przynajmniej ten sposób ktoś tak opisywał tutaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 (edytowane) Dzięki za odpowiedź. Mam znak zapytania to znaczy, że jeszcze do CP nie dotarło moje wypowiedzenie. Edytowane 1 Sierpnia 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qrczak Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Nie wiem, czy ten sposób jest wiarygodny. Najlepiej, jak chcesz się upewnić, czy jest wklepane wypowiedzenie, zadzwoń na infolinię. Tam będzie wiarygodniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
as10A Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 (edytowane) Nie na Infolinię, lecz do DUK. Edytowane 1 Sierpnia 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Właśnie trzeba pamiętać o czasie uwzględniania wypowiedzenia. Bo co z tego jak złożę np. w czwartek i do 18 chcę mieć ważną umowę, a oni uwzględnią to dopiero po 18 i co wtedy trzeba zapłacić za ten miesiąc jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myster Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Ja dzisiaj też poslalem poleconym i oczekuje na telefon Zostało 10 dni . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
as10A Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Ja zadzwoniłem rano jak wróciłem do domu,ale jakaś paniusia z DUK powiedziała że coś im tam się nie otwiera i mam dzwonić na infolinie ... ale po co jak wiem co jest grane chciałem ewentualnie coś z nimi już zagadać,ale jakaś ciężkokumata się trafiłem,zagram ten numer jutro jak trochę zgłoszenie "piórkami obrośnie". Czy, aby nie za szybko dzwoniłeś do DUK ( pisałeś, że złożyłeś papiery dzisiaj o 9:05)? Ja też dzisiaj wypowiedziałem umowę ale dam im kilka dni " do namysłu" i dopiero zadzwonię. Jeśli jutro zadzwonisz, to podziel się "owocami" negocjacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODEK510 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Czy w przypadku multioferty(tv z telefonem CP) też da się to wszystko wypowiedzieć czy telefon niestety zostanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Czy, aby nie za szybko dzwoniłeś do DUK ( pisałeś, że złożyłeś papiery dzisiaj o 9:05)? Ja też dzisiaj wypowiedziałem umowę ale dam im kilka dni " do namysłu" i dopiero zadzwonię. Jeśli jutro zadzwonisz, to podziel się "owocami" negocjacji. Slyszalem o historiach ze ktos zlozyl wypowiedzienie w APS o 10:00, a dzownili z DUK o 10:03 bo mieli malo spraw xD Czy w przypadku multioferty(tv z telefonem CP) też da się to wszystko wypowiedzieć czy telefon niestety zostanie? za telefon placisz w sumie 0 zl, masz tylko napisane ze kosztuej on 1 zl, ale ten 1 zl jest odjety od kosztu pakietu. Mozesz zlozyc wypoweidzenie. A telefon zostanie tak jak byl , przeciez nie musisz go uzywac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Nie wiem czy ten sposób jest wiarygodny .Najlepiej jak chcesz się upewnić czy jest wklepane wypowiedzenie zadzwoń na infolinie tam będzie wiarygodniej Nie jest wiarygodny. Ostatnio miałem cały czas ten pytajnik z informacją, aż do momentu wprowadzenia nowego kontraktu (kilkanaście dni po przedłużeniu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Slyszalem o historiach ze ktos zlozyl wypowiedzienie w APS o 10:00, a dzownili z DUK o 10:03 bo mieli malo spraw xD za telefon placisz w sumie 0 zl, masz tylko napisane ze kosztuej on 1 zl, ale ten 1 zl jest odjety od kosztu pakietu. Mozesz zlozyc wypoweidzenie. A telefon zostanie tak jak byl , przeciez nie musisz go uzywac. Przecież Multioferty, to dwie lub trzy usługi w jednej umowie. Wypowiadając taką umowę rezygnuje się ze wszystkich usług w niej zawartych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beginka Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 W piątek 29.07 złożyłam wypowiedzenie z powodu wycofania Figthclub w APS. Pani wydziwiała; twierdziła, że ona nie ma możliwości wprowadzenia tego do systemu, jako wypowiedzenia z uwagi na zmiany programowe. Tylko zwykłe zerwanie umowy z możliwą konsekwencją kary umownej. Nie chciało mi się bawić w pocztę, więc się uparłam i złożyłam. I tak przecież je skanują i wysyłają do centrali. A dziś wchodzę w ICOK i umowa na telewizję znikła z mojego konta. Czy powinnam się martwić? W wypowiedzeniu napisałam bez okresu wypowiedzenia, na koniec obecnego cyklu rozliczeniowego. A ten cykl upływa 26.08. I już przecież opłaciłam z góry. W sumie nikt jeszcze nie podzielił się tym co wynegocjował. Boję się, że przejadę się na tym wypowiedzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rygiel1974 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Źle zrobiłaś wypowiedzenie można było składać dopiero od 1 sierpnia po wyłączeniu kanału. W dniu w którym składałaś wypowiedzenie kanał nadal był mogli to potraktować jako bezpodstawne zerwanie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravmc Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Może być tak sformuowane wypowiedzenie??? Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. Z powodu usuniecia kanału FIGHTCLUB z listy kanałów gwarantowanych ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Usunięcie z listy kanałów gwarantowanych nie jest podstawą do rozwiązania umowy. Jest nią wyłączenie kanału z oferty operatora. BTW. Wzorów tu kilka w temacie już się pojawiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiaze351 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Witam Złożyłem wypowiedzenie umowy z Cyfrowym Polsacie bez problemu miła pani,przyjęła taki wniosek teraz czekam na wyłączenie kanałów i oddać sprzęt mam na to 30 dni od wyłączenia.Żegnaj Cyfrowy Polsat. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 W piątek 29.07 złożyłam wypowiedzenie z powodu wycofania Figthclub w APS. Pani wydziwiała; twierdziła, że ona nie ma możliwości wprowadzenia tego do systemu, jako wypowiedzenia z uwagi na zmiany programowe. Tylko zwykłe zerwanie umowy z możliwą konsekwencją kary umownej. Nie chciało mi się bawić w pocztę, więc się uparłam i złożyłam. I tak przecież je skanują i wysyłają do centrali. A dziś wchodzę w ICOK i umowa na telewizję znikła z mojego konta. Czy powinnam się martwić? W wypowiedzeniu napisałam bez okresu wypowiedzenia, na koniec obecnego cyklu rozliczeniowego. A ten cykl upływa 26.08. I już przecież opłaciłam z góry. W sumie nikt jeszcze nie podzielił się tym co wynegocjował. Boję się, że przejadę się na tym wypowiedzeniu. Jeżeli napisałaś, z jakiego powodu ma nastąpić rozwiązanie umowy to nie mogą zakwestionować, że wypowiedzenie złożyłaś jeszcze przed wyłączeniem kanału. $ 12. pkt 4 Regulaminu stanowi: "Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu lub na kanale dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej" W regulaminie świadczenia usług masz tylko wskazany termin w jakim przysługuje Ci prawo do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia. Skoro zanim udałaś się do APS zostałaś poinformowana o zmianie w ofercie programowej przez CP (zapewne otrzymałaś 27.07.2016 komunikat w iCOK), a w piśmie wskazałaś powód z jakiego ma nastąpić rozwiązanie umowy, to Twoja dyspozycja nie może budzić wątpliwości operatora. Gdybyś miała jakieś problemy to pisz na PW - postaram się pomóc w miarę możliwości, ale tutaj sprawa jest prosta jak przysłowiowy "włos Mongoła" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Witam.... Mam takie szybie pytanie. Dziś z ciekawości wszedłem na moj ICOK i tam ze usuwają program itp. i mogę rozwiązać umowę jak się nie zgadzam. Gdzie mogę sprawdzić czy ten program miałem gwarantowany i mogę rozwiązać umowę? Mam taki pakiet wykupiony w CP : Pakiet Sport HDPakiet Cinemax HDPakiet Film HDUsługa Multiroom HD (2 dekodery) I mowę zawartą 26.02.2015 , pozostało mi jeszcze 12 miesiecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Z łaski swojej zadaj sobie ociupinkę trudu i przeczytaj kilkanaście, do trzydziestu ostatnich wpisów! Zasada jest prosta. Najpierw szukam odpowiedzi, dopiero jak czegoś nie rozumiem - dopytuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) Tak sorki.. juz poczytałem i wiem żę mogę wypowiedzieć ... Tylko jak mam np 3 dekodery(podstawowy+2multiromy) to w wypowiedzeniu musze podawać wszystkie 3 czy tylko głowny wystarczy? I czy muszę podawać nr dekoderow? Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez zaba84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 To poczytaj JESZCZE RAZ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiaze351 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) Ale numer. W Cyfrowym Polsacie nic nie wiedzą. Chcieli mi karę wcisnąć, że wypowiedziałem umowę, ale wypowiadam umowę z winy, że usunęli kanał to paniusia nic nie powiedziała, po minucie powiedziała, że kary nie będzie i oddanie sprzętu nie na koniec miesiąca, tylko 30 dni od okresu rozliczeniowego. Mój rozpoczyna się od 03.08. Powinni od tego liczyć, a nie od września. Źle są poinformowani. Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez Barti Post napisany dość niechlujnie. Poprawiono fatalną pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxv1 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) Czyli wyłączą ci sygnał jutro ? Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksiaze351 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) Nie jestem tego pewny . Bo na infolinii co innego mi powiedzieli, że do 3 września będę miał włączony pakiet. Zobaczymy, same cyrki się dzieją. Dzięki, że są ludzie, co ogarniają te tematy. . Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Poprawiono też niechlujną pisownię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Skoro wypowiedzenie już mają to umowa powinna się zakończyć dziś skoro podpisywałeś ją 3 dnia miesiąca. Bo jutro już niby wchodzi nowy okres rozliczeniowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.