swojadroga Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 A mnie tutaj chciano prawie zlinczować, kiedy pisałem, że będzie można. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek0098 Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 (edytowane) Panowie. A jaki mamy dowód, że kolega hruszcz dostał takiego a nie innego maila? Tylko jego słowo. Tak? Niby nie mam powodów podejrzewać, że kłamie ale ... jakiś dowód by się przydał. Też nie rozumiem czemu pytał o Polsat Jim Jam ( skoro chyba nie ma żadnego info że będzie w HD ) a nie np o Travel ( gdzie jest już potwierdzone info o zmianie na HD ). Edit. I tak jeszcze chwilkę się zastanawiając i znając (lakoniczne odpowiedzi na konkretne pytania ) CP, myślę że jednak mało prawdopodobne aby otrzymał tak konkretny mail od CP. Edit2. wojtek509, konsultant odpowiedział Ci to w czym ja upieram się od początku. Zaprzestaną emisji jakiegoś programu to będziesz mógł rozwiązać umowę, zastąpią go wersją HD to nie będziesz mógł. Będe bronił swoich racji (nie CP ) "do upadłego". Edytowane 18 Września 2015 przez sebek0098 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 (edytowane) Proszę: http://i62.tinypic.com/fk9s0x.jpg Edytowane 18 Września 2015 przez hruszcz 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernon Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 (edytowane) Po serii gromów w moją stronę pozwoliłem sobie napisać jeszcze jednego maila do CP o treści: " Witam,czy jesli mam zagwarantowany jakiś kanał w wersji SD - (na przykład Polsat Jim Jam), a Państwo zastapicie go wersją HD (np. JimJam HD), to zgodnie z zapisem tego punktu Regulaminu będę mógł rozwiązać umowę? Chodzi o zapis dot. sposobu nadawania kanałów ("...zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień >do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez >nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania...")," (tego punktu - czyli §9 pkt 4) otrzymałem odpowiedź: Witamy Uprzejmie informujemy, że zastąpienie Polsat Jim Jam kanałem Polsat Jim Jam HD może być powodem do rozwiązania umowy bez naliczenia kary umownej o ile kanał Polsat Jim Jam jest kanałem gwarantowanym umową. Dziękuje - czekam na hejty Tak nie brzmi odpowiedź od CP, którą otrzymałeś. Ponownie odpisali Ci, że możesz wypowiedzieć umowę w przypadku wyłączenia kanału. Albo nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, albo celowo siejesz zamęt na forum. Na dowód zamieszczam screen wykonany przez Ciebie: Edytowane 18 Września 2015 przez Vernon 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 (edytowane) Zastąpienia pomyłka - wkleiłem nie tego maila http://i59.tinypic.com/aays0.jpg Edytowane 18 Września 2015 przez hruszcz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Ja tam widzę konkretne pytanie i konkretną odpowiedź. Póki co nie ma czego wywalać do kosza, ale jak tylko Wasza wymiana zdań przerodzi się w pyskówkę, to mi nic innego nie pozostanie, jak posprzątanie po Was. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Dla rozwiania wszelkich nieprawdziwych informacji, jakobym podrabiał maila od CP, jestem w stanie przesłać go całego - z danymi osobowymi moderatorowi forum. Nie pozostawię bez odpowiedzi obraźliwych informacji na mój temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitter Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Obejdzie się bez tego. sebek0098 - tymczasowy zakaz pisania na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek0098 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 (edytowane) Zadajemy sobie pytanie. Czy można wypowiedzieć umowę? Wątek liczy już 254 strony w dużej mierze opiera się, że jedni mówią TAK można, drudzy NIE nie można. Ale okazało się, że wystarczy wysłać mail do icok CP z zapytaniem czy przysługuje nam prawo do rozwiązania umowy w związku ze zmianą kanału w ofercie. Zatem zachęcam wszystkich do wysyłania maila do CP z zapytaniem o kanał który "Was " interesuje, czy możecie rozwiązać umowę bez konsekwencji. A po odpowiedzi od CP i zmianie kanałów wysyłajcie wypowiedzenia. Jak się okazuje jest to najlepsze i najwiarygodniejsze źródło informacji. Pozdrawiam wszystkich. I proszę moderatorów o nie usuwanie posta bo jest na temat i nie narusza regulaminu ( chyba ). Edytowane 22 Września 2015 przez sebek0098 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 254 strony nie tylko są o obecnym dylemacie niektórych abonentów CP. Zostało jednak już chyba na tyle dużo tutaj powiedziane w tej własnie kwestii, że ciągnięcie tego nie ma najmniejszego sensu. Najbardziej wiarygodnym źródłem informacji o prawie do wcześniejszego, bezkarnego rozwiązania umowy z operatorem w tym wypadku jest sam operator. Jak już dojdzie do ewentualnych wyłączeń kanałów, to doczekamy się oficjalnego komunikatu CP i wtedy możemy wrócić do dyskusji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek0098 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 (edytowane) Moją intencją nie jest rozpoczynanie na nowo dyskusji tylko informacja. Napisałem "w dużej mierze" a nie "tylko". I nie chodzi o teraz ale także o przeszłość a także przyszłość. Do tej pory ( ja nie doszukałem się przeglądając ten wątek ) nie spotkałem się ( sam też pytałem ) aby CP udzielało konkretnych odpowiedzi na konkretnie zadane pytanie. Ale stał się precedens ( chyba zmienili swoje podejście do abonenta ) i udzielają konkretnych, sensownych odpowiedzi, więc namawiam wszystkich zainteresowanych do wysyłania maila do CP czyli źródła. I uważam, że taka informacja powinna zostać umieszczona, bo wnosi coś nowego do wątku. Edytowane 22 Września 2015 przez sebek0098 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 /.../Jak już dojdzie do ewentualnych wyłączeń kanałów, to doczekamy się oficjalnego komunikatu CP i wtedy możemy wrócić do dyskusji. Tak tak doczekamy się! Już tyle razy się zmieniało i jakoś do tej pory nikt mnie o niczym nie informował,gdyby nie forum to byłbym dalej ciemny jak 90% abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puszczyk076 Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 moim zdaniem wystarczy sprawdzic w umowie wykaz kanalow gwarantowanych w standardowej rozdzielczosci i poczekac az je wylacza i zastapia tymi w hd i juz jest podstawa do wypowiedzenia bo,np.tvn24 to juz nie to samo co tvn24 hd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 @fezuj - źle się wyraziłem, poznamy oficjalne stanowisko CP chociażby na stronach satkurier.pl, poprzez rzecznika prasowego CP. Infolinia też będzie po kilku dniach jednym głosem informowała o stanowisku operatora. No i może się znajdzie ktoś, kto wyłapie scroll'a na ekranie swojego TV z informacją o przysługującym mu prawie do odejścia od operatora bez kary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 @swojadroga A właśnie powinni każdego abonenta poinformować o zmienię i przysługujących mu prawach,sam scroll w/g mnie sprawy nie załatwia bo ginie w masie innych pasków informacyjnych,co innego by było gdyby np.przy uruchomieniu dekoder wyświetliła się plansza na wzór np. "Tego kanału nie ma w... " i tak powiedzmy przez dwa- trzy dni to bym uznał że każdy został poinformowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) moim zdaniem wystarczy sprawdzic w umowie wykaz kanalow gwarantowanych w standardowej rozdzielczosci i poczekac az je wylacza i zastapia tymi w hd i juz jest podstawa do wypowiedzenia bo,np.tvn24 to juz nie to samo co tvn24 hd A czym się różnią oprócz jakości obrazu - NICZYM....To nie jest podstawą do rozwiązania Umowy Operator wyłączy i jednoczesnie nie wyłączy kanału z listy - skopiuje na listę przekaz HD zamiast SD w wybranych kanałach i będą 2 przekazy tak jak teraz tylko, że oba w HD choć identyfikatory mogą mieć różne. Taka zmiana nie jest podstawą do rozwiazania Umowy - robią tak choćby kablówki Dlatego nie nalezy się spodziewać radykalnych zmian