Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przeglądam to forum od paru miesięcy. Też jestem już uprawniony do przedłużenia umowy (umowa z TV do końca listopada). Pierwsze rozmowy były ciężkie (168,90 za pełen pakiet z MR i PVR za 10zł) i to była jedyna oferta. Na moje stwierdzenie że interesuje mnie przynajmniej taka oferta jak dla nowych (137 z PS3 i PVR i MR w cenie) stwierdzili, że zbierają opinię klientów i jak dużo takich będzie to jest szansa że wprowadzą to do oferty. Jednak najlepiej wychodzą negocjacje mailowe. Pierwszy mail poszedł w zeszłym tygodniu - po 2 godzinach telefon z ofertą taką samą. Odpowiedziałem, że interesuje mnie tylko oferta za 137zł z PVR i MR w cenie.

Odpowiedź - - Okres Minimalny Umowy - 26 miesięcy,

- zestaw promocyjny CANAL+ Optimum za 99 zł,

- opcja Multi za 58 zł 90 gr,

- opcja HD Optimum za 11 zł,

- bezpłatne korzystanie z usługi CYFRA+ Multiroom przez okres 26

miesięcy,

- 10 zł miesięcznie za dzierżawę dekodera HD PVR przez okres 26

miesięcy,

- możliwość zakupu konsoli PlayStation 3 za 1 zł.

 

Więc odpisałem im grzecznie (wczoraj) że podtrzymuję swoje stanowisko, a jeśli tak traktują stałego klienta to niestety zmuszony będę wysłać jutro wypowiedzenie. I od razu z rana telefon: C+OPTIMUM + MULTI + HD za 129zł + 10zł PVR ale bez możliwości dokupienia dekodera HD (nawet na własność). Co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lelekd, co ja sądzę, ma znaczenie mniej niż marginalne, ale według mnie, powinni płacącym za max oferty i na max okres, dawać PVR za 0 złotych, a nie za jakieś 10, bo w sumie to żadna łaska.

 

Policz sobie 26 x 10, to w sumie daje wcale nielichą sumkę, ale zważywszy na staż zwykle płacących za maksymalne oferty, to wszelkie upusty są w ich przypadku jak najbardziej na miejscu.

 

Kiedyś poruszałem już tą kwestię, ale powiem Ci, ze zupełnie nie rozumiem polityki marketingowej C+, która zachowuje się pod tym względem, niczym sprzedawca na bliskowschodnim suku, albo krakowska przekupka, czyli ... cośkolwiek niepoważnie.

 

Cennik powinien być konkretny i ogólnodostępny, a wszelkie upusty jawne, inaczej to pachnie dość brzydko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z tobą. Jeszcze sobie przeliczyłem ofertę C+HBO Superpremium + multibox. To wychodzi 99+15 czyli 114zł. Niech dojdzie do tego PVR za 10zł to jest 124zł. Z takim podjeściem ich działu marketingu to masz rację - chiny albo krakowska przekupka. Właśnie wysłałem wypowiedzenie - zobaczymy co to da. Poczekam do końca listopada - może jeszcze coś się ugra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lelekd, darmo nie dadzą, więc na cuda nie licz, ale dla biorących pełny pakiet absolutnie powinny być spore upusty i co do tego nie mam żadnych wątpliwości, tyle że polityka cenowa powinna być JAWNA, bo to co sygnalizują dystrybutorzy C+ na tym forum sprawia, że można by powziąć podejrzenie, że C+ nierówno traktuje swoich klientów, a na to są już paragrafy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lelekd, darmo nie dadzą, więc na cuda nie licz, .

Johan1 Zgadzam się z tobą, że za darmo nikt nic nie da. Ale jeśli daje ofertę gorszą niż dla nowego klienta to jest coś nie halo. Sam siedzę w marketingu-sprzedaży i każdy średnio-inteligentny handlowiec wie, że taniej jest utrzymać starego klienta niż pozyskać nowego. A jeśli tego nie wie to długo nie popracuje. Widać Cyferka ma odmienne zdanie -:):D Czekam na świąteczne promocje - zobaczymy może coś więcej się da wytargować. Zresztą z tego co wiem sprzedaż z konsolami idzie średnio na jeża - czyli słabiutko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużałem znajomemu umowę wzeszły Piątek 7.10.2011r.

