slocum Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Do dziadek186 Oj, ma nie mniej na sumieniu, tylko nadal widzę problemy z czytaniem Cię ogarniają. Którego fragmentu z następujących pięciu wyrazów nie rozumiesz: "działasz na szkodę innych abonentów"? W starciu z abonentami każdy operator ma lepszą kartę przetargową, a nadużywając możliwości doprowadzasz, że z tego skorzysta, reszta będzie Ci z pewnością dozgonnie wdzięczna. A niby świadomie podpisywał umowę. Po czym szuka na wariata pierwszej lepszej okazji na wypowiedzenie uzasadniając kanałem, którego na oczy nie widział... Fajnie, że reszta klaska, ale spokojnie, czekajcie na swoje aneksy. Jak tak Cię czytam to aż mi Cię żal. Reprezentujesz logikę typu: kibol kopie chłopaczka na ulicy, ludzie ma przystanku zaczynają szemrać "może trzeba go powstrzymać", a Ty wyskakujesz ze swoimi mądrościami - "dajcie spokój ludzie...jeszcze tu przyjdzie i nam wszystkim wpie..... lepiej siedźmy cicho i uważajmy aby go nie drażnić". Proponuje jeszcze aby biura podróży zaczęły gwarantować pogodę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Nie jestem żadnym przedstawicielem. No, najwyżej jeśli masz na myśli przedstawiciel logiki. Umierającej na tym forum. Chcesz odpowiadać za coś, czego nie zrobiłaś? No ale cóż tu pisać, już dawno i Tobie i reszcie brakło jakichkolwiek argumentów. Walczcie dalej, powodzenia. Kolejne umowy będą tak skrojone, że Barack Obama wam nie pomoże Na razie po Multimedii pewien inny duży operator kablowy to zrobi, platformy cyfrowe podążą, to kwestia czasu. Wszystkie nicki powinny być specjalnie wyróżnione w grupie osób, która doprowadziła do szkody dla pozostałych uczciwych abonentów, tylko po to, aby znaleźć haczyki do oszukania operatorów i załatwienia samemu sobie lepszy warunków lub uniknięcia konsekwencji. Właściwie to Ciebie nie rozumiem , nie jesteś przedstawicielem? , straszysz że B.Obamą nie pomoże , o co w tych [beep]nach chodzi? Jedno wiem na pewno że jusz na pewno nie odpiszę do posta napisanego przez Ciebie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Padło tutaj kilka razy pytanie. Czy gdyby Fox Life nie zmienił nazwy i niczego, tylko wycofał seriale, zostawił 2-3, wstawił nowe to czy wycofywalibyście umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Be89 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Już to pisałem. Nikt z powodu kanału który ogląda garstka ludzi nie będzie wypowiadał umowy. Tu chodzi o zasady. Jeśli jest gwarantowany to chyba coś to znaczy? Jeśli teraz wszyscy będą siedzieć cicho to operatorzy jeszcze bardziej się rozzuchwalą. Dwa lata temu CP sztucznie utrzymywał Zone Romantica by nikt nie mógł wypowiedzieć umowy. Dlaczego to robił? Bo zmiana kanału z telenowelami w kanał z serialami akcji nie podchodziła pod zmianę nazwy, rebranding. Minęły dwa lata i zmiana kanału w 100% o zwierzętach w kanał lifestylowy już podchodzi pod zmianę nazwy i nie można wypowiedzieć umowy. CP już się nie sili na sztuczne utrzymywanie Animal Planet w SD. Przecież to identyczne zmiany. Przez te 2 lata zmieniło się prawo? Definicja zmiany nazwy kanału, rebrandingu? Pojecie kanał gwarantowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Nie odpowiedziałeś mi na pytanie, celowo? Bo wiesz doskonale jaka byłaby odpowiedź. Więc jak? Gdyby zaprzestali puszczania Chirurgów sami z siebie też wypowiadalibyście umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Ludzie, przecież I tak niedługo wejdzie do Polski Netflix I wyrówna! Wtedy dopiero operatorzy sat zaczna dogadzac klientom jak im odplyna miliony:) Ja już od dawna ogladam wersje z USA I kosztuje mnie to abonament na 2 TV + smartdnsproxy w sumie 35 zl / miesiac a content jest nieporownywalny z tym co te zalosne platform nam serwuja:) Nie licz na to - do nas Netflix jeszcze nie wszedł, bo się boi, że mu się nie uda Nie ma takiego parcia na seriale zagraniczne - jest paru zapaleńców a większość i tak woli MJM itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Tak jak wspomniales, "zasady" cos zostało zmienione, cos co było gwarantowane, ale nic się nie stało. Proponuje operatorom nie gwaratnowanie zadnych kanalow, i wtedy problem "nadgorliwych abonentow" zniknie. Ale liczba takich abo. tez zniknie. Jak to ciężko komus