Jump to content

marcinek5462

Users
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutralna

About marcinek5462

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

85 profile views
  1. Uprzejmie informujemy, że Umowa Abonencka zostanie rozwiązana z dniem 4 grudnia 2019 r. Nadmieniamy, ze sprzęt należy zwrócić w terminie do 30 dni do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży lub odesłać na adres Cyfrowego Polsatu wskazany poniżej. wypowiedzenie złożone 25 listopada przez ICOK. DZIĘKUJĘ 😁
  2. Mam pytanko z innej beczki. Jak to jest przy wypowiedzeniu umowy z kasą która została na wolnych środkach. W jaki sposób mogę ja odzyskać. Zaznaczę że mieszkam za granicą A dokładnie w UK. Będę wdzięczny za pomoc.
  3. Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. ,bez zachowania okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec cyklu rozliczeniowego , na podstawie Regulaminu Świadczeń Usług Cyfrowego Polsatu - wyłączenie z oferty kanału CBS Action. Wysłałem właśnie taką treść wypowiedzenia przez ICOK.Zobaczymy co odpisza ??
  4. Wejdź na ICOK nastepnie wejdź na kontakt z cyfrowym Polsatem i napisz do nas. Następnie wybierz usługę telewizja następnie wyskoczy Ci numer karty dalej wybierz temat warunki umowy A następnie wybierz okres pidstawowy/wypowiedzenie umowy i napisz do nich zapytanie czy kanał CBS Action jest kanałem gwarantowany na twojej umowie
  5. Ja pisałem do ICOK i mi odpisali po około 2 godziny że mam ten kanał gwarantowany. Pytanie tylko kiedy mam złożyć wypowiedzenie. Okres rozliczeniowy do 4 tego każdego miesiąca?
  6. U mnie po aktualizacji jest problem z dźwiękiem. Momentami sam się scisza i po chwili wraca do normy. Jest to bardzo irytujące.
  7. Co się dzieje z dźwiękiem na canal plus sport 3.przerywa , raz ciszej raz głośniej. Wy też tak macie?
  8. Hejka. U was też jest problem z dźwiękiem. Czasami jest głośniej a czasami ciszej.....
×
×
  • Create New...