Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie.

A jaki mamy dowód, że kolega hruszcz dostał takiego a nie innego maila? Tylko jego słowo. Tak? Niby nie mam powodów podejrzewać, że kłamie ale ... jakiś dowód by się przydał. Też nie rozumiem czemu pytał o Polsat Jim Jam ( skoro chyba nie ma żadnego info że będzie w HD ) a nie np o Travel ( gdzie jest już potwierdzone info o zmianie na HD ).

 

Edit. I tak jeszcze chwilkę się zastanawiając i znając (lakoniczne odpowiedzi na konkretne pytania ) CP, myślę że jednak mało prawdopodobne aby otrzymał tak konkretny mail od CP.

 

Edit2. wojtek509, konsultant odpowiedział Ci to w czym ja upieram się od początku. Zaprzestaną emisji jakiegoś programu to będziesz mógł rozwiązać umowę, zastąpią go wersją HD to nie będziesz mógł.

 

Będe bronił swoich racji (nie CP ) "do upadłego". :smile:

Edytowane przez sebek0098
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po serii gromów w moją stronę pozwoliłem sobie napisać jeszcze jednego maila do CP o treści:

"

Witam,
czy jesli mam zagwarantowany jakiś kanał w wersji SD - (na przykład Polsat Jim Jam), a Państwo zastapicie go wersją HD (np. JimJam HD), to zgodnie z zapisem tego punktu Regulaminu będę mógł rozwiązać umowę? Chodzi o zapis dot. sposobu nadawania kanałów ("...zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień >do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez >nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania..."),"

(tego punktu - czyli §9 pkt 4)

otrzymałem odpowiedź:

 

Witamy

 

Uprzejmie informujemy, że zastąpienie Polsat Jim Jam kanałem Polsat Jim Jam HD może być powodem do rozwiązania umowy bez naliczenia kary umownej o ile kanał Polsat Jim Jam jest kanałem gwarantowanym umową.

 

Dziękuje - czekam na hejty

 

Tak nie brzmi odpowiedź od CP, którą otrzymałeś. Ponownie odpisali Ci, że możesz wypowiedzieć umowę w przypadku wyłączenia kanału. Albo nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, albo celowo siejesz zamęt na forum.

Na dowód zamieszczam screen wykonany przez Ciebie:

Edytowane przez Vernon
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadajemy sobie pytanie. Czy można wypowiedzieć umowę?

Wątek liczy już 254 strony w dużej mierze opiera się, że jedni mówią TAK można, drudzy NIE nie można.

Ale okazało się, że wystarczy wysłać mail do icok CP z zapytaniem czy przysługuje nam prawo do rozwiązania umowy w związku ze zmianą kanału w ofercie.

Zatem zachęcam wszystkich do wysyłania maila do CP z zapytaniem o kanał który "Was " interesuje, czy możecie rozwiązać umowę bez konsekwencji. A po odpowiedzi od CP i zmianie kanałów wysyłajcie wypowiedzenia.

Jak się okazuje jest to najlepsze i najwiarygodniejsze źródło informacji.

Pozdrawiam wszystkich.

 

I proszę moderatorów o nie usuwanie posta bo jest na temat i nie narusza regulaminu ( chyba ).

Edytowane przez sebek0098
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

254 strony nie tylko są o obecnym dylemacie niektórych abonentów CP. Zostało jednak już chyba na tyle dużo tutaj powiedziane w tej własnie kwestii, że ciągnięcie tego nie ma najmniejszego sensu.

Najbardziej wiarygodnym źródłem informacji o prawie do wcześniejszego, bezkarnego rozwiązania umowy z operatorem w tym wypadku jest sam operator. Jak już dojdzie do ewentualnych wyłączeń kanałów, to doczekamy się oficjalnego komunikatu CP i wtedy możemy wrócić do dyskusji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moją intencją nie jest rozpoczynanie na nowo dyskusji tylko informacja.

Napisałem "w dużej mierze" a nie "tylko". I nie chodzi o teraz ale także o przeszłość a także przyszłość.

Do tej pory ( ja nie doszukałem się przeglądając ten wątek ) nie spotkałem się ( sam też pytałem ) aby CP udzielało konkretnych odpowiedzi na konkretnie zadane pytanie. Ale stał się precedens ( chyba zmienili swoje podejście do abonenta ) i udzielają konkretnych, sensownych odpowiedzi, więc namawiam  wszystkich zainteresowanych do wysyłania maila do CP czyli źródła. I uważam, że taka informacja powinna zostać umieszczona, bo wnosi coś nowego do wątku.

Edytowane przez sebek0098
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

/.../Jak już dojdzie do ewentualnych wyłączeń kanałów, to doczekamy się oficjalnego komunikatu CP i wtedy możemy wrócić do dyskusji.

