Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja wiem jedno z pewnego źródła można dzwonić do nich 1000 razy i mówić ze się zrezygnuje, a i tak najlepszy efekt jest po wysłaniu wypowiedzenia... konsultanci mają dokładne wytyczne do ilu dla kogo mogą zejść i pewnien próg cenowy otwiera dopiero wypowiedzenie... Tak więc moje juz poszło i czekam na efekty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Canal+ OPTIMUM - 99 zł

Premium MULTI - 51,90 zł

HD OPTIMUM - 100% rabatu

PVR HD - 100% rabatu (wynajem)

Multiroom - 100% rabatu

 

Tyle udało mi się dziś ugrać , poprzednio miałem Prestiż HD+ i skorzystałem z promocji z TV 2 lata temu. Za prestiż HD+, MR i wynajem PVR'a płaciłem miesięcznie 180,90 zł , a teraz 150,90 zł (umowa na 26 miesięcy) + PS3.

Takie warunki mogłeś uzyskać tylko w przypadku, jeśli posiadałeś do tej pory bezpłatne użytkowanie PVR. W innym przypadku NIE MA możliwości uzyskania jednocześnie darmowego multiroomu i PVR.

 

Ktoś z Was otrzymał ofertę z konsolą, nie posiadając wcześniej oferty "Telewizor dla Prestiżu"?
Nie ma takiej możliwości. Może w listopadzie się to zmieni.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem jedno z pewnego źródła można dzwonić do nich 1000 razy i mówić ze się zrezygnuje, a i tak najlepszy efekt jest po wysłaniu wypowiedzenia... konsultanci mają dokładne wytyczne do ilu dla kogo mogą zejść i pewnien próg cenowy otwiera dopiero wypowiedzenie... Tak więc moje juz poszło i czekam na efekty :)

JA nie wysyłałem żadnego wypowiedzenia ,jeden telefon po otrzymaniu nowego regulaminu i dostałem full za 150,90 zł multiroom za 0zł i PS3 za 1zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważajcie teraz.. w piątek rano napisałem do Cyfry maila, z prośbą o kontakt w celu ponownych negocjacji.. tak więc, cały praktycznie piątek, cała sobota - cisza.. zadzwonili dzisiaj o 8:30. W NIEDZIELĘ o 8:30! Każdy normalny człowiek w taki dzień, o tej godzinie śpi, ale nie, oni najpierw próbowali się dodzwonić, a potem wysłali meila..

 

"Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż 09.10.2011 roku próbowałem skontaktować się z Panem telefonicznie, niestety bezskutecznie."

 

 

Powoli mnie z równowagi wyprowadzają.. jutro ich przycisnę, wypowiedzenie też jutro wysyłam.. potem albo dadzą mi to czego chcę, albo biorę nową umowę na kogoś z rodziny. Mam nadzieję, że uda mi się opcja numer jeden.. w ten sposób i ja i oni zaoszczędzimy czas i nerwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam ten temat i widzę, że.

Że ciśnienie rośnie! Przez to stosujecie odwrócony fałszywy marketing.

Czas prawdy przyjdzie drugiego listopada. I obyście nie żałowali swoich pochopnych działań i decyzji.

Nikt Was nie goni ale brniecie w to, co w tej chwili nie jest nakazem.

Cóż! Emocje grają.

Emocje są złym doradczą.

Niektórzy nie wytrzymują.

Szkoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, ze ktos musi pracowac w niedziele to nie jego wina. Chciales by sie ktos skontaktowal - to probowal. Wiec nie cwaniakuj i nie narzekaj. Bo jak Ci dekoder sie popsuje to i w swieta byś o 7:00 rano zadzwonil - i ktos odbierze. Ehhh ... ludzie....

 

 

 

Poza tym Ci co nie mieli umowy z TV a chca PS3 to tylko u dystrybutora - pod warunkiem ze sie umowa konczy - bo dystrybutor moze w ostatecznosci dac taka oferte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa lata temu podpisywałem umowę z CYFRA+ w ramach promocji z telewizorem LG.

Zapomniałem tylko, przez jaki okres czasu miała ona obowiązywać? Czy ktoś pamięta?

Zanim się dodzwonię na infolinię, to miną wieki, a jestem przekonany, że ktoś z Was pamięta.

 

Druga sprawa. Czy mogę skorzystać z obecnej promocji CYFRY+ i podpisać nową umowę otryzmując PLAYSTATION za 1 zł, opłacając abonament, który w tej chwili opłacam? Nie chcę pospisywać umowy na kogoś, a stara umowa się niedługo kończy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@normalny Do pierwszego pytania, to umowy z TV były podpsywane o listopada do połowy listopada 2009 moze nawet początku lutego 2010r i te listopadowe koncza sie ostatniego listopada 2011r. - nastepne odpowiednio m-c pozniej.

Do drugiego pytania, możesz podpisac przedłuzenie umowy przez ICA lub w punktach Cyfr (wtedy możesz dostac najwyzej promocje takie jak maja nowi z ulotek C+ - Nic wiecej dzisiaj chodziłem troche po punktach znajdujach sie w marketach i sprawdzałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki dla Was za informacje!!!

A mam pytanie, jeśli chciałbym przedłużyć umowę lub podpisać nową, ale np. zdecydowałbym się na umowę z najniższym pakietem START za 19 złotych miesięcznie... W tym pakiecie są do wyboru opcje dodatkowe jak np. CANAL+, HBO, CINEMAX, FILMBOX, MEZZO, FRANCE TV, RELAXXX, MULTI...

 

Pierwsze pytanie: Ile tych opcji dodatkowych mogę sobię dodać do pakietu START za 19 złotych?

 

Drugie: Czy, jeśli wybiorę pakiet START za 19 złotych miesięcznie np. z opcją dodatkową CANAL+, to czy w czasie trwania umowy będę mógł np. co miesiąc bezpłatnie:

 

a. bezpłątnie zmienić pakiet na okres jednego miesiąca i powrócić do tego, który wcześniej opłacałem?

b. bezpłatnie zmienić opcję dodatkową z CANAL+ na HBO i za miesiąc powrócić do opcji, którą wcześniej opłacałem?

 

Jak to teraz wygląda?

 

Np. może bym nie chciał płacić zbyt dużo, ale chciałbym raz obejrzeć film w CANAL+, a innym razem - w HBO... Tak sobie kombinuję...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do punktu a, to się trochę zdziwiłem, ponieważ kiedyś CYFRY+ dawała możliwość bezpłatnej zmiany pakietu i powrotu do pakietu, który się wcześniej opłacało... Z tego, co piszesz, to jest gorzej niż było kilka lat temu!!!

 

Co do punktu b, to nie bardzo rozumiem, o jaki zobowiązanie tu chodzi? I skąd mam wiedzieć, czy podpisując umowę będę miał jakieś zobowiązanie, czy nie??? I tutaj też muszę skomentować. Otóż kilka lat, była możliwość zmiany np. CANAL+ na HBO i powrotu do wcześniej opłacanej opcji. I to miesiąc!!! I za darmo!!!

 

Naprawdę teraz się nie da???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma możliwości migracji z wyższego pakietu na niższy, zwłaszcza na pakiet start. Poza tym zobowiązanie, czyli że nie wyłączysz danej opcji przez cały okres minimalny. Z racji tego dostajesz większy rabat na opcję. Jak tego nie weźmiesz, to przełączasz się pomiędzy HBO i C+ dowolnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...