Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na litość boską, od pierwszego następnego miesiąca obowiązuje nowa stawka, nowe kanały włączają Ci od razu! Ile razy trzeba to jeszcze powtórzyć?
bzdury opowiadasz... mogą Ci włączyć nowe kanały, ale to zależy czy konsultant to zaznaczył, że pakiet zmienia się od razu. żadna reaaktywacja karty, żadne wyszukanie kanałów tu nie pomoże. trzeba do nich zadzwonić i powiedzieć, że powinieneś mieć od razu, a ich nie masz. wtedy dopiero Ci włączą ;)

To do licha jego obowiązek, żeby to zaznaczyć, łaski nikomu nie robi, za to bierze pieniądze. Dlaczego to klient ma się tym martwić?

Wonosik, co to znaczy, że zapominają zaznaczyć? Przecież to jest śmieszne. Niedługo dojdzie do tego, że o każdej rzeczy trzeba będzie przypomnieć, o każdą się wykłócić i wytargować. To zaczyna być farsą, że pewne oczywiste do niedawna rzeczy, przestają być oczywiste. Jeśli to ma iść dalej tym torem, to tylko czekać jak i gratisowy pierwszy niepełny miesiąc, przestanie być gratisowy. Bo konsultant zapomniał zaznaczyć albo klient się nie upomniał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedrus25 trochę mnie uspokoiłeś, widać konsultant Cyfry był słabo poinformowany w temacie. Martwię się tylko czasem. Wypowiedzenie wysłane 5 października i twierdzą że nie nie mają go zarejestrowanego. Słać ponownie czy czekać?

 

miałem podobną sytuację. Długo czekałem na potwierdzenie odbioru.

Aż w końcu, napisałem maila, dostałem odpowiedź żebym przesłał im skan nadania przesyłki oraz skan wypowiedzenia.

Odpisali mi, że moje wypowiedzenie zostało przyjęte.

Ja wysłałem poleconym tylko że bez potwierdzenia odbioru 04.10 i dziś dostałem odpowiedź że moja rezygnacja nie jest zarejestrowana w systemie. Zaczekam do środy i się znowu zapytam. Jak nie to wyślę jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto treść jaką dostałem od C+. Nic nie pisze o potwierdzeniu.

Szanowny Panie,

 

z przykrością przyjąłem informację o chęci rezygnacji z abonamentu CYFRY+. Wierzę, że nie jest to ostateczna decyzja.

 

Uprzejmie informuję, że, wypowiedzenie jest skuteczne, jeżeli zostanie dokonane w formie pisemnej z odręcznym podpisem Abonenta i przysłane listem poleconym.

 

Wniosek o rozwiązanie Umowy, proszę przesłać na adres korespondencyjny:

 

CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.

02-100 Warszawa

skr. poczt. 8

 

W piśmie proszę zawrzeć numer Abonenta, dane osobowe, informacje o chęci rezygnacji z abonamentu oraz odręczny podpis.

 

W ciągu miesiąca od rozwiązania Umowy, proszę zwrócić dekoder oraz kartę abonencką u autoryzowanego dystrybutora CYFRY+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pytanie jak przy nadaniu wypowiedzenia na skrytkę pocztową można zrealizować potwierdzenie odbioru, jeden z forumowiczów napisał:

 

Skrytka NIE, ale człowiek ktory odbiera ze skrytki to musi podpisać Potwierdzenie Odbioru.

 

Wczoraj dzwonił Pan z cyfry, zaoferował pełen pakiet i ps 3. Umowę mam do końca listopada. Inne oferty mają być dla mnie dostępne dopiero w listopadzie. 5 października wysłałem na skrzynkę pocztową wypowiedzenie za potwierdzeniem odbioru. Cyfra jeszcze wypowiedzenia nie zarejestrowała, a konsultant stwierdził że nie ma możliwości potwierdzenia odbioru ze skrzynki pocztowej. To jak to w końcu jest drodzy forumowicze? Bo nie wiem już czy słać jeszcze raz czy nie.... Obecnie mam tylko potwierdzenie nadania poleconego, zwrotka do mnie jeszcze nie dotarła i nie wiem czy dotrze.

 

Nie będę komentowałtego co powiedział konsultant...Jest mozliwość wysłania i kropka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na litość boską, od pierwszego następnego miesiąca obowiązuje nowa stawka, nowe kanały włączają Ci od razu! Ile razy trzeba to jeszcze powtórzyć?
bzdury opowiadasz... mogą Ci włączyć nowe kanały, ale to zależy czy konsultant to zaznaczył, że pakiet zmienia się od razu. żadna reaaktywacja karty, żadne wyszukanie kanałów tu nie pomoże. trzeba do nich zadzwonić i powiedzieć, że powinieneś mieć od razu, a ich nie masz. wtedy dopiero Ci włączą ;)

 

I tak faktycznie jest. Po telefonie do działu technicznego kanały wreszcie włączyli. Konsultant był nieco zdziwiony, że opcja nie została zaznaczona.