pojac, ze jest cos calkiem innego niż było wcześniej(gwarantowane). Proste tłumaczenie, nc+ zostanie zmienione na CP lub CP na nc+, bez kanałow własnych/lub z takimi jaka dana platforma przekształci ta druga, z ich kanalow na swoje. Czyli np. zamiast C+ sPORT to Polsat Sport z ich ramowka lub zamiast Polsat sport, nsport+ z ramowka nsport'u+(=utrata siatkówki itp., a otrzymanie wyrywkowych transmisji), albo paczka C+ filmowa na jakies Polsaty film 1,2,3,4 uruchomione zamiast poprzednika, albo Filmboxy. Lub odwrotnie CP dostala by Paczke C+ a po czasie rebranding tych kanalow C+, na powiedzmy utworzone TVN'y Fabula czy Seriale i Sportive. Znaleźli by się tacy co by nie akceptowali takich zmian?. Zagmatwane? tak samo jak zagmatwana jest sprawa z tym co się dzieje z podmiankami kanalow, i nie chodzi tu tylko o nazwe, ale i o zawartość. Tylko nie piszcie mi tu, ze porównania po byku, bo to jak Wy interpretujecie i porównujecie obecne sytuacje, można tak samo skwitować. Zatem wszyscy siedza cicho i patrza, jak takie sytuacje będą coraz czestsze, a wtedy się przekonacie, czy wam taki stan rzeczy odpowiada, mowiac ze to tylko drobna "kosmetyka", "odswiezenie". A jak dalej nie rozumiecie, to przekonacie się, jak wszystko co Macie gwarantowane i czasem oglądacie, zmieni się na nie akceptowalne programy przez Was. Albo nawet wtedy się nie przekonacie, tylko powiecie sobie tak musiało być, w końcu to "odswiezenie" marki/produktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andii57 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 @moqu'ai w 100% się zgadzam z tym co napisałeś bo jak taki operator widzi że raz się udało to już będzie mógł dalej zapisy regulaminu interpretować na swoją korzyść . Obecni poplecznicy i tak z tego nic sobie nie robią bo oni patrzą tylko aby wypełnić ; misję; której się dla operatora podjeli i żadne argumenty ich nie przekonają..Szkoda czasu na dyskusję . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtl7fan Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Wygląda na to, że od kwietnia nadawca zrezygnuje z Comedy Central SD. W takiej sytuacji spokojnie będzie można rozwiązać umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Mylisz ze tak spokojnie pozwola klientom rozwiazac umowę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtl7fan Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 W tym przypadku sytuacja będzie jasna. Jeśli potwierdzi się ta informacja to rozwiązać umowę będzie można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Niby jasna, ale operator będzie wciskal kity ze zostaje wersja HD, ze można wymienić sprzet na HD. Na pewno będzie przepychanka, zanim dojdzie do rozwiązania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtl7fan Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Tego nie podciągną pod nic, spokojnie. Takia sytuacja była jakiś czas temu chociażby z Sundance Channel czy HBO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1234l Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Czy Comedy Centra sd jest kanałem gwarantowany w nowych umowach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Be89 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 TVN Fabuła już się gotuje do startu. Operatorzy mogą ten kanał wprowadzić i tłumaczyć że abonent otrzymał identyczną zawartość programową Taka odwrotność FOX Life/Comedy. Tam zniknął lifestylowy pojawił się komediowy, tutaj znika komediowy, pojawia się lifestylowy Tak na marginesie skąd pewność że zniknie z satelity? Znika z kablówki. Jeśli miałby zniknąć z satelity to bardziej prawdopodobne w czerwcu kiedy platformy przejdą na DVB-S2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Trafne spostrzeżenie, z ta podmianka. I tak pewnie będzie. Polsat sobie będzie chciał zabezpieczenie zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtl7fan Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Pewności, że zniknie jeszcze nie ma ale skoro poważna kablówka napisała, że decyzją nadawcy ma pozostać tylko wersja HD to raczej jest to przesłanka, że kanał w wersji SD zniknie całkowicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slocum Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Wydaje mi się, że z CC będą wstanie się wykręcić bo