Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@kujkuje,

Wszystkie kanały HD jakie są w Cyfrze (oprócz oczywiście paczki Canal+), z wyjątkiem Eurosport HD są nadawane z identyczną jakością w N, bo N i Cyfra "pobiera" je z tego samego transpondera. Te kanały są nadawane w simulcrypcie i Ty oglądając HBO w Cyfrze oglądasz kanał o identycznej jakości obrazu jak inni w N... więc zastanów się czasem co piszesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

~kujkuje tutaj nie chodzi o unoszenie się honorem. Bo honor w biznesie nie istnieje. Albo Ty od nich wyciągniesz jak najwięcej albo oni od Ciebie. Suma sumarum i tak są na dużym plusie. W dużej skali sposób negocjowania nie ma znaczenia bo i tak zarobią na Tobie większe lub ciut mniejsze pieniądze. A co do jakości to się zgodzę i nie zgodzę. Jakość jest zbliżona na tych samych kanałach co posiada Cyfa/CP/N ale sytuacja jest zupełnie inna na kanałach na wyłączność. Porównajcie jakość kanałów tematycznych tych trzech platform.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakość jest zbliżona na tych samych kanałach co posiada Cyfa/CP/N ale sytuacja jest zupełnie inna na kanałach na wyłączność. Porównajcie jakość kanałów tematycznych tych trzech platform.

 

Jakość jest identyczna, bo i Cyfrowicze i eNkowicze odbierają je z tego samego przekazu, w identycznej rozdzielczości, z takim samym bitrate. Co do kanałów tematycznych, w Cyfrze jakość HD na meczach ekstraklasy jest bardzo dobra, bitrate często dochodzi do 16Mb/s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakość nie jest identyczna bo chociaż z tego samego przekazu, to abonenci N, C+ i CP odbierają na INNYM sprzęcie. A która platforma ma lepszy pod tym względem - nie wiem.

PS. Zgadza się, Ekstraklasa obraz żyleta, ale poziom dna. Inne ligi - poziom dobry lub bardzo dobry ale za to obraz juz nie ten :( Widocznie taki dostają przekaz a Ekstraklasę kręcą własnym sprzętem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka stawke mozna wynegcjowac przy samym KOMPAKCIE? Przejrzalem troche wstecz ale takich spartanskich warunkow jakos nikt nie omawial :D

 

Osobiscie te skromne wymagania siostry sa ponizej wszelkiej krytyki :P ale nie chce nic wiecej. Wstepnie to wogole poszaleli bo to samo co ma(goly kompakt) zaproponowali jej za 44zl :P Idiotow szukaja?? jak na stronie za 36zl dla nowych proponuja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Od tygodnia jeszcze nie zarejestrowali mojego wypowiedzenia (jakoś wolno im idzie). W piątek dostałem kolejnego maila z nową ofertę:

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż obecnie mogę

zaproponować przedłużenie Umowy na następujących warunkach:

 

- pakiet CANAL+ Optimum w cenie 78 zł przez 19 miesięcy kalendarzowych

(standardowa cena pakietu to 99 zł),

- opcja MULTI (w skład opcji wchodzą: HBO HD, Cinemax HD, Filmbox HD oraz

Mezzo) w cenie 40 zł przez 19 miesięcy kalendarzowych (standardowa cena

opcji to 58 zł 90 gr),

- opcja HD Optimum (TVP HD, MTVN HD, National Geographic HD, National

Geographic Wild HD, Eurosport HD, Eurosport 2 HD, Animal Planet HD, BBC HD,

Fox Life HD) w cenie 11 zł miesięcznie,

- usługa Multiroom w cenie 15 zł miesięcznie,

- dzierżawa terminalu HD PVR w cenie 10 zł przez 19 miesięcy,

- Okres Minimalny Umowy 19 miesięcy kalendarzowych.

 

W celu skorzystania z oferty, proszę o kontakt telefoniczny pod numerem 22

310 45 60. Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty w godzinach od

9:00 do 21:00.

 

Informuję również, że oferta CYFRY+ jest okresowa i może ulec zmianie.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

Oferta paranoja tym bardziej że jako nowy klient zamawiając przez internet dostałbym to samo za 147zł z SAGEMCOMEM za 129zł. Tu wychodzi w "promocji" -:) 154zł.

Chyba czekają na jelenia który na tych warunkach przedłuży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem dzisiaj jeszcze do nich maila. Wypowiedzenie jeszcze nie zarejestrowane. Zaproponowano mi natomiast nową ofertę: C+Optimum + Multi + HD Optimum + MR za 129zł + 10zł dzierżawa PVR. Nie ma natomiast możliwości dokupienia od nich dekodera HD na własność - zaproponowali mi kupno na wolnym rynku -:). Mam w związku z tym pytanie:

- co myslicie o tej ofercie - coś ktoś więcej ugrał?

