Ceberebek Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Dla tych co mają "problem" z treścią wypowiedzenia Moje wysłane przez ICOK brzmiało tak: Cytat Proszę o rozwiązanie umowy bez okresu wypowiedzenia z najbliższym okresem rozliczeniowym z tytułu wycofania kanału CBS Action. I wystarczyło 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinek5462 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 3 godziny temu, Nowy 123 napisał: Przy wymianie to w ogóle nie masz opcji 12/1 tylko 15/1. Może czytałeś to że teraz przy umowie na 15 miesięcy masz 1 miesiąc gratis i nie ważne czy wymieniasz dekoder czy nie. A wariant 24/6 ? Można go wybrać przy wymianie dekodera? Jeżeli tak to nadal zostaje 24/6 czy zmniejsza sie do 24/4 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 33 minuty temu, _Artek_ napisał: Kurde dostałem z apsu potwierdzenie przyjęcia wypowiedzenia ale facet nie oddał mi oryginału treści wypowiedzenia i co teraz? Składać jeszcze raz? Witam, jeśli dostałeś potwierdzenie, to wszystko powinno być w porządku i nie ma konieczności ponownego składania dokumentów. Jeżeli jednak masz wątpliwości, to możesz napisać w tej sprawie wiadomość przy pomocy Internetowego Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Dzwoniłem na infolinie i konsultant mi powiedział że nie ma zarejestrowanego nowego wypowiedzenia a na dole strony potwierdzenia przyjęcia wypowiedzenia jest napisane że potwierdzenie jest ważne tylko w przypadku przedstawienia oryginału wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Godzinę temu, wacek4 napisał: A wariant 24/6 ? Można go wybrać przy wymianie dekodera? Jeżeli tak to nadal zostaje 24/6 czy zmniejsza sie do 24/4 ? Zmniejsza się do 24/4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 18 minut temu, Nowy 123 napisał: Zmniejsza się do 24/4. Posiadam 4 dekodery (1 główny + 3 MR). Chciałbym wymienić je na Evobox HD + 3x EVOBOX LITE. W tym przypadku, aktywacja przy wymianie wyniesie mnie 116zł (29zł x4) czy 88zł (1zł+29zł x3) ? Pytam bo przy podpisywaniu nowej umowy, aktywacja dekodera głównego kosztuje tylko 1zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 W dniu 25.11.2019 o 20:28, _Artek_ napisał: szanowny Panie Dziękujemy za przesłaną wiadomość. Uprzejmie informujemy, że wypowiedzenie zostało przekazane do realizacji. Informacja z icok rozumiem że nie muszę już składać wypowiedzenia w APS Niestety jednak nie dostałem informacji odnośnie daty zwrotu sprzętu mimo że o nie prosiłem. 2 godziny temu, _Artek_ napisał: Kurde dostałem z apsu potwierdzenie przyjęcia wypowiedzenia ale facet nie oddał mi oryginału treści wypowiedzenia i co teraz? Składać jeszcze raz? To ile tych wypowiedzeń wysłałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 (edytowane) "Uprzejmie informujemy, że oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy zostało skutecznie złożone." czemu tylko ja nie mam przekazania do realizacji? Edytowane 26 Listopada 2019 przez g0nz0s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paw98 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Posiadam pakiet Fam Max Hd+ FIlm + Sport + Cinemax + Eleveny + PSP + Dekoder Evo PVR. Place 85 zl miesiecznie. DO konca umowy zostalo 22 miesiace. Jesli zloze wypowiedzenie, to na jaka najlepsza oferte moge liczyc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simi Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Też miałem info w icok że wypowiedzenie przekazano do realizacji. Dzisiaj rozpoczął się nowy okres rozliczeniowy, kasę pobrali i sygnał jest. Wg info umowa miała być dzisiaj rozwiązania. Co robić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 To ile tych wypowiedzeń wysłałeś ?Jedno przez icok drugie w aps a jutro zmienię datę i pójdę złożyć trzecie bo 28 11 kończy mi się okres rozliczeniowy, złożyłem dwa póki co żadne z nich nie jest skuteczne.....cały cyfrowy Polsat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cpgoł Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 7 godzin temu, paw98 napisał: Posiadam pakiet Fam Max Hd+ FIlm + Sport + Cinemax + Eleveny + PSP + Dekoder Evo PVR. Place 85 zl miesiecznie. DO konca umowy zostalo 22 miesiace. Jesli zloze wypowiedzenie, to na jaka najlepsza oferte moge liczyc? Najlepsza to 24 6 gratis