gwarantowany jest jedynie CC SD (przynajmniej w mojej umowie). Tak wiec zmiana SD => HD jest na korzyść klienta. Pakiet nie zostanie pomniejszony o żaden kanał. A tak swoją drogą to dziś do mnie zadzwonił CP w sprawie mojego wypowiedzenia. Było bardzo niemiło. Trochę mnie poniosło bo gość był wręcz perfidnie bezczelny i totalnie nieprzygotowany do rozmowy. Najpierw powiedział że animal planet nadal istnieje tylko zmienił numer na dekoderze. Gdy poprosiłem aby podał jaki to numer - poprosił o chwilę cierpliwości bo musi sprawdzić i doszedł do wniosku że rzeczywiście go nie ma ale że to i tak nie uprawnia mnie od wypowiedzenia umowy. Dalej wmawiał mi że discovery life to kontynuacja animal planet i bez trudu znajdę na nim programy o zwierzętach. Gdy powiedziałem mu że animal planet oglądem z dzieckiem a teraz na tym kanale puszczają CSI i nie życzę sobie aby moje dziecko oglądało takie seriale - usłyszałem że się musiałem przewidzieć i pomyliły mi się kanały. Potem było już tylko ciekawiej: gość szedł w zaparte że to te same kanały (ze zwierzętami) tylko z innym logo bo tak ma opisaną ramówkę. Po 10 minutach wymiany zdań udało mi się go zmusić aby przeczytał program na dziś i jutro, usłyszałem że rzeczywiście jest na tym kanale CSI ale dopiero późno w nocy (21.00) i nie wierzy że o tej porze oglądam tv z dzieckiem - tak wiec wspomniana zmiana nie powinna być dla mnie problem a tym samym powodem wypowiedzenia. Tego już nie wytrzymałem powiedziałem co sądzę o jego kompetencjach i że jest ostatnią osobą która będzie mnie pouczała kiedy moje dziecko ma oglądać tv. W sumie to nie wiem po co do mnie dzwonił...są dwie możliwości: aby mnie przekonać że CSI to film o dzikiej przyrodzie lub aby mnie pouczyć że mój syn ogląda zbyt późno tv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Be89 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Przypuszczam że jeśli znikną kanały SD które są gwarantowane to wszystkie na raz. Po co stwarzać kilka okazji do wypowiedzeń? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Kilku raczej nie będzie.Po udanej renegocjacji,podpisując nowa lojalkę-pozostałe kanały już nie będą gwarantowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimmyboy Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 W przypadku usunięcia CC sd nie ma szans, nie wykręcą się, podobna sytuacja jak wyłączenie Cinemax sd - możliwość rozwiązania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Wydaje mi się, że z CC będą wstanie się wykręcić bo gwarantowany jest jedynie CC SD (przynajmniej w mojej umowie). Tak wiec zmiana SD => HD jest na korzyść klienta. Pakiet nie zostanie pomniejszony o żaden kanał. No tu akurat, trochę sobie przeczysz. Gdzie ta zmiana na korzyść? Chodzi Ci ze do HD? Zauwaz ze zabiorą ci kanal gwarantowany, w zamian owszem, dostajesz ten sam kanal w lepszej jakości, ale już niegwarantowany. I na przyszlosc z tym kanalem, obojętnie co sie stanie, to nic nie wskórasz. Bo stracisz takie prawo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Be89 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Przecież w ostatnich 30 dniach widać dobitnie że gwarantowanie danego kanału przez platformę satelitarną nic nie znaczy. Gwarantują w umowach ale właściwie to nie wiadomo co. Czy kanał z nazwy, z zawartości, liczbę kanałów, kanał o określonej tematyce, zbliżonej tematyce. Gwarantują ale jeśli nadawca kanału coś powie to jest to ważniejsze od gwarancji operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek. Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Przecież to jest taka sama sytuacja, jak z BBC Brit (HD) - z tego co wiem, CC HD zacznie być gwarantowany dopiero po wyłączeniu wersji SD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moqu'ai Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Albo tak jak było z Fox'em Life, był gwarantowany, a teraz Fox Comedy jest juz nie gwarantowany. @Be89, chodzi mi o to, ze usuniecie kanalu gwarant. daje możliwość wypowiadania umowy, a kiedy ten sam kanal(tylko w tym przyp. w lepszej jakosci) zaczyna być nie gwarant., to już wypowiedzenia sam nie napisze,bo będzie wiedział ze i tak nic nie zrobi.( Straci nawet ta możliwość, napisania wypowiedzenia ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.