na liście kanałów - raczej przypudrowanie Edytowane 23 Września 2015 przez rotalplus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puszczyk076 Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) Podobnie bylo z podmiana kanalow HBO z wersji SD na hd przyslugiwalo prawo do rozwiazania umowy bez placenia kary. Edytowane 23 Września 2015 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Z HBO było inaczej. Miałeś jednocześnie HBO SD i HBO HD, usunęli Ci jeden kanał i było prawo do wypowiedzenia umowy. Mimo odpowiedzi rzecznika, dalej twierdze, że nie będzie możliwości rozwiązania umowy przy zamianie Polsat Cafe, czy Polsat Play z SD na HD. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puszczyk076 Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) Z kanalami TVN-u jest podobnie gwarantowana w umowie jest wersja SD jednoczesnie nadaja w SD i w HD. Edytowane 23 Września 2015 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) A masz gwarantowany TVN HD obecnie? Nie? Więc to nie jest to samo. HBO miałeś gwarantowane SD i HD - w sumie 6 kanałów HBO, a po zmianie zostały 3. @swojadroga down: Nie, nie chcemy. Edytowane 23 Września 2015 przez cabott Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Czy macie zamiar znowu wałkować to samo, co było wałkowane przez ostatnie kilkanaście stron? Mam nadzieję, że nie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek0098 Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 (edytowane) Nie nie mam zamiaru wałkować dalej tematu. Tylko woli wyjaśnienia. Kolega Puszczyk076 ( kolega cabott mało precyzyjnie odpowiedział ) porównuje sytuację HBO do TVN. HBO były gwarantowane RAZEM SD i HD, a TVN-y kiedyś były gwarantowane jako wersja SD, a później HD, NIGDY RAZEM. Proszę nie komentować postu. Edytowane 24 Września 2015 przez sebek0098 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hruszcz Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Ja również gwoli wyjaśnienia: Napisałem do CP maila: Dziękuję za odpowiedź.Wobec tego, w myśl informacji:https://satkurier.pl/news/117826/travel-channel-hd-i-polsat-food-network-hd-w-cyfrowym-polsacie.htmlgdzie jest mowa, że gwarantowane w mojej umowie (w wersji SD) kanały Polsat Food Network i Travel Channel zostaną zastąpione wersjami HD od października 2015. Wobec tego, w myśl Państwa maila, jak i zgodnie z zapisem cytowanego przeze mnie zapisu Regulaminu będę mógl rozwiązać z Państwem umowę bez ponoszenia kary umownej.Rozumiem, że Państwa stanowisko w tej sprawie pozostanie niezmienne. Dostałem odpowiedź: Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że w przypadku usunięcia kanału zagwarantowanego umową klient ma możliwość rozwiązania umowy w ciągu 30 dni od tego zdarzenia poprzez przesłanie stosownej deklaracji bez naliczenia kary umownej. Czyli koniec tematu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5azik Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Hruszcz: w przypadku usunięcia kanału. Zmiana techniczna polegająca na zmianie sposobu nadawania obrazu z 576i na 1080i nie ejst usunięciem kanału. On nadal będzie dostępny i będzie można oglądać w nim to samo co do tej pory. Wypowiadać umowy nie można. No chyba że nie udostępnią ci wersji HD, wówczas tak, będziesz mógł wypowiedzieć umowę bez konsekwencji 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Witajcie Panowie, Od kilku tygodni tak Was sobie czytam i muszę przyznać, że mam niezły ubaw. Można czy nie można rozwiązać umowy - sppokojnie Panowie BĘDZIE MOŻNA - powód? Gdy była sytuacja podobna do HBO SD miałem ten kanał gwarantowany - wysłałem wypowiedzenie - wypowiedzienie BYŁO ZAAKCEPTOWANE. Mimo iż była to de facto "podmiana". Ci którzy mają te kanały w umowach gwarantowane - niech się szykują na targowisko. Ci co myślą, że nie można są w naprawdę dużym blędzie. Sytuacja jest ta sama, jak przy HBO i Cinemax. Pozdrawiam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.