 

Oferta na pakiet C+ Optimum 69zł

umowa 19

 

Znajomy posiada Pace SD na wynajem o którego warunkach dalszego korzystania nie poinformowano typu wysokość opłat za wynajem

czy ktoś może mi odp na ten temat co i jak

 

pani powiedziała ,ze dwa nowe TVN-y pojawią się do końca br. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem telefon z Cyfry z super ofertą. Za to, że od 2 lat jestem takim dobrym klientem zaproponowano mi pakiet Optimum w atrakcyjnej cenie 54 zł. Podziękowałem. I teraz tekst roku - taka oferta może się już nie powtórzyć :lol:

Zamiast marnować miliony w kampanie reklamowe (teraz z Szycem), mogliby obniżyć ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj odwiedziła mnie konsultantka z Cyfry, obecnie mam umowę na 15 miesięcy która została przedłużona w lipcu tego roku, i teraz proponowano mi:

CANAL+HBO SUPERPREMIUM - 137 zł miesięcznie na 30 miesięcy to dziwne dlaczego na 30 miesięcy a no i multiroom za 10 zł.

Powiedziałem że zastanowię się to konsultantka odesłała mnie do najbliższego punktu sprzedaży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moje pytanie brzmi tak jezeli nic nie zrobie tzn nie bede odbieral od nich telefonow itd to umowa ktora obowiazuje mnie teraz a konczy sie w listopadzie prestiz hd za 119 zl bedzie przedluzana automatycznie co miesiac dobrze rozumuje temat czy nie za bardzo ?? uwazam ze teraz to i tak jest niezla oferta w porownaniu do tego co teraz daja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robsonrb, bardzo Cię przepraszam, ale skąd u Czorta możesz wiedzieć, że nie będzie już lepszych bonusów w C+?

 

Jesteś jakimś prorokiem, czy jak?

 

Zaczekaj spokojnie do świąt i wtedy się przekonamy na co dziś stać CYFRĘ+, zamiast siać na forum zwątpienie pośród userów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy mojej umowie jestem jednocześnie na pozycji wygranej i straconej - tak mi sie wydaje. Umowe mam do końca stycznia więc mogę negocjować w grudniu. Z jednej strony załapać mogę się na coś ekstra na święta, ale z drugiej strony patrząc na obecne promocje i ceny obawiam sie że tradycyjnie zostanę potraktowany gorzej niż nowy. Polscy operatorzy i dostawcy nowych technologii, nie ważne czy to net, komórki czy TV, nie dorośli niestety do standardów zachodnich - brak programów lojalnościowych. U nas jest tak, że jak sie już złapie jelenia to się go doi - najważniejszy jest nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis mialem telefon od konsultanta bardzo grzecznie wytlumaczyl mi ze w tym miesiacu nie moga mi zaproponowac warunkow jakie przedstawilem w emailu: Canal + Optium 57zl , Multi 40zl, Optium HD 11 zl i multiroom 10zl. Jednoczesnie zaznaczyl ze pewne opcje sa jeszcze zablokowane na moim koncie i dopiero w listopadzie pojawi sie mozliwosc przedluzenia umowy na takich warunkach. W tym celu mam wyslac meila z prosba o kontakt. Ewentualnie zadzwonic samemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie,

Odpowiadając na e-mail, proponuję Panu przedłużenie Umowy na 19 miesięczny Okres Minimalny na następujących warunkach:

 

- pakiet Optimum w cenie 59 zł miesięcznie (przez 19 pełnych miesięcy),

- opcja CANAL+ HD w cenie 30 zł miesięcznie,

- możliwość zakupienia dekodera SD w cenie 49 zł lub dekodera HD w cenie 129 zł.

To dzisiejsza oferta, rozbawili mnie do łez.

Dziś dzwoniła konsultantka nieco lepsza oferta -optimum canal+ 69 zeta.Twierdzi,że to najlepsza oferta grzecznie podziękowałem i powiedziałem,że za drogo jak dla mnie.Pani powiedziała,że jak się zdecyduje żebym zadzwonił.Kusi mnie trochę bo ostatnie dwa miechy mam pełnopłatne ale chyba jeszcze poczekam.

@FazaFm jaki masz obecnie pakiet i do kiedy umowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dostałem takiego smsa od Cyfry (umowa do końca października, wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane przez Cyfrę): "Drogi Abonencie, zależy nam byś pozostał z Cyfrą+. Przedłuż umowę już dziś i skorzystaj z wyjątkowej oferty. Zadzwoń Tel (22) 22 00 191". Też dostajec ie taki smsy ? Myślicie że warto dzwonić czy jednak czekac aż oni zadzwonią ? Ten numer telefonu jest do działu przedłużenia czy na jakaś linię ogólną czy promocyjną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...