i dalej 85 z zachowaniem obecnego pakietu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 @wacek4 napisz dokładnie jaki masz abonament bo od tego zależy aktywacja dekodera głównego. I czy będziesz chciał Evoboxa PVR HD czy Evoboxa HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 To do EVO PVR można już dobierać EVO Lite do multiroomu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Już od dawna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 THX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Tak jak mówi @Krzysiek11:) już od dawna można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 "Zawiesiłem" się na czasie, kiedy nie można było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 e:Okres podstawowy/wypowiedzenia umowy (27.11.2019) Szanowny Panie Dziękujemy za przesłaną wiadomość. Uprzejmie informujemy, że Umowa zostanie rozwiązana dnia 28 listopada 2019 r. Ponadto po dacie rozwiązania umowy (nie później niż w ciągu 30 dni) prosimy o zwrot sprzętu wraz z akcesoriami do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży lub odsyłając na poniżej wskazany adres: Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4A 03-878 Warszawa Lista punktów znajduje się na stronie:http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/multioferta/gdzie-kupic.cp W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia. Z poważaniem, Brawo dla tego Pana ale i tak przejdę się do APS i to samo wypowiedzenie złoże w punkcie bo z nimi to nigdy nic nie wiadomo........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, Nowy 123 napisał: @wacek4 napisz dokładnie jaki masz abonament bo od tego zależy aktywacja dekodera głównego. I czy będziesz chciał Evoboxa PVR HD czy Evoboxa HD? Familijny MAX HD+Sport+Film+Cienmax+3xMR Teraz płacę 80zł. Wystarczy mi Evobox HD P.S. napisalem też do Ciebie na priv Edytowane 27 Listopada 2019 przez wacek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 55 minut temu, _Artek_ napisał: e:Okres podstawowy/wypowiedzenia umowy (27.11.2019) Szanowny Panie Dziękujemy za przesłaną wiadomość. Uprzejmie informujemy, że Umowa zostanie rozwiązana dnia 28 listopada 2019 r. Ponadto po dacie rozwiązania umowy (nie później niż w ciągu 30 dni) prosimy o zwrot sprzętu wraz z akcesoriami do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży lub odsyłając na poniżej wskazany adres: Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4A 03-878 Warszawa Lista punktów znajduje się na stronie:http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/multioferta/gdzie-kupic.cp W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia. Z poważaniem, Brawo dla tego Pana ale i tak przejdę się do APS i to samo wypowiedzenie złoże w punkcie bo z nimi to nigdy nic nie wiadomo........ I wiadomość już zniknęła z icok Ot "twój multimedialny Dom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 4 godziny temu, simi napisał: Też miałem info w icok że wypowiedzenie przekazano do realizacji. Dzisiaj rozpoczął się nowy okres rozliczeniowy, kasę pobrali i sygnał jest. Wg info umowa miała być dzisiaj rozwiązania. Co robić? Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Witaj. W tej sprawie zapisz zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Aby to zrobić, kliknij w zakładkę "Napisz do nas", następnie wskaż właściwy numer karty oraz wybierz odpowiedni temat. Później podaj mi w wiadomości numer karty, postaram się przyspieszyć realizację zgłoszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 @_Artek_ zawsze możesz zadzwonić na infolinię z pytaniem czy wypowiedzenie wpłynęło ,czy zostało zarejestrowane i gdzie zwrócić i do kiedy sprzęt.Potem poproś o numer rozmowy w razie ewentualnej reklamacji. A ,że namieszałeś to już ina sprawa. 9 godzin temu, g0nz0s napisał: "Uprzejmie informujemy, że oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy zostało skutecznie złożone." czemu tylko ja nie mam przekazania do realizacji? Co się dziwisz skoro ludzie wysyłają już po 2 wypowiedzenia i 3 w drodze. Lawina ruszyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g0nz0s Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 (edytowane) @wuzel dzieki xD Edytowane 27 Listopada 2019 przez g0nz0s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.