Ale najdziwniejsze jest to, że kobieta z którą przedłużałem umowę twierdziła, że nowe kanały będą od pierwszego listopada dopiero - zatem pewnie z premedytacją nie zaznaczyła tej opcji w systemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- zestaw CANAL+ Kompakt w cenie 54 zł miesięcznie (przez 15 pełnych

miesięcy),

- możliwość zakupienia dekodera SD w cenie 49 zł lub dekodera HD w

cenie 129 zł. Umowa na 15 miesięcy. jak myslicie, to jest dobra oferta, czy można jeszcze poczekać. Uparłem się na pvr za free, ale ponoć nie ma takiej na tą chwile możliwości. Umowę mam do końca listopada. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- zestaw CANAL+ Kompakt w cenie 54 zł miesięcznie (przez 15 pełnych

miesięcy),

- możliwość zakupienia dekodera SD w cenie 49 zł lub dekodera HD w

cenie 129 zł. Umowa na 15 miesięcy. jak myslicie, to jest dobra oferta, czy można jeszcze poczekać. Uparłem się na pvr za free, ale ponoć nie ma takiej na tą chwile możliwości. Umowę mam do końca listopada. pozdrawiam

C+ Kompakt możesz dostać za 42zł/miesiąc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dzwonili do mnie. Mam umowę z promocji z telewizorem do końca listopada. Wypowiedzenie wysłałem i mają je odnotowane w ich systemie. Zaproponowali mi:

Superpremium za 109zł, multiroom za 0zł i wynajem PVR za 10zł. Umowa na 19 miesięcy.

Co ciekawe, konsultant powiedział mi, że nie proponuja umów na 15 miesięcy (a czytałem parę stron wcześniej, że ktoś podpisywał na 15 miesięcy). Powiedział mi też, że przy przedłuzaniu umowy nie mogę kupić drugiego dekodera!!! Zaproponował mi kupno drugiego dekodera na wolnym rynku. (Wcześniej kupowałem dekoder SD za 1zł). Dwóch też nie moge dzierżawić. Czyli chcąc dokupić dekoder Sagemcom HD na właśność, trzeba podpisywać nową umowę na kogoś z rodziny... Masakra...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- zestaw CANAL+ Kompakt w cenie 54 zł miesięcznie (przez 15 pełnych

miesięcy),

- możliwość zakupienia dekodera SD w cenie 49 zł lub dekodera HD w

cenie 129 zł. Umowa na 15 miesięcy. jak myslicie, to jest dobra oferta, czy można jeszcze poczekać. Uparłem się na pvr za free, ale ponoć nie ma takiej na tą chwile możliwości. Umowę mam do końca listopada. pozdrawiam

C+ Kompakt możesz dostać za 42zł/miesiąc

 

A skąd wziąłeś taką cenę za Canal+Kompakt? Błuchacha :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zwązku z usunięciem mojego wpisu w dniu wczorajszym zamieszczam go jeszcze raz.

Ja wasze żale na tym forum podsumuję w ten sposób:

Zawsze klienci Cyfry + płakali,że nowi abonenci mają lepsze oferty, że lepiej rozwiązać umowę i dostanie się lepsze warunki itp. A to wszystko wielka ściema! Zobaczcie, konsultanci kiedy do nich dzwonicie proponują takie same warunki jak dla nowych klientów i stwierdzacie, że za drogo, że to wam nie odpowiada itp. Ale kiedy konsultant proponuje wam naprawdę rewelacyjne warunki nadal jesteście niezadowoleni. Bawi mnie to wasze straszenie wypowiedzeniami i przenosinami do innych nadawców. Na nikim już to nie robi wrażenia. Zdecydowanie nie tędy droga! Jeżeli myślicie, że negocjacje polegają na zastraszaniu Cyfry+ tym, że rozwiążecie umowę i przejdziecie do innego operatora to współczuję wam serdecznie. Zamiast się unosić honorem (a czasami jego brakiem) zacznijcie tak na prawdę negocjować. Negocjacja polega na rozmowie a nie zastraszaniu. A prawda jest taka, że jak powiedzmy do końca października tego roku wasza umowa się kończy zgodnie z waszym wypowiedzeniem to od 1-go listopada nie oglądacie Cyfry+ i co wtedy robicie? Dzwonicie i prosicie o podłączenie ponowne. Czy takie zachowanie ma sens? Nie szanujecie siebie samych i przede wszystkim operatora, z którym związaliście się jakiś czas temu. Prawda jest taka, że oferta Cyfry+ zarówno cenowo jak i programowo jest najlepsza! Ja przynajmniej wiem, że jak płacę konkretne pieniądze to mam doskonałą jakość a nie coś co jest substytutem. Fakt, może telewizja "N" czy "Cyfrowy Polsat" dają więcej kanałów HD w standardzie, tylko odpowiedzcie sobie sami - zależy wam na prawdziwej jakości HD czy na kanałach z oznaczeniami "HD". Ja wolę jeździć Jaguarem niż podrasowanym Tico! Dlatego wiem, że jeżeli zapłacę trochę więcej to mam zagwarantowaną jakość a nie ilość!!! A to dla mnie ma duże znaczenie! Dla was widzę liczą się tylko knucia i szukanie dziury w całym. To jest dla mnie niestety przykre. Ale tacy już z nas Polacy, niestety.

A teraz możecie mnie ukrzyżować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy przedłużaniu idziesz do punkut cyfry podpisać aneks i wtedy możesz kupić Sagemcom za 129zł.

Ja przedłużyłem umowę telefonicznie.Konsultantka powiedziała,że otrzymam pismo,z którym udam się do najbliższego dystrybutora.Chodzi mi o to czy mogę odebrać ten dekoder wcześniej tzn czy dystrybutor wyda(sprzeda) mi dekoder bez pisma w cenie 129PLN?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też przedłużałem telefonicznie i poszedłem do dystrybutora,który chciał pisma od cyfry w sprawie dekodera,a którego jeszcze nie miałem.Zadzwonił do cyfry,gdzie romówczyni wskazała,że może sprzedać ten dekoder,ponieważ jest to już zaznaczone w systemie,no i dostałem go.Pismo już nie przyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...