Tak tak doczekamy się! :mrgreen:

Już tyle razy się zmieniało i jakoś do tej pory nikt mnie o niczym nie informował,gdyby nie forum to byłbym dalej ciemny jak 90% abonentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@fezuj - źle się wyraziłem, poznamy oficjalne stanowisko CP chociażby na stronach satkurier.pl, poprzez rzecznika prasowego CP. ;) Infolinia też będzie po kilku dniach jednym głosem informowała o stanowisku operatora. ;) No i może się znajdzie ktoś, kto wyłapie scroll'a na ekranie swojego TV z informacją o przysługującym mu prawie do odejścia od operatora bez kary. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swojadroga

A właśnie powinni każdego abonenta poinformować o zmienię i przysługujących mu prawach,sam scroll w/g mnie sprawy nie załatwia bo ginie w masie innych pasków informacyjnych,co innego by było gdyby np.przy uruchomieniu dekoder wyświetliła się plansza na wzór np. "Tego kanału nie ma w... " i tak powiedzmy przez dwa- trzy dni to bym uznał że każdy został poinformowany.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem wystarczy sprawdzic w umowie wykaz kanalow gwarantowanych w standardowej rozdzielczosci i poczekac az je wylacza i zastapia tymi w hd i juz jest podstawa do wypowiedzenia bo,np.tvn24 to juz nie to samo co tvn24 hd

 

A czym się różnią oprócz jakości obrazu - NICZYM....To nie jest podstawą do rozwiązania Umowy

Operator wyłączy i jednoczesnie nie wyłączy kanału  z listy - skopiuje na listę przekaz HD zamiast SD w wybranych kanałach i będą 2 przekazy tak jak teraz tylko, że oba w HD choć identyfikatory mogą mieć różne. Taka zmiana nie jest podstawą do rozwiazania Umowy - robią tak choćby kablówki 

 

Dlatego nie nalezy się spodziewać radykalnych zmian na liście kanałów - raczej przypudrowanie

Edytowane przez rotalplus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie mam zamiaru wałkować dalej tematu.

Tylko woli wyjaśnienia.

Kolega Puszczyk076 ( kolega cabott mało precyzyjnie odpowiedział ) porównuje sytuację HBO do TVN.  HBO były gwarantowane RAZEM SD i HD, a TVN-y kiedyś były gwarantowane jako wersja SD, a później HD, NIGDY RAZEM.

Proszę nie komentować postu.

Edytowane przez sebek0098
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również gwoli wyjaśnienia:

Napisałem do CP maila:

 

Dziękuję za odpowiedź.
Wobec tego, w myśl informacji:
https://satkurier.pl/news/117826/travel-channel-hd-i-polsat-food-network-hd-w-cyfrowym-polsacie.html

gdzie jest mowa, że gwarantowane w mojej umowie (w wersji SD) kanały 
Polsat Food Network i Travel Channel zostaną zastąpione wersjami HD od października 2015. Wobec tego, w myśl Państwa maila, jak i zgodnie z zapisem cytowanego przeze mnie zapisu Regulaminu będę mógl rozwiązać z Państwem umowę bez ponoszenia kary umownej.
Rozumiem, że Państwa stanowisko w tej sprawie pozostanie niezmienne.

 

Dostałem odpowiedź:

Szanowny Panie

Uprzejmie informujemy, że w przypadku usunięcia kanału zagwarantowanego umową klient ma możliwość rozwiązania umowy w ciągu 30 dni od tego zdarzenia poprzez przesłanie stosownej deklaracji bez naliczenia kary umownej.

 

Czyli koniec tematu... :wink: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hruszcz: w przypadku usunięcia kanału. Zmiana techniczna polegająca na zmianie sposobu nadawania obrazu z 576i na 1080i nie ejst usunięciem kanału. On nadal będzie dostępny i będzie można oglądać w nim to samo co do tej pory. Wypowiadać umowy nie można. No chyba że nie udostępnią ci wersji HD, wówczas tak, będziesz mógł wypowiedzieć umowę bez konsekwencji

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie Panowie,

 

Od kilku tygodni tak Was sobie czytam i muszę przyznać, że mam niezły ubaw. Można czy nie można rozwiązać umowy - sppokojnie Panowie BĘDZIE MOŻNA - powód? Gdy była sytuacja podobna do HBO SD miałem ten kanał gwarantowany - wysłałem wypowiedzenie - wypowiedzienie BYŁO ZAAKCEPTOWANE. Mimo iż była to de facto "podmiana". Ci którzy mają te kanały w umowach gwarantowane - niech się szykują na targowisko. ;) Ci co myślą, że nie można są w naprawdę dużym blędzie. Sytuacja jest ta sama, jak przy HBO i Cinemax. 

 

Pozdrawiam.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...