- ile dam na wolnym rynku za jakiś sensowny dekoder HD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Od tygodnia jeszcze nie zarejestrowali mojego wypowiedzenia (jakoś wolno im idzie). W piątek dostałem kolejnego maila z nową ofertę:

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż obecnie mogę

zaproponować przedłużenie Umowy na następujących warunkach:

 

- pakiet CANAL+ Optimum w cenie 78 zł przez 19 miesięcy kalendarzowych

(standardowa cena pakietu to 99 zł),

- opcja MULTI (w skład opcji wchodzą: HBO HD, Cinemax HD, Filmbox HD oraz

Mezzo) w cenie 40 zł przez 19 miesięcy kalendarzowych (standardowa cena

opcji to 58 zł 90 gr),

- opcja HD Optimum (TVP HD, MTVN HD, National Geographic HD, National

Geographic Wild HD, Eurosport HD, Eurosport 2 HD, Animal Planet HD, BBC HD,

Fox Life HD) w cenie 11 zł miesięcznie,

- usługa Multiroom w cenie 15 zł miesięcznie,

- dzierżawa terminalu HD PVR w cenie 10 zł przez 19 miesięcy,

- Okres Minimalny Umowy 19 miesięcy kalendarzowych.

 

W celu skorzystania z oferty, proszę o kontakt telefoniczny pod numerem 22

310 45 60. Infolinia czynna jest od poniedziałku do soboty w godzinach od

9:00 do 21:00.

 

Informuję również, że oferta CYFRY+ jest okresowa i może ulec zmianie.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

Oferta paranoja tym bardziej że jako nowy klient zamawiając przez internet dostałbym to samo za 147zł z SAGEMCOMEM za 129zł. Tu wychodzi w "promocji" -:) 154zł.

Chyba czekają na jelenia który na tych warunkach przedłuży.

 

Miałeś ofertę z TV?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałeś ofertę z TV?

Tak - oferta z TV

Jaki wybrać temat wiadomości w tym mailu do nich w sprawie przedłużenia umowy,bo chcę z nimi rozpocząć negocjacje mailowe? Ostatnio pisałem do nich 2 maile czy zarejestrowali już wypowiedzenie to nic nie napisali i musiałem dopiero dzwonić

zakładka KONTAKT. Temat wiadomości: OFERTA PROGRAMOWA. Nie dzwoń - czekaj na kontakt. Najlepiej w mailu nie podawaj numeru telefonu tylko mail - czasami mimo wszystko dzwonią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam umowę do końca listopada (z TV). Czy w przypadku gdy przedłużę umowę sprzęt (dekoder Philips HDPVR i Multirum - dwie karty zbliżeniowe) zostanie mi ten który używam, czy zostanie wymieniony na nowy? Co do dekodera to nie mam zastrzeżeń, ale zależało by mi na dwóch osobnych kartach Multirumu.

Ewentualnie czy przy nowej umowie na żonę dostałbym dwie osobne karty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie pytanko. Czy jest jeszcze możliwe przedłużenie umowy na warunkach Canal+Kompakt za 43zł/mies. ? Wcześniej troche osób przedłużało, ale ostatnio ucichło troszke na ten temat :) . Mam umowe do końca grudnia, ale nie spodziewam się wiele po promocjach świątecznych. Jeśli ktoś w ostatnich dniach przedłużał na takich warunkach niech napisze. Jak można to wysłałbym wypowiedzenie i zacząłbym z nimi negocjacje przez ICA :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam umowę do końca listopada (z TV). Czy w przypadku gdy przedłużę umowę sprzęt (dekoder Philips HDPVR i Multirum - dwie karty zbliżeniowe) zostanie mi ten który używam, czy zostanie wymieniony na nowy? Co do dekodera to nie mam zastrzeżeń, ale zależało by mi na dwóch osobnych kartach Multirumu.

Ewentualnie czy przy nowej umowie na żonę dostałbym dwie osobne karty?

Nie ma możliwości wymiany modułów na karty. Musisz zrezygnować z multiroomu, dodać moduły i na nowo wziąć multiroom, już z dwiema kartami.

Przy nowej umowie dostajesz dwie niezależne karty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dawidop przy przedłużaniu umowy sprzęt zostaje ten sam,no chyba że chciałbyś inny to jest możliwość wymiany.MR zbliżeniowy też możesz wymienić na 2 karty przy przedłużaniu umowy (możesz te moduły wymienić obecnie tzn.idziesz do punktu cyfry i mówisz że przestały Ci działać i dostaniesz wtedy już karty)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...