Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Nowy 123 napisał:

Przy wymianie to w ogóle nie masz opcji 12/1 tylko 15/1. Może czytałeś to że teraz przy umowie na 15 miesięcy masz 1 miesiąc gratis i nie ważne czy wymieniasz dekoder czy nie. 

A wariant 24/6 ? Można go wybrać przy wymianie dekodera? Jeżeli tak to nadal zostaje 24/6 czy zmniejsza sie do 24/4 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, _Artek_ napisał:

Kurde dostałem z apsu potwierdzenie przyjęcia wypowiedzenia ale facet nie oddał mi oryginału treści wypowiedzenia i co teraz? Składać jeszcze raz?

Witam,
jeśli dostałeś potwierdzenie, to wszystko powinno być w  porządku i nie ma konieczności ponownego składania dokumentów. Jeżeli jednak masz wątpliwości, to możesz napisać w tej sprawie wiadomość przy pomocy Internetowego Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Nowy 123 napisał:

Zmniejsza się do 24/4.

Posiadam 4 dekodery (1 główny + 3 MR). Chciałbym wymienić je na  Evobox HD + 3x EVOBOX LITE. W tym przypadku, aktywacja przy wymianie wyniesie mnie 116zł (29zł x4) czy 88zł (1zł+29zł x3) ? Pytam bo przy podpisywaniu nowej umowy, aktywacja dekodera głównego kosztuje tylko 1zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.11.2019 o 20:28, _Artek_ napisał:

szanowny Panie

 

Dziękujemy za przesłaną wiadomość.

 

Uprzejmie informujemy, że wypowiedzenie zostało przekazane do realizacji.

 

Informacja z icok rozumiem że nie muszę już składać wypowiedzenia w APS

 

Niestety jednak nie dostałem informacji odnośnie daty zwrotu sprzętu mimo że o nie prosiłem.

 

 

2 godziny temu, _Artek_ napisał:

Kurde dostałem z apsu potwierdzenie przyjęcia wypowiedzenia ale facet nie oddał mi oryginału treści wypowiedzenia i co teraz? Składać jeszcze raz?

To ile tych wypowiedzeń wysłałeś :shock::-D ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, paw98 napisał:

 

 

Posiadam pakiet Fam Max Hd+ FIlm + Sport + Cinemax + Eleveny + PSP + Dekoder Evo PVR. Place 85 zl miesiecznie. DO konca umowy zostalo 22 miesiace. Jesli zloze wypowiedzenie, to na jaka najlepsza oferte moge liczyc?

 

Najlepsza to 24 6 gratis i dalej 85 z zachowaniem obecnego pakietu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e:Okres podstawowy/wypowiedzenia umowy (27.11.2019)


Szanowny Panie

Dziękujemy za przesłaną wiadomość.

Uprzejmie informujemy, że Umowa zostanie rozwiązana dnia 28 listopada 2019 r.

Ponadto po dacie rozwiązania umowy (nie później niż w ciągu 30 dni) prosimy o zwrot sprzętu wraz z akcesoriami do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży lub odsyłając na poniżej wskazany adres:
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4A
03-878 Warszawa
Lista punktów znajduje się na stronie:
http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/multioferta/gdzie-kupic.cp



W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia.


Z poważaniem,



Brawo dla tego Pana ale i tak przejdę się do APS  i to samo wypowiedzenie złoże w punkcie bo z nimi to nigdy nic nie wiadomo........
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Nowy 123 napisał:

@wacek4 napisz dokładnie jaki masz abonament bo od tego zależy aktywacja dekodera głównego. I czy będziesz chciał Evoboxa PVR HD czy Evoboxa HD? 

Familijny MAX HD+Sport+Film+Cienmax+3xMR

Teraz płacę 80zł. 

 

Wystarczy mi Evobox HD

 

P.S. napisalem też do Ciebie na priv

Edytowane przez wacek4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, _Artek_ napisał:
e:Okres podstawowy/wypowiedzenia umowy (27.11.2019)


Szanowny Panie

Dziękujemy za przesłaną wiadomość.

Uprzejmie informujemy, że Umowa zostanie rozwiązana dnia 28 listopada 2019 r.

Ponadto po dacie rozwiązania umowy (nie później niż w ciągu 30 dni) prosimy o zwrot sprzętu wraz z akcesoriami do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży lub odsyłając na poniżej wskazany adres:
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4A
03-878 Warszawa
Lista punktów znajduje się na stronie:
http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/multioferta/gdzie-kupic.cp



W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia.


Z poważaniem,



Brawo dla tego Pana ale i tak przejdę się do APS  i to samo wypowiedzenie złoże w punkcie bo z nimi to nigdy nic nie wiadomo........



I wiadomość już zniknęła z icok Ot "twój multimedialny Dom :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, simi napisał:

Też miałem info w icok że wypowiedzenie przekazano do realizacji. Dzisiaj rozpoczął się nowy okres rozliczeniowy, kasę pobrali i sygnał jest. Wg info umowa miała być dzisiaj rozwiązania. Co robić?

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
 

Witaj.  W tej sprawie zapisz zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Aby to zrobić, kliknij w zakładkę "Napisz do nas", następnie wskaż właściwy numer karty oraz wybierz odpowiedni temat. Później podaj mi w wiadomości numer karty, postaram się przyspieszyć realizację zgłoszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@_Artek_ zawsze możesz zadzwonić na infolinię z pytaniem czy wypowiedzenie wpłynęło ,czy zostało zarejestrowane i gdzie zwrócić i do kiedy sprzęt.Potem poproś o numer rozmowy w razie ewentualnej reklamacji. A ,że namieszałeś to już ina sprawa.

9 godzin temu, g0nz0s napisał:

"Uprzejmie informujemy, że oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy zostało skutecznie złożone."

 

czemu tylko ja nie mam przekazania do realizacji?

Co się dziwisz skoro ludzie wysyłają już po 2 wypowiedzenia i 3 w drodze. Lawina